EuroAvocatura.ro
din anul 2007, atuul tau de DREPT!
1858
de useri online
Profesionisti
Ştiri Juridice
Articole
Jurisprudenţă
Legislaţie
Dicţionar Juridic
Utile
Contact
Profesionisti
Ştiri Juridice
Articole
Jurisprudenţă
Legislaţie
Dicţionar Juridic
Utile
Contact
Secţiuni site
⇨ MCP Cabinet avocati. Relatii de munca si comerciale. Protectia datelor. GDPR
Articole Juridice
Drept Civil
Contracte Civile si Comerciale
GDPR - Protectia Datelor cu Caracter Personal
Drept Succesoral
Dreptul Familiei
Drept Penal
Dreptul Proprietatii Intelectuale
Drept Comercial
Leasing
Drept Concurential
Insolventa si Falimentul
Dreptul muncii. Contractul de Munca
Medierea
Urmarirea Penala si Judecata in cauzele cu Minori
Drept Fiscal
Divortul. Desfacerea casatoriei
Infractiuni Informatice
CEDO. Justitie Europeana
Afaceri, Crime si Procese celebre
Fonduri Europene
Proceduri si Acte necesare pentru ...
Procedurile de Judecata
Aparitii Editoriale
Scrieri Politice din presa romaneasca
Dreptul mediului
Preceduri so Modele de acte
Drept Constitutional
Intrebari si Raspunsuri Juridice
Noul Cod Penal - Comentarii articole
Noul Cod Civil
Noul Cod de procedura Penala (Comparatii cu vechiul Cod)
Acte de procedura in Noul cod de procedura penala
Articole Juridice »
Jurisprudenta
Drept Civil
Drept Penal
Proprietate Intelectuala
Dreptul Muncii
PIDO/CEDO
Drept Comercial
Transporturi
Drept Comunitar
Drept Fiscal
Contencios Administrativ
Recursuri in Interesul Legii
Decizii ale Curtii Constitutionale in materie Penala
Dreptul Familiei
Citarea si Comunicarea actelor de Procedura
Plangerea impotriva actelor si masurilor procurorului
Spete Drept Succesoral
Spete Contraventii
Decizii de admitere ale CCR
Insolventa si Faliment
Contractul de credit , Leasing si Asigurare
Mediere
Jurisprudenta »
Legislatie
Codurile Esentiale
Legislatie Imobiliara
Legislatie Civila
Legislatie Penala
Legislatie Comerciala
Legislatia Muncii si Asigurarilor sociale
Legislatie Fiscala
Legislatie pentru desfasurarea activitatilor profesionale. Statute
Legislatie Proprietate Intelectuala
Legislatia Domeniul Agricol
Contencios Administrativ
Legislatie Financiar-Bancara
EuroLegislatie
Decizii ale Curtii Constitutionale
Recursuri in interesul legii
Diverse Domenii juridice
Regulamente
Cauze CEDO
Arhiva Monitorul Oficial
Legislatie »
Dictionar Juridic
Drept Bancar
Drept Civil
Drept Comercial
Drept Comunitar
Drept Concurential
Drept Constitutional
Drept Fiscal Financiar
Drept Penal
Drept Succesoral
Dreptul Familiei
Dreptul Muncii
Dreptul Proprietatii Intelectuale
PIDO. CEDO. Justitie Europeana
Procedura de Judecata
Transporturi
Acte Normative
Dictionar Evenimente
Dictionar Personalitati
Diverse Domenii Juridice
Dictionar Juridic »
Prima pagină
»
Legislaţie
»
Diverse Domenii juridice
» Legea nr. 265/2008, Republicata 2012, privind gestionarea sigurantei circulatiei pe infrastructura rutiera
Legea nr. 265/2008, Republicata 2012, privind gestionarea sigurantei circulatiei pe infrastructura rutiera
Publicat: 06 Sep 2012
17149 citiri
Secţiunea:
Diverse Domenii juridice
Sistemul de facilitati, echipamente si servicii necesare operarii unei organizatii.
Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
Legea nr. 265/2008, Republicata 2012, privind gestionarea sigurantei circulatiei pe
infrastructura
rutiera
Republicata in
Monitorul Oficial
nr. 608 din 23 august 2012
(Audit) Operatiunea de examinare profesionista a documentelor financiare ale unei companii cu scopul de a stabili daca inregistrarile si rapoartele ei sunt valide si daca informatiile au fost inregistrate in contabilitate si prezentate in rapoartele financiare in mod legal si corect.
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
Clasificare a creditelor pentru determinarea necesarului de provizioane specifice de risc.
Ca si componenta a structurii organizatorice, totalitate a posturilor care au aceleasi caracteristici principale referitoare la obiective, sarcini, autoritate si responsabilitate.
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
Ca si componenta a structurii organizatorice, totalitate a posturilor care au aceleasi caracteristici principale referitoare la obiective, sarcini, autoritate si responsabilitate.
a) siguranta utilizatorilor cailor rutiere si vizibilitatea in diverse circumstante, cum ar fi intunericul, si in conditii meteorologice normale;
b) lizibilitatea elementelor de semnalizare si marcaj;
c) starea drumurilor.
4. Criterii aplicabile in stadiul imediat dupa darea in exploatare: evaluarea sigurantei cailor rutiere din perspectiva comportamentului real al utilizatorilor
Realizarea unei operatiuni de
audit
intr-un anumit stadiu poate duce la reanalizarea criteriilor aplicabile in stadiile precedente.
Anexa nr. 3 - Clasificarea tronsoanelor de drum pe categorii de siguranta rutiera si elemente de
evaluare
pentru inspectia de siguranta rutiera
1. Identificarea tronsoanelor cu o concentratie mare de accidente
Identificarea tronsoanelor cu o concentratie ridicata a accidentelor ia in considerare cel putin numarul accidentelor rutiere din anii anteriori, soldate cu persoane decedate pe unitate de distanta, raportat la fluxul de trafic si, in cazul intersectiilor, numarul de astfel de accidente raportat la tipul intersectiei.
2. Identificarea tronsoanelor de drum cu concentratie mare de accidente in vederea analizei pentru clasificarea nivelului sigurantei retelei rutiere
Identificarea tronsoanelor pentru analiza in cadrul clasificarii sigurantei retelei rutiere ia in considerare potentialul de reducere a costurilor legate de accidente. Tronsoanele rutiere se clasifica pe
categorii
. Pentru fiecare categorie de cale rutiera, tronsoanele se analizeaza si se clasifica in
functie
de factori de siguranta, cum ar fi concentratia de accidente, volumul de trafic si tipologia acestuia.
Pentru fiecare categorie de cale rutiera, clasificarea sigurantei retelei rutiere are ca rezultat crearea unei liste de prioritati care cuprinde tronsoanele rutiere unde se preconizeaza ca imbunatatirea infrastructurii va fi deosebit de eficace.
3. Elementele de
evaluare
pentru inspectia de siguranta rutiera:
a) descrierea tronsonului rutier;
b) trimiterea la eventuale rapoarte anterioare referitoare la acelasi tronson rutier;
c) analiza eventualelor rapoarte de accidente;
d) numarul de accidente, de persoane decedate si de persoane grav ranite in ultimii 3 ani;
e) o serie de masuri corective potentiale de realizat in intervale diferite, prevazand de exemplu:
- eliminarea sau protejarea obstacolelor fixe de la marginea drumului;
- reducerea limitelor de viteza si intensificarea controlului vitezei la nivel local;
- imbunatabirea vizibilitatii in diferite conditii meteorologice si de luminozitate;
- imbunatatirea starii de siguranta a echipamentelor de la marginea drumului, cum ar fi sistemele de restrictionare rutiera;
- imbunatatirea coerentei, vizibilitatii, lizibilitatii si pozitionarii marcajelor rutiere (in special aplicarea unor benzi de avertizare sonora pentru incetinire), precum si a semnalizarii;
- protectia impotriva caderilor de pietre, a alunecarilor de teren si a avalanselor;
- imbunatatirea aderentei/rugozitatii soselei;
- reproiectarea sistemelor de restrictionare rutiera;
- asigurarea si imbunatatirea platformei centrale a drumurilor;
- reconsiderarea posibilitatii de efectuare a manevrei de depasire in conditii de siguranta;
- imbunatatirea punctelor de jonctiune, inclusiv a trecerilor la nivel cu cai rutiere/calea ferata;
- modificarea traseului;
- modificarea latimii drumului, adaugarea unor benzi de refugiu;
- instalarea unui sistem de gestionare si control al traficului;
- reducerea unui posibil conflict cu utilizatorii vulnerabili ai drumurilor;
- imbunatatirea drumurilor in
functie
de standardele de proiectare in vigoare;
- reconditionarea sau inlocuirea soselelor;
- utilizarea unor semne de circulatie inteligente;
- imbunatatirea sistemelor inteligente de transport si a serviciilor telematice pentru interoperabilitate, situatii de urgenta si semnalizare.
Anexa nr. 4 - Informatii referitoare la accidente de circulatie, mentionate in rapoartele de accidente soldate cu persoane decedate
Rapoartele de accidente trebuie sa cuprinda cel putin urmatoarele elemente:
1. localizarea cat mai exacta a accidentului;
2. imagini si;sau diagrame cu locul accidentului;
3. data si ora accidentului;
4. informatii referitoare la drum, cum ar fi tipul de zona, tipul de drum, tipul de jonctiune, cu precizarea sistemelor de semnalizare, numarul cailor rutiere, marcajul, suprafata rutiera, sistemele de iluminat si conditiile meteorologice, limitarea de viteza, obstacolele de la marginea drumului;
Inapoi
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Inainte
Afişează
Legea nr. 265/2008, Republicata 2012, privind gestionarea sigurantei circulatiei pe infrastructura rutiera
pe o singură pagină
Citeşte mai multe despre:
Legea 265/2008
Infrastructura ruriera
OG 6/2010
Consultă un avocat online
Formular contact online
.
MCP Cabinet avocati
- Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.
Tabloul Avocatilor din Romania
Tabloul Avocatilor din Republica Moldova
Tabloul Executorilor Judecatoresti din Romania
Tabloul Expertilor Judiciari din Romania
Tabloul Mediatorilor din Romania
Tabloul Notarilor Publici din Romania
Tabloul Psihologilor din Romania
Tabloul Traducatorilor Autorizati din Romania
Arhiva Stirilor juridice din anul 2007
Arhiva Monitorului Oficial al Romaniei din anul 1964