din anul 2007, atuul tau de DREPT!
1550 de useri online



Prima pagină » Legislaţie » Legislatia Domeniul Agricol » Regulamentul din 08/2006 privind monitorizarea si gestionarea riscurilor cauzate de caderile de grindina si seceta severa

Regulamentul din 08/2006 privind monitorizarea si gestionarea riscurilor cauzate de caderile de grindina si seceta severa

  Publicat: 16 Mar 2009       32937 citiri        Secţiunea: Legislatia Domeniul Agricol  


Regulamentul din 08/08/2006 privind monitorizarea si gestionarea riscurilor cauzate de caderile de grindina si seceta severa. Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 2 din 02/01/2007

Puterile publice existente in stat.
(al unitatii de protectie speciala). Gestionarea activitatilor si resurselor (materiale, umane, financiare) la nivelul unitatilor de protectie speciala, efectuata de conducerea unitatii, in baza prerogativelor legale.
1. Din punctul de vedere al drepului civil, dreptul de dispozitie este alcatuit din dreptul de dispozitie materiala si dreptul de dispizitie juridica.
In contabilitate, ca parte a capitalurilor proprii din cadrul pasivului bilantier, sunt constituite prin modalitati precis explicitate si pentru un scop precizat.
Totalitatea bunurilor si creantelor (drepturi de incasare) apartinand subiectului economic;
Totalitatea bunurilor si creantelor (drepturi de incasare) apartinand subiectului economic;
Potrivit Legii 213/1998 privind proprietatea publica si regimul juridic al acesteia, totalitatea bunurilor care formeaza obiectul dreptului de proprietate publica.
Persoana fizica sau juridica ce livreaza unui client o marfa, un produs sau presteaza un anumit serviciu.
Legea 10 din 2001. Entitatea cu personalitate juridica care exercita, in numele statului, dreptul de proprietate publica/privata cu privire la un bun ce face obiectul legii (minister, primarie, prefectura sau orice alta institutie publica)
Potrivit Legii 213/1998 privind proprietatea publica si regimul juridic al acesteia, totalitatea bunurilor care formeaza obiectul dreptului de proprietate publica.

Art. 27
Autoritatile publice locale (comisiile judetene si consiliile locale, dupa caz) au urmatoarele atributii:
a) asigura relatia de cooperare cu autoritatea de coordonare a Activitatilor, unitatile si operatorii din Sistem;
b) integreaza Sistemul in Sistemul National de Management al Situatiilor de Urgenta;
c) pun la dispozitie terenurile necesare implementarii Sistemului, in limita posibilitatilor;
d) participa, impreuna cu organizatiile neguvernamentale de monitorizare, la informarea populatiei din zonele de protectie si de comparatie referitor la activitatile din domeniu;
e) acorda prioritate intretinerii cailor de acces la unitatile din zona;
f) sprijina activitatea de selectie a personalului de operare necesar in zona;
g) participa cu fonduri la actiunea de implementare si functionare a Sistemului, potrivit legii.


Capitolul IV - Asigurarea functionarii Sistemului



Art. 28
Administratia Nationala de Meteorologie furnizeaza produsele meteorologice specializate necesare Activitatii, in mod gratuit, unitatilor operationale si altor unitati din Sistem, prin Centrul National de Prognoza si/sau prin centrele meteorologice regionale si/sau prin unitatile din structura acestora.

Art. 29
Furnizarea produselor meteorologice specializate se realizeaza gratuit, pe baza de protocoale de colaborare incheiate intre Administratia Nationala de Meteorologie si autoritatea de coordonare a Activitatilor pentru fiecare unitate din structura Sistemului.

Art. 30
Cheltuielile ocazionate de transmiterea produselor meteorologice specializate catre unitatile din structura Sistemului, precum si cheltuielile necesare realizarii radiosondajelor se suporta din fondurile asigurate de autoritatea de coordonare a Activitatilor.

Art. 31
Siguranta spatiului aerian pe timpul desfasurarii Activitatilor se asigura prin respectarea stricta de catre toate partile implicate a protocoalelor privind interventiile active in atmosfera, incheiate intre autoritatea de coordonare a Activitatilor si institutiile responsabile cu siguranta spatiului aerian.

Art. 32
(1) Protocoalele privind interventiile active in atmosfera se aproba prin ordin comun al autoritatii de coordonare a Activitatilor si al organelor centrale ale administratiei publice implicate.
(2) Aceste protocoale se completeaza/se modifica cu acordul tuturor partilor implicate pe masura modificarilor legilor si acordurilor in domeniu .

Art. 33
Transportul si depozitarea rachetelor antigrindina si ale altor mijloace pirotehnice utilizate in Activitati, de la furnizor sau depozite, se asigura cu mijloace de transport special amenajate si echipate, conform reglementarilor in vigoare, de catre operatori atestati ai Sistemului, pentru fiecare unitate .

Art. 34
Proiectele de amenajare speciala a mijloacelor de transport se elaboreaza si se efectueaza de catre proiectantul mijloacelor pirotehnice si/sau rachetelor antigrindina utilizate in Activitati si se avizeaza de autoritatea de coordonare a Activitatilor.

Art. 35
Atestatea si reatestarea amenajarilor prevazute la art. 34 revin proiectantului mijloacelor tehnice sau furnizorului acestora, dupa caz, ca activitate de asistenta tehnica la exploatarea Sistemului, contractata cu autoritatea de coordonare a Activitatilor.

Art. 36
Insotirea transporturilor de rachete antigrindina si/sau de mijloace pirotehnice se executa de militari din unitatile zonale ale jandarmeriei, in mod gratuit, la solicitarea autoritatii de coordonare a Activitatilor.

Art. 37
Conditiile de depozitare in depozitele proprii sau ale unitatilor din cadrul Ministerului Apararii sau ale Ministerului Administratiei si Internelor, precum si obtinerea avizului de functionare pentru depozitele proprii sunt cele prevazute de reglementarile in domeniu .

Art. 38
Atestarea si reatestarea personalului angrenat in manipularea rachetelor antigrindina si/sau a mijloacelor pirotehnice utilizate in Activitati se asigura de catre proiectantul general al Sistemului si/sau de fabricantul acestor mijloace, potrivit procedurii stabilite de proiectantul general si avizate de autoritatea de coordonare a Activitatilor.

Art. 39
(1) Asigurarea pazei obiectivelor din componenta Sistemului se executa astfel:





Afişează Regulamentul din 08/2006 privind monitorizarea si gestionarea riscurilor cauzate de caderile de grindina si seceta severa pe o singură pagină



Citeşte mai multe despre:    Agricultura    Grindina    Seceta

Consultă un avocat online
MCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.

Jurisprudenţă

Transmitere fictiva a partilor sociale in scopul sustragerii de la urmarirea penala
Pronuntaţă de: R O M A N I A INALTA CURTE DE CASATIE SI JUSTITIE Sectia Penala Decizia nr. 433/RC/2021

Urbanism. Certificat de urbanism si autorizatie de construire. Obligativitatea documentatiilor de urbanism aprobate la nivelul localitatii. Modificarea parametrilor urbanistici prestabiliti si a functionalitatii zonei. Necesitatea adoptarii unui plan urbanistic zonal
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Iasi, Sectia Contencios administrativ si fiscal, Decizia nr. 756/23.09.2020

Acte ale autoritatilor publice locale. Hotararea de consiliu local privind dare in administrare a unui teren aflat in proprietate privata a unitatii administrativ teritoriale. Neclaritatea actului administrativ adoptat. Consecinte asupra legalitatii
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Iasi, Sectia Contencios administrativ si fiscal, Decizia nr. 989/11.11.2020

Toate elementele esentiale apte a da nastere raportului juridic obligational intre partile cauzei trebuie dovedite de angajator. Sarcina probei in conflictele de munca
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Bucuresti - Decizia civila nr. 3028 din data de 05 Iunie 2019

Perioada petrecuta in consemn la dispozitia si la sediul angajatorului. Timp de lucru
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Craiova - Decizia civila nr. 2777 din data de 23.11.2019

Dreptul de deducere a TVA este conditionat de completarea in facturi a elementelor obligatorii prevazute de lege si-sau cu alte documente justificative anexate acestor facturi
Pronuntaţă de: INALTA CURTE DE CASATIE SI JUSTITIE Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal Decizia nr. 2718/2019

Decizia CCR nr. 383/2019 referitoare la admiterea obiectiei de neconstitutionalitate a dispozitiilor Legii privind aprobarea OUG nr. 85/2016
Pronuntaţă de: Curtea Constitutionala a Romaniei

Decizia C.C.R. nr. 140/2019 referitoare la admiterea obiectiei de neconstitutionalitate a dispozitiilor Legii pentru completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 50/2010
Pronuntaţă de: Curtea Constitutionala a Romaniei

Recunoasterea grupei de munca pentru activitatea de tehnician CAP
Pronuntaţă de: Tribunalul Buzau Sectia I Civila, Sentinta civila nr. 209/2017, in sedinta publica din 13 martie 2017

Analiza caracterului abuziv al unei clauze contractuale din perspectiva art. 1 din Legea nr. 193/2000
Pronuntaţă de: Inalta Curte de Casatie si Justitie - Sectia a II-a civila, Decizia nr. 110 din 21 ianuarie 2014



Articole Juridice

Declaratia unica (212) pe 2024. Model Declaratia unica pe 2024
Sursa: EuroAvocatura.ro

Precizari privind salariul minim brut pe tara garantat in plata aplicabil de la 1 ianuarie 2019 si legea zilierilor
Sursa: MCP Cabinet avocati

Stabilirea salariului minim diferentiat si modul de contestare a decizilor emise de angajator. Lista functiilor si ocupatiilor care necesita studii superioare
Sursa: MCP Cabinet avocati

Munca la negru � definitie, forme, avantaje si dezavantaje, sanctiuni
Sursa: Av. Andrei-Gheorghe Gherasim

Reglementarea activitatii zilierilor
Sursa: EuroAvocatura.ro

Exemple practice privind impozitarea veniturilor din activitati agricole
Sursa: EuroAvocatura.ro

Excluderea unui agricultor de la beneficiul unor ajutoare agricole pentru declaratie falsa cu privire la suprafata exploatatiei sale nu se opune aplicarii unei sanctiuni penale pentru aceleasi fapte
Sursa: EuroAvocatura.ro