din anul 2007, atuul tau de DREPT!
2073 de useri online



Prima pagină » Legislaţie » Contencios Administrativ » OUG 96/2012 privind stabilirea unor masuri de reorganizare in cadrul administratiei publice centrale si pentru modificarea unor acte normative

OUG 96/2012 privind stabilirea unor masuri de reorganizare in cadrul administratiei publice centrale si pentru modificarea unor acte normative

  Publicat: 14 Jan 2013       11822 citiri        Secţiunea: Contencios Administrativ  


Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
ORDONANTA DE URGENTA nr. 96 din 22 decembrie 2012
privind stabilirea unor masuri de reorganizare in cadrul administratiei publice centrale si pentru modificarea unor acte normative

PUBLICATA IN MONITORUL OFICIAL nr. 884 din 22 decembrie 2012

Act normativ emis de catre organul legislativ al puterii de stat (in Romania acesta este Parlamentul), ce cuprinde norme generale, de conduita, obligatorii si impersonale.
Notiunea Stat de drept este, in general, utilizata pentru a sublinia diferentele existente intre regimurile democratice si regimurile autoritare (dictatoriale).
Act normativ emis de catre organul legislativ al puterii de stat (in Romania acesta este Parlamentul), ce cuprinde norme generale, de conduita, obligatorii si impersonale.
Ordonanta de Urgenta a Guvernului privind modificarea Codului de procedură penală
Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
Sistemul de facilitati, echipamente si servicii necesare operarii unei organizatii.
Totalitatea cheltuielilor care se fac pentru cumpararea bunurilor de capital.
Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
Sistemul de facilitati, echipamente si servicii necesare operarii unei organizatii.
Totalitatea cheltuielilor care se fac pentru cumpararea bunurilor de capital.
Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
Unitate economica autonoma de productie, de constructii, de circulatia marfurilor, de transporturi
Sistemul de facilitati, echipamente si servicii necesare operarii unei organizatii.
Totalitatea cheltuielilor care se fac pentru cumpararea bunurilor de capital.
Act procedural in care procurorul sau organul de urmarire penala consemneaza o dispozitie asupra unor acte sau masuri de urmarire penala.
Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
Debitor care se angajeaza alaturi de debitorul initial (numit delegant) sau in locul acestuia sa execute obligatia pe care delegantul o are fata de creditorul delegatar.
Ca si componenta a structurii organizatorice, totalitate a posturilor care au aceleasi caracteristici principale referitoare la obiective, sarcini, autoritate si responsabilitate.
Una din hotararile judecatoresti, prevazuta in cap. I, t, II, C. proc. pen. partea speciala.
Sistemul de facilitati, echipamente si servicii necesare operarii unei organizatii.
Totalitatea cheltuielilor care se fac pentru cumpararea bunurilor de capital.
Debitor care se angajeaza alaturi de debitorul initial (numit delegant) sau in locul acestuia sa execute obligatia pe care delegantul o are fata de creditorul delegatar.
Sistemul de facilitati, echipamente si servicii necesare operarii unei organizatii.
Totalitatea cheltuielilor care se fac pentru cumpararea bunurilor de capital.
Ca si componenta a structurii organizatorice, totalitate a posturilor care au aceleasi caracteristici principale referitoare la obiective, sarcini, autoritate si responsabilitate.
Una din hotararile judecatoresti, prevazuta in cap. I, t, II, C. proc. pen. partea speciala.
Organ sau organizatie de stat care desfasoara activitati din domeniul conducerii statului sau al serviciilor publice
Organ sau organizatie de stat care desfasoara activitati din domeniul conducerii statului sau al serviciilor publice
Organ sau organizatie de stat care desfasoara activitati din domeniul conducerii statului sau al serviciilor publice
Forma specifica a motivatiei care consta in orientarea activa si durabila a persoanei spre anumite domenii de activitate, fiind cel mai puternic mobil al actiunilor omenesti.
Organ sau organizatie de stat care desfasoara activitati din domeniul conducerii statului sau al serviciilor publice

(1) Veniturile proprii obtinute de institutiile publice finantate integral sau partial din venituri proprii, care se reorganizeaza ca institutii publice finantate integral din bugetul de stat, pot fi utilizate pe destinatiile prevazute de lege pana la data semnarii protocoalelor prevazute la art. 27 alin. (4).
(2) Veniturile proprii ale institutiilor publice prevazute la alin. (1) ramase neutilizate la data semnarii protocolului prevazut la art. 27 alin. (4) se vireaza integral la bugetul de stat .
(3) Conturile de venituri ale bugetului de stat in care se vireaza sumele prevazute la alin. (2) si procedura de restituire de la bugetul de stat a eventualelor sume aferente veniturilor incasate din activitatea desfasurata de institutiile publice prevazute la alin. (1) se stabilesc prin precizari aprobate prin ordin al ministrului finantelor publice.

ART. 29
In limita creditelor bugetare deschise si a ordonantarilor de plata aprobate pana la data de 21 decembrie 2012 din bugetele ordonatorilor principali de credite existenti la data intrarii in vigoare a prezentei ordonante de urgenta, pot fi dispuse plati pe destinatiile prevazute de lege de catre persoanele abilitate in acest scop de catre ordonatorii de credite ai bugetelor respective, pana la termenele prevazute in Normele metodologice privind incheierea exercitiului bugetar al anului 2012, aprobate prin Ordinul viceprim-ministrului, ministrul finantelor publice, nr. 1.720/2012.

ART. 30
La solicitarea ordonatorilor principali de credite, ministrul finantelor publice poate emite precizari in legatura cu aplicarea prevederilor art. 27-29 din prezenta ordonanta de urgenta .

ART. 31
Personalul ministerelor, organelor de specialitate ale administratiei publice centrale, institutiilor publice si structurilor care fac obiectul prezentei ordonante de urgenta isi pastreaza drepturile salariale avute la data intrarii in vigoare a prezentei ordonante de urgenta.

ART. 32
(1) In cuprinsul actelor normative in vigoare, urmatoarele denumiri se inlocuiesc in mod corespunzator prevederilor prezentei ordonante de urgenta, dupa cum urmeaza:
a) Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului cu Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice in cazul prevederilor care reglementeaza activitatea legata de dezvoltarea regionala si cu Ministerul Economiei in cazul prevederilor care reglementeaza activitatea de turism;
b) Ministerul Administratiei si Internelor cu Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice in cazul prevederilor care reglementeaza domeniul administratie publica si cu Ministerul Afacerilor Interne in cazul prevederilor care reglementeaza domeniul interne;
c) Ministerul Mediului si Padurilor cu Ministerul Mediului si Schimbarilor Climatice in cazul prevederilor care reglementeaza activitatea in domeniul mediului si padurilor;
d) Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale cu Ministerul Mediului si Schimbarilor Climatice in cazul prevederilor care reglementeaza activitatea in domeniul pisciculturii;
e) Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri cu Ministerul Mediului si Schimbarilor Climatice in cazul prevederilor care reglementeaza activitatea in domeniul schimbarilor climatice;
f) Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri cu Ministerul Economiei;
g) Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale cu Ministerul pentru Societatea Informationala;
h) Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului cu Ministerul Educatiei Nationale in cazul prevederilor care reglementeaza activitatea in domeniile educatiei, cercetarii stiintifice si dezvoltarii tehnologice si cu Ministerul Tineretului si Sportului in cazul prevederilor care reglementeaza activitatea in domeniile sportului si tineretului;
i) Ministerul Afacerilor Europene cu Ministerul Fondurilor Europene in cazul prevederilor care reglementeaza activitatea in domeniul coordonarii si gestionarii fondurilor europene si cu Ministerul Afacerilor Externe in cazul prevederilor care reglementeaza activitatea in domeniul afacerilor europene;
j) Ministerul Transporturilor si Infrastructurii cu Ministerul Transporturilor;
k) Ministerul Culturii si Patrimoniului National cu Ministerul Culturii;
l) Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale cu Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice.
(2) In cuprinsul Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 85/2008 privind stimularea investitiilor, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 474 din 27 iunie 2008, aprobata prin Legea nr. 78/2009, cu modificarile si completarile ulterioare, sintagma "Agentia Romana de Investitii" se inlocuieste cu sintagma "Departamentul pentru Proiecte de Infrastructura si Investitii Straine".
(3) In cuprinsul Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 84/2003 pentru infiintarea Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania - S.A. prin reorganizarea Regiei Autonome "Administratia Nationala a Drumurilor din Romania", publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 694 din 3 octombrie 2003, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 47/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si in cuprinsul altor acte normative care fac referire la Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania - S.A., sintagma "Ministerul Transporturilor si Infrastructurii" se inlocuieste cu sintagma "Departamentul pentru Proiecte de Infrastructura si Investitii Straine".
(4) In cuprinsul Legii parteneriatului public-privat nr. 178/2010, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 676 din 5 octombrie 2010, cu modificarile si completarile ulterioare, sintagma "Unitatea Centrala pentru Coordonarea Parteneriatului Public-Privat" se inlocuieste cu sintagma "Departamentul pentru Proiecte de Infrastructura si Investitii Straine".

ART. 33
La data intrarii in vigoare a prezentei ordonante de urgenta, urmatoarele acte normative se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:

I. Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 25/2007 privind stabilirea unor masuri pentru reorganizarea aparatului de lucru al Guvernului, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 270 din 23 aprilie 2007, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 99/2008, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica dupa cum urmeaza:

a) La articolul 1 alineatul (1), literele c) si d) vor avea urmatorul cuprins:
"c) Departamentul pentru Relatia cu Parlamentul, structura cu personalitate juridica, finantata prin bugetul Secretariatului General al Guvernului, condusa de ministrul delegat pentru relatia cu Parlamentul, care are calitatea de ordonator tertiar de credite. In cadrul departamentului functioneaza unul sau mai multi secretari de stat, numiti si eliberati din functie prin decizie a prim-ministrului.
d) Departamentul pentru Proiecte de Infrastructura si Investitii Straine, structura cu personalitate juridica, finantata prin bugetul Secretariatului General al Guvernului, condusa de ministrul delegat pentru proiecte de infrastructura si investitii straine, care are calitatea de ordonator tertiar de credite. In cadrul departamentului functioneaza unul sau mai multi secretari de stat, numiti si eliberati din functie prin decizie a prim-ministrului."

b) La articolul 1 alineatul (1), literele f) si j^1) se abroga.

c) La articolul 2, alineatul (1) va avea urmatorul cuprins:
"Art. 2. - (1) Prim-ministrul, prin Cancelaria Primului-Ministru, coordoneaza activitatea urmatoarelor entitati:
a) Agentia Nationala pentru Resurse Minerale, organ de specialitate al administratiei publice centrale, cu personalitate juridica, in subordinea Guvernului, finantata integral de la bugetul de stat, prin bugetul Secretariatului General al Guvernului;
b) Institutul National pentru Studierea Holocaustului din Romania A�Elie WieselA�, institutie publica cu personalitate juridica, finantata din venituri proprii si din subventii acordate de la bugetul de stat, prin bugetul Secretariatului General al Guvernului;
c) Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice, institutie publica cu personalitate juridica, in subordinea Guvernului, finantata integral de la bugetul de stat, prin bugetul Secretariatului General al Guvernului;
d) Oficiul National de Prevenire si Combatere a Spalarii Banilor, organ de specialitate al administratiei publice centrale, cu personalitate juridica, in subordinea Guvernului, finantat de la bugetul de stat;
e) Comisia Nationala pentru Controlul Activitatilor Nucleare, institutie publica de interes national, cu personalitate juridica, in subordinea Guvernului, finantata integral de la bugetul de stat prin bugetul Secretariatului General al Guvernului;
f) Agentia Nationala Anti-Doping, institutie publica cu personalitate juridica, in subordinea Guvernului, finantata din venituri proprii si subventii de la bugetul de stat, prin bugetul Secretariatului General al Guvernului;




Afişează OUG 96/2012 privind stabilirea unor masuri de reorganizare in cadrul administratiei publice centrale si pentru modificarea unor acte normative pe o singură pagină



Citeşte mai multe despre:    OUG 96/2012

Consultă un avocat online
MCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.

Jurisprudenţă

In cat timp poate fi aplicata o sanctiune disciplinara unui salariat?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Concursul si perioada de proba. Modalitati diferite de verificare a aptitudinilor profesionale ale salariatului
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Executarea catre salariati a obligatiilor de plata ale institutiilor publice. Care sume pot fi esalonate?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Conditiile speciale de munca presupun cote de contributii de asigurari sociale diferite
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Principiul non bis in idem in ceea ce priveste sanctiunile disciplinare
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Calculul termenului de preaviz in cazul concedierii salariatului
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Impiedicarea salariatului de a intra in incinta unitatii justifica absenta acestuia de la locul de munca. Sanctionare disciplinara abuzaiva
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Bucuresti

Restituirea sumelor incasate de salariat ca urmare a interpretarii eronate a prevederilor legale privind salarizarea
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Neefectuarea coprespunzatoare a cercetarii disciplinare prealabile Comportamente inadecvate sau nedrepte la locul de munca
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Acordarea drepturilor salariale prevazute in contractul colectiv de munca
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Bucuresti



Articole Juridice

Aspecte practice privind Cercetarea disciplinara a salariatilor
Sursa: MCP Cabinet avocati

Alocatia de stat pentru copii in anul 2024. Conditii de acordare si valoare alocatie
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor de cresa in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor culturale in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor cadou in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor de masa in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati

Model contract de munca 2024. CIM editabil 2024!
Sursa: EuroAvocatura.ro