din anul 2007, atuul tau de DREPT!
1920 de useri online



Prima pagină » Legislaţie » Diverse Domenii juridice » Regulamentul de organizare si functionare al Institutului National de Sanatate Publica

Regulamentul de organizare si functionare al Institutului National de Sanatate Publica

  Publicat: 12 Feb 2019       9568 citiri        Secţiunea: Diverse Domenii juridice  


Documente atasate
organigrama INSP
Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
In Monitorul Oficial nr. 108 din 12.02.2019 a fost publicat Ordinul nr. 82/2019 pentru aprobarea organigramei si a Regulamentului de organizare si functionare ale Institutului National de Sanatate Publica.

Hartie de valoare care reprezinta o cota fixa din capitalul unei societati pe actiuni.
Competenta profesionala reprezinta capacitatea de a realiza activitatile cerute la locul de munca la nivelul calitativ specificat in standardul ocupational.
1. Aptitudine a persoanei de a-si da seama de sensul, importanta si urmarile actiunilor pe care le savarseste, precum si de a-si dirija liber vointa, potrivit cu scopurile urmarite.
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
Din punctul de vedere al resurselor umane, o persoana care conduce o institutie, o intreprindere, o publicatie etc. sau un sector al acestora; functie detinuta de aceasta persoana.
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
Hartie de valoare care reprezinta o cota fixa din capitalul unei societati pe actiuni.
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
Comisia Europeana este organul executiv al Uniunii Europene. Este o institutie independenta politic de guvernele statelor membre si reprezinta interesele Uniunii in ansamblu. In cadrul orientarilor politice generale stabilite de Consiliul European, pregateste si implementeaza deciziile Consiliului Uniunii Europene si ale Parlamentului European.
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
Categorie de fapte juridice, care se produc independent de vointa omului si de care legea leaga anumite efecte juridice.

j) coordoneaza participarea la programe internationale si stabileste parteneriate cu institutii cu preocupari similare din alte tari in vederea efectuarii de studii si cercetari comparative si a schimbului de experienta si informatii;

k) propune si, dupa caz, asigura reprezentarea domeniului de activitate in relatie cu partenerii institutionali nationali si internationali;

l) participa la sistemul de raspuns rapid pentru domeniile chimic si radiologic;

m) asigura administrarea Registrului national de informare toxicologica si Registrului national al riscurilor pentru sanatate in relatia cu factorii de mediu;

n) organizeaza si ofera programe de educatie medicala continua si instruiri de specialitate in domeniile de competenta;

o) participa, alaturi de Biroul punct focal national pentru Regulamentul Sanitar International 2005, la elaborarea si implementarea planurilor de actiune pentru situatii de urgenta, in domeniul de competenta .

Art. 35. - Atributiile directorului CNMRMC sunt urmatoarele:

a) conduce si organizeaza activitatea CNMRMC;

b) coordoneaza, indruma si evalueaza activitatea sectiilor corespondente din centrele regionale de sanatate publica in domeniile de responsabilitate;

c) ia decizii referitoare la activitatea desfasurata de personal;

d) informeaza directorul general al Institutului cu privire la activitatea desfasurata;

e) asigura colaborarea cu alte structuri din cadrul Institutului;

f) reprezinta Institutul in relatiile interinstitutionale (retele internationale de specialitate, proiecte de cercetare), din domeniul de competenta, cu aprobarea directorului general;

g) reprezinta CNMRMC la nivel national si international si/sau deleaga reprezentanti din cadrul CNMRMC si CRSP;

h) avizeaza scoaterea la concurs a posturilor pentru domeniul specific;

i) avizeaza fisele de post ale personalului din subordine si din sectiile Sanatatea in relatia cu mediul;

j) coordoneaza metodologic si indruma activitatea directiilor de sanatate publica;

k) ia nota de evenimentele raportate si asigura sprijinul metodologic si profesional pentru centrele regionale de sanatate publica si directiile de sanatate publica;

l) participa la elaborarea de norme/reglementari in domeniul de responsabilitate.

SECTIUNEA a 8-a

Centrul National de Evaluare si Promovare a Starii de Sanatate

Art. 36. - Conducerea executiva a CNEPSS este asigurata de un director.

Art. 37. - In subordinea nemijlocita a directorului CNEPSS se afla:

a) Serviciul evaluarea sanatatii si boli netransmisibile prioritare;

b) Serviciul promovarea sanatatii si educatie pentru sanatate.

Art. 38. - CNEPSS asigura coordonarea profesionala specifica a Institutului, a retelei nationale de promovare si evaluare a sanatatii, exercitand urmatoarele atributii generale:

a) asigura functia de coordonare tehnica profesionala a structurilor de specialitate de la nivelul CNEPSS, CRSP si asigura suportul tehnic profesional structurilor de specialitate care desfasoara activitati de evaluare a sanatatii si determinantilor acesteia pentru copii si tineri, populatia generala, grupuri vulnerabile si promovarea sanatatii din directiile de sanatate publica;

b) coordoneaza metodologic, pe baza programelor nationale specifice, activitatile desfasurate in domeniul de evaluare si promovare a sanatatii;

c) propune obiectivele si activitatile programelor din domeniul specific;

d) propune si realizeaza anchete si studii specifice in vederea indeplinirii misiunii de supraveghere si evaluare a starii de sanatate a populatiei;

e) propune Calendarul activitatilor de promovare a sanatatii si coordoneaza elaborarea materialelor-suport cu privire la teme din domeniul de competenta, cu avizul Ministerului Sanatatii;

f) integreaza rezultatele supravegherilor specifice si monitorizarii sanatatii publice si realizeaza Raportul anual privind starea de sanatate a populatiei in relatie cu principalii determinanti;

g) integreaza rezultatele supravegherilor specifice si monitorizarii sanatatii publice si realizeaza Raportul anual privind sanatatea copiilor si tinerilor;

h) elaboreaza si implementeaza metodologii si ghiduri metodologice in domeniile de competenta;

i) participa la studii si cercetari nationale si internationale, la actiunile comune ale Uniunii Europene in domeniul specific;

j) propune planuri de actiune si strategii in domeniul de competenta;

k) elaboreaza proiecte si participa la elaborarea de proiecte de acte normative in domeniul de competenta;

l) elaboreaza si deruleaza programe de perfectionare profesionala in domeniul de promovare si evaluare a starii de sanatate;

m) asigura reprezentarea domeniului de activitate in relatie cu partenerii institutionali nationali si internationali;

n) asigura diseminarea cunostintelor stiintifice bazate pe dovezi prin elaborarea si publicarea de materiale informative si educationale;

o) verifica si valideaza informatiile si indicatorii starii de sanatate din sfera de activitate solicitati de Comisia Europeana si alte foruri internationale;

p) colaboreaza cu organizatii nationale si internationale in probleme de promovare si evaluare a sanatatii;

q) propune expertii desemnati cu pregatirea si participarea la grupurile specifice de lucru de la nivelul UE;

r) efectueaza expertize si evaluari, ofera asistenta tehnica si realizeaza servicii de sanatate publica la solicitarea unor persoane fizice sau juridice in domeniul specific;

s) participa la evenimente stiintifice de specialitate pe domeniul de competenta;

t) coordoneaza activitatile Secretariatul tehnic al Consiliului national pentru coordonarea politicilor si actiunilor de reducere a consumului daunator de alcool in Romania.

Art. 39. - Atributiile directorului CNEPSS sunt urmatoarele:

a) conduce si organizeaza activitatea CNEPSS;

b) coordoneaza, indruma si evalueaza activitatea sectiilor corespondente din centrele regionale de sanatate publica in domeniile de responsabilitate;

c) supervizeaza si evalueaza activitatea personalului CNEPSS;





Documente Atasate
organigrama INSP

Afişează Regulamentul de organizare si functionare al Institutului National de Sanatate Publica pe o singură pagină



Citeşte mai multe despre:    Institutul National de Sanatate Publica

Consultă un avocat online
MCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.

Jurisprudenţă

In cat timp poate fi aplicata o sanctiune disciplinara unui salariat?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Concursul si perioada de proba. Modalitati diferite de verificare a aptitudinilor profesionale ale salariatului
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Executarea catre salariati a obligatiilor de plata ale institutiilor publice. Care sume pot fi esalonate?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Conditiile speciale de munca presupun cote de contributii de asigurari sociale diferite
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Principiul non bis in idem in ceea ce priveste sanctiunile disciplinare
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Calculul termenului de preaviz in cazul concedierii salariatului
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Impiedicarea salariatului de a intra in incinta unitatii justifica absenta acestuia de la locul de munca. Sanctionare disciplinara abuzaiva
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Bucuresti

Restituirea sumelor incasate de salariat ca urmare a interpretarii eronate a prevederilor legale privind salarizarea
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Neefectuarea coprespunzatoare a cercetarii disciplinare prealabile Comportamente inadecvate sau nedrepte la locul de munca
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Acordarea drepturilor salariale prevazute in contractul colectiv de munca
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Bucuresti



Articole Juridice

Aspecte practice privind Cercetarea disciplinara a salariatilor
Sursa: MCP Cabinet avocati

Alocatia de stat pentru copii in anul 2024. Conditii de acordare si valoare alocatie
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor de cresa in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor culturale in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor cadou in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor de masa in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati

Model contract de munca 2024. CIM editabil 2024!
Sursa: EuroAvocatura.ro