EuroAvocatura.ro
din anul 2007, atuul tau de DREPT!
1253
de useri online
Profesionisti
Ştiri Juridice
Articole
Jurisprudenţă
Legislaţie
Dicţionar Juridic
Utile
Contact
Profesionisti
Ştiri Juridice
Articole
Jurisprudenţă
Legislaţie
Dicţionar Juridic
Utile
Contact
Secţiuni site
⇨ MCP Cabinet avocati. Relatii de munca si comerciale. Protectia datelor. GDPR
Articole Juridice
Drept Civil
Contracte Civile si Comerciale
GDPR - Protectia Datelor cu Caracter Personal
Drept Succesoral
Dreptul Familiei
Drept Penal
Dreptul Proprietatii Intelectuale
Drept Comercial
Leasing
Drept Concurential
Insolventa si Falimentul
Dreptul muncii. Contractul de Munca
Medierea
Urmarirea Penala si Judecata in cauzele cu Minori
Drept Fiscal
Divortul. Desfacerea casatoriei
Infractiuni Informatice
CEDO. Justitie Europeana
Afaceri, Crime si Procese celebre
Fonduri Europene
Proceduri si Acte necesare pentru ...
Procedurile de Judecata
Aparitii Editoriale
Scrieri Politice din presa romaneasca
Dreptul mediului
Preceduri so Modele de acte
Drept Constitutional
Intrebari si Raspunsuri Juridice
Noul Cod Penal - Comentarii articole
Noul Cod Civil
Noul Cod de procedura Penala (Comparatii cu vechiul Cod)
Acte de procedura in Noul cod de procedura penala
Articole Juridice »
Jurisprudenta
Drept Civil
Drept Penal
Proprietate Intelectuala
Dreptul Muncii
PIDO/CEDO
Drept Comercial
Transporturi
Drept Comunitar
Drept Fiscal
Contencios Administrativ
Recursuri in Interesul Legii
Decizii ale Curtii Constitutionale in materie Penala
Dreptul Familiei
Citarea si Comunicarea actelor de Procedura
Plangerea impotriva actelor si masurilor procurorului
Spete Drept Succesoral
Spete Contraventii
Decizii de admitere ale CCR
Insolventa si Faliment
Contractul de credit , Leasing si Asigurare
Mediere
Jurisprudenta »
Legislatie
Codurile Esentiale
Legislatie Imobiliara
Legislatie Civila
Legislatie Penala
Legislatie Comerciala
Legislatia Muncii si Asigurarilor sociale
Legislatie Fiscala
Legislatie pentru desfasurarea activitatilor profesionale. Statute
Legislatie Proprietate Intelectuala
Legislatia Domeniul Agricol
Contencios Administrativ
Legislatie Financiar-Bancara
EuroLegislatie
Decizii ale Curtii Constitutionale
Recursuri in interesul legii
Diverse Domenii juridice
Regulamente
Cauze CEDO
Arhiva Monitorul Oficial
Legislatie »
Dictionar Juridic
Drept Bancar
Drept Civil
Drept Comercial
Drept Comunitar
Drept Concurential
Drept Constitutional
Drept Fiscal Financiar
Drept Penal
Drept Succesoral
Dreptul Familiei
Dreptul Muncii
Dreptul Proprietatii Intelectuale
PIDO. CEDO. Justitie Europeana
Procedura de Judecata
Transporturi
Acte Normative
Dictionar Evenimente
Dictionar Personalitati
Diverse Domenii Juridice
Dictionar Juridic »
Prima pagină
»
Legislaţie
»
Contencios Administrativ
» Ordinul 120/2010 pentru aprobarea Regulamentului de ordine interioara in directiile generale/directiile aparatului central al Ministerului Administratiei si Internelor
Ordinul 120/2010 pentru aprobarea Regulamentului de ordine interioara in directiile generale/directiile aparatului central al Ministerului Administratiei si Internelor
Publicat: 01 Jun 2010
27027 citiri
Secţiunea:
Contencios Administrativ
Ordinul 120/2010 pentru aprobarea Regulamentului de ordine interioara in directiile generale/directiile aparatului central al Ministerului Administratiei si Internelor
Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 357 din 31 mai 2010
Debitor care se angajeaza alaturi de debitorul initial (numit delegant) sau in locul acestuia sa execute obligatia pe care delegantul o are fata de creditorul delegatar.
Debitor care se angajeaza alaturi de debitorul initial (numit delegant) sau in locul acestuia sa execute obligatia pe care delegantul o are fata de creditorul delegatar.
Act normativ emis de catre organul legislativ al puterii de stat (in Romania acesta este Parlamentul), ce cuprinde norme generale, de conduita, obligatorii si impersonale.
In domeniul naval, constructie cu o suprafata plana in lungul malului unei ape navigabile,
In domeniul naval, constructie cu o suprafata plana in lungul malului unei ape navigabile,
In domeniul naval, constructie cu o suprafata plana in lungul malului unei ape navigabile,
In domeniul naval, constructie cu o suprafata plana in lungul malului unei ape navigabile,
Veriga organizatorica, compartiment in structura organizatorica a ministerelor si a celorlalte organe ale autoritatii centrale de stat,
In domeniul naval, constructie cu o suprafata plana in lungul malului unei ape navigabile,
In domeniul naval, constructie cu o suprafata plana in lungul malului unei ape navigabile,
In domeniul naval, constructie cu o suprafata plana in lungul malului unei ape navigabile,
In domeniul naval, constructie cu o suprafata plana in lungul malului unei ape navigabile,
1. Grup comstituit de catre o autoritate cu scopul desfasurarii, coordonarii, supravegherii, controlului unei activitati din diferite domenii ale vietii sociale
Mijloc de proba scris, prevazut in sectiunea V., cap. II, t. III, C. proc. pen., partea generala.
Legea 10 din 2001. Entitatea cu personalitate juridica care exercita, in numele statului, dreptul de proprietate publica/privata cu privire la un bun ce face obiectul legii (minister, primarie, prefectura sau orice alta institutie publica)
Legea 10 din 2001. Entitatea cu personalitate juridica care exercita, in numele statului, dreptul de proprietate publica/privata cu privire la un bun ce face obiectul legii (minister, primarie, prefectura sau orice alta institutie publica)
Omul considerat in mod individual, ca membru al societatii, avand calitatea de subiect de drept.
(3) Personalul directiilor generale/directiilor
delegat
isi desfasoara activitatea conform programului de lucru al structurii la care este
delegat
.
Art. 47
(1) In situatii neprevazute, care impun desfasurarea de activitati peste durata programului de lucru, seful unitatii aparatului central poate dispune in scris, cu justificarea temeinica a hotararii sale si in conditiile prevazute de prevederile legale in vigoare, efectuarea de ore suplimentare.
(2) Sarcinile care presupun desfasurarea de activitati dupa incheierea programului de lucru si cele care necesita chemarea personalului directiilor generale/directiilor la serviciu, de la domiciliu, din timpul liber al acestuia, se indeplinesc in conditiile alin. (1), cu respectarea prevederilor art. 44 alin. (3).
Art. 48
(1) Orele de serviciu prestate de personalul directiilor generale/directiilor peste durata programului de lucru se considera ore suplimentare si se platesc sau se compenseaza cu timp liber corespunzator, conform dispozitiilor legale in vigoare.
(2) Orele de serviciu prestate de personalul directiilor generale/directiilor in zilele libere sau pe timpul sarbatorilor legale stabilite potrivit legii se considera ore suplimentare si se platesc sau se compenseaza cu timp liber corespunzator, conform dispozitiilor legale in vigoare.
Art. 49
(1) Personalul directiilor generale/directiilor care, din motive intemeiate, intarzie sau absenteaza de la serviciu este obligat sa anunte imediat seful nemijlocit.
(2) Personalul directiilor generale/directiilor poate parasi locul de munca, in timpul programului, in situatii temeinic justificate, numai cu acordul sefului nemijlocit, in conditiile prevazute de actele normative in vigoare.
Art. 50
(1) Pentru personalul directiilor generale/directiilor care desfasoara activitatea in schimburi, precum si pentru cei care desfasoara activitati operative se asigura, in cursul unei luni, cel putin un repaus saptamanal, sambata si duminica, in zile consecutive.
(2) Personalul directiilor generale/directiilor aflat in timpul liber, dupa efectuarea serviciului nu participa la executarea sedintelor de tragere cu armamentul din dotare, la activitatile de pregatire fizica, la analize profesionale sau la orice alte activitati, exceptand situatiile in care neparticiparea la aceste activitati ar face imposibila evaluarea acestuia.
(3) Pentru participarea la astfel de activitati din timpul liber, personalului directiilor generale/directiilor i se acorda compensarea in mod corespunzator, cu timp liber sau cu plata orelor suplimentare.
(4) Munca de noapte se presteaza de catre personalul directiilor generale/directiilor, in limitele si cu acordarea drepturilor compensatorii prevazute de
lege
.
Art. 51
Orele efectuate in scopul asigurarii serviciului de permanenta se compenseaza prin acordarea de timp liber corespunzator, in zilele imediat urmatoare, iar cand nu este posibil, seful unitatii aparatului central, pe baza unei planificari, acorda zilele de recuperare in urmatoarele 60 de zile lucratoare.
Sectiunea 2 - Reguli privind asigurarea spatiilor directiilor generale/directiilor, in afara programului de lucru
Art. 52
(1) La terminarea programului de lucru, usile incaperilor se incuie, iar in conditiile in care se detin documente clasificate, usile se incuie si se sigileaza.
(2) Un rand de
chei
de la usile incaperilor se pastreaza la panoul instalat, dupa caz, fie in camera ofiterului de serviciu pe unitate, fie in anticamera cabinetului sefului unitatii aparatului central.
(3) Un rand de
chei
de la fisetele personalului unitatii aparatului central se pastreaza in fisetul sefului de serviciu/birou, iar un rand de
chei
de la fisetele sefilor de serviciu/birou se pastreaza la ofiterul de serviciu pe unitate, dupa caz.
(4) Un rand de
chei
de la incaperile din care se asigura serviciul de permanenta de la fiecare
directie
generala/directie se pastreaza la ofiterul de serviciu principal pe M.A.I., in cutie sigilata. Ridicarea acestor
chei
se consemneaza intr-un registru destinat acestui scop.
(5) Un rand de
chei
de la usile de acces la subsolurile si terasele sediilor aparatului central se pastreaza, in cutie sigilata, dupa caz, la subunitatea de jandarmi sau la personalul specializat care asigura paza si protectia sediilor. Ridicarea acestor
chei
se consemneaza intr-un registru destinat acestui scop.
(6) Un rand de
chei
de la cabinetele demnitarilor si de la salile de sedinte se pastreaza la ofiterul de serviciu principal pe M.A.I., in cutie sigilata.
Art. 53
(1) Deschiderea fisetelor personalului unitatii aparatului central, respectiv a sefilor de servicii/birouri, in lipsa acestora, se realizeaza de catre o
comisie
numita de seful unitatii aparatului central sau de inlocuitorul acestuia si se evidentiaza prin incheierea unui
proces-verbal
. Procesul-verbal se intocmeste in doua exemplare, dintre care unul se inainteaza compartimentului secretariat din cadrul unitatii aparatului central, pentru luarea acestuia in evidenta, iar celalalt este lasat in fisetul care a fost deschis.
(2) In directiile generale/directiile in care este instituit serviciul de zi pe unitate, deschiderea fisetului se consemneaza si de catre ofiterul de serviciu pe unitate, in procesul-verbal de predare-primire a serviciului de zi pe
unitate
.
Art. 54
(1) In afara orelor de program, accesul in spatiile directiilor generale/directiilor se face numai cu aprobarea conducerii unitatii aparatului central respective sau, dupa caz, dupa anuntarea ofiterului de serviciu pe unitate/minister si consemnarea in registrul de evidenta a intrarilor/iesirilor in/din directia generala/directie, in afara programului de lucru, de catre personalul care asigura serviciul de permanenta pe
unitate
.
(2) In situatia semnalarii accesului nepermis in spatiile directiilor generale/directiilor, in afara orelor de program, persoana care asigura serviciul de permanenta pe unitate/ofiterul de serviciu principal pe M.A.I. dispune masurile necesare ce se impun in astfel de situatii, potrivit competentelor.
(3) Nicio
persoana fizica
sau reprezentantii altor autoritati nu poate/pot patrunde in incaperile din sediile aparatului central, sub niciun motiv, in afara orelor de program, fara acordul prealabil al ministrului administratiei si internelor/persoanei desemnate la conducerea ministerului, in conformitate cu dispozitiile legale.
(4) In cazul producerii unor situatii de urgenta incendii, inundatii, cutremure, epidemii, in afara orelor de program, persoana care asigura serviciul de permanenta pe unitate/ofiterul de serviciu principal pe M.A.I. ia masuri pentru realizarea interventiei in situatii de urgenta potrivit prevederilor art. 72 alin. (5).
Sectiunea 3 - Modul de promovare si de transmitere a documentelor la nivelul aparatului central
Art. 55
(1) Primirea, evidenta, trierea, repartizarea, urmarirea solutionarii, multiplicarea, manipularea, selectionarea, pastrarea si arhivarea documentelor adresate conducerii M.A.I. se realizeaza de Secretariatul General, iar la nivelul directiilor generale/directiilor, de serviciile/birourile de profil.
(2) Forma si modul de promovare si transmitere a documentelor adresate conducerii M.A.I. se realizeaza potrivit prevederilor legale in vigoare.
Inapoi
1
2
...
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Inainte
Afişează
Ordinul 120/2010 pentru aprobarea Regulamentului de ordine interioara in directiile generale/directiile aparatului central al Ministerului Administratiei si Internelor
pe o singură pagină
Citeşte mai multe despre:
Noutati legislative 2010
Monitorul Oficial 2010
OUG 30/2007
Legea 15/2008
Ordinul 120/2010
Ministerul Administratiei si Internelor
Consultă un avocat online
Formular contact online
.
MCP Cabinet avocati
- Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.
Tabloul Avocatilor din Romania
Tabloul Avocatilor din Republica Moldova
Tabloul Executorilor Judecatoresti din Romania
Tabloul Expertilor Judiciari din Romania
Tabloul Mediatorilor din Romania
Tabloul Notarilor Publici din Romania
Tabloul Psihologilor din Romania
Tabloul Traducatorilor Autorizati din Romania
Arhiva Stirilor juridice din anul 2007
Arhiva Monitorului Oficial al Romaniei din anul 1964