din anul 2007, atuul tau de DREPT!
1555 de useri online



Prima pagină » Legislaţie » Diverse Domenii juridice » Decizia ANCOM nr. 934/2019 privind conditiile si procedura de desemnare a furnizorilor de serviciu universal in domeniul serviciilor postale

Decizia ANCOM nr. 934/2019 privind conditiile si procedura de desemnare a furnizorilor de serviciu universal in domeniul serviciilor postale

  Publicat: 02 Oct 2019       4499 citiri        Secţiunea: Diverse Domenii juridice  


Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
Decizia ANCOM nr. 934/2019 a fost publicata in Monitorul Oficial nr. 797 din 02.10.2019

Suma de bani aflata intr-un depozit la tras-banca-, pe baza careia titularul contului poate emite un cec sau o cambie,
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
A furniza, a preda marfuri, a presta servicii etc.
Suma de bani aflata intr-un depozit la tras-banca-, pe baza careia titularul contului poate emite un cec sau o cambie,
Suma de bani aflata intr-un depozit la tras-banca-, pe baza careia titularul contului poate emite un cec sau o cambie,
Suma de bani aflata intr-un depozit la tras-banca-, pe baza careia titularul contului poate emite un cec sau o cambie,
Suma de bani aflata intr-un depozit la tras-banca-, pe baza careia titularul contului poate emite un cec sau o cambie,
Suma de bani aflata intr-un depozit la tras-banca-, pe baza careia titularul contului poate emite un cec sau o cambie,
Suma de bani aflata intr-un depozit la tras-banca-, pe baza careia titularul contului poate emite un cec sau o cambie,
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
Indicator care masoara rezultatele la nivel microeconomic, reprezentand volumul incasarilor din activitatea proprie intr-o perioada de timp, incasari efectuate la pretul pietei.
Indicator care masoara rezultatele la nivel microeconomic, reprezentand volumul incasarilor din activitatea proprie intr-o perioada de timp, incasari efectuate la pretul pietei.
Durata pentru care se aproba si se fac previziuni financiare si in care se executa incasarile si platile privind un plan financiar (bugetar).
Indicator care masoara rezultatele la nivel microeconomic, reprezentand volumul incasarilor din activitatea proprie intr-o perioada de timp, incasari efectuate la pretul pietei.
Durata pentru care se aproba si se fac previziuni financiare si in care se executa incasarile si platile privind un plan financiar (bugetar).
Indicator care masoara rezultatele la nivel microeconomic, reprezentand volumul incasarilor din activitatea proprie intr-o perioada de timp, incasari efectuate la pretul pietei.
Durata pentru care se aproba si se fac previziuni financiare si in care se executa incasarile si platile privind un plan financiar (bugetar).
Durata pentru care se aproba si se fac previziuni financiare si in care se executa incasarile si platile privind un plan financiar (bugetar).
Durata pentru care se aproba si se fac previziuni financiare si in care se executa incasarile si platile privind un plan financiar (bugetar).
Durata pentru care se aproba si se fac previziuni financiare si in care se executa incasarile si platile privind un plan financiar (bugetar).
Durata pentru care se aproba si se fac previziuni financiare si in care se executa incasarile si platile privind un plan financiar (bugetar).
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
In sens general, cheltuiala in bani ce trebuie suportata pentru a putea beneficia de un bun sau serviciu.
In sens general, cheltuiala in bani ce trebuie suportata pentru a putea beneficia de un bun sau serviciu.
In sens general, cheltuiala in bani ce trebuie suportata pentru a putea beneficia de un bun sau serviciu.
1. Din punct de vedere economic, o cantitate dorita dintr-un anumit bun economic, care poate fi cumparata, intr-o perioada determinata, la anumite niveluri ale pretului.
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
1. Din punct de vedere economic, o cantitate dorita dintr-un anumit bun economic, care poate fi cumparata, intr-o perioada determinata, la anumite niveluri ale pretului.
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
1. Din punct de vedere economic, o cantitate dorita dintr-un anumit bun economic, care poate fi cumparata, intr-o perioada determinata, la anumite niveluri ale pretului.
Persoana fizica sau juridica ce livreaza unui client o marfa, un produs sau presteaza un anumit serviciu.
Persoana fizica sau juridica ce livreaza unui client o marfa, un produs sau presteaza un anumit serviciu.
Persoana fizica sau juridica ce livreaza unui client o marfa, un produs sau presteaza un anumit serviciu.
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
Persoana fizica sau juridica ce livreaza unui client o marfa, un produs sau presteaza un anumit serviciu.
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,

a) gradul de acoperire a teritoriului national sau, dupa caz, a zonei geografice pentru care se solicita desemnarea, garantat de solicitanti;
b) capacitatea tehnica si economica a solicitantilor;
c) costul net maxim estimat aferent furnizarii serviciilor postale incluse in sfera serviciului universal pentru care a fost solicitata desemnarea, conform propunerilor financiare depuse de solicitanti.
(2) In vederea evaluarii criteriului prevazut la alin. (1) lit. a), comisia de evaluare va lua in considerare, punctand corespunzator, urmatoarele elemente:
a) numarul de unitati administrativ-teritoriale de baza (comune sau orase) la nivel national sau, dupa caz, din zona geografica pentru care se solicita desemnarea, acoperite de cel putin un punct fix de acces si de contact deservit de personal in care se pot prezenta, respectiv livra trimiterile postale care fac obiectul serviciilor postale incluse in sfera serviciului universal pentru care se solicita desemnarea. Pentru acest element, modalitatea de calcul al punctajului este urmatoarea:
- grad de acoperire de pana la 50% din UAT-uri de baza (comune sau orase) = 0 puncte;
- grad de acoperire intre 50% si 75% din UAT-uri de baza (comune sau orase) = 10 puncte;
- grad de acoperire de peste 75% din UAT-uri de baza (comune sau orase) = 15 puncte;
b) numarul de localitati la nivel national sau, dupa caz, din zona geografica pentru care se solicita desemnarea, acoperite de cel putin un punct de acces nedeservit de personal. Pentru acest element, modalitatea de calcul al punctajului este urmatoarea:
- grad de acoperire de pana la 50% din localitati = 0 puncte;
- grad de acoperire intre 50% si 75% din localitati = 10 puncte;
- grad de acoperire de peste 75% din localitati = 15 puncte.
(3) In vederea evaluarii criteriului prevazut la alin. (1) lit. (b), comisia de evaluare va lua in considerare, punctand corespunzator, urmatoarele elemente:
a) experienta in furnizarea serviciilor postale pentru care se solicita desemnarea:
- experienta de maximum 3 ani in furnizarea serviciilor postale pentru care se solicita desemnarea = 0 puncte;
- experienta intre 3 si 5 ani in furnizarea serviciilor postale pentru care se solicita desemnarea = 10 puncte;
- experienta de minimum 5 ani in furnizarea serviciilor postale pentru care se solicita desemnarea = 15 puncte;
b) numarul total de trimiteri care au facut obiectul serviciilor postale prestate in ultimii 3 ani anteriori derularii procedurii de desemnare sau pentru toata perioada scursa de la infiintare, in cazul in care solicitantul are o experienta in furnizarea serviciilor postale pentru care se solicita desemnarea mai mica de 3 ani:
- cel mai mare numar total de trimiteri postale = 15 puncte;
- un alt numar total de trimiteri postale = numarul total de trimiteri postale prestate de ofertantul n/cel mai mare numar total de trimiteri postale x 15 puncte;
c) media procentelor anuale de reclamatii intemeiate privind prestarea serviciilor inregistrate in ultimii 3 ani anteriori derularii procedurii de desemnare, respectiv pentru toata perioada scursa de la infiintare, in cazul in care solicitantul are o experienta in furnizarea serviciilor postale pentru care se solicita desemnarea mai mica de 3 ani. Procentele anuale de reclamatii se calculeaza prin raportarea volumului trimiterilor postale reclamate ca nepredate, distruse sau predate deteriorate, care fac obiectul furnizarii serviciilor postale incluse in sfera serviciului universal pentru care se solicita desemnarea, la volumul total de trimiteri care fac obiectul furnizarii serviciilor postale incluse in sfera serviciului universal:
- cea mai mica medie a procentelor anuale de reclamatii intemeiate = 10 puncte;
- o alta medie a procentelor anuale de reclamatii intemeiate = cea mai mica medie a procentelor anuale de reclamatii intemeiate/media procentelor anuale de reclamatii intemeiate inregistrate de ofertantul n x 10 puncte;
d) cifra de afaceri aferenta furnizarii serviciilor postale:
- cifra de afaceri aferenta furnizarii serviciilor postale inregistrata in ultimul exercitiu financiar pentru care a depus situatii financiare la organele competente de pana la 1.000.000 EUR = 0 puncte;
- cifra de afaceri aferenta furnizarii serviciilor postale inregistrata in ultimul exercitiu financiar pentru care a depus situatii financiare la organele competente intre 1.000.001 EUR si 5.000.000 EUR = 10 puncte;
- cifra de afaceri aferenta furnizarii serviciilor postale inregistrata in ultimul exercitiu financiar pentru care a depus situatii financiare la organele competente de cel putin 5.000.001 EUR = 15 puncte;
e) solvabilitatea generala:
- solvabilitatea generala inregistrata in ultimul exercitiu financiar pentru care a depus situatii financiare la organele competente sub 100% (raport active/datorii) = 0 puncte;
- solvabilitatea generala inregistrata in ultimul exercitiu financiar pentru care a depus situatii financiare la organele competente intre 100% si 150% (raport active/datorii) = 5 puncte;
- solvabilitatea generala inregistrata in ultimul exercitiu financiar pentru care a depus situatii financiare la organele competente intre 151% si 200% (raport active/datorii) = 10 puncte;
- solvabilitatea generala inregistrata in ultimul exercitiu financiar pentru care a depus situatii financiare la organele competente de minimum 201% (raport active/datorii) = 15 puncte.
(4) Pentru evaluarea criteriului prevazut la alin. (1) lit. c), comisia de evaluare va acorda urmatoarele punctaje:
- cel mai mic cost net total estimat = 100 puncte;
- un alt cost net total estimat = cel mai mic cost net total estimat/costul net total estimat de ofertantul n x 100.
(5) Punctajul tehnico-economic total rezulta din insumarea punctajului total calculat potrivit alin. (2) si, respectiv, alin. (3).
(6) Nu pot fi desemnati castigatori solicitantii ale caror cereri acumuleaza un punctaj tehnico-economic total de pana la 40 puncte inclusiv.
(7) Punctajul total acordat pentru fiecare cerere de desemnare se calculeaza utilizand urmatoarea formula:
Ptotal = Pfinanciar x 50% + Ptehnico-economic x 50%,
unde:
Pfinanciar = punctajul financiar calculat potrivit alin. (4);
Ptehnico-economic = punctajul tehnico-economic calculat potrivit alin. (5).
(8) In vederea stabilirii cererii sau, dupa caz, a cererilor castigatoare, comisia de evaluare va calcula punctajul luand in considerare, atunci cand este cazul, cererile depuse pentru aceeasi zona geografica si/sau pentru aceleasi servicii postale.
(9) Furnizorul de servicii postale declarat castigator de catre comisia de evaluare va fi cel a carui cerere respecta conditia prevazuta la alin. (6) si, in acelasi timp, intruneste cel mai mare punctaj rezultat in urma aplicarii formulei prevazute la alin. (7).

Articolul 8
Comisia de evaluare poate respinge o cerere de desemnare ca furnizor de serviciu universal in urmatoarele cazuri:
a) cererea de desemnare ca furnizor de serviciu universal nu indeplineste conditiile de forma prevazute la art. 5;
b) cererea de desemnare ca furnizor de serviciu universal nu a fost depusa in termenul prevazut la art. 4 alin. (2);
c) solicitantul nu indeplineste cel putin una dintre conditiile de participare prevazute la art. 4 alin. (6);
d) documentele, informatiile sau clarificarile solicitate de comisia de evaluare in scopul solutionarii cererilor de desemnare ca furnizor de serviciu universal nu au fost depuse in termen sau nu respecta cerintele ori gradul de detaliu indicate potrivit art. 6 alin. (3).





Afişează Decizia ANCOM nr. 934/2019 privind conditiile si procedura de desemnare a furnizorilor de serviciu universal in domeniul serviciilor postale pe o singură pagină



Citeşte mai multe despre:    ANCOM    Decizia 934/2019    Servicii postale    Serviciu universal    Furnizor

Consultă un avocat online
MCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.

Jurisprudenţă

Transmitere fictiva a partilor sociale in scopul sustragerii de la urmarirea penala
Pronuntaţă de: R O M A N I A INALTA CURTE DE CASATIE SI JUSTITIE Sectia Penala Decizia nr. 433/RC/2021

Daunele morale in litigiile de munca. Salariatul trebuie sa faca dovada unor consecinte negative pe plan social si psihic, argumentarea acestora nefiind suficienta.
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Bucuresti - Decizia civila nr. 255/2014 din 07.03.2014

Accesul, fara drept, la un sistem informatic prin incalcarea masurilor de securitate. Falsificarea instrumentelor de plata electronica. Punerea in cir
Pronuntaţă de: I.C.C.J., sectia penala, decizia nr. 5288 din 15 septembrie 2006

Accesul, fara drept, la un sistem informatic prin incalcarea masurilor de securitate. Falsificarea instrumentelor de plata electronica. Punerea in cir
Pronuntaţă de: I.C.C.J., sectia penala, decizia nr. 5288 din 15 septembrie 2006

Accesul, fara drept, la un sistem informatic prin incalcarea masurilor de securitate. Falsificarea instrumentelor de plata electronica. Punerea in cir
Pronuntaţă de: I.C.C.J., sectia penala, decizia nr. 5288 din 15 septembrie 2006

Masuri de siguranta. Expulzarea
Pronuntaţă de: Inalta Curte de Casatie si Justitie - Sectia penala, decizia nr. 2764 din 11 septembrie 2012

Accesul, fara drept, la un sistem informatic prin incalcarea masurilor de securitate. Falsificarea instrumentelor de plata electronica. Punerea in cir
Pronuntaţă de: I.C.C.J., sectia penala, decizia nr. 5288 din 15 septembrie 2006

Accesul, fara drept, la un sistem informatic prin incalcarea masurilor de securitate
Pronuntaţă de: Inalta Curte de Casatie si Justitie , sectia penala, decizia nr. 5288 din 15 septembrie 2006

Accesul, fara drept, la un sistem informatic prin incalcarea masurilor de securitate. Falsificarea instrumentelor de plata electronica. Punerea in cir
Pronuntaţă de: Inalta Curte de Casatie si Justitie , sectia penala, decizia nr. 5288 din 15 septembrie 2006



Articole Juridice

Criminalitatea fara violenta � fraudele informatice
Sursa: Inspectoratul General al Politiei si DIICOT