EuroAvocatura.ro
din anul 2007, atuul tau de DREPT!
Profesionisti
Ştiri Juridice
Articole
Jurisprudenţă
Legislaţie
Dicţionar Juridic
Utile
Contact
Profesionisti
Ştiri Juridice
Articole
Jurisprudenţă
Legislaţie
Dicţionar Juridic
Utile
Contact
Secţiuni site
⇨ MCP Cabinet avocati. Relatii de munca si comerciale. Protectia datelor. GDPR
Articole Juridice
Drept Civil
Contracte Civile si Comerciale
GDPR - Protectia Datelor cu Caracter Personal
Drept Succesoral
Dreptul Familiei
Drept Penal
Dreptul Proprietatii Intelectuale
Drept Comercial
Leasing
Drept Concurential
Insolventa si Falimentul
Dreptul muncii. Contractul de Munca
Medierea
Urmarirea Penala si Judecata in cauzele cu Minori
Drept Fiscal
Divortul. Desfacerea casatoriei
Infractiuni Informatice
CEDO. Justitie Europeana
Afaceri, Crime si Procese celebre
Fonduri Europene
Proceduri si Acte necesare pentru ...
Procedurile de Judecata
Aparitii Editoriale
Scrieri Politice din presa romaneasca
Dreptul mediului
Preceduri so Modele de acte
Drept Constitutional
Intrebari si Raspunsuri Juridice
Noul Cod Penal - Comentarii articole
Noul Cod Civil
Noul Cod de procedura Penala (Comparatii cu vechiul Cod)
Acte de procedura in Noul cod de procedura penala
Articole Juridice »
Jurisprudenta
Drept Civil
Drept Penal
Proprietate Intelectuala
Dreptul Muncii
PIDO/CEDO
Drept Comercial
Transporturi
Drept Comunitar
Drept Fiscal
Contencios Administrativ
Recursuri in Interesul Legii
Decizii ale Curtii Constitutionale in materie Penala
Dreptul Familiei
Citarea si Comunicarea actelor de Procedura
Plangerea impotriva actelor si masurilor procurorului
Spete Drept Succesoral
Spete Contraventii
Decizii de admitere ale CCR
Insolventa si Faliment
Contractul de credit , Leasing si Asigurare
Mediere
Jurisprudenta »
Legislatie
Codurile Esentiale
Legislatie Imobiliara
Legislatie Civila
Legislatie Penala
Legislatie Comerciala
Legislatia Muncii si Asigurarilor sociale
Legislatie Fiscala
Legislatie pentru desfasurarea activitatilor profesionale. Statute
Legislatie Proprietate Intelectuala
Legislatia Domeniul Agricol
Contencios Administrativ
Legislatie Financiar-Bancara
EuroLegislatie
Decizii ale Curtii Constitutionale
Recursuri in interesul legii
Diverse Domenii juridice
Regulamente
Cauze CEDO
Arhiva Monitorul Oficial
Legislatie »
Dictionar Juridic
Drept Bancar
Drept Civil
Drept Comercial
Drept Comunitar
Drept Concurential
Drept Constitutional
Drept Fiscal Financiar
Drept Penal
Drept Succesoral
Dreptul Familiei
Dreptul Muncii
Dreptul Proprietatii Intelectuale
PIDO. CEDO. Justitie Europeana
Procedura de Judecata
Transporturi
Acte Normative
Dictionar Evenimente
Dictionar Personalitati
Diverse Domenii Juridice
Dictionar Juridic »
Prima pagină
»
Legislaţie
»
Contencios Administrativ
» HG 1059/2013 pentru aprobarea Normelor metodologice ale programului de gestionare a cainilor fara stapan
HG 1059/2013 pentru aprobarea Normelor metodologice ale programului de gestionare a cainilor fara stapan
Publicat: 30 Jan 2014
21761 citiri
Secţiunea:
Contencios Administrativ
Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
Hotarare nr. 1059/2013 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a OUG 155/2001 privind aprobarea programului de gestionare a cainilor fara stapan
Publicat in
Monitorul Oficial
nr. 829 din 23 decembrie 2013
Totalitate a actiunilor: primire, pastrare, evidenta, manuire, eliberare, care compun activitatea de administrare,
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
Hartie de valoare care reprezinta o cota fixa din capitalul unei societati pe actiuni.
Folosirea bunurilor corporale si incorporale, folosire care antreneaza pierderea imediata sau treptata a utilitatilor lor.
Folosirea bunurilor corporale si incorporale, folosire care antreneaza pierderea imediata sau treptata a utilitatilor lor.
(gr. eu "bine, bun" si thanatos "moarte"). Provocarea de catre o persoana a mortii unui bolnav care sufera de o boala incurabila, la cererea acestuia.
Termen folosit in t. VIII, art. 145, C. pen., partea generala, prin el intelegandu-se tot ce priveste autoritatile publice,
Forma specifica a motivatiei care consta in orientarea activa si durabila a persoanei spre anumite domenii de activitate, fiind cel mai puternic mobil al actiunilor omenesti.
Din punct de vedere contabil, un document contabil de sinteza care are ca obiective principale completarea si explicarea datelor inscrise in bilant si contul de profit si pierdere
Ordonanta de Urgenta a Guvernului privind modificarea Codului de procedură penală
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Este persoana fizica sau juridica titulara in exclusivitate sau in indiviziune a dreptului real asupra corpului de proprietate supus inscrierii.
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Stirea, comunicarea de noutate, plus de cunostinte despre un obiect, o persoana sau un fenomen, prin care receptorul isi inlatura o stare de incertitudine.
Art. 45
(1) In scopul verificarii modului de aplicare a prevederilor ordonantei de urgenta de catre serviciile specializate pentru gestionarea cainilor fara stapan, respectiv de catre operatorii serviciilor specializate pentru gestionarea cainilor fara stapan, reprezentantii Autoritatii Nationale Sanitare Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor si ai directiilor sanitar-veterinare si pentru siguranta alimentelor judetene, respectiv a municipiului Bucuresti au acces in adaposturi, sali de tratamente, spatii de depozitare a cadavrelor, spatii de depozitare a hranei, alte anexe, precum si dreptul de a solicita si primi orice documente si de a verifica orice dotari ale serviciilor publice si ale adaposturilor, autovehicule, arme utilitare, stocuri de hrana, de medicamente si de substante dezinfectante.
(2) Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor si directiile sanitar-veterinare si pentru siguranta alimentelor judetene, respectiv a municipiului Bucuresti vor elabora planuri de control pentru a verifica derularea planurilor de
gestiune
a populatiei de caini fara stapan elaborate si aplicate de catre serviciile specializate pentru gestionarea cainilor fara stapan, respectiv de catre operatorii serviciilor specializate pentru gestionarea cainilor fara stapan.
(3) Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor va pune la dispozitia consiliilor locale, respectiv a Consiliului General al Municipiului Bucuresti algoritmul de
evaluare
a fezabilitatii planului de
actiune
prevazut laart. 11.
Capitolul XIV - Evidentele obligatorii in adaposturile publice pentru cainii fara stapan si in adaposturile asociatiilor si fundatiilor pentru protectia animalelor
Art. 46
(1) La sediul adaposturilor publice si private pentru cainii fara stapan trebuie sa existe o evidenta a tuturor tratamentelor medicale efectuate si a numarului de animale moarte.
(2) In registre speciale, vizate de medicul veterinar de libera practica, organizat in conditiile legii, trebuie consemnate in mod obligatoriu urmatoarele datele: numarul unic de identificare, data si locul capturarii, data si ora cazarii in adapost, caracteristicile individuale ale animalului, numarul de caini fara stapan prinsi, revendicati, adoptati, mentinuti in adapost, adoptati la distanta, eutanasiati, motivul eutanasierii, substanta utilizata pentru eutanasiere, numele persoanei care realizeaza eutanasierea, numarul de identificare, numarul fisei de adoptie, data deparazitarii, data vaccinarii antirabice, data sterilizarii, precum si persoanele care au instrumentat manoperele respective.
(3) Registrele speciale in care sunt consemnate datele prevazute la alin. (2) sunt gestionate conform procedurilor stabilite de catre Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor.
(4) In plus fata de cele prevazute la alin. (1) si (2), la sediile adaposturilor publice si private pentru cainii fara stapan trebuie sa existe si urmatoarele evidente: registru
consum
medicamente, registru imunologic, registru
consum
toxice, registru gestionare substante utilizate pentru
eutanasiere
si acte de dezinfectie.
(5) Adaposturile publice si private pentru cainii fara stapan trebuie sa respecte prevederile Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale Sanitare Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor nr. 80/2005 pentru aprobarea Normei sanitare veterinare si pentru siguranta alimentelor privind stabilirea documentelor si evidentelor veterinare necesare in cadrul activitatii de neutralizare a deseurilor de origine animala, cu modificarile si completarile ulterioare.
(6) Registrele prevazute la alin. (2) si (4) trebuie sa fie pastrate pe o perioada de cel putin 3 ani si trebuie sa fie puse la dispozitia autoritatilor competente atunci cand se efectueaza inspectiile oficiale sau la cererea acestora.
Capitolul XV - Dispozitii tranzitorii
Art. 47
(1) Cainii fara stapan care, pana la data intrarii in vigoare a prevederilor prezentelor norme metodologice, au fost identificati, sterilizati si pentru a caror ocrotire asociatiile de proprietari isi asuma in scris raspunderea, conform prevederilor Hotararii Guvernului nr. 955/2004 pentru aprobarea reglementarilor-cadru de aplicare a Ordonantei Guvernului nr. 71/2002 privind organizarea si functionarea serviciilor publice de administrare a domeniului
public
si privat de
interes
local, care sunt tinuti intr-un spatiu detinut cu orice titlu, ingradit si autorizat de catre consiliul local, si care se identifica conform normelor metodologice referitoare la identificarea si inregistrarea cainilor, pana cel tarziu la data de 1 ianuarie 2015, nu vor fi ridicati de serviciile specializate pentru gestionarea cainilor fara stapan, respectiv de operatorii serviciilor specializate pentru gestionarea cainilor fara stapan.
(2) Adaposturile publice amenajate in afara unitatilor administrativ-teritoriale pe care le deservesc pot continua sa functioneze dupa data intrarii in vigoare a prevederilor prezentelor norme metodologice numai daca sunt inregistrate conform legislatiei in vigoare si daca respecta prevederile minime reglementate in
anexa
nr. 1 la
ordonanta de urgenta
.
Art. 48
Incepand cu data intrarii in vigoare a prezentelor norme metodologice, acestea sunt aplicabile si in ceea ce priveste cainii care se afla deja in adaposturile publice.
Art. 49
(1) In cazul cainilor capturati si care sunt identificati prin alte mijloace de identificare decat microcip, prin care se poate stabili identitatea proprietarului, reprezentantii operatorilor serviciilor specializate pentru gestionarea cainilor fara stapan au
obligatia
sa notifice
proprietarul
in
termen
de 24 de ore.
(2) Prevederile alin. (1) sunt aplicabile de la data intrarii in vigoare a prezentelor norme metodologice si pana la data de 1 ianuarie 2015.
Capitolul XVI - Dispozitii finale
Art. 50
(1) Serviciile pentru gestionarea cainilor fara stapan au
obligatia
de a raporta trimestrial directiilor sanitarveterinare si pentru siguranta alimentelor judetene, respectiv a municipiului Bucuresti numarul de caini capturati, revendicati, adoptati, adoptati la distanta, mentinuti in adaposturi si eutanasiati.
(2) Adaposturile private au
obligatia
de a raporta trimestrial directiilor sanitar-veterinare si pentru siguranta alimentelor numarul de caini intrati in adapost, adoptati si eutanasiati, precum si numarul de caini existenti in adapost la data raportarii.
Art. 51
Serviciile pentru gestionarea cainilor fara stapan, odata cu fiecare reevaluare a numarului de caini fara stapan de pe raza teritoriului, raporteaza situatia la zi directiilor sanitarveterinare si pentru siguranta alimentelor pe raza carora functioneaza.
Art. 52
(1) Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor, prin organele abilitate, in colaborare cu reprezentantii organizatiilor neguvernamentale pentru protectia animalelor, monitorizeaza aplicarea prezentelor norme metodologice.
(2) Pentru efectuarea controalelor privind modul de aplicare a prevederilor prezentelor norme metodologice se pot realiza echipe mixte de control formate din persoane imputernicite, potrivit atributiilor de serviciu, din cadrul Autoritatii Nationale Sanitare Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor si al Ministerului Afacerilor Interne.
(3) Pentru indeplinirea prevederilor prezentelor norme metodologice, persoanele imputernicite, potrivit atributiilor de serviciu, din cadrul Autoritatii Nationale Sanitare Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor si al Ministerului Afacerilor Interne au acces in cladiri, adaposturi si alte locuri unde sunt tinute animale, precum si dreptul de a solicita orice
informatie
si documentele necesare controlului.
Art. 53
Inapoi
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Inainte
Afişează
HG 1059/2013 pentru aprobarea Normelor metodologice ale programului de gestionare a cainilor fara stapan
pe o singură pagină
Citeşte mai multe despre:
HG 1059/2013
OUG 155/2001
Caini fara stapan
Eutanasiere
Consultă un avocat online
Formular contact online
.
MCP Cabinet avocati
- Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.
Tabloul Avocatilor din Romania
Tabloul Avocatilor din Republica Moldova
Tabloul Executorilor Judecatoresti din Romania
Tabloul Expertilor Judiciari din Romania
Tabloul Mediatorilor din Romania
Tabloul Notarilor Publici din Romania
Tabloul Traducatorilor Autorizati din Romania
Arhiva Stirilor juridice din anul 2007
Arhiva Monitorului Oficial al Romaniei din anul 1964