EuroAvocatura.ro
din anul 2007, atuul tau de DREPT!
1994
de useri online
Profesionisti
Ştiri Juridice
Articole
Jurisprudenţă
Legislaţie
Dicţionar Juridic
Utile
Contact
Profesionisti
Ştiri Juridice
Articole
Jurisprudenţă
Legislaţie
Dicţionar Juridic
Utile
Contact
Secţiuni site
⇨ MCP Cabinet avocati. Relatii de munca si comerciale. Protectia datelor. GDPR
Articole Juridice
Drept Civil
Contracte Civile si Comerciale
GDPR - Protectia Datelor cu Caracter Personal
Drept Succesoral
Dreptul Familiei
Drept Penal
Dreptul Proprietatii Intelectuale
Drept Comercial
Leasing
Drept Concurential
Insolventa si Falimentul
Dreptul muncii. Contractul de Munca
Medierea
Urmarirea Penala si Judecata in cauzele cu Minori
Drept Fiscal
Divortul. Desfacerea casatoriei
Infractiuni Informatice
CEDO. Justitie Europeana
Afaceri, Crime si Procese celebre
Fonduri Europene
Proceduri si Acte necesare pentru ...
Procedurile de Judecata
Aparitii Editoriale
Scrieri Politice din presa romaneasca
Dreptul mediului
Preceduri so Modele de acte
Drept Constitutional
Intrebari si Raspunsuri Juridice
Noul Cod Penal - Comentarii articole
Noul Cod Civil
Noul Cod de procedura Penala (Comparatii cu vechiul Cod)
Acte de procedura in Noul cod de procedura penala
Articole Juridice »
Jurisprudenta
Drept Civil
Drept Penal
Proprietate Intelectuala
Dreptul Muncii
PIDO/CEDO
Drept Comercial
Transporturi
Drept Comunitar
Drept Fiscal
Contencios Administrativ
Recursuri in Interesul Legii
Decizii ale Curtii Constitutionale in materie Penala
Dreptul Familiei
Citarea si Comunicarea actelor de Procedura
Plangerea impotriva actelor si masurilor procurorului
Spete Drept Succesoral
Spete Contraventii
Decizii de admitere ale CCR
Insolventa si Faliment
Contractul de credit , Leasing si Asigurare
Mediere
Jurisprudenta »
Legislatie
Codurile Esentiale
Legislatie Imobiliara
Legislatie Civila
Legislatie Penala
Legislatie Comerciala
Legislatia Muncii si Asigurarilor sociale
Legislatie Fiscala
Legislatie pentru desfasurarea activitatilor profesionale. Statute
Legislatie Proprietate Intelectuala
Legislatia Domeniul Agricol
Contencios Administrativ
Legislatie Financiar-Bancara
EuroLegislatie
Decizii ale Curtii Constitutionale
Recursuri in interesul legii
Diverse Domenii juridice
Regulamente
Cauze CEDO
Arhiva Monitorul Oficial
Legislatie »
Dictionar Juridic
Drept Bancar
Drept Civil
Drept Comercial
Drept Comunitar
Drept Concurential
Drept Constitutional
Drept Fiscal Financiar
Drept Penal
Drept Succesoral
Dreptul Familiei
Dreptul Muncii
Dreptul Proprietatii Intelectuale
PIDO. CEDO. Justitie Europeana
Procedura de Judecata
Transporturi
Acte Normative
Dictionar Evenimente
Dictionar Personalitati
Diverse Domenii Juridice
Dictionar Juridic »
Prima pagină
»
Legislaţie
»
Legislatie pentru desfasurarea activitatilor profesionale. Statute
» Legea 139/2015 privind infiintarea, organizarea si functionarea Academiei de Stiinte Juridice din Romania
Legea 139/2015 privind infiintarea, organizarea si functionarea Academiei de Stiinte Juridice din Romania
Publicat: 15 Jun 2015
6212 citiri
Secţiunea:
Legislatie pentru desfasurarea activitatilor profesionale. Statute
Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
Legea 139/2015 privind infiintarea, organizarea si functionarea Academiei de Stiinte Juridice din Romania
Publicat in
Monitorul Oficial
nr. 412 din 11 iunie 2015
Activitate desfasurata de organele de urmarire penala
Lucruri utile omului, cu valoare economica si susceptibile de apropiere.
Activitate desfasurata de organele de urmarire penala
Activitate desfasurata de organele de urmarire penala
Activitate desfasurata de organele de urmarire penala
(Annual general meeting) Adunare generala ce se intruneste o data pe an, in cadrul careia managerii unei companii prezinta actionarilor rezultatele economico-financiare anuale corespunzatoare anului fiscal incheiat si se alege noul consiliu de administratie.
Lucruri utile omului, cu valoare economica si susceptibile de apropiere.
Lucruri utile omului, cu valoare economica si susceptibile de apropiere.
Este dreptul subiectiv ce apartine statului sau unitatilor administrativ-teritoriale si are ca obiect bunurile care, fie prin natura lor, fie printr-o dispozitie a legii sunt de uz sau de utilitate publica.
Facultatea proprietarului de a intrebuinta bunul sau, culegand sau percepand in proprietate toate fructele pe care acesta le produce.
Lucruri utile omului, cu valoare economica si susceptibile de apropiere.
Organ sau organizatie de stat care desfasoara activitati din domeniul conducerii statului sau al serviciilor publice
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Din punctul de vedere al resurselor umane, o persoana care conduce o institutie, o intreprindere, o publicatie etc. sau un sector al acestora; functie detinuta de aceasta persoana.
Atributiile specifice ale ASJR, ale consiliului stiintific, ale prezidiului ASJR, ale presedintelui ASJR, ale consiliului onorific si modul de lucru al acestora se stabilesc prin statutul ASJR.
Capitolul IV - Aparatul de lucru al ASJR si al unitatilor din subordine
Art. 18
(1) ASJR are un aparat de lucru la nivel central si la nivelul filialelor teritoriale.
(2) Structura organizatorica a aparatului de lucru la nivel central si la nivelul filialelor, precum si a institutelor si centrelor de
cercetare
aflate in subordinea ASJR se aproba de catre prezidiul ASJR, iar statele de functii, de presedintele ASJR, la propunerea secretarului general.
(3) Normativele de personal, criteriile de constituire a compartimentelor si statele de functii pentru unitatile din subordine se aproba de presedintele ASJR.
Capitolul V - Finantarea si patrimoniul ASJR
Art. 19
(1) Finantarea activitatii si a indemnizatiilor ASJR si a unitatilor din subordine se asigura din venituri proprii.
(2) Veniturile proprii ale ASJR provin din: donatii, sponsorizari, taxe, chirii, publicatii, studii, prestatii editoriale, consultatii stiintifice, studii pentru avize, exploatarea unor
bunuri
mobile si imobile proprii, precum si din alte activitati realizate conform legislatiei in vigoare.
(3) Centrele de
cercetare
din cadrul sectiilor stiintifice de specialitate functioneaza avand la baza criteriul rentabilitatii si principiul autofinantarii, conform statutului propriu.
(4) Activitatea institutelor si a centrelor de
cercetare
stiintifica din cadrul ASJR se va desfasura in conformitate cu legislatia nationala privind activitatea de
cercetare
stiintifica si dezvoltare tehnologica, in conformitate cu bugetul si obiectivele aprobate de
adunarea generala
.
(5) Patrimoniul ASJR este alcatuit din:
a)
bunuri
mobile si imobile proprii;
b)
bunuri
mobile si imobile,
proprietate publica
sau privata a statului ori a unitatilor administrativ-teritoriale, atribuite in administrare sau in
folosinta
in conditiile legii;
c) alte
bunuri
dobandite potrivit legii.
Capitolul VI - Dispozitii finale
Art. 20
Sintagma Academia de Stiinte Juridice din Romania (ASJR) nu poate fi folosita de nicio alta
institutie
publica sau privata in cuprinsul denumirii acesteia.
Art. 21
(1) In
termen
de 60 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei legi, se va constitui un Comitet de initiativa, sub coordonarea Uniunii Juristilor din Romania, care va elabora Statutul de organizare si functionare al ASJR, ce va fi publicat in
Monitorul Oficial
al Romaniei, Partea I.
(2) Comitetul de initiativa va avea urmatoarea componenta:
a) un reprezentant al Uniunii Juristilor din Romania;
b) un reprezentant al Institutului de Cercetari Juridice ``Acad. Andrei Radulescu`` al Academiei Romane;
c) un reprezentant al Uniunii Nationale a Barourilor din Romania;
d) un reprezentant al Uniunii Nationale a Notarilor Publici din Romania;
e) un reprezentant al Consiliului Superior al Magistraturii;
f) un reprezentant al Uniunii Nationale a Executorilor Judecatoresti;
g) un reprezentant al Ordinului Consilierilor Juridici din Romania;
h) un reprezentant al Ministerului Educatiei si Cercetarii Stiintifice;
i) un reprezentant al Ministerului Justitiei.
(3) In
termen
de 15 zile de la intrarea in vigoare a prezentei legi, institutiile prevazute la alin. (2) isi vor desemna reprezentantii in Comitetul de initiativa.
(4) In situatia in care, dupa implinirea termenului de 15 zile, una dintre institutii nu isi desemneaza reprezentantul, Consiliul
Director
al Uniunii Juristilor din Romania va desemna persoanele care sa asigure functionarea Comitetului de initiativa.
(5) Membri Comitetului de initiativa trebuie sa intruneasca, cumulativ, urmatoarele conditii:
a) sa fie cetateni romani;
b) sa aiba studii superioare;
c) sa aiba experienta in domeniul juridic si/sau educational;
Inapoi
1
2
3
4
Inainte
Afişează
Legea 139/2015 privind infiintarea, organizarea si functionarea Academiei de Stiinte Juridice din Romania
pe o singură pagină
Citeşte mai multe despre:
Academia de Stiinte Juridice din Romania
Legea 139/2015
ASJR
Consultă un avocat online
Formular contact online
.
MCP Cabinet avocati
- Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.
Tabloul Avocatilor din Romania
Tabloul Avocatilor din Republica Moldova
Tabloul Executorilor Judecatoresti din Romania
Tabloul Expertilor Judiciari din Romania
Tabloul Mediatorilor din Romania
Tabloul Notarilor Publici din Romania
Tabloul Psihologilor din Romania
Tabloul Traducatorilor Autorizati din Romania
Arhiva Stirilor juridice din anul 2007
Arhiva Monitorului Oficial al Romaniei din anul 1964