(ii) masa pe axe sa nu depaseasca masa maxima ce poate fi autorizata, prevazuta la alin. (8);
(iii) lungimea sa nu depaseasca cu mai mult de 3,0 metri lungimea maxima admisa;
(iv) latimea sa nu depaseasca 3,20 metri;
(v) sa nu fie depasita inaltimea maxima admisa;".
5. La articolul 41 alineatul (6), dupa litera d) se introduce o noua litera, litera e), cu urmatorul cuprins:
"
e) valorile prevazute la lit. c) pot fi modificate prin normele prevazute la alin. (2)."
6. La articolul 41 alineatul (11), litera h) se modifica si va avea urmatorul cuprins:
h) inaltime mai mare sau egala cu 5,0 metri, daca pe sectorul de drum ce urmeaza a fi parcurs sunt instituite restrictii pentru inaltime, indiferent de valoarea restrictiei;".
7. La articolul 41 alineatul (11), litera l) se abroga.
8. La articolul 43, dupa litera j) se introduc doua noi litere, literele k) si l), cu urmatorul cuprins:
k) aruncarea si depozitarea deseurilor in zona de siguranta a drumurilor si podurilor;
l) aruncarea si depozitarea deseurilor in locurile de parcare, oprire si stationare, altele decat cele provenite din oprirea/stationarea participantilor la trafic in locurile de parcare, oprire si stationare."
9. La anexa nr. 2, notele de subsol la tabelul cuprins in anexa se modifica dupa cum urmeaza:
a) Nota de subsol 5 se modifica si va avea urmatorul cuprins:
5 Prin suprastructura demontabila si unitatea de transport standardizata, prevazute la pct. 1.4, se inteleg unitati de transport marfuri optimizate pentru dimensiunile vehiculelor rutiere si dotate cu dispozitive de manipulare pentru transferul intre modurile de transport, de regula sosea/cale ferata."
b) Nota de subsol 6 se modifica si va avea urmatorul cuprins:
6 Plus o limita de doua tone, atunci cand masa totala maxima admisa a vehiculului motor este de 18 tone si masa maxima admisa a axei tandem a semiremorcii este de 20 de tone si axa motoare este prevazuta cu roti jumelate si cu suspensie pneumatica sau echivalenta acesteia."
c) Nota de subsol 9 se modifica si va avea urmatorul cuprins:
9 Idem 7."
d) Nota de subsol 10 se modifica si va avea urmatorul cuprins:
10 Idem 8."
e) Nota de subsol 11 se modifica si va avea urmatorul cuprins:
11 Idem 7".
f) Nota de subsol 14 se modifica si va avea urmatorul cuprins:
14 Idem 7."
g) Nota de subsol 15 se modifica si va avea urmatorul cuprins:
15 Idem 13."
10. La anexa nr. 3, cel de-al doilea alineat "E = drumuri europene" la "Clasificarea drumurilor din punctul de vedere al limitelor impuse privind masele si dimensiunile maxime admise" se inlocuieste cu textul "NR = drumuri nereabilitate".
Obligatia contractuala. Riscul contractual. Teoria impreviziunii Pronuntaţă de: Inalta Curte de Casatie si Justitie - Sectia comerciala, decizia nr.1122 din 21 februarie 2003