din anul 2007, atuul tau de DREPT!
1928 de useri online



Prima pagină » Legislaţie » Diverse Domenii juridice » Regulamentul de organizare si functionare al Institutului National de Sanatate Publica

Regulamentul de organizare si functionare al Institutului National de Sanatate Publica

  Publicat: 12 Feb 2019       9554 citiri        Secţiunea: Diverse Domenii juridice  


Documente atasate
organigrama INSP
Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
In Monitorul Oficial nr. 108 din 12.02.2019 a fost publicat Ordinul nr. 82/2019 pentru aprobarea organigramei si a Regulamentului de organizare si functionare ale Institutului National de Sanatate Publica.

Hartie de valoare care reprezinta o cota fixa din capitalul unei societati pe actiuni.
Din punctul de vedere al resurselor umane, o persoana care conduce o institutie, o intreprindere, o publicatie etc. sau un sector al acestora; functie detinuta de aceasta persoana.
Din punctul de vedere al resurselor umane, o persoana care conduce o institutie, o intreprindere, o publicatie etc. sau un sector al acestora; functie detinuta de aceasta persoana.
Persoana care face parte din conducerea unei institutii,
Din punctul de vedere al resurselor umane, o persoana care conduce o institutie, o intreprindere, o publicatie etc. sau un sector al acestora; functie detinuta de aceasta persoana.
Este persoana fizica sau juridica titulara in exclusivitate sau in indiviziune a dreptului real asupra corpului de proprietate supus inscrierii.
Hartie de valoare care reprezinta o cota fixa din capitalul unei societati pe actiuni.
Persoana care face parte din conducerea unei institutii,
Prevazuta in sectiunea XIII, cap. II, t. III, C. proc. pen., partea generala,
Debitor care se angajeaza alaturi de debitorul initial (numit delegant) sau in locul acestuia sa execute obligatia pe care delegantul o are fata de creditorul delegatar.
Ansamblu unitar al regulilor de conduita obligatorii, susceptibile de a fi aduse la indeplinire prin puterea de stat.
Ansamblu unitar al regulilor de conduita obligatorii, susceptibile de a fi aduse la indeplinire prin puterea de stat.
Totalitatea cheltuielilor care se fac pentru cumpararea bunurilor de capital.
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Ansamblu de conditii si elemente naturale qle Terrei: aerul, apa, solul si subsolul, toate straturile atmosferice, toate materiile organice si anorganice, precum si fiintele vii, sistemele naturale �n interactiune cuprinzand elementele enumerate anterior, inclusiv valorile materiale si spirituale.
Persoana care face parte din conducerea unei institutii,
Activitate desfasurata de organele de urmarire penala
Hartie de valoare care reprezinta o cota fixa din capitalul unei societati pe actiuni.
Una din hotararile judecatoresti, prevazuta in cap. I, t, II, C. proc. pen. partea speciala.
Desemneaza orice persoana care este asigurata, in baza unei asigurari obligatorii sau facultative continue, impotriva unuia sau mai multor riscuri ce corespund ramurilor unui regim de securitate sociala care se aplica salariatilor.
Hartie de valoare care reprezinta o cota fixa din capitalul unei societati pe actiuni.
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Ansamblu de conditii si elemente naturale qle Terrei: aerul, apa, solul si subsolul, toate straturile atmosferice, toate materiile organice si anorganice, precum si fiintele vii, sistemele naturale �n interactiune cuprinzand elementele enumerate anterior, inclusiv valorile materiale si spirituale.

(4) Centrele nationale si centrele regionale de sanatate publica sunt organizate in structura Institutului, fara personalitate juridica.

CAPITOLUL II

Conducerea si structura organizatorica

SECTIUNEA 1

Dispozitii generale

Art. 7. - Structura organizatorica a Institutului se aproba prin ordin al ministrului sanatatii.

Art. 8. - (1) In cadrul Institutului functioneaza un consiliu de coordonare care are rolul de a aproba principalele directii de actiune in domeniile de dezvoltare, organizare si functionare a Institutului.

(2) Conducerea executiva a Institutului este asigurata de un director general si de un director general adjunct economic.

Art. 9. - (1) Conducerea executiva a centrelor nationale este asigurata de cate un director.

(2) Conducerea executiva a centrelor regionale de sanatate publica este asigurata de cate un medic sef.

Art. 10. - Conducerea Institutului actioneaza cu diligenta pe care un bun proprietar o depune in administrarea bunurilor sale si raspunde de integritatea acestora, precum si de intocmirea si prezentarea la termenele stabilite a situatiei patrimoniului in conformitate cu prevederile legale in vigoare.

SECTIUNEA a 2-a

Consiliul de coordonare

Art. 11. - (1) Consiliul de coordonare este un organism consultativ format din 13 membri, inclusiv presedintele, care are rolul de a defini principalele directii de actiune in domeniile de dezvoltare, organizare si functionare a Institutului.

(2) Membrii Consiliului de coordonare sunt numiti din randul propriilor angajati din structurile Institutului, prin ordin al ministrului sanatatii, si nu sunt remunerati.

(3) Membrii Consiliului sunt detinatorii functiilor urmatoare:

- directorul general;

- directorii centrelor nationale;

- medicii sef ai centrelor regionale;

- directorul general adjunct economic;

- seful serviciului juridic.

(4) Presedintele Consiliului de coordonare este ales din randul membrilor, cu majoritate simpla, o data la doi ani.

(5) Consiliul de coordonare se intruneste in sedinte ordinare o data la 3 luni, precum si ori de cate ori este nevoie, in sedinte extraordinare, la cererea presedintelui sau a unei treimi din numarul membrilor sai. Cheltuielile de deplasare si/sau de cazare ale membrilor Consiliului de coordonare si invitatilor sai sunt suportate din bugetul Institutului sau, dupa caz, din ale institutiilor/organismelor profesionale care accepta delegarea.

(6) Sedintele de orice fel ale Consiliului de coordonare se pot desfasura si prin mijloace de comunicare la distanta, in timp real, precum si prin corespondenta electronica in interval de timp limitat, cu asigurarea conditiilor necesare pentru confirmarea identitatii participantului, asigurarea nivelului adecvat de confidentialitate a comunicatiei si, daca este cazul, a votului, respectiv asigurarea consemnarii dezbaterilor si deciziilor, inclusiv cu posibilitatea de exercitare a votului prin corespondenta.

(7) Derularea sedintei in modalitatile anterior enumerate se face daca in convocator este stabilita aceasta modalitate de desfasurare. In acest caz, prin convocator se stabileste si modalitatea concreta de derulare a sedintelor prin mijloacele de comunicare la distanta.

(8) Convocarea sedintelor Consiliului de coordonare se face in scris, cu precizarea datei, orei, proiectului ordinii de zi, modalitatii de desfasurare si, daca este cazul, a locului de desfasurare si a modalitatilor recomandate de acces.

(9) Sedintele Consiliului de coordonare se desfasoara numai in prezenta a cel putin doua treimi din numarul membrilor sai, fiind conduse de presedinte, iar in lipsa acestuia, de catre un alt membru al consiliului, delegat in scris de catre presedinte.

(10) In exercitarea activitatii Consiliul de coordonare emite hotarari care se iau cu majoritatea simpla.

(11) La sedintele Consiliului de coordonare pot fi invitati, cu drept de opinie, dar fara drept de vot, sefii unor structuri din cadrul Institutului, cand se analizeaza structura respectiva, daca necesitatea o impune.

Art. 12. - (1) Atributiile Consiliului de coordonare sunt:

a) participa si/sau face propuneri de actualizare a ordinului de organizare si functionare si structura organizatorica ale Institutului;

b) analizeaza realizarea indicatorilor din programele nationale de sanatate care sunt implementate de Institut si structurile de specialitate din judete si municipiul Bucuresti si propune masuri pentru imbunatatirea activitatii;

c) aproba directiile strategice de investitii ale Institutului propuse de directorul general si directorii de centre nationale;

d) elaboreaza strategii de dezvoltare pe termen mediu si lung;

e) aproba cheia de repartitie a cheltuielilor pentru realizarea activitatii de venituri proprii conform Hotararii Guvernului nr. 59/2003 privind infiintarea de catre Ministerul Sanatatii si Familiei a unei activitati finantate integral din venituri proprii, cu completarile ulterioare;

f) analizeaza periodic derularea exercitiului bugetar si eficienta cheltuielilor Institutului, stabilind masuri pentru continuarea activitatii, pe baza propunerilor directorului general adjunct economic;

g) analizeaza oportunitatea si posibilitatea incheierii contractelor de cercetare si a contractarii de fonduri externe.

SECTIUNEA a 3-a

Consiliul stiintific

Art. 13. - (1) In cadrul Institutului functioneaza un Consiliu stiintific, ca organ consultativ de specialitate, in subordinea directorului general, cu rolul de a valida principalele directii strategice de actiune ale Institutului si de a aviza rapoartele complexe de analiza si proiectele la care acesta este partener.

(2) Consiliul stiintific este format dintr-un numar de 5-7 personalitati reprezentative in domeniile sanatate publica, epidemiologie sau igiena.

(3) Membrii Consiliului stiintific sunt numiti prin decizie de catre directorul general al Institutului si nu sunt remunerati.

Art. 14. - (1) Consiliul stiintific se intruneste, de regula, o data pe an, la sediul Institutului, cvorumul fiind statutar prin prezenta majoritatii simple a membrilor.

(2) La propunerea Consiliului de coordonare sau a directorului general, Consiliul stiintific se poate intruni in sesiuni extraordinare.

(3) In exercitarea atributiilor sale, Consiliul stiintific adopta hotarari prin votul majoritatii simple a membrilor. Hotararile pot contine decizii si/sau recomandari de ameliorare a continutului stiintific pentru diferite teme de analiza/lucrari de referinta/proiecte.

(4) Dezbaterile Consiliului stiintific au loc potrivit ordinii de zi comunicate membrilor sai.

(5) Secretariatul Consiliului stiintific se asigura de catre un salariat din cadrul Serviciului Resurse umane, normare, organizare si salarizare (RUNOS).

(6) Hotararile Consiliului stiintific sunt aduse la cunostinta directorului general/a Consiliului de coordonare.

Art. 15. - Consiliul stiintific exercita urmatoarele atributii principale:

a) valideaza principalele directii strategice de actiune ale Institutului pe termen mediu si lung, planul anual/multianual de activitate;





Documente Atasate
organigrama INSP

Afişează Regulamentul de organizare si functionare al Institutului National de Sanatate Publica pe o singură pagină



Citeşte mai multe despre:    Institutul National de Sanatate Publica

Consultă un avocat online
MCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.

Jurisprudenţă

In cat timp poate fi aplicata o sanctiune disciplinara unui salariat?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Concursul si perioada de proba. Modalitati diferite de verificare a aptitudinilor profesionale ale salariatului
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Executarea catre salariati a obligatiilor de plata ale institutiilor publice. Care sume pot fi esalonate?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Conditiile speciale de munca presupun cote de contributii de asigurari sociale diferite
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Principiul non bis in idem in ceea ce priveste sanctiunile disciplinare
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Calculul termenului de preaviz in cazul concedierii salariatului
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Impiedicarea salariatului de a intra in incinta unitatii justifica absenta acestuia de la locul de munca. Sanctionare disciplinara abuzaiva
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Bucuresti

Restituirea sumelor incasate de salariat ca urmare a interpretarii eronate a prevederilor legale privind salarizarea
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Neefectuarea coprespunzatoare a cercetarii disciplinare prealabile Comportamente inadecvate sau nedrepte la locul de munca
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Acordarea drepturilor salariale prevazute in contractul colectiv de munca
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Bucuresti



Articole Juridice

Aspecte practice privind Cercetarea disciplinara a salariatilor
Sursa: MCP Cabinet avocati

Alocatia de stat pentru copii in anul 2024. Conditii de acordare si valoare alocatie
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor de cresa in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor culturale in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor cadou in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor de masa in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati

Model contract de munca 2024. CIM editabil 2024!
Sursa: EuroAvocatura.ro