din anul 2007, atuul tau de DREPT!
2217 de useri online



Prima pagină » Legislaţie » Legislatie Fiscala » Procedura privind modalitatea de ducere la indeplinire a atributiilor ANAF in domeniul sanctiunilor internationale, din 12.07.2019

Procedura privind modalitatea de ducere la indeplinire a atributiilor ANAF in domeniul sanctiunilor internationale, din 12.07.2019

  Publicat: 17 Jul 2019       4884 citiri        Secţiunea: Legislatie Fiscala  


Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
Publicata in Monitorul Oficial nr. 583 din 16.07.2019 si aprobata prin Ordinul 1984/2019

Suma de bani aflata intr-un depozit la tras-banca-, pe baza careia titularul contului poate emite un cec sau o cambie,
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Legea 10 din 2001. Masuri cu caracter reparator acordate in situatiile in care restituirea in natura nu este posibila, sub forma unor titluri de valoare nominala folosite in procesul de privatizare,
Ansamblul atributiilor stabilite de lege, care confera autoritatilor si institutiilor administratiei publice drepturi si obligatii de a desfasura,
Ansamblul atributiilor stabilite de lege, care confera autoritatilor si institutiilor administratiei publice drepturi si obligatii de a desfasura,
Pretul la care se vand si se cumpara hartiile de valoare si valuta straina.
In contabilitate, ca parte a capitalurilor proprii din cadrul pasivului bilantier, sunt constituite prin modalitati precis explicitate si pentru un scop precizat.
In contabilitate, ca parte a capitalurilor proprii din cadrul pasivului bilantier, sunt constituite prin modalitati precis explicitate si pentru un scop precizat.
Prevazute in cap. I, t. VII, art.119, si urm. C, pen., partea generala,
Exceptie de la dispozitiile unui act normativ,
1. Grup comstituit de catre o autoritate cu scopul desfasurarii, coordonarii, supravegherii, controlului unei activitati din diferite domenii ale vietii sociale
1. Persoana careia ii apartine un drept sau ii revine o obligatie in mod direct. De exemplu, o persoana poate fi titulara a dreptului de proprietate, a dreptului de autor, a unui drept de creanta etc.
Este persoana numita intr-o functie publica.
Termen folosit in t. VIII, art. 145, C. pen., partea generala, prin el intelegandu-se tot ce priveste autoritatile publice,
1. Persoana careia ii apartine un drept sau ii revine o obligatie in mod direct. De exemplu, o persoana poate fi titulara a dreptului de proprietate, a dreptului de autor, a unui drept de creanta etc.
1. Persoana careia ii apartine un drept sau ii revine o obligatie in mod direct. De exemplu, o persoana poate fi titulara a dreptului de proprietate, a dreptului de autor, a unui drept de creanta etc.
Persoana fizica sau juridica, parte in contractul de asigurare, care, in temeiul acestui contract,

(3) In cazul in care sporurile sau veniturile nu exista sau nu sunt suficiente si nu poate fi identificata nicio alta sursa de acoperire a cheltuielilor de administrare, Agentia Nationala de Administrare Fiscala, prin Directia generala executari silite cazuri speciale, poate decide vanzarea bunurilor sau a unei parti a acestora, efectuata in proportie strict necesara pentru acoperirea cheltuielilor.
(4) Valorificarea efectuata in conditiile mentionate mai sus se realizeaza de catre Directia generala executari silite cazuri speciale, dispozitiile Codului de procedura fiscala si ale actelor normative subsecvente aplicandu-se in mod corespunzator.

CAPITOLUL VI
Monitorizarea aplicarii masurilor de blocare a fondurilor si resurselor economice

ARTICOLUL 17
Monitorizarea aplicarii masurilor de blocare a fondurilor si resurselor economice
(1) Directia generala executari silite cazuri speciale are obligatia de a raporta trimestrial Directiei generale de planificare, monitorizare si sinteza modul in care sunt aplicate masurile dispuse prin ordinele de blocare a fondurilor si resurselor economice, dificultatile intampinate si orice alte situatii in legatura cu aceste masuri .
(2) Directia generala de planificare, monitorizare si sinteza monitorizeaza modul in care sunt aplicate masurile dispuse prin ordinele de blocare a fondurilor si resurselor economice si comunica trimestrial o sinteza a acestor masuri catre Directia generala de informatii fiscale.
(3) Directia generala de informatii fiscale informeaza Ministerul Afacerilor Externe, semestrial sau ori de cate ori este nevoie, despre:
a) modul in care sunt aplicate sanctiunile internationale de blocare de fonduri sau resurse economice in domeniul propriu de competenta al Agentiei Nationale de Administrare Fiscala;
b) incalcari ale aplicarii sanctiunilor internationale de blocare de fonduri sau resurse economice in domeniul propriu de competenta al Agentiei Nationale de Administrare Fiscala;
c) cazuri aflate in curs de solutionare;
d) orice alte dificultati de aplicare a sanctiunilor internationale de blocare a fondurilor sau resurselor economice, conform competentelor Agentiei Nationale de Administrare Fiscala.

ARTICOLUL 18
Evidenta sanctiunilor internationale si a masurilor luate
(1) In indeplinirea atributiilor Agentiei Nationale de Administrare Fiscala privind organizarea evidentei sanctiunilor internationale si a masurilor luate in aplicarea acestora, Directia generala de informatii fiscale, cu sprijinul Centrului National de Informatii Financiare, creeaza si gestioneaza aplicatia "Sanctiuni internationale" care cuprinde urmatoarele informatii:
a) persoanele si entitatile vizate de sanctiunile internationale, cu datele de identificare aferente, acolo unde acestea exista, conform listei consolidate;
b) date privind fondurile si resursele economice identificate ca apartinand sau fiind sub controlul persoanelor sau entitatilor vizate de sanctiunile internationale;
c) masurile de blocare a fondurilor si resurselor economice;
d) masurile de deblocare a fondurilor si resurselor economice;
e) instiintarile si raportarile primite, precum si masurile luate in scopul solutionarii acestora;
f) informarile primite de la autoritatile competente cu supravegherea punerii in aplicare a sanctiunilor internationale;
g) cererile de autorizare a unor tranzactii si modul de solutionare a acestora;
h) contestatiile formulate impotriva ordinelor de blocare si modul de solutionare a acestora.
(2) In vederea constituirii si actualizarii bazei de date centralizate cu privire la fondurile si resursele economice blocate, Directia generala de informatii fiscale poate solicita, dupa caz, informatii autoritatilor si institutiilor cu atributii in supravegherea punerii in aplicare a sanctiunilor internationale.
(3) Directia generala de informatii fiscale analizeaza periodic masurile dispuse prin ordinele de blocare, propunand revocarea acestora:
a) in situatia in care persoanele sau entitatile sunt de-listate;
b) cand constata, din oficiu, erori de identificare;
c) ca urmare a sentintelor definitive pronuntate de instantele de judecata;
d) orice alte cauze .
(4) In cazurile prevazute la alin. (3) revocarea masurilor dispuse se realizeaza cu aplicarea corespunzatoare a prevederilor art. 11 si 12.

CAPITOLUL VII
Comisia permanenta constituita la nivelul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala

ARTICOLUL 19
Competenta Comisiei permanente
Pentru analizarea contestatiilor, a cererilor privind autorizarea unor tranzactii, a cererilor de derogare de la aplicarea sanctiunilor internationale, precum si a cererilor privind revocarea masurilor dispuse prin ordinul de blocare a fondurilor si resurselor economice in domeniul sanctiunilor internationale se constituie o comisie permanenta la nivelul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala.

ARTICOLUL 20
Componenta Comisiei permanente
(1) Comisia permanenta constituita la nivelul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala este formata din:
a) directorul general al Directiei generale juridice - presedinte, membru titular;
b) directorul general al Directiei generale de informatii fiscale - vicepresedinte, membru titular;
c) directorul general al Directiei generale executari silite cazuri speciale - membru titular;
d) directorul general al Directiei Generale a Vamilor - membru titular;
e) inspectorul general antifrauda al Directiei generale antifrauda fiscala - membru titular.
(2) In cazul absentei unuia dintre membri, la lucrarile Comisiei permanente constituite la nivelul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala va participa persoana desemnata in scris de acesta, functionar public de conducere din structura membrului titular, care ii va prelua atributiile si dreptul de vot si care nu are calitatea de membru titular.

ARTICOLUL 21
Functionarea Comisiei permanente
(1) Comisia permanenta constituita la nivelul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala functioneaza in prezenta tuturor membrilor, prin participarea acestora in mod direct sau in baza desemnarii.
(2) Sedintele Comisiei permanente constituite la nivelul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala sunt conduse de presedintele Comisiei permanente. In cazul absentei presedintelui Comisiei permanente constituite la nivelul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, atributiile acestuia in cadrul Comisiei permanente vor fi exercitate de catre vicepresedintele Comisiei permanente. In cazul absentei unuia dintre membri, la sedintele Comisiei permanente va participa persoana desemnata de acesta, care nu are calitatea de membru titular.
(3) Secretariatul Comisiei permanente este asigurat de catre Directia generala de informatii fiscale, prin functionarii publici desemnati in acest sens.





Afişează Procedura privind modalitatea de ducere la indeplinire a atributiilor ANAF in domeniul sanctiunilor internationale, din 12.07.2019 pe o singură pagină



Citeşte mai multe despre:    ANAF    Sanctiuni internationale    Procedura    Ordinul 1984/2019

Consultă un avocat online
MCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.

Jurisprudenţă

Anularea inregistrarii in scopuri de TVA
Pronuntaţă de: Decizia nr. 879/20.04.2018 a Curtii de Apel Galati

Restituirea diferentei dintre indemnizatiile sociale de sanatate platite de catre angajator salariatilor proprii si contributia datorata, in calitate de angajator, pentru contributii si indemnizatii la bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate
Pronuntaţă de: Decizia nr. 233/13 februarie 2018 a Curtii de Apel Galati

Procedura concordatului preventiv. Cerere de interventie principala. Admisibilitate. Conditii si efecte
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Iasi, Sectia civila, Decizia civila nr. 137/9.04.2020

Indemnizatie pentru cresterea copilului. Venituri din activitati independente. Mod de calcul. Stabilirea venitului net prin scaderea impozitului pe venit. Data incetarii realizarii veniturilor din avocatura
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Iasi, Sectia Contencios administrativ si fiscal, Decizia nr. 640/7.09.2020

Criterii de stabilire a competentei materiale procesuale
Pronuntaţă de: I.C.C.J., Sectia I civila, decizia nr. 36 din 15 ianuarie 2020

Efectele fiscale ale cesiunii de creanta. Importanta determinarii caracterului cert sau incert al creantei preluate in determinarea corecta a impozitului pe profit
Pronuntaţă de: I.C.C.J., Sectia de contencios administrativ si fiscal, decizia nr. 2536 din 16 iunie 2020

Recalcularea salariului prin raportare la salariul maxim stabilit in cadrul institutiei pentru aceeasi functie/grad/treapta si gradatie pentru activitatea desfasurata in aceleasi conditii
Pronuntaţă de: Curtea de Apel BUCURESTI - Decizie civila nr. 1710/ 5.10.2020

Interesul legitim al angajatorului trebuie sa fie dictat doar de nevoia eficientizarii activitatii, concedierea determinata de desfiintarea locului de munca reprezentand singura solutie
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti - Sentinta civila nr. 5912 din data de 28.10.2019

Dreptul angajatorului de a sanctiona disciplinar salariatul inceteaza odata cu raportul de munca
Pronuntaţă de: Tribunalul BRASOV - Sentinta Civila nr. 251/2020 din 03.06.2020

Aplicarea sanctiunii disciplinare dupa incetarea raportului de munca. Anularea deciziei de sanctionare disciplinara
Pronuntaţă de: Tribunalul Brasov - Sentinta civila nr. 251/2020



Articole Juridice

Declaratia unica (212) pe 2024. Model Declaratia unica pe 2024
Sursa: EuroAvocatura.ro

Societatea comerciala cu raspundere limitata. Particularitati. Infiintarea si inregistrarea in registrul comertului
Sursa: avocat Andreea-Cristina Deaconu | MCP Cabinet avocati

Codul Fiscal: Stabilirea de catre Presedintele A.N.A.F. a criteriilor pentru evaluarea riscului fiscal � o incalcare a principiului separatiei puterilor in stat?
Sursa: Irina Maria Diculescu

Contestatia. Conditie de admisibilitate cererii de chemare in judecata in contenciosul administrativ fiscal
Sursa: Ursuleasa Ionut, Secretar U.A.T.

Reglementarile Programului �Prima casa� in anul 2016
Sursa: Euroavocatura.ro

CJUE. Este interzisa transmiterea si prelucrarea datelor cu caracter personal intre autoritatile administratiei publice fara informarea persoanelor vizate
Sursa: Euroavocatura.ro

Aplicarea sistemului TVA la incasare
Sursa: EuroAvocatura.ro