din anul 2007, atuul tau de DREPT!
1763 de useri online



Prima pagină » Legislaţie » Diverse Domenii juridice » Hotararea nr. 371/2019 pentru modificarea si completarea anexelor nr. 1 si 2 la Hotararea Guvernului nr. 20/2012

Hotararea nr. 371/2019 pentru modificarea si completarea anexelor nr. 1 si 2 la Hotararea Guvernului nr. 20/2012

  Publicat: 18 Jun 2019       2058 citiri        Secţiunea: Diverse Domenii juridice  


Complex de actiuni desfasurate pentru cunoasterea cerintelor de produse si servicii ale coconsumatorilor,
Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
Hotararea nr. 371/2019 pentru modificarea si completarea anexelor nr. 1 si 2 la Hotararea Guvernului nr. 20/2012 privind aprobarea Programului multianual de marketing si promovare turistica si a Programului multianual de dezvoltare a destinatiilor, formelor si produselor turistice a fost publicata in Monitorul Oficial nr. 493 din 18.06.2019.

Ansamblu de conditii si elemente naturale qle Terrei: aerul, apa, solul si subsolul, toate straturile atmosferice, toate materiile organice si anorganice, precum si fiintele vii, sistemele naturale �n interactiune cuprinzand elementele enumerate anterior, inclusiv valorile materiale si spirituale.
(al unitatii de protectie speciala). Gestionarea activitatilor si resurselor (materiale, umane, financiare) la nivelul unitatilor de protectie speciala, efectuata de conducerea unitatii, in baza prerogativelor legale.
Consum de resurse (mijloace de productie, forta de munca, mijloace banesti) pentru satisfacerea unor necesitati de productie sau individuale.
Complex de actiuni desfasurate pentru cunoasterea cerintelor de produse si servicii ale coconsumatorilor,

f) realizarea unei retele comune de date, prin conectarea tuturor centrelor nationale de informare si promovare turistica si a altor centre locale de promovare turistica, in vederea dezvoltarii si promovarii turismului la nivel national;
g) dezvoltarea si optimizarea platformelor digitale ale Ministerului Turismului.
(2) Pentru realizarea obiectivului prevazut la art. 2 lit. d) se pot achizitiona urmatoarele categorii de servicii:
a) servicii de cercetare-dezvoltare, consultanta nationala si internationala privind turismul montan, turismul balnear, turismul de litoral, turismul cultural si alte forme de turism, respectiv destinatii, precum si elaborarea de strategii sectoriale si la nivel national;
b) servicii de studii de piata pe plan national si international privind toate formele si destinatiile turistice;
c) servicii de organizare de seminare, simpozioane, schimburi de bune practici, evenimente, grupuri de lucru tematice si alte activitati asemenea, cu participare nationala si internationala, privind toate formele si destinatiile turistice;
d) servicii de transport anexe si conexe, servicii ale agentiilor de turism;
e) servicii de realizare a materialelor informative/de promovare pentru dezvoltarea destinatiilor, produselor si formelor de turism specifice in Romania, online si offline, de tipul: pliante, roll-up-uri, bannere, cataloage, brosuri, diverse tiparituri, harti turistice, fotografii, albume, ghiduri, aplicatii software, CD, DVD si alte materiale de prezentare a Romaniei, studii, lucrari de specialitate, buletine statistice, carti de specialitate editate in Romania si pe plan international, in format tiparit sau digital;
f) servicii de achizitionare de materiale informative pentru dezvoltarea formelor, produselor si destinatiilor turistice, de tipul, fara a se limita la acestea: pliante, roll-up-uri, bannere, cataloage, brosuri, diverse tiparituri, harti turistice, fotografii, albume, ghiduri si alte materiale de prezentare a Romaniei audio si video, cu drepturi de autor, studii, lucrari de specialitate, buletine statistice, carti de specialitate editate in Romania si pe plan international, in format tiparit sau digital;
g) servicii de creare, dezvoltare, marcare si reabilitare a rutelor culturale, montane si submontane, pedestre, precum si a traseelor cicloturistice si/sau cu achizitionarea serviciilor conexe;
h) servicii de consultanta in probleme de mediu pentru strategii/planuri/programe din domeniul turismului;
i) servicii de realizare a unei retele comune de date, prin conectarea tuturor centrelor nationale de informare si promovare turistica si a altor centre locale de promovare turistica, in vederea dezvoltarii si promovarii turismului la nivel national;
j) servicii de dezvoltare si optimizare a platformelor digitale ale Ministerului Turismului;
k) achizitii de software dedicat si servicii de editare grafica vectoriala, prelucrare de imagini, corectura si redimensionare imagini, verificare pentru tipar, tiparire/retiparire;
l) servicii de realizare grafica vectoriala, prelucrare de imagini, corectura si redimensionare imagini, verificare pentru tipar, tiparire/retiparire."
2. La articolul 7 alineatul (1), litera d) se modifica si va avea urmatorul cuprins:
"d) organizarea de campanii de constientizare pentru consumatori privind turismul neautorizat, de transmitere a nemultumirilor turistilor, prin tiparirea de flyere, autocolante cu A�TEL - VERDE - 0800 868 282A�, a unor brosuri, ghiduri, spoturi media specifice activitatii de control si autorizare."
3. La articolul 7 alineatul (2), literele b) si e) se modifica si vor avea urmatorul cuprins:
"b) servicii de organizare de seminare, simpozioane, evenimente, grupuri de lucru tematice si alte activitati asemenea, cu participare nationala si internationala, pe teme de informare turistica;
. . . . . . . . . .
e) servicii de realizare de CD-uri, DVD-uri, brosuri digitale si e-book-uri;".
4. La articolul 8 alineatul (1), litera a) se modifica si va avea urmatorul cuprins:
"a) organizarea de evenimente, seminare, simpozioane, grupuri de lucru tematice si altele asemenea, cu participare nationala si internationala, avand ca tematica bunele practici in domeniul turismului;".
5. La articolul 8 alineatul (1), dupa litera b) se introduce o noua litera, litera c), cu urmatorul cuprins:
"c) participarea la actiuni si proiecte privind schimbul de experienta, schimbul de bune practici in domeniul turismului, la nivel intern si international."
6. La articolul 8 alineatul (2), litera a) se modifica si va avea urmatorul cuprins:
"a) servicii de organizare de evenimente, seminare, simpozioane, grupuri de lucru tematice si alte activitati asemenea;".
7. La articolul 9 alineatul (1), literele a) si b) se modifica si vor avea urmatorul cuprins:
"a) organizarea de evenimente, seminare, simpozioane, vizite educationale si schimburi de bune practici la nivel national si international, grupuri de lucru tematice si alte activitati asemenea, pentru imbunatatirea competentelor profesionale pentru reprezentantii sectorului privat si sectorului public, respectiv ai organizatiilor neguvernamentale din destinatiile turistice;
b) realizarea materialelor de promovare/informare in vederea diseminarii informatiilor necesare desfasurarii activitatilor din cadrul centrelor de informare turistica, centrelor nationale de promovare si informare turistica, asociatiilor de promovare si dezvoltare turistica, organizatiilor de management al destinatiei;".
8. La articolul 9, alineatul (2) se modifica si va avea urmatorul cuprins:
"(2) Pentru realizarea obiectivului prevazut la art. 2 lit. g) se pot achizitiona urmatoarele categorii de servicii: servicii de agentii de turism, transport national si international, cazare, masa, bauturi, intrari la obiective turistice, alte servicii conexe, servicii tipografice, cheltuieli cu achizitionarea de software necesar editarii/elaborarii de materiale de prezentare in format tiparit/digital, servicii de consultanta nationala si internationala privind formarea si evaluarea profesionala, servicii de organizare de seminare, simpozioane, evenimente, grupuri de lucru tematice si alte activitati asemenea, cu participare nationala si internationala, servicii de realizare a materialelor informative/de promovare pentru dezvoltarea destinatiilor, produselor si formelor de turism specifice in Romania, online si offline, cum sunt: pliante, roll-up-uri, bannere, cataloage, brosuri, diverse tiparituri, harti turistice, fotografii, albume, ghiduri, CD, DVD si alte materiale de prezentare a Romaniei, in format print si digital, studii, lucrari de specialitate, buletine statistice, carti de specialitate editate in Romania si pe plan international si altele asemenea, servicii de transport ."

Articolul III
In tot cuprinsul Hotararii Guvernului nr. 20/2012 privind aprobarea Programului multianual de marketing si promovare turistica si a Programului multianual de dezvoltare a destinatiilor, formelor si produselor turistice, sintagmele "Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului" si "ministrul dezvoltarii regionale si turismului" se inlocuiesc cu sintagmele "Ministerul Turismului" si "ministrul turismului".

Articolul IV





Afişează Hotararea nr. 371/2019 pentru modificarea si completarea anexelor nr. 1 si 2 la Hotararea Guvernului nr. 20/2012 pe o singură pagină



Citeşte mai multe despre:    HG 20/2012    HG 371/2019    Turism    Marketing    Program multianual de promovare

Consultă un avocat online
MCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.