din anul 2007, atuul tau de DREPT!
1722 de useri online



Prima pagină » Legislaţie » Diverse Domenii juridice » OUG 130/2021 privind unele masuri fiscal-bugetare, prorogarea unor termene, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative

OUG 130/2021 privind unele masuri fiscal-bugetare, prorogarea unor termene, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative

  Publicat: 21 Dec 2021       11383 citiri        Secţiunea: Diverse Domenii juridice  


Este extinderea competentei unui organ judiciar prin posibilitatea acordata de lege, de a solutiona anumite cauze, care in mod obisnuit nu intra in competenta sa.
Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
ORDONANTA DE URGENTA nr. 130/2021 privind unele masuri fiscal-bugetare, prorogarea unor termene, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative

Publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 1202 din 18 decembrie 2021

Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Banii folositi pentru a desfasura o afacere. Stoc de valori sau de active care, intrate in circuitul economic, pot genera venituri posesorilor lor.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Banii folositi pentru a desfasura o afacere. Stoc de valori sau de active care, intrate in circuitul economic, pot genera venituri posesorilor lor.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Banii folositi pentru a desfasura o afacere. Stoc de valori sau de active care, intrate in circuitul economic, pot genera venituri posesorilor lor.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Banii folositi pentru a desfasura o afacere. Stoc de valori sau de active care, intrate in circuitul economic, pot genera venituri posesorilor lor.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Banii folositi pentru a desfasura o afacere. Stoc de valori sau de active care, intrate in circuitul economic, pot genera venituri posesorilor lor.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Banii folositi pentru a desfasura o afacere. Stoc de valori sau de active care, intrate in circuitul economic, pot genera venituri posesorilor lor.
Din punct de vedere contabil, un document contabil de sinteza care are ca obiective principale completarea si explicarea datelor inscrise in bilant si contul de profit si pierdere
Banii folositi pentru a desfasura o afacere. Stoc de valori sau de active care, intrate in circuitul economic, pot genera venituri posesorilor lor.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Banii folositi pentru a desfasura o afacere. Stoc de valori sau de active care, intrate in circuitul economic, pot genera venituri posesorilor lor.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Banii folositi pentru a desfasura o afacere. Stoc de valori sau de active care, intrate in circuitul economic, pot genera venituri posesorilor lor.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Banii folositi pentru a desfasura o afacere. Stoc de valori sau de active care, intrate in circuitul economic, pot genera venituri posesorilor lor.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Banii folositi pentru a desfasura o afacere. Stoc de valori sau de active care, intrate in circuitul economic, pot genera venituri posesorilor lor.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Banii folositi pentru a desfasura o afacere. Stoc de valori sau de active care, intrate in circuitul economic, pot genera venituri posesorilor lor.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Banii folositi pentru a desfasura o afacere. Stoc de valori sau de active care, intrate in circuitul economic, pot genera venituri posesorilor lor.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.
Este o modalitate principala de exprimare a consimtamantului de catre statele care au luat parte la negocierea tratatului si care este prevazuta si ceruta de dreptul intern al statelor semnatare, modalitate prin care tratatul este supus controlului parlamentar.

41. Conventia dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Statului Israel pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit, ratificata prin Legea nr. 39 din 14 februarie 1998 privind ratificarea Conventiei dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Statului Israel pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit, semnata la Ierusalim la 15 iunie 1997 - art. 10 paragraf 2, art. 11 paragraf 2 si paragraf 3, art. 12 paragraf 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si alin. (5)

42. Conventia intre Guvernul Republicii Socialiste Romania si Guvernul Regatului Hasemit al Iordaniei pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si capital, ratificata prin Decretul nr. 215 din 26 iunie 1984 pentru ratificarea unor tratate internationale - Conventie intre Guvernul Republicii Socialiste Romania si Guvernul Regatului Hasemit al Iordaniei pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si capital, semnata la Amman la 10 octombrie 1983 - art. 10 paragraf 2, art. 11 paragraf 2, art. 12 paragraf 2, art. 13 paragraf 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si alin. (5)

43. Conventia dintre Romania si Republica Italiana pentru evitarea dublei impuneri cu privire la impozitele pe venit si prevenirea evaziunii fiscale si Protocolul aditional la conventie, ratificate prin Legea nr. 28/2016 din 17 martie 2016 privind ratificarea Conventiei dintre Romania si Republica Italiana pentru evitarea dublei impuneri cu privire la impozitele pe venit si prevenirea evaziunii fiscale si a Protocolului aditional la conventie, semnate la Riga la 25 aprilie 2015 - art. 10 paragraf 2 coroborate cu pct. 3 din Protocolul aditional, art. 11 paragraf 2 si art. 12 paragraf 2 coroborate cu pct. 4 din Protocolul aditional si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si alin. (5)

44. Conventia dintre Romania si Republica Letonia pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital, ratificata prin Legea nr. 606 din 6 noiembrie 2002 privind ratificarea Conventiei dintre Romania si Republica Letonia pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital, semnata la Bucuresti la 25 martie 2002 - art. 10 paragraf 2, art. 11 paragraf 2, art. 12 paragraf 2, art. 13 paragraf 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si alin. (5)

45. Conventia dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Libaneze pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital, ratificata prin Legea nr. 10 din 21 martie 1996 privind ratificarea Conventiei dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Libaneze pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital, semnata la Beirut la 28 iunie 1995 - art. 10 paragraf 2, art. 11 paragraf 2, art. 12 paragraf 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si alin. (5)

46. Conventia dintre Romania si Republica Lituania pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital si Protocolul-anexa, ratificate prin Legea nr. 278 din 15 mai 2002 privind ratificarea Conventiei dintre Romania si Republica Lituania pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital si a Protocolului-anexa, semnate la Vilnius la 26 noiembrie 2001 - art. 10 paragraf 2, art. 11 paragraf 2, art. 12 paragraf 2, art. 13 paragraf 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si alin. (5)

47. Conventia dintre Romania si Marele Ducat de Luxemburg pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si avere, ratificata prin Legea nr. 85 din 18 octombrie 1994 privind ratificarea Conventiei dintre Romania si Marele Ducat de Luxemburg pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si avere, semnata la Luxemburg la 14 decembrie 1993 - art. 10 paragraf 2, art. 11 paragraf 2, art. 12 paragraf 2, art. 13 paragraf 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si alin. (5)

48. Conventia dintre Republica Socialista Romania si Japonia pentru evitarea dublei impuneri cu privire la impozitele pe venit, ratificata prin Decretul nr. 213 din 5 iulie 1976 pentru ratificarea Conventiei dintre Republica Socialista Romania si Japonia pentru evitarea dublei impuneri cu privire la impozitele pe venit, semnata la Tokio la 12 februarie 1976 - art. 10 paragraf 2, art. 11 paragraf 2, art. 12 paragraf 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si alin. (5)

49. Conventia dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Kazahstan pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital, ratificata prin Legea nr. 11/2000 privind ratificarea Conventiei dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Kazahstan pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital, semnata la Bucuresti la 21 septembrie 1998, art. 10 paragraf 2, art. 11 paragraf 2, art. 12 paragraf 2 si art. 13 paragraf 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si alin. (5)

50. Acordul dintre Romania si Statul Kuwait pentru evitarea dublei impuneri cu privire la impozitele pe venit si capital, ratificat prin Legea nr. 5/1993 privind ratificarea Acordului dintre Romania si Statul Kuwait pentru evitarea dublei impuneri cu privire la impozitele pe venit si capital, semnat la Kuwait-City la 25 iulie 1992, art. 10 paragraf 1, art. 11 paragraf 1 si art. 12 paragraf 2, si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si alin. (5)

51. Acordul dintre Guvernul Republicii Socialiste Romania si Guvernul Malayeziei pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit, ratificat prin Decretul Consiliului de Stat nr. 482 din 26 decembrie 1983 pentru ratificarea unor tratate internationale, semnat la Kuala Lumpur la 26 noiembrie 1982, art. 10 paragraf 2, art. 11 paragraf 2, art. 12 paragraf 2 si art. 22 coroborat cu pct. 2 din protocolul la acord, si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si alin. (5)

52. Acordul dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Maltei pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si protocolul anexat, ratificate prin Legea nr. 61/1996 privind ratificarea Acordului dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Maltei pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si a protocolului anexat, semnate la Bucuresti la 30 noiembrie 1995, art. 10 paragraf 2, art. 11 paragraf 2, art. 12 paragraf 2 si art. 13 paragraf 2, si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si alin. (5)

53. Conventia dintre Guvernul roman si Guvernul macedonean pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital, ratificata prin Legea nr. 306/2002 privind ratificarea Conventiei dintre Guvernul roman si Guvernul macedonean pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital, semnata la Bucuresti la 12 iunie 2000, art. 10 paragraf 2, art. 11 paragraf 2 si art. 12 paragraf 2, si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si alin. (5)

54. Conventia dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Regatului Unit al Marii Britanii si Irlandei de Nord pentru evitarea dublei impuneri cu privire la impozitele pe venit si castiguri in capital, ratificata prin Decretul nr. 26/1976 pentru ratificarea Conventiei dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Regatului Unit al Marii Britanii si Irlandei de Nord pentru evitarea dublei impuneri cu privire la impozitele pe venit si castiguri in capital, semnata la Bucuresti la 18 septembrie 1975, art. 10 paragraf 1, art. 11 paragraf 2, art. 12 paragraf 2 si paragraf 3 si art. 13 paragraf 2, si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si alin. (5)

55. Conventia dintre Romania si Regatul Maroc pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital, ratificata prin Legea nr. 5/2004 privind ratificarea Conventiei dintre Romania si Regatul Maroc pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital, semnata la Bucuresti la 2 iulie 2003, art. 10 paragraf 2, art. 11 paragraf 2, art. 12 paragraf 2 si art. 13 paragraf 2, si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si alin. (5)

56. Conventia dintre Romania si Statele Unite Mexicane pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital, ratificata prin Legea nr. 331/2001 privind ratificarea Conventiei dintre Romania si Statele Unite Mexicane pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital, semnata la Ciudad de Mexico la 20 iulie 2000, art. 10 paragraf 2, art. 11 paragraf 2 si art. 12 paragraf 2, si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si alin. (5)

57. Conventia dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Moldova pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital, ratificata prin Legea nr. 60/1995 privind ratificarea Conventiei dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Moldova pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital, semnata la Chisinau la 21 februarie 1995, art. 10 paragraf 2, art. 11 paragraf 2 si art. 12 paragraf 2, si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si alin. (5)

58. Conventia dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Namibia pentru evitarea dublei impuneri cu privire la impozitele pe venit si pe capital, ratificata prin Legea nr. 61/1999 pentru ratificarea Conventiei dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Namibia pentru evitarea dublei impuneri cu privire la impozitele pe venit si pe capital, semnata la Windhoek la 25 februarie 1998, art. 10 paragraf 2, art. 11 paragraf 2 si art. 12 paragraf 2, si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si alin. (5)

59. Acordul dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Federale Nigeria privind evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe castiguri din capital, ratificat prin Legea nr. 10/1993 pentru ratificarea Acordului dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Federale Nigeria privind evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe castiguri din capital, incheiat la Abuja la 21 iulie 1992, art. 10 paragraf 2, art. 11 paragraf 2 si art. 12 paragraf 2, si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si alin. (5)

60. Conventia dintre Romania si Regatul Norvegiei pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit, ratificata prin Legea nr. 27/2016 privind ratificarea Conventiei dintre Romania si Regatul Norvegiei pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit, semnata la Oslo la 27 aprilie 2015, art. 10 paragraful 2, art. 11 paragraful 2 si art. 12 paragraful 2, si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si (5)

61. Conventia dintre Romania si Regatul Olandei pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital si protocolul anexat, ratificate prin Legea nr. 85/1999 privind ratificarea Conventiei dintre Romania si Regatul Olandei pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital si protocolul anexat, semnate la Haga la 5 martie 1998, art. 10 paragraful 2, art. 11 paragraful 2 coroborat cu punctul IX din protocolul la conventie si art. 12 paragraful 2 coroborat cu punctul X din protocolul la conventie, si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si (5)

62. Conventia dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Islamice Pakistan pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit, ratificata prin Legea nr. 212/2000 privind ratificarea Conventiei dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Islamice Pakistan pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit, semnata la Bucuresti la 27 iulie 1999, art. 10 paragraful 2, art. 11 paragraful 2, art. 12 paragraful 2 si art. 13 paragraful 2, si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si (5)

63. Acordul dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Polone pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital si protocolul anexat, ratificate prin Legea nr. 6/1995 privind ratificarea Acordului dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Polone pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital si a protocolului anexat, semnate la Varsovia la 23 iunie 1994, art. 10 paragraful 2, art. 11 paragraful 2, art. 12 paragraful 2 si art. 13 paragraful 2 coroborat cu protocolul anexa la conventie, si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si (5)

64. Conventia dintre Romania si Republica Portugheza pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital si Protocolul anexat, ratificate prin Legea nr. 63/1999 privind ratificarea Conventiei dintre Romania si Republica Portugheza pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital si a Protocolului anexat, semnate la Bucuresti la 16 septembrie 1997, art. 10 paragraful 2 si paragraful 3, art. 11 paragraful 2 si art. 12 paragraful 2, si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si (5)

65. Conventia dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Statului Qatar pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit, ratificata prin Legea nr. 84/2001 privind ratificarea Conventiei dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Statului Qatar pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit, semnata la Doha la 24 octombrie 1999, art. 10 paragraful 2, art. 11 paragraful 2, art. 12 paragraful 2 si art. 13 paragraful 2, si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si (5)

66. Conventia dintre Romania si Republica Federala Germania pentru evitarea dublei impuneri cu privire la impozitele pe venit si pe capital, ratificata prin Legea nr. 29/2002 privind ratificarea Conventiei dintre Romania si Republica Federala Germania pentru evitarea dublei impuneri cu privire la impozitele pe venit si pe capital, semnata la Berlin la 4 iulie 2001, art. 10 paragraful 2, art. 11 paragraful 2 coroborat cu paragraful 4, art. 12 paragraful 2 si pct. 2 din protocol, si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si (5)

67. Conventia dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Federal al Republicii Federale Iugoslavia pentru evitarea dublei impuneri cu privire la impozitele pe venit si pe capital, ratificata prin Legea nr. 122/1997 pentru ratificarea Conventiei dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Federal al Republicii Federale Iugoslavia pentru evitarea dublei impuneri cu privire la impozitele pe venit si pe capital, semnata la Belgrad la 16 mai 1996, art. 10 paragraful 2, art. 11 paragraful 2, art. 12 paragraful 2 si art. 13 paragraful 2, si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si (5)

68. Conventia dintre Romania si Republica San Marino pentru evitarea dublei impuneri cu privire la impozitele pe venit si pe capital si Protocolul la aceasta, ratificate prin Legea nr. 384/2007 pentru ratificarea Conventiei dintre Romania si Republica San Marino pentru evitarea dublei impuneri cu privire la impozitele pe venit si pe capital si a Protocolului la aceasta, semnate la San Marino la 23 mai 2007, art. 10 paragraful 2, art. 11 paragraful 2 si art. 12 paragraful 2, si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si (5)

69. Conventia dintre Guvernul Republicii Socialiste Romania si Guvernul Statelor Unite ale Americii privind evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale asupra veniturilor, semnata la Washington la 4 decembrie 1973, ratificata prin Decretul nr. 238/1974 pentru ratificarea Conventiei dintre Guvernul Republicii Socialiste Romania si Guvernul Statelor Unite ale Americii privind evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale asupra veniturilor, semnata la Washington la 4 decembrie 1973 - art. 10 paragrafele 1 si 2, art. 11 paragrafele 1 si 2, art. 12 paragrafele 1 si 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si (5)

70. Acordul dintre Romania si Republica Singapore pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital si Protocolul la acord, semnate la Singapore la 21 februarie 2002, ratificate prin Legea nr. 475/2002 privind ratificarea Acordului dintre Romania si Republica Singapore pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital si a Protocolului la acord, semnate la Singapore la 21 februarie 2002 - art. 10 paragraful 2, art. 11 paragraful 2, art. 12 paragraful 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si (5)

71. Conventia dintre Romania si Republica Araba Siriana pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital, semnata la Damasc la 24 iunie 2008, ratificata prin Legea nr. 106/2009 privind ratificarea Conventiei dintre Romania si Republica Araba Siriana pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital, semnata la Damasc la 24 iunie 2008 - art. 10 paragraful 2, art. 11 paragraful 2, art. 12 paragraful 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si (5)

72. Conventia dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Slovace pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital, semnata la Bratislava la 3 martie 1994, ratificata prin Legea nr. 96/1994 privind ratificarea Conventiei dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Slovace pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital, semnata la Bratislava la 3 martie 1994 - art. 10 paragraful 2, art. 11 paragraful 2, art. 12 paragraful 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si (5)

73. Conventia dintre Romania si Republica Slovenia pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital, semnata la Bucuresti la 8 iulie 2002, ratificata prin Legea nr. 55/2003 privind ratificarea Conventiei dintre Romania si Republica Slovenia pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital, semnata la Bucuresti la 8 iulie 2002 - art. 10 paragraful 2, art. 11 paragraful 2, art. 12 paragraful 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si (5)

74. Conventia dintre Romania si Regatul Spaniei pentru eliminarea dublei impuneri cu privire la impozitele pe venit si prevenirea evaziunii fiscale si a evitarii platii impozitelor si protocolul la conventie, semnate la Bucuresti la 18 octombrie 2017, ratificate prin Legea nr. 309/2018 privind ratificarea Conventiei dintre Romania si Regatul Spaniei pentru eliminarea dublei impuneri cu privire la impozitele pe venit si prevenirea evaziunii fiscale si a evitarii platii impozitelor si a protocolului la conventie, semnate la Bucuresti la 18 octombrie 2017 - art. 10 paragraful 2, art. 11 paragraful 2, art. 12 paragraful 2 si pct. II din protocol si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si (5)

75. Conventia dintre Guvernul Republicii Socialiste Romania si Guvernul Republicii Democratice Socialiste Sri Lanka pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe avere, semnata la Bucuresti la 19 octombrie 1984, ratificata prin Decretul nr. 149/1985 pentru ratificarea unor tratate internationale - art. 10 paragraful 2, art. 11 paragraful 2, art. 12 paragraful 2, art. 13 paragraful 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si (5)

76. Conventia dintre Romania si Republica Sudan pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital, semnata la Bucuresti la 31 mai 2007, ratificata prin Legea nr. 386/2007 privind ratificarea Conventiei dintre Romania si Republica Sudan pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital, semnata la Bucuresti la 31 mai 2007 - art. 10 paragraful 2, art. 11 paragraful 2, art. 12 paragraful 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si (5)

77. Conventia dintre Republica Socialista Romania si Regatul Suediei pentru evitarea dublei impuneri cu privire la impozitele pe venit si avere si protocolul la aceasta conventie, incheiate la Stockholm la 22 decembrie 1976, ratificate prin Decretul nr. 432/1978 pentru ratificarea unor tratate internationale - art. 10 paragraful 2, art. 11 paragraful 2, art. 12 paragraful 2, coroborat cu protocolul-anexa la conventie, art. 13 paragraful 2, si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si (5)

78. Conventia dintre Romania si Republica Tadjikistan pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital, semnata la Dusanbe la 6 decembrie 2007, ratificata prin Legea nr. 16/2009 privind ratificarea Conventiei dintre Romania si Republica Tadjikistan pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital, semnata la Dusanbe la 6 decembrie 2007 - art. 10 paragraful 2, art. 11 paragraful 2, art. 12 paragraful 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si (5)

79. Conventia dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Regatului Thailandei pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit, semnata la Bucuresti la 26 iunie 1996, ratificata prin Legea nr. 3/1997 privind ratificarea Conventiei dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Regatului Thailandei pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit, semnata la Bucuresti la 26 iunie 1996 - art. 10 paragraful 2, art. 11 paragraful 2, art. 12 paragraful 2, art. 13 paragraful 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si (5)

80. Conventia dintre Guvernul Republicii Socialiste Romania si Guvernul Republicii Tunisiene privind evitarea dublei impuneri asupra veniturilor si averii, semnata la Tunis la 23 septembrie 1987, ratificata prin Decretul nr. 326/1987 pentru ratificarea unor tratate internationale - art. 10 paragraful 2, art. 11 paragraful 2, art. 12 paragraful 2, art. 13 paragraful 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si (5)

81. Acordul dintre Republica Socialista Romania si Republica Turcia pentru evitarea dublei impuneri cu privire la impozitele pe venit si pe avere, semnat la Bucuresti la 1 iulie 1986, ratificat prin Decretul nr. 331/1986 pentru ratificarea unor tratate internationale - art. 10 paragraful 2, art. 11 paragraful 2, art. 12 paragraful 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si (5)

82. Conventia dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Turkmenistanului pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital, semnata la Bucuresti la 16 iulie 2008, ratificata prin Legea nr. 107/2009 privind ratificarea Conventiei dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Turkmenistanului pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital, semnata la Bucuresti la 16 iulie 2008 - art. 10 paragraful 2, art. 11 paragraful 2, art. 12 paragraful 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si (5)

83. Conventia dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Ucrainei pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital, semnata la Izmail la 29 martie 1996, ratificata prin Legea nr. 128/1996 privind ratificarea Conventiei dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Ucrainei pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital, semnata la Izmail la 29 martie 1996 - art. 10 paragraful 2, art. 11 paragraful 2, art. 12 paragraful 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si (5)

84. Conventia dintre Romania si Republica Ungara pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital, semnata la Bucuresti la 16 septembrie 1993, ratificata prin Legea nr. 91/1994 privind ratificarea Conventiei dintre Romania si Republica Ungara pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital - art. 10 paragraful 2, art. 11 paragraful 2, art. 12 paragraful 2, art. 13 paragraful 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si (5)

85. Conventia dintre Romania si Republica Orientala a Uruguayului pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital, semnata la Bucuresti la 14 septembrie 2012, ratificata prin Legea nr. 276/2013 privind ratificarea Conventiei dintre Romania si Republica Orientala a Uruguayului pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital, semnata la Bucuresti la 14 septembrie 2012 - art. 10 paragraful 2, art. 11 paragraful 2, art. 12 paragraful 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si (5)

86. Conventia dintre Romania si Republica Uzbekistan pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital, semnata la Bucuresti la 6 iunie 1996, ratificata prin Legea nr. 26/1997 privind ratificarea Conventiei dintre Romania si Republica Uzbekistan pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital, semnata la Bucuresti la 6 iunie 1996 - art. 10 paragraful 2, art. 11 paragraful 2, art. 12 paragraful 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si (5)

87. Acordul dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Socialiste Vietnam pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital, semnat la Hanoi la 8 iulie 1995, ratificat prin Legea nr. 6/1996 privind ratificarea Acordului dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Socialiste Vietnam pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si pe capital, semnat la Hanoi la 8 iulie 1995 - art. 10 paragraful 2, art. 11 paragraful 2, art. 12 paragraful 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si (5)

88. Conventia dintre Guvernul Republicii Socialiste Romania si Guvernul Republicii Zambia pentru evitarea dublei impuneri si prevenirea evaziunii fiscale cu privire la impozitele pe venit si avere, semnata la Lusaka la 21 iulie 1983, ratificata prin Decretul nr. 215/1984 pentru ratificarea unor tratate internationale - art. 10 paragraful 2, art. 11 paragraful 2, art. 12 paragraful 2 si Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare - art. 224 alin. (1) si (5)

18.

Impozit datorat pe venitul din transferul proprietatilor imobiliare din patrimoniul personal





Afişează OUG 130/2021 privind unele masuri fiscal-bugetare, prorogarea unor termene, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative pe o singură pagină



Citeşte mai multe despre:    OUG 130/2021

Consultă un avocat online
MCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.

Jurisprudenţă

In cat timp poate fi aplicata o sanctiune disciplinara unui salariat?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Concursul si perioada de proba. Modalitati diferite de verificare a aptitudinilor profesionale ale salariatului
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Executarea catre salariati a obligatiilor de plata ale institutiilor publice. Care sume pot fi esalonate?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Conditiile speciale de munca presupun cote de contributii de asigurari sociale diferite
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Principiul non bis in idem in ceea ce priveste sanctiunile disciplinare
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Calculul termenului de preaviz in cazul concedierii salariatului
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Impiedicarea salariatului de a intra in incinta unitatii justifica absenta acestuia de la locul de munca. Sanctionare disciplinara abuzaiva
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Bucuresti

Restituirea sumelor incasate de salariat ca urmare a interpretarii eronate a prevederilor legale privind salarizarea
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Neefectuarea coprespunzatoare a cercetarii disciplinare prealabile Comportamente inadecvate sau nedrepte la locul de munca
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Acordarea drepturilor salariale prevazute in contractul colectiv de munca
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Bucuresti



Articole Juridice

Aspecte practice privind Cercetarea disciplinara a salariatilor
Sursa: MCP Cabinet avocati

Alocatia de stat pentru copii in anul 2024. Conditii de acordare si valoare alocatie
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor de cresa in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor culturale in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor cadou in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor de masa in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati

Model contract de munca 2024. CIM editabil 2024!
Sursa: EuroAvocatura.ro