EuroAvocatura.ro
din anul 2007, atuul tau de DREPT!
Profesionisti
Ştiri Juridice
Articole
Jurisprudenţă
Legislaţie
Dicţionar Juridic
Utile
Contact
Profesionisti
Ştiri Juridice
Articole
Jurisprudenţă
Legislaţie
Dicţionar Juridic
Utile
Contact
Secţiuni site
⇨ MCP Cabinet avocati. Relatii de munca si comerciale. Protectia datelor. GDPR
Articole Juridice
Drept Civil
Contracte Civile si Comerciale
GDPR - Protectia Datelor cu Caracter Personal
Drept Succesoral
Dreptul Familiei
Drept Penal
Dreptul Proprietatii Intelectuale
Drept Comercial
Leasing
Drept Concurential
Insolventa si Falimentul
Dreptul muncii. Contractul de Munca
Medierea
Urmarirea Penala si Judecata in cauzele cu Minori
Drept Fiscal
Divortul. Desfacerea casatoriei
Infractiuni Informatice
CEDO. Justitie Europeana
Afaceri, Crime si Procese celebre
Fonduri Europene
Proceduri si Acte necesare pentru ...
Procedurile de Judecata
Aparitii Editoriale
Scrieri Politice din presa romaneasca
Dreptul mediului
Preceduri so Modele de acte
Drept Constitutional
Intrebari si Raspunsuri Juridice
Noul Cod Penal - Comentarii articole
Noul Cod Civil
Noul Cod de procedura Penala (Comparatii cu vechiul Cod)
Acte de procedura in Noul cod de procedura penala
Articole Juridice »
Jurisprudenta
Drept Civil
Drept Penal
Proprietate Intelectuala
Dreptul Muncii
PIDO/CEDO
Drept Comercial
Transporturi
Drept Comunitar
Drept Fiscal
Contencios Administrativ
Recursuri in Interesul Legii
Decizii ale Curtii Constitutionale in materie Penala
Dreptul Familiei
Citarea si Comunicarea actelor de Procedura
Plangerea impotriva actelor si masurilor procurorului
Spete Drept Succesoral
Spete Contraventii
Decizii de admitere ale CCR
Insolventa si Faliment
Contractul de credit , Leasing si Asigurare
Mediere
Jurisprudenta »
Legislatie
Codurile Esentiale
Legislatie Imobiliara
Legislatie Civila
Legislatie Penala
Legislatie Comerciala
Legislatia Muncii si Asigurarilor sociale
Legislatie Fiscala
Legislatie pentru desfasurarea activitatilor profesionale. Statute
Legislatie Proprietate Intelectuala
Legislatia Domeniul Agricol
Contencios Administrativ
Legislatie Financiar-Bancara
EuroLegislatie
Decizii ale Curtii Constitutionale
Recursuri in interesul legii
Diverse Domenii juridice
Regulamente
Cauze CEDO
Arhiva Monitorul Oficial
Legislatie »
Dictionar Juridic
Drept Bancar
Drept Civil
Drept Comercial
Drept Comunitar
Drept Concurential
Drept Constitutional
Drept Fiscal Financiar
Drept Penal
Drept Succesoral
Dreptul Familiei
Dreptul Muncii
Dreptul Proprietatii Intelectuale
PIDO. CEDO. Justitie Europeana
Procedura de Judecata
Transporturi
Acte Normative
Dictionar Evenimente
Dictionar Personalitati
Diverse Domenii Juridice
Dictionar Juridic »
Prima pagină
»
Legislaţie
»
Contencios Administrativ
» HG nr. 1000/2006, Republicata 2010, privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale a Functionarilor Publici
HG nr. 1000/2006, Republicata 2010, privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale a Functionarilor Publici
Publicat: 06 Sep 2010
25761 citiri
Secţiunea:
Contencios Administrativ
HG nr. 1000/2006, Republicata 2010, privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale a Functionarilor Publici
Republicata in Monitorul Oficial, Partea I nr. 620 din 6 septembrie 2010
Banii folositi pentru a desfasura o afacere. Stoc de valori sau de active care, intrate in circuitul economic, pot genera venituri posesorilor lor.
Orice forma de educatie care pregateste calificarea pentru o anumita profesie, sau pentru un anumit loc de munca, competentele necesare exercitarii profesiei respective sau ocuparii unui loc de munca adecvat acesteia.
Notiunea Stat de drept este, in general, utilizata pentru a sublinia diferentele existente intre regimurile democratice si regimurile autoritare (dictatoriale).
Din punct de vedere contabil, un document contabil de sinteza care are ca obiective principale completarea si explicarea datelor inscrise in bilant si contul de profit si pierdere
Veriga organizatorica, compartiment in structura organizatorica a ministerelor si a celorlalte organe ale autoritatii centrale de stat,
Persoana care, in schimbul muncii, primeste un salariu.
Desemneaza organismul neguvernamental, nonprofit, de utilitate publica, cu personalitate juridica, care functioneaza in domeniul dezvoltarii regionale si care se organizeaza si functioneaza in conditiile Legii 315/2004 privind dezvoltarea regionala in Romania, cu modificarile si completarile ulterioare.Abrevieri: ADR
1. Din punctul de vedere al drepului civil, dreptul de dispozitie este alcatuit din dreptul de dispozitie materiala si dreptul de dispizitie juridica.
Forma specifica a motivatiei care consta in orientarea activa si durabila a persoanei spre anumite domenii de activitate, fiind cel mai puternic mobil al actiunilor omenesti.
Persoana care a implinit varsta de 18 ani.
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
1. Locuinta care, spre deosebire de domiciliu, nu este statornica sau principala. O persoana poate avea, in dreptul nostru, un singur domiciliu si mai multe resedinte.
Art. 16
Stabilirea numarului de autoturisme si a consumului lunar de carburanti se face potrivit prevederilor legale in vigoare.
Art. 17
(1) Finantarea cheltuielilor curente si de
capital
ale Agentiei se asigura de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Administratiei si Internelor.
(2) Veniturile obtinute din taxele si tarifele de participare la programele de
formare profesionala se
fac venit la bugetul de
stat
.
(3) In scopul realizarii rolului si atributiilor ce ii revin, Agentia poate beneficia de consultanta si asistenta din strainatate, precum si de programe de formare si perfectionare a pregatirii functionarilor publici, in limita fondurilor bugetare alocate sau a altor surse atrase din tara sau din strainatate, potrivit legii.
Capitolul IV - Organizarea, functionarea si atributiile centrelor regionale
Art. 18
(1) Centrele regionale sunt organizate si functioneaza cu sediul in municipiile Bucuresti, Craiova, Calarasi, Iasi, Cluj-Napoca, Sibiu, Constanta si Timisoara.
(2) Arondarea judetelor si a municipiului Bucuresti la centrele regionale este prevazuta in
anexa
nr. 2.
(3) Numarul maxim de posturi pentru centrele regionale este de 40.
(4) Regulamentul-cadru de organizare si functionare a centrelor regionale, structura organizatorica, precum si numarul de posturi alocat fiecarui centru regional se aproba prin ordin al presedintelui Agentiei.
Art. 19
(1) Centrele regionale se organizeaza la nivel de
directie
si sunt conduse de catre un director,
angajat
prin concurs organizat in conditiile legii.
(2) Coordonarea metodologica si controlul ierarhic asupra activitatii centrelor regionale se exercita de catre
Agentie
.
(3) Angajarea, modificarea, suspendarea si incetarea raporturilor de munca ale directorilor centrelor regionale se fac in conditiile legii.
(4) Atributiile si responsabilitatile directorilor centrelor regionale se stabilesc prin ordin al presedintelui Agentiei.
(5) Directorii centrelor regionale sunt ordonatori tertiari de credite.
(6) In exercitarea atributiilor, directorul centrului regional emite dispozitii.
(7) Directorul centrului regional poate delega, prin
dispozitie
si in conditiile legii, atributii personalului din subordine.
(8) Personalul centrelor regionale este alcatuit din personal contractual. Salarizarea personalului centrelor regionale se face in conditiile prevazute de legislatia in vigoare.
(9) Angajarea, modificarea, suspendarea si incetarea raporturilor de munca ale personalului centrului regional se fac in conditiile legii.
Art. 20
(1) Centrele regionale organizeaza programe de perfectionare de pana la 90 de zile pentru urmatoarele categorii de personal:
a) pentru functionarii publici si personalul contractual din aparatul propriu al institutiilor prefectului, precum si din serviciile publice deconcentrate ale ministerelor si ale celorlalte organe ale administratiei centrale de specialitate din unitatile administrativ-teritoriale, cu exceptia celor care se incadreaza in categoria inaltilor functionari publici;
b) pentru functionarii publici si personalul contractual din aparatul propriu al consiliilor locale si judetene, precum si din serviciile publice locale subordonate consiliilor locale sau consiliilor judetene ori aflate sub autoritatea acestora;
c) pentru secretarii municipiilor, secretarii sectoarelor municipiului Bucuresti, secretarii oraselor si comunelor, pentru alesii locali, precum si pentru alte categorii de persoane interesate, in domeniul administratiei publice.
(2) Atestarea absolvirii programelor de perfectionare organizate de centrele regionale se face prin certificate, semnate de directorul centrului regional respectiv.
(3) Centrele regionale pot organiza seminare si conferinte pe teme de
interes
major
pentru administratia publica locala.
(4) Centrele regionale pot desfasura si urmatoarele activitati:
a) elaborarea de studii, proiecte si publicatii in domeniul administratiei publice locale;
b) dezvoltarea de relatii de colaborare cu alte institutii din domeniul administratiei publice locale, din tara si strainatate.
(5) Centrele regionale au
obligatia
de a transmite semestrial Agentiei rapoarte privind activitatile desfasurate.
(6) Centrele regionale indeplinesc si alte atributii stabilite prin acte normative.
Art. 21
(1) Pe langa directorul centrului regional se organizeaza si functioneaza un consiliu consultativ, compus din:
a) directorul centrului regional;
b) un reprezentant al Agentiei;
c) prefectul judetului in care isi are sediul centrul regional, respectiv prefectul municipiului Bucuresti;
d) primarul municipiului
resedinta
de judet in care isi are sediul centrul regional, respectiv primarul general al municipiului Bucuresti;
e) presedintii consiliilor judetene din judetele arondate la centrul regional respectiv;
f) 1 sau 2 reprezentanti din mediul universitar.
Inapoi
1
2
3
4
5
6
7
Inainte
Afişează
HG nr. 1000/2006, Republicata 2010, privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale a Functionarilor Publici
pe o singură pagină
Citeşte mai multe despre:
Noutati legislative 2010
Monitorul Oficial 2010
Agentia Nationala a Functionarilor Publici
HG 1000/2006
Functionari publici
Legea 188/1999
Consultă un avocat online
Formular contact online
.
MCP Cabinet avocati
- Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.
Tabloul Avocatilor din Romania
Tabloul Avocatilor din Republica Moldova
Tabloul Executorilor Judecatoresti din Romania
Tabloul Expertilor Judiciari din Romania
Tabloul Mediatorilor din Romania
Tabloul Notarilor Publici din Romania
Tabloul Traducatorilor Autorizati din Romania
Arhiva Stirilor juridice din anul 2007
Arhiva Monitorului Oficial al Romaniei din anul 1964