EuroAvocatura.ro
din anul 2007, atuul tau de DREPT!
1861
de useri online
Profesionisti
Ştiri Juridice
Articole
Jurisprudenţă
Legislaţie
Dicţionar Juridic
Utile
Contact
Profesionisti
Ştiri Juridice
Articole
Jurisprudenţă
Legislaţie
Dicţionar Juridic
Utile
Contact
Secţiuni site
⇨ MCP Cabinet avocati. Relatii de munca si comerciale. Protectia datelor. GDPR
Articole Juridice
Drept Civil
Contracte Civile si Comerciale
GDPR - Protectia Datelor cu Caracter Personal
Drept Succesoral
Dreptul Familiei
Drept Penal
Dreptul Proprietatii Intelectuale
Drept Comercial
Leasing
Drept Concurential
Insolventa si Falimentul
Dreptul muncii. Contractul de Munca
Medierea
Urmarirea Penala si Judecata in cauzele cu Minori
Drept Fiscal
Divortul. Desfacerea casatoriei
Infractiuni Informatice
CEDO. Justitie Europeana
Afaceri, Crime si Procese celebre
Fonduri Europene
Proceduri si Acte necesare pentru ...
Procedurile de Judecata
Aparitii Editoriale
Scrieri Politice din presa romaneasca
Dreptul mediului
Preceduri so Modele de acte
Drept Constitutional
Intrebari si Raspunsuri Juridice
Noul Cod Penal - Comentarii articole
Noul Cod Civil
Noul Cod de procedura Penala (Comparatii cu vechiul Cod)
Acte de procedura in Noul cod de procedura penala
Articole Juridice »
Jurisprudenta
Drept Civil
Drept Penal
Proprietate Intelectuala
Dreptul Muncii
PIDO/CEDO
Drept Comercial
Transporturi
Drept Comunitar
Drept Fiscal
Contencios Administrativ
Recursuri in Interesul Legii
Decizii ale Curtii Constitutionale in materie Penala
Dreptul Familiei
Citarea si Comunicarea actelor de Procedura
Plangerea impotriva actelor si masurilor procurorului
Spete Drept Succesoral
Spete Contraventii
Decizii de admitere ale CCR
Insolventa si Faliment
Contractul de credit , Leasing si Asigurare
Mediere
Jurisprudenta »
Legislatie
Codurile Esentiale
Legislatie Imobiliara
Legislatie Civila
Legislatie Penala
Legislatie Comerciala
Legislatia Muncii si Asigurarilor sociale
Legislatie Fiscala
Legislatie pentru desfasurarea activitatilor profesionale. Statute
Legislatie Proprietate Intelectuala
Legislatia Domeniul Agricol
Contencios Administrativ
Legislatie Financiar-Bancara
EuroLegislatie
Decizii ale Curtii Constitutionale
Recursuri in interesul legii
Diverse Domenii juridice
Regulamente
Cauze CEDO
Arhiva Monitorul Oficial
Legislatie »
Dictionar Juridic
Drept Bancar
Drept Civil
Drept Comercial
Drept Comunitar
Drept Concurential
Drept Constitutional
Drept Fiscal Financiar
Drept Penal
Drept Succesoral
Dreptul Familiei
Dreptul Muncii
Dreptul Proprietatii Intelectuale
PIDO. CEDO. Justitie Europeana
Procedura de Judecata
Transporturi
Acte Normative
Dictionar Evenimente
Dictionar Personalitati
Diverse Domenii Juridice
Dictionar Juridic »
Prima pagină
»
Legislaţie
»
Codurile Esentiale
» OUG 39/2011 pentru modificarea si completarea Legii parteneriatului public-privat nr. 178/2010
OUG 39/2011 pentru modificarea si completarea Legii parteneriatului public-privat nr. 178/2010
Publicat: 26 Apr 2011
24607 citiri
Secţiunea:
Codurile Esentiale
Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
Ordonanta de urgenta 39/2011 pentru modificarea si completarea Legii parteneriatului public-privat nr. 178/2010
Publicata in
Monitorul Oficial
nr. 284 din 21 aprilie 2011
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
Persoana fizica sau juridica care aloca importante fonduri pentru realizarea unei investitii.
Termen folosit in t. VIII, art. 145, C. pen., partea generala, prin el intelegandu-se tot ce priveste autoritatile publice,
O situatie pe piata, in care vanzatorii unui produs sau serviciu actioneaza independent, pentru captarea clientelei, pentru a atinge un obiectiv comercial precis, adica un anumit nivel al beneficiilor, al volumului de vanzari si / sau al cotei de piata.
Este orice persoana care, pe cont propriu, cumpara, detine si vinde valori mobiliare fara a practica intermedierea ca fapt de comert.
Operatiune prin care o persoana fizica sau juridica depune numerar la ghiseul unei banci
Termen folosit in t. VIII, art. 145, C. pen., partea generala, prin el intelegandu-se tot ce priveste autoritatile publice,
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Operatiune prin care o persoana fizica sau juridica depune numerar la ghiseul unei banci
Termen folosit in t. VIII, art. 145, C. pen., partea generala, prin el intelegandu-se tot ce priveste autoritatile publice,
Termen folosit in t. VIII, art. 145, C. pen., partea generala, prin el intelegandu-se tot ce priveste autoritatile publice,
Termen folosit in t. VIII, art. 145, C. pen., partea generala, prin el intelegandu-se tot ce priveste autoritatile publice,
Termen folosit in t. VIII, art. 145, C. pen., partea generala, prin el intelegandu-se tot ce priveste autoritatile publice,
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
Forma a vinovatiei , reglementata in cap. I , t. II, art. 19, C. pen., partea generala.Legea arata ca fapta este savarsita cu intentie cand infractorul:
Forma a vinovatiei , reglementata in cap. I , t. II, art. 19, C. pen., partea generala.Legea arata ca fapta este savarsita cu intentie cand infractorul:
Forma a vinovatiei , reglementata in cap. I , t. II, art. 19, C. pen., partea generala.Legea arata ca fapta este savarsita cu intentie cand infractorul:
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
Forma a vinovatiei , reglementata in cap. I , t. II, art. 19, C. pen., partea generala.Legea arata ca fapta este savarsita cu intentie cand infractorul:
Forma a vinovatiei , reglementata in cap. I , t. II, art. 19, C. pen., partea generala.Legea arata ca fapta este savarsita cu intentie cand infractorul:
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
Termen folosit in t. VIII, art. 145, C. pen., partea generala, prin el intelegandu-se tot ce priveste autoritatile publice,
Termen folosit in t. VIII, art. 145, C. pen., partea generala, prin el intelegandu-se tot ce priveste autoritatile publice,
Termen folosit in t. VIII, art. 145, C. pen., partea generala, prin el intelegandu-se tot ce priveste autoritatile publice,
Termen folosit in t. VIII, art. 145, C. pen., partea generala, prin el intelegandu-se tot ce priveste autoritatile publice,
Persoana fizica sau juridica care aloca importante fonduri pentru realizarea unei investitii.
Termen folosit in t. VIII, art. 145, C. pen., partea generala, prin el intelegandu-se tot ce priveste autoritatile publice,
O situatie pe piata, in care vanzatorii unui produs sau serviciu actioneaza independent, pentru captarea clientelei, pentru a atinge un obiectiv comercial precis, adica un anumit nivel al beneficiilor, al volumului de vanzari si / sau al cotei de piata.
Este orice persoana care, pe cont propriu, cumpara, detine si vinde valori mobiliare fara a practica intermedierea ca fapt de comert.
Operatiune prin care o persoana fizica sau juridica depune numerar la ghiseul unei banci
Forma a vinovatiei , reglementata in cap. I , t. II, art. 19, C. pen., partea generala.Legea arata ca fapta este savarsita cu intentie cand infractorul:
Termen folosit in t. VIII, art. 145, C. pen., partea generala, prin el intelegandu-se tot ce priveste autoritatile publice,
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Operatiune prin care o persoana fizica sau juridica depune numerar la ghiseul unei banci
Forma a vinovatiei , reglementata in cap. I , t. II, art. 19, C. pen., partea generala.Legea arata ca fapta este savarsita cu intentie cand infractorul:
Propunere ce o adreseaza un subiect de drept, persoana fizica sau juridica, unui alt subiect de drept, cu privire la incheierea unei conventii, in conditii determinate.
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
Termen folosit in t. VIII, art. 145, C. pen., partea generala, prin el intelegandu-se tot ce priveste autoritatile publice,
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
Termen folosit in t. VIII, art. 145, C. pen., partea generala, prin el intelegandu-se tot ce priveste autoritatile publice,
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
Acord liber consimtit intre doua sau mai multe persoane fizice sau juridice, in scopul nasterii, modificarii sau stingerii unor raporturi juridice, rezultat al unor negocieri.
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
Termen folosit in t. VIII, art. 145, C. pen., partea generala, prin el intelegandu-se tot ce priveste autoritatile publice,
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
Negocierea intre angajator sau organizatia de angajatori pe de o parte si angajati,
Acord liber consimtit intre doua sau mai multe persoane fizice sau juridice, in scopul nasterii, modificarii sau stingerii unor raporturi juridice, rezultat al unor negocieri.
Termen folosit in t. VIII, art. 145, C. pen., partea generala, prin el intelegandu-se tot ce priveste autoritatile publice,
Propunere ce o adreseaza un subiect de drept, persoana fizica sau juridica, unui alt subiect de drept, cu privire la incheierea unei conventii, in conditii determinate.
Expresie baneasca a valorii marfii ori suma care se plateste pentru un bun transmis, o lucrare sau o prestare de servicii.
Termen folosit in t. VIII, art. 145, C. pen., partea generala, prin el intelegandu-se tot ce priveste autoritatile publice,
Termen folosit in t. VIII, art. 145, C. pen., partea generala, prin el intelegandu-se tot ce priveste autoritatile publice,
Acord liber consimtit intre doua sau mai multe persoane fizice sau juridice, in scopul nasterii, modificarii sau stingerii unor raporturi juridice, rezultat al unor negocieri.
Termen folosit in t. VIII, art. 145, C. pen., partea generala, prin el intelegandu-se tot ce priveste autoritatile publice,
Termen folosit in t. VIII, art. 145, C. pen., partea generala, prin el intelegandu-se tot ce priveste autoritatile publice,
Termen folosit in t. VIII, art. 145, C. pen., partea generala, prin el intelegandu-se tot ce priveste autoritatile publice,
O situatie pe piata, in care vanzatorii unui produs sau serviciu actioneaza independent, pentru captarea clientelei, pentru a atinge un obiectiv comercial precis, adica un anumit nivel al beneficiilor, al volumului de vanzari si / sau al cotei de piata.
Termen folosit in t. VIII, art. 145, C. pen., partea generala, prin el intelegandu-se tot ce priveste autoritatile publice,
Este orice persoana care, pe cont propriu, cumpara, detine si vinde valori mobiliare fara a practica intermedierea ca fapt de comert.
Este orice persoana care, pe cont propriu, cumpara, detine si vinde valori mobiliare fara a practica intermedierea ca fapt de comert.
Termen folosit in t. VIII, art. 145, C. pen., partea generala, prin el intelegandu-se tot ce priveste autoritatile publice,
Termen folosit in t. VIII, art. 145, C. pen., partea generala, prin el intelegandu-se tot ce priveste autoritatile publice,
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Este un mijloc legal sau conventional de asigurare a executarii obligatiilor;
Operatiune de transferare a unei sume din contul bancar al unui titular in contul bancar al altui titular.
Banca constituita in conformitate cu legislatia romaneasca si autorizata de catre BNR.
Operatiune prin care o persoana fizica sau juridica depune numerar la ghiseul unei banci
Termen folosit in t. VIII, art. 145, C. pen., partea generala, prin el intelegandu-se tot ce priveste autoritatile publice,
Termen folosit in t. VIII, art. 145, C. pen., partea generala, prin el intelegandu-se tot ce priveste autoritatile publice,
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Forma a vinovatiei , reglementata in cap. I , t. II, art. 19, C. pen., partea generala.Legea arata ca fapta este savarsita cu intentie cand infractorul:
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Propunere ce o adreseaza un subiect de drept, persoana fizica sau juridica, unui alt subiect de drept, cu privire la incheierea unei conventii, in conditii determinate.
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
i) evaluarea ofertelor si a documentelor anexate la acestea;
j) intocmirea raportului de
evaluare
a ofertelor, ierarhizarea investitorilor privati si desemnarea ofertei castigatoare de catre comisia de evaluare;
k) decizia de selectie catre fiecare
investitor
privat care a participat la procedura este insotita de un rezumat al motivelor legate de respingerea ofertei sale si de o declaratie precisa privind termenul exact de asteptare care se aplica conform art. 22 alin. (1) si se comunica prin oricare dintre urmatoarele modalitati: posta, fax, mijloace electronice (e-mail);
l) partenerul
public
are dreptul de a nu comunica anumite informatii specificate la lit. k) numai in situatia in care divulgarea acestora ar conduce la neaplicarea unei prevederi legale, ar constitui un obstacol in aplicarea unei prevederi legale, ar fi contrara interesului public, ar prejudicia interesele comerciale legitime ale investitorilor privati sau ar prejudicia
concurenta
loiala;
m) incheierea contractului de parteneriat public-privat cu
investitorul
privat declarat castigator.
(3) In cazul procedurii deschise, cand valoarea estimata a contractului de parteneriat public-privat este egala cu sau mai mare decat pragurile stabilite la art. 5^1 alin. (1), perioada cuprinsa intre data transmiterii anuntului de selectie spre publicare in SEAP si in Jurnalul Oficial al Uniunii Europene si data-limita de
depunere
a ofertelor trebuie sa fie de cel putin 52 de zile.
(4) In cazul procedurii deschise, cand valoarea estimata a contractului de parteneriat public-privat este mai mica decat pragurile stabilite la art. 5^1 alin. (1), partenerul
public
are
obligatia
de a transmite anuntul de selectie spre publicare in SEAP cu cel putin 22 de zile inainte de data-limita de
depunere
a ofertelor.
(5) In cazul proiectelor complexe din punct de vedere tehnic si/sau financiar, cand partenerul
public
nu este in masura sa defineasca, fara ajutor si in avans, mijloacele tehnice care sa ii satisfaca nevoile sau sa faca aranjamentele financiare sau legale pentru proiect, acesta poate decide atribuirea contractului de parteneriat public-privat prin procedura de dialog competitiv.
(6) In cazul alegerii procedurii de dialog competitiv, partenerul
public
va intocmi si o nota justificativa prin care va motiva alegerea acestei proceduri. Procedura selectata va fi indicata in anuntul de selectie.
(7) Procesul de atribuire a contractului de parteneriat public-privat prin procedura de dialog competitiv se deruleaza dupa cum urmeaza:
a) definirea si aprobarea de catre partenerul
public
a oportunitatii de demarare a proiectului de parteneriat publicprivat;
b) elaborarea si aprobarea studiului de prefezabilitate sau de fundamentare de catre partenerul public;
c) elaborarea de catre partenerul
public
a anuntului de selectie si a documentului atasat;
d) constituirea comisiei de
evaluare
a scrisorilor de
intentie
de catre partenerul public;
e) elaborarea si aprobarea criteriilor de evaluare, a grilelor de punctaj si a modului de tratare a scrisorilor de
intentie
intarziate sau primite nesigilate;
f) elaborarea si aprobarea criteriilor de negociere cu investitorii privati;
g) publicarea anuntului de selectie impreuna cu documentul atasat;
h) primirea si inregistrarea plicurilor ce contin scrisorile de
intentie
elaborate de investitorii privati interesati;
i) convocarea comisiei de
evaluare
si deschiderea plicurilor continand scrisorile de
intentie
in prezenta tuturor membrilor comisiei si a investitorilor privati interesati;
j) evaluarea scrisorilor de
intentie
si a documentelor anexate la acestea;
k) intocmirea raportului de
evaluare
de catre comisia de
evaluare
unde vor fi stabiliti investitorii privati selectati ce vor fi invitati la negocierea si semnarea acordului de proiect;
l) constituirea de catre partenerul
public
a comisiei de negociere cu investitorii privati selectati, pentru semnarea acordului de proiect;
m) invitarea simultan si in scris a investitorilor privati selectati la negocierea si semnarea acordului de proiect;
n) desfasurarea negocierilor cu investitorii privati semnatari ai acordului de proiect, conform criteriilor stabilite de partenerul
public
in documentul atasat, pentru selectarea investitorului privat cu care se va incheia contractul de parteneriat public-privat;
o) prezentarea ofertei finale, dupa finalizarea negocierilor, in termenul stabilit de catre partenerul
public
. Pentru contractele cu o valoare de pana la sau egala cu echivalentul in lei al sumei de 125.000 euro, fara TVA, termenul pentru depunerea ofertei finale nu poate fi mai mic de 5 zile de la terminarea negocierilor cu toti candidatii, iar pentru contractele cu o valoare ce depaseste echivalentul in lei al sumei de 125.000 euro, fara TVA, termenul pentru depunerea ofertei finale nu poate fi mai mic de 10 zile de la terminarea negocierilor cu toti candidatii;
p) partenerul
public
va publica in SEAP termenul-limita pentru depunerea ofertelor finale, in conformitate cu lit. o);
q) intocmirea raportului de ierarhizare a investitorilor privati participanti la procedura si de desemnare a ofertei castigatoare;
r) decizia de selectie catre fiecare
investitor
privat care a participat la procedura este insotita de un rezumat al motivelor legate de respingerea ofertei sale si de o declaratie precisa privind termenul exact de asteptare care se aplica conform art. 22 alin. (1) si se va comunica prin oricare dintre urmatoarele modalitati: posta, fax, mijloace electronice (e-mail);
s) partenerul
public
are dreptul de a nu comunica anumite informatii specificate la lit. r) numai in situatia in care divulgarea acestora ar conduce la neaplicarea unei prevederi legale, ar constitui un obstacol in aplicarea unei prevederi legale, ar fi contrara interesului public, ar prejudicia interesele comerciale legitime ale investitorilor privati sau ar prejudicia
concurenta
loiala;
s) incheierea contractului de parteneriat public-privat cu
investitorul
privat declarat castigator.
(8) In cazul procedurii de dialog competitiv, cand valoarea estimata a contractului de parteneriat public-privat este egala cu sau mai mare decat pragurile stabilite la art. 5^1 alin. (1), perioada cuprinsa intre data transmiterii anuntului de selectie spre publicare in SEAP si in Jurnalul Oficial al Uniunii Europene si data-limita de
depunere
a scrisorilor de
intentie
trebuie sa fie de cel putin 37 de zile.
(9) In cazul procedurii de dialog competitiv, cand valoarea estimata a contractului de parteneriat public-privat este mai mica decat pragurile stabilite la art. 5^1 alin. (1), partenerul
public
are
obligatia
de a transmite anuntul de selectie spre publicare in SEAP cu cel putin 22 de zile inainte de data-limita de
depunere
a scrisorilor de
intentie
.
(10) Contractul este atribuit investitorului privat care a prezentat
oferta
cea mai avantajoasa din punct de vedere economic, dupa aplicarea criteriilor stabilite de partenerul public, criterii precizate in anuntul de selectie sau in documentul atasat.
(11) Criteriile de
evaluare
si negociere sunt ponderate.
(12) Daca partenerul
public
considera ca o astfel de ponderare nu este posibila din punct de vedere obiectiv, criteriile de
evaluare
vor fi ierarhizate si partenerul
public
va intocmi o nota justificativa in acest sens.
(13) Criteriile de
evaluare
si negociere trebuie sa includa cel putin costul total al ofertei, obiectivele de performanta definite conform scopului contractului, dezvoltarea durabila si cota-parte din
contract
pe care partenerul privat se angajeaza sa o atribuie la randul sau intreprinderilor mici si mijlocii.
(14) Prin costul total al ofertei se intelege suma costurilor generate de proiectarea, finantarea, constructia/realizarea sau transformarea, reabilitarea/modernizarea, intretinerea, mentenanta, operarea, exploatarea sau managementul lucrarilor, echipamentelor si valorilor imateriale/materiale si de prestarea de servicii prevazute pe durata contractului.
(15) Alte criterii de
evaluare
si negociere, legate de obiectul contractului, pot fi: calitatea si natura inovatoare ale ofertei, termenul de realizare a lucrarilor, echipamentele sau valorile imateriale si calitatile arhitecturale, estetice sau functionale ale acestora.
(16) In cazul alegerii de catre partenerul
public
a procedurii de dialog competitiv, criteriile de
evaluare
vor fi diferite de criteriile de
negociere
.
(17) In cazul procedurii de dialog competitiv, cand negocierile cu primul clasat nu pot conduce la incheierea unui
contract
de proiect de parteneriat public-privat, partenerul
public
incepe negocierile, pe rand, cu urmatorii investitori privati selectati, in ordinea ierarhica a selectiei, pana la obtinerea unui rezultat favorabil.
(18) In cazul in care un ofertant depune o
oferta
cu un
pret
neobisnuit de scazut, partenerul
public
are dreptul sa o descalifice, daca in urma analizei unor detalii solicitate in scris de la ofertant aceasta nu este sustinuta din punct de vedere tehnic, financiar, logistic ori nu corespunde din alte puncte de vedere stabilite de catre partenerul
public
prin anuntul de selectie si/sau documentul atasat.
(19) Indiferent de procedura aplicata, in cazul nefinalizarii unui
contract
de parteneriat public-privat cu niciunul dintre investitorii privati care au depus oferte, partenerul
public
are dreptul la reluarea intregii proceduri. Dupa caz, inainte de reluarea procedurii, partenerul
public
poate sa refaca sau sa completeze studiul de fundamentare/prefezabilitate si/sau sa schimbe unele date din documentul atasat.
(20) In procedura de dialog competitiv numarul minim de candidati invitati este de 3. Partenerul
public
poate limita numarul de investitori privati selectati pentru incheierea acordului de proiect, cu conditia sa fie disponibil un numar suficient de candidati pentru a asigura o
concurenta
reala. In cazul in care numarul de candidati care indeplinesc criteriile de selectie este mai mic decat numarul minim stabilit in anuntul de selectie, partenerul
public
poate continua procedura, invitand
investitorul
privat sau investitorii privati care indeplinesc criteriile de selectie.
(21) Procedura deschisa sau procedura de dialog competitiv se poate finaliza chiar daca se depune o singura oferta, cu conditia ca aceasta, impreuna cu documentele anexate de catre
investitorul
privat interesat, sa respecte cerintele minime impuse de anuntul de selectie si documentul atasat, elaborate de partenerul
public
.
(22) Partenerul
public
are
obligatia
de a solicita investitorilor privati constituirea garantiei de participare in cuantum de 1%, fara TVA, din valoarea estimata a contractului.
Garantia
de participare se constituie prin
virament
bancar, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o
societate bancara
ori de o societate de asigurari, sau prin
depunere
la casieria partenerului
public
.
(23) Partenerul
public
are
obligatia
de a verifica constituirea garantiei de participare, conform alin. (22), la data deschiderii ofertelor, respectiv la data deschiderii scrisorilor de
intentie
."
12.
Articolul 19 se modifica si va avea urmatorul cuprins:
"Art. 19
Investitorul privat selectat potrivit prezentei legi are
obligatia
de a include in
oferta
lista cuprinzand persoanele care au calitatea de intreprinderi afiliate acestuia si, de asemenea, are
obligatia
de a actualiza aceasta lista in mod permanent, pana la finalizarea contractului de parteneriat public-privat."
Inapoi
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Inainte
Afişează
OUG 39/2011 pentru modificarea si completarea Legii parteneriatului public-privat nr. 178/2010
pe o singură pagină
Citeşte mai multe despre:
Noutati legislative 2011
Monitorul Oficial 2011
Legea 178/2010
OG 2/2001
Legea 180/2002
OUG 39/2011
Parteneriat public-privat
Consultă un avocat online
Formular contact online
.
MCP Cabinet avocati
- Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.
Articole Juridice
Ce acte normative va abroga Noua lege a pensiilor (Legea 263/2010)?
Sursa: EuroAvocatura.ro
Tabloul Avocatilor din Romania
Tabloul Avocatilor din Republica Moldova
Tabloul Executorilor Judecatoresti din Romania
Tabloul Expertilor Judiciari din Romania
Tabloul Mediatorilor din Romania
Tabloul Notarilor Publici din Romania
Tabloul Psihologilor din Romania
Tabloul Traducatorilor Autorizati din Romania
Arhiva Stirilor juridice din anul 2007
Arhiva Monitorului Oficial al Romaniei din anul 1964