ANEXA Nr. 2 DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE (model) Subscrisa, . . . . . . . . . ., persoana juridica/PFA sau IF sau II . . . . . . . . . ., cu sediul in localitatea . . . . . . . . . ., judetul . . . . . . . . . ., inscrisa la registrul comertului cu nr. . . . . . . . . . ., CUI/CIF . . . . . . . . . ., cod CAEN . . . . . . . . . ., cont bancar . . . . . . . . . . deschis la . . . . . . . . . ., reprezentata legal de . . . . . . . . . ., CNP . . . . . . . . . ., legitimat cu C.I. serie . . . . . . . . . . nr. . . . . . . . . . ., - declar pe propria raspundere ca solicit ajutorul de stat pentru o singura data; - sa restitui ajutorul de stat incasat cu dobanzi si penalitati calculate de la data incasarii ajutorului, la solicitarea directiei pentru agricultura judetene/a municipiului Bucuresti, daca in urma controlului efectuat in baza art. 15 alin. (5) din Legea nr. 28/2019 privind aprobarea Programului de sustinere a producatorilor din sectorul pescuitului si acvaculturii se constata ca ajutorul de stat a fost utilizat abuziv potrivit art. 18 alin. (1) din Legea nr. 28/2019 privind aprobarea Programului de sustinere a producatorilor din sectorul pescuitului si acvaculturii pe baza proceselor-verbale de constatare; - declar pe propria raspundere ca nu ma gasesc in una dintre situatiile prevazute la art. 5 din Legea nr. 28/2019 privind aprobarea Programului de sustinere a producatorilor din sectorul pescuitului si acvaculturii pe baza proceselor-verbale de constatare;
- declar pe propria raspundere ca nu am mai accesat sprijin prin POPAM 2014-2020 pentru obiectivul de investitii sprijinit prin Programul de sustinere a producatorilor din sectorul pescuitului si acvaculturii. Cunoscand ca falsul in declaratii se pedepseste conform art. 326 din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificarile si completarile ulterioare, sustin declaratia mentionata anterior. Reprezentant legal, . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . (nume si prenume, semnatura) Data, . . . . . . . . . .
ANEXA Nr. 3 Nr. . . . . . . . . . . data . . . . . . . . . . CERERE DE FINANTARE (model) Catre Directia pentru Agricultura Judeteana . . . . . . . . . ./a Municipiului Bucuresti Subsemnatul/Subsemnata: . . . . . . . . . ., persoana juridica/PFA sau IF sau II/ . . . . . . . . . ., cu sediul in localitatea . . . . . . . . . ., judetul . . . . . . . . . ., inscrisa la registrul comertului cu nr. . . . . . . . . . ., CUI/CIF . . . . . . . . . ., cod CAEN . . . . . . . . . ., cont bancar . . . . . . . . . . deschis la . . . . . . . . . ., reprezentata legal de . . . . . . . . . ., CNP . . . . . . . . . ., legitimat cu C.I. serie . . . . . . . . . . nr. . . . . . . . . . ., solicit plata aferenta Programului de sustinere a producatorilor din sectorul pescuitului si acvaculturii pentru realizarea investitiei (denumire) . . . . . . . . . ., a carei valoare este de . . . . . . . . . . lei, si depun urmatoarele documente: . . . . . . . . . . NOTA: - documentele prevazute la art. 10 alin. (1) din Legea nr. 28/2019 privind aprobarea Programului de sustinere a producatorilor din sectorul pescuitului si acvaculturii: Se inscriu toate documentele depuse, indicandu-se distinct tipul documentului, numarul si data acestuia. Documentele depuse in copie se certifica de catre reprezentantul directiei pentru agricultura judetene/a municipiului Bucuresti imputernicit cu primirea si verificarea cererii si a documentelor insotitoare. Dupa aprobarea cererii de finantare, ma angajez sa depun urmatoarele documente: . . . . . . . . . . NOTA: - documentele prevazute la art. 11 din Legea nr. 28/2019 privind aprobarea Programului de sustinere a producatorilor din sectorul pescuitului si acvaculturii: Se inscriu toate documentele depuse, indicandu-se distinct tipul documentului, numarul si data acestuia. Documentele depuse in copie se certifica de catre reprezentantul directiei pentru agricultura judetene/a municipiului Bucuresti imputernicit cu primirea si verificarea cererii si a documentelor insotitoare.
Decizia CCR nr. 383/2019 referitoare la admiterea obiectiei de neconstitutionalitate a dispozitiilor Legii privind aprobarea OUG nr. 85/2016 Pronuntaţă de: Curtea Constitutionala a Romaniei
Franta s-a adresat Comisiei cu o plangere impotriva proiectului de lege al Marii Britanii privind marimea ochiurilor de la plasele de pescuit Pronuntaţă de: Cazul: France vs. UK (Re Fishing Net Mesh Sizes), 1979, nr.141/78
Capitanul Kirk, un pescar danez, a fost acuzat de pescuit in zona de 12 mile de la coasta britanica, ceea ce contravine legislatiei Regatului Unit Pronuntaţă de: Cazul: R vs. Kent Kirk, 1984, nr.63/83
In urma preocuparii in legatura cu natura relatiei dintre proprietarii unui numar de ambarcatiuni de pescuit si Regatul Unit, a fost adoptat, in 1988, Pronuntaţă de: Cazul: R. vs. Secretary of State for Transport, ex parte Factortame, nr.C-213/89, 1990
CJUE nu este competenta sa se pronunte asupra unui diferend frontalier cu caracter international care nu tine de dreptul Uniunii Sursa: EuroAvocatura.ro
Faptele salariatului care pot constitui abateri disciplinare. Spete si doctrina relevante Sursa: Irina Maria Diculescu
Precizari privind salariul minim brut pe tara garantat in plata aplicabil de la 1 ianuarie 2019 si legea zilierilor Sursa: MCP Cabinet avocati
Stabilirea salariului minim diferentiat si modul de contestare a decizilor emise de angajator. Lista functiilor si ocupatiilor care necesita studii superioare Sursa: MCP Cabinet avocati
Reglementarea activitatii zilierilor Sursa: EuroAvocatura.ro
Fondul European pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala Sursa: CartiAgricole.ro
Phishing-ul Sursa: Securizare.ro