EuroAvocatura.ro
din anul 2007, atuul tau de DREPT!
1806
de useri online
Profesionisti
Ştiri Juridice
Articole
Jurisprudenţă
Legislaţie
Dicţionar Juridic
Utile
Contact
Profesionisti
Ştiri Juridice
Articole
Jurisprudenţă
Legislaţie
Dicţionar Juridic
Utile
Contact
Secţiuni site
⇨ MCP Cabinet avocati. Relatii de munca si comerciale. Protectia datelor. GDPR
Articole Juridice
Drept Civil
Contracte Civile si Comerciale
GDPR - Protectia Datelor cu Caracter Personal
Drept Succesoral
Dreptul Familiei
Drept Penal
Dreptul Proprietatii Intelectuale
Drept Comercial
Leasing
Drept Concurential
Insolventa si Falimentul
Dreptul muncii. Contractul de Munca
Medierea
Urmarirea Penala si Judecata in cauzele cu Minori
Drept Fiscal
Divortul. Desfacerea casatoriei
Infractiuni Informatice
CEDO. Justitie Europeana
Afaceri, Crime si Procese celebre
Fonduri Europene
Proceduri si Acte necesare pentru ...
Procedurile de Judecata
Aparitii Editoriale
Scrieri Politice din presa romaneasca
Dreptul mediului
Preceduri so Modele de acte
Drept Constitutional
Intrebari si Raspunsuri Juridice
Noul Cod Penal - Comentarii articole
Noul Cod Civil
Noul Cod de procedura Penala (Comparatii cu vechiul Cod)
Acte de procedura in Noul cod de procedura penala
Articole Juridice »
Jurisprudenta
Drept Civil
Drept Penal
Proprietate Intelectuala
Dreptul Muncii
PIDO/CEDO
Drept Comercial
Transporturi
Drept Comunitar
Drept Fiscal
Contencios Administrativ
Recursuri in Interesul Legii
Decizii ale Curtii Constitutionale in materie Penala
Dreptul Familiei
Citarea si Comunicarea actelor de Procedura
Plangerea impotriva actelor si masurilor procurorului
Spete Drept Succesoral
Spete Contraventii
Decizii de admitere ale CCR
Insolventa si Faliment
Contractul de credit , Leasing si Asigurare
Mediere
Jurisprudenta »
Legislatie
Codurile Esentiale
Legislatie Imobiliara
Legislatie Civila
Legislatie Penala
Legislatie Comerciala
Legislatia Muncii si Asigurarilor sociale
Legislatie Fiscala
Legislatie pentru desfasurarea activitatilor profesionale. Statute
Legislatie Proprietate Intelectuala
Legislatia Domeniul Agricol
Contencios Administrativ
Legislatie Financiar-Bancara
EuroLegislatie
Decizii ale Curtii Constitutionale
Recursuri in interesul legii
Diverse Domenii juridice
Regulamente
Cauze CEDO
Arhiva Monitorul Oficial
Legislatie »
Dictionar Juridic
Drept Bancar
Drept Civil
Drept Comercial
Drept Comunitar
Drept Concurential
Drept Constitutional
Drept Fiscal Financiar
Drept Penal
Drept Succesoral
Dreptul Familiei
Dreptul Muncii
Dreptul Proprietatii Intelectuale
PIDO. CEDO. Justitie Europeana
Procedura de Judecata
Transporturi
Acte Normative
Dictionar Evenimente
Dictionar Personalitati
Diverse Domenii Juridice
Dictionar Juridic »
Prima pagină
»
Legislaţie
»
Contencios Administrativ
» HG nr. 1000/2006, Republicata 2010, privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale a Functionarilor Publici
HG nr. 1000/2006, Republicata 2010, privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale a Functionarilor Publici
Publicat: 06 Sep 2010
25917 citiri
Secţiunea:
Contencios Administrativ
HG nr. 1000/2006, Republicata 2010, privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale a Functionarilor Publici
Republicata in Monitorul Oficial, Partea I nr. 620 din 6 septembrie 2010
Alaturi de persoanele fizice, persoanele juridice apar in circuitul civil ca subiecte de drepturi si obligatii. In aceasta calitate, ele au aptitudinea generala si abstracta de a dobandi drepturi si de a-si asuma obligatii si, in virtutea acesteia, pot dobandi drepturi si isi pot asuma obligatii.
Cuprinde regulile care guverneaza organizarea unui stat dat si raporturile dintre acel stat si agentii sai, pe de o parte, si ceilalti participanti la astfel de raporturi juridice, pe de alta.
Termen folosit in t. VIII, art. 145, C. pen., partea generala, prin el intelegandu-se tot ce priveste autoritatile publice,
Forma specifica a motivatiei care consta in orientarea activa si durabila a persoanei spre anumite domenii de activitate, fiind cel mai puternic mobil al actiunilor omenesti.
Termen folosit in t. VIII, art. 145, C. pen., partea generala, prin el intelegandu-se tot ce priveste autoritatile publice,
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Desemneaza organismul neguvernamental, nonprofit, de utilitate publica, cu personalitate juridica, care functioneaza in domeniul dezvoltarii regionale si care se organizeaza si functioneaza in conditiile Legii 315/2004 privind dezvoltarea regionala in Romania, cu modificarile si completarile ulterioare.Abrevieri: ADR
Notiunea Stat de drept este, in general, utilizata pentru a sublinia diferentele existente intre regimurile democratice si regimurile autoritare (dictatoriale).
Una din hotararile judecatoresti, prevazuta in cap. I, t, II, C. proc. pen. partea speciala.
Ca si componenta a structurii organizatorice, totalitate a posturilor care au aceleasi caracteristici principale referitoare la obiective, sarcini, autoritate si responsabilitate.
Alaturi de persoanele fizice, persoanele juridice apar in circuitul civil ca subiecte de drepturi si obligatii. In aceasta calitate, ele au aptitudinea generala si abstracta de a dobandi drepturi si de a-si asuma obligatii si, in virtutea acesteia, pot dobandi drepturi si isi pot asuma obligatii.
Termen folosit pentru a desemna activitatea instantelor judecatoresti.
Modalitatea cea mai simpla de realizare a unei plati si reprezinta o dispozitie neconditionata data de emitentul acesteia unei banci receptoare de a plati unui beneficiar o anumita suma de bani, la o anumita data.
Din punct de vedere contabil, un document contabil de sinteza care are ca obiective principale completarea si explicarea datelor inscrise in bilant si contul de profit si pierdere
Foaie care evidentiaza sistematic un mijloc economic, un proces economic, o suma.
f) constata contraventii si aplica sanctiuni, in conditiile legii;
g) intocmeste rapoarte anuale cu privire la managementul functiilor publice si al functionarilor publici, la gradul de ocupare a posturilor, precum si cu privire la respectarea legislatiei specifice, pe care le prezinta Guvernului, prin ministrul administratiei si internelor, pentru a fi inaintate pentru dezbatere si aprobare Parlamentului.
Art. 9
In domeniul reprezentarii, Agentia are urmatoarele atributii principale:
a) reprezinta autoritatile administratiei publice centrale si locale in raporturile cu persoanele juridice si fizice, romane si straine, in domeniul managementului functiei publice si al functionarilor publici;
b) colaboreaza cu ministerele si cu alte autoritati publice in indeplinirea atributiilor ce ii revin;
c) colaboreaza cu institutii si organisme similare din tara si din strainatate in domeniul sau de activitate;
d) conlucreaza cu organizatiile asociative ale functionarilor publici, din tara si din strainatate, precum si cu organizatiile neguvernamentale cu atributii in domeniul sau de activitate;
e) participa la negocierile dintre organizatiile sindicale reprezentative ale functionarilor publici si Ministerul Administratiei si Internelor;
f) negociaza, cu acordul ministrului administratiei si internelor, incheierea unor acorduri si proiecte de colaborare internationala in domeniul functiei publice, al functionarilor publici si al managementului resurselor umane; prezinta acordurile convenite ministrului administratiei si internelor pentru a fi aprobate de acesta sau, dupa caz, insusite si supuse spre aprobare Guvernului.
Art. 10
(1) In exercitarea atributiilor sale Agentia colaboreaza cu ministerele, cu celelalte autoritati ale administratiei publice centrale sau locale, precum si cu alte
persoane juridice
de
drept
public
sau privat, romane ori straine.
(2) Autoritatile si institutiile publice sunt obligate sa comunice Agentiei, la termenele stabilite, informatiile solicitate referitoare la functiile publice si la functionarii publici, in conditiile legii.
(3) Agentia va comunica persoanelor interesate informatii de
interes
public
referitoare la functiile publice si la functionarii publici, in conditiile legii.
(4) Agentia poate edita buletine informative si alte publicatii de specialitate.
Art. 11
(1) Orice modificare aparuta in evidenta functiilor publice din cadrul autoritatii sau institutiei publice se comunica Agentiei in
termen
de cel mult 10 zile lucratoare de la data producerii ei.
(2) In prima luna a fiecarui an autoritatile si institutiile publice vor transmite Agentiei modificarile intervenite in situatia functionarilor publici, precum si situatia privind salarizarea functionarilor publici.
(3) Informatiile privind functiile publice si functionarii publici vor fi transmise pe suport magnetic, in formatul standard stabilit de
Agentie
.
Capitolul III - Organizarea si functionarea Agentiei Nationale a Functionarilor Publici
Art. 12
(1) Agentia este condusa de un presedinte, cu rang de secretar de stat, ajutat de un vicepresedinte, cu rang de subsecretar de
stat
.
(2) Presedintele si vicepresedintele sunt numiti prin
decizie a
primului-ministru, la propunerea ministrului administratiei si internelor.
(3) Presedintele Agentiei conduce aparatul propriu al Agentiei, stabilit prin prezenta hotarare, numeste si elibereaza din
functie
personalul acesteia, in conditiile legii.
(4) Presedintele Agentiei este ordonator secundar de credite.
(5) Presedintele reprezinta Agentia in raporturile cu ministerele, cu celelalte autoritati ale administratiei publice centrale, cu autoritatile administratiei publice locale, cu alte autoritati si institutii publice centrale si locale, cu
persoane juridice
si fizice romane sau straine, precum si in
justitie
.
(6) In exercitarea atributiilor sale presedintele emite ordine cu caracter normativ si individual.
(7) Vicepresedintele indeplineste atributiile si sarcinile care ii sunt delegate de presedinte prin
ordin
.
(8) In cazul lipsei presedintelui, precum si in cazul in care presedintele se afla in imposibilitate de a-si exercita functia, calitatea de ordonator secundar de credite, precum si celelalte atributii care revin presedintelui se exercita in numele presedintelui, de catre vicepresedintele Agentiei.
Art. 13
(1) Agentia are un secretar general, care face parte din categoria inaltilor functionari publici si este numit in conditiile legii.
(2) Atributiile secretarului general se stabilesc, in conditiile legii, prin ordin al presedintelui Agentiei.
Art. 14
(1) Numarul maxim de posturi in aparatul propriu al Agentiei este de 171, exclusiv demnitarii. Numarul maxim de posturi aprobat include si posturile aferente cabinetului presedintelui.
(2) Personalul Agentiei este format din functionari publici si personal contractual. Salarizarea personalului Agentiei se face in conditiile prevazute de legislatia in vigoare.
(3) Structura organizatorica a Agentiei este prevazuta in
anexa
nr. 1.
(4) In cadrul structurii organizatorice, prin ordin al presedintelui Agentiei, avand in vedere nevoile institutionale si structura de personal, se pot infiinta, dupa caz, servicii, birouri si/sau alte compartimente, in conditiile legii.
(5) In cadrul Agentiei, prin ordin al presedintelui, se infiinteaza Unitatea de implementare a proiectelor, in conditiile legii.
Art. 15
(1) Atributiile compartimentelor, atributiile si responsabilitatile personalului, precum si circuitul intern al documentelor se stabilesc prin regulamentul de organizare si functionare, care se aproba prin ordin al presedintelui Agentiei, precum si prin
fisa
postului.
(2) Statul de functii al Agentiei se aproba prin ordin al ministrului administratiei si internelor, la propunerea presedintelui Agentiei, in limita numarului de posturi aprobat.
Inapoi
1
2
3
4
5
6
7
Inainte
Afişează
HG nr. 1000/2006, Republicata 2010, privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale a Functionarilor Publici
pe o singură pagină
Citeşte mai multe despre:
Noutati legislative 2010
Monitorul Oficial 2010
Agentia Nationala a Functionarilor Publici
HG 1000/2006
Functionari publici
Legea 188/1999
Consultă un avocat online
Formular contact online
.
MCP Cabinet avocati
- Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.
Tabloul Avocatilor din Romania
Tabloul Avocatilor din Republica Moldova
Tabloul Executorilor Judecatoresti din Romania
Tabloul Expertilor Judiciari din Romania
Tabloul Mediatorilor din Romania
Tabloul Notarilor Publici din Romania
Tabloul Psihologilor din Romania
Tabloul Traducatorilor Autorizati din Romania
Arhiva Stirilor juridice din anul 2007
Arhiva Monitorului Oficial al Romaniei din anul 1964