EuroAvocatura.ro
din anul 2007, atuul tau de DREPT!
1660
de useri online
Profesionisti
Ştiri Juridice
Articole
Jurisprudenţă
Legislaţie
Dicţionar Juridic
Utile
Contact
Profesionisti
Ştiri Juridice
Articole
Jurisprudenţă
Legislaţie
Dicţionar Juridic
Utile
Contact
Secţiuni site
⇨ MCP Cabinet avocati. Relatii de munca si comerciale. Protectia datelor. GDPR
Articole Juridice
Drept Civil
Contracte Civile si Comerciale
GDPR - Protectia Datelor cu Caracter Personal
Drept Succesoral
Dreptul Familiei
Drept Penal
Dreptul Proprietatii Intelectuale
Drept Comercial
Leasing
Drept Concurential
Insolventa si Falimentul
Dreptul muncii. Contractul de Munca
Medierea
Urmarirea Penala si Judecata in cauzele cu Minori
Drept Fiscal
Divortul. Desfacerea casatoriei
Infractiuni Informatice
CEDO. Justitie Europeana
Afaceri, Crime si Procese celebre
Fonduri Europene
Proceduri si Acte necesare pentru ...
Procedurile de Judecata
Aparitii Editoriale
Scrieri Politice din presa romaneasca
Dreptul mediului
Preceduri so Modele de acte
Drept Constitutional
Intrebari si Raspunsuri Juridice
Noul Cod Penal - Comentarii articole
Noul Cod Civil
Noul Cod de procedura Penala (Comparatii cu vechiul Cod)
Acte de procedura in Noul cod de procedura penala
Articole Juridice »
Jurisprudenta
Drept Civil
Drept Penal
Proprietate Intelectuala
Dreptul Muncii
PIDO/CEDO
Drept Comercial
Transporturi
Drept Comunitar
Drept Fiscal
Contencios Administrativ
Recursuri in Interesul Legii
Decizii ale Curtii Constitutionale in materie Penala
Dreptul Familiei
Citarea si Comunicarea actelor de Procedura
Plangerea impotriva actelor si masurilor procurorului
Spete Drept Succesoral
Spete Contraventii
Decizii de admitere ale CCR
Insolventa si Faliment
Contractul de credit , Leasing si Asigurare
Mediere
Jurisprudenta »
Legislatie
Codurile Esentiale
Legislatie Imobiliara
Legislatie Civila
Legislatie Penala
Legislatie Comerciala
Legislatia Muncii si Asigurarilor sociale
Legislatie Fiscala
Legislatie pentru desfasurarea activitatilor profesionale. Statute
Legislatie Proprietate Intelectuala
Legislatia Domeniul Agricol
Contencios Administrativ
Legislatie Financiar-Bancara
EuroLegislatie
Decizii ale Curtii Constitutionale
Recursuri in interesul legii
Diverse Domenii juridice
Regulamente
Cauze CEDO
Arhiva Monitorul Oficial
Legislatie »
Dictionar Juridic
Drept Bancar
Drept Civil
Drept Comercial
Drept Comunitar
Drept Concurential
Drept Constitutional
Drept Fiscal Financiar
Drept Penal
Drept Succesoral
Dreptul Familiei
Dreptul Muncii
Dreptul Proprietatii Intelectuale
PIDO. CEDO. Justitie Europeana
Procedura de Judecata
Transporturi
Acte Normative
Dictionar Evenimente
Dictionar Personalitati
Diverse Domenii Juridice
Dictionar Juridic »
Prima pagină
»
Legislaţie
»
Contencios Administrativ
» Legea 61/2011 privind organizarea si functionarea Departamentului pentru lupta antifrauda
Legea 61/2011 privind organizarea si functionarea Departamentului pentru lupta antifrauda
Publicat: 13 May 2011
22565 citiri
Secţiunea:
Contencios Administrativ
Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
Legea nr. 61/2011 privind organizarea si functionarea Departamentului pentru lupta antifrauda � DLAF
Publicata in
Monitorul Oficial
nr. 331 din 12 mai 2011
Situatia in care o lege, o reglementare, o politica sau o practica aparent neutra are un impact disproportionat negativ asupra persoanelor de un anumit sex, fara ca diferentele de tratament sa poata fi justificate in mod obiectiv.
Termen folosit in t. VIII, art. 145, C. pen., partea generala, prin el intelegandu-se tot ce priveste autoritatile publice,
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
Termen folosit in t. VIII, art. 145, C. pen., partea generala, prin el intelegandu-se tot ce priveste autoritatile publice,
Ansamblul unitar de reglementari avand ca obiect o anumita activitate, drepturile si obligatiile
Termen folosit in t. VIII, art. 145, C. pen., partea generala, prin el intelegandu-se tot ce priveste autoritatile publice,
Pretul la care se vand si se cumpara hartiile de valoare si valuta straina.
(ternem CNA). Orice forma de mesaj, difuzat fie �n baza unui contract cu o persoana fizica sau juridica, publica ori privata, �n schimbul unui tarif sau al altor beneficii, privind exercitarea unei activitati comerciale, mestesugaresti, profesionale,
Lucruri utile omului, cu valoare economica si susceptibile de apropiere.
Legea 10 din 2001. Masuri cu caracter reparator acordate in situatiile in care restituirea in natura nu este posibila, sub forma unor titluri de valoare nominala folosite in procesul de privatizare,
Termen folosit in t. VIII, art. 145, C. pen., partea generala, prin el intelegandu-se tot ce priveste autoritatile publice,
Termen folosit in t. VIII, art. 145, C. pen., partea generala, prin el intelegandu-se tot ce priveste autoritatile publice,
Desemneaza organul independent, din cadrul Comisiei Europene, care raspunde de combaterea fraudei impotriva bugetului Uniunii Europene.Abrevieri: OLAF
(Oficiul European de Lupta Contra Fraudei). De la 1 iunie 1999, Oficiul European de Lupta Contra Fraudei raspunde de combaterea fraudei impotriva bugetului Uniunii Europene.
Potrivit Legii 213/1998 privind proprietatea publica si regimul juridic al acesteia, totalitatea bunurilor care formeaza obiectul dreptului de proprietate publica.
A fost promulgat la 11.09.1865
Act adoptat de organele de stat,
Termen folosit in t. VIII, art. 145, C. pen., partea generala, prin el intelegandu-se tot ce priveste autoritatile publice,
(2) Organizarea si desfasurarea concursurilor sau examenelor prevazute la alin. (1) se realizeaza prin ordin al sefului Departamentului, pe baza propunerilor directorilor. Prin acest ordin, seful Departamentului poate stabili si alte conditii specifice, fara sa fie ingradite drepturile si libertatile cetatenesti si fara orice
discriminare
.
(3) Promovarea in gradele profesionale prevazute la art. 22 se face in baza evaluarii anuale si a vechimii in specialitate.
Art. 24
Performanta profesionala individuala obtinuta in activitatea functionarului
public
cu statut special din cadrul Departamentului este evaluata anual, in conformitate cu metodologia de
evaluare
a performantelor profesionale individuale ale personalului din cadrul Departamentului.
Art. 25
(1) Drepturile si indatoririle functionarului
public
cu statut special din cadrul Departamentului sunt cele prevazute in Legea nr. 188/1999, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
(2) Functionarilor publici cu statut special din cadrul Departamentului le este interzis:
a) sa faca parte din partide politice, organizatii carora le este aplicabil acelasi
regim juridic
ca si partidelor politice sau din fundatiile ori asociatiile care functioneaza pe langa partidele politice;
b) sa isi exprime
public
opinia cu privire la actiunile de control in
curs
de desfasurare;
c) sa dea consultatii entitatii supuse controlului;
d) sa ofere consultanta in domeniul de activitate al Departamentului;
e) sa permita folosirea functiilor pe care le indeplinesc in scop de reclama comerciala,
publicitate
sau propaganda de orice fel ori dobandire de bani,
bunuri
sau alte foloase necuvenite pentru ei sau pentru alte persoane;
f) sa exprime opinii personale privind aspecte nationale sau europene, in relatiile cu reprezentantii altor state;
g) sa foloseasca pozitia oficiala pe care o detin sau relatiile pe care le-au stabilit in exercitarea functiei publice, pentru a influenta anchetele interne ori externe sau pentru a determina luarea unei anumite
masuri
.
(3) Functionarul
public
cu statut special din cadrul Departamentului are urmatoarele obligatii specifice:
a) in afara atributiilor specifice de serviciu, este obligat sa adopte o atitudine proactiva, inclusiv prin aducerea la cunostinta conducerii Departamentului a oricarei situatii, fapte sau imprejurari din domeniul protectiei intereselor financiare ale Uniunii Europene in Romania;
b) sa se abtina de la orice act, fapta sau manifestare de natura sa aduca atingere intereselor financiare ale Uniunii Europene in Romania;
c) in afara atributiilor specifice de serviciu, functionarul
public
cu statut special din cadrul Departamentului care face parte din echipe de coordonare a controalelor este obligat sa nu aduca atingere drepturilor personalului coordonat;
d) sa pastreze caracterul confidential al informatiilor dobandite in exercitarea atributiilor profesionale pe o perioada de 3 ani de la incetarea raporturilor de serviciu;
e) sa promoveze, in calitate de reprezentant al institutiei, o imagine favorabila tarii si Departamentului in cadrul oricaror activitati desfasurate in afara Romaniei, din domeniul protectiei intereselor financiare ale Uniunii Europene;
f) sa aiba o conduita corespunzatoare regulilor de protocol si sa respecte legile si obiceiurile tarii-gazda, in cazul deplasarilor externe;
g) in situatia in care fac parte din echipe de control mixte cu reprezentanti ai Oficiului European de Lupta Antifrauda a�� OLAF, sunt obligati sa acorde intregul sprijin pentru buna desfasurare a misiunii de control si sa se abtina de la a-si exprima opinia cu privire la calificarea juridica a constatarilor, daca acestea nu sunt insusite de seful Departamentului;
h) sa se asigure ca rapoartele de nereguli si fraude transmise catre
Oficiul European de Lupta Antifrauda a��
OLAF
respecta cerintele prevazute in regulamentele Uniunii Europene in
domeniu
.
Art. 26
Prin ordin al sefului Departamentului se aproba
Codul
de conduita etica si profesionala a personalului.
Art. 27
Functionarii publici cu statut special raspund contraventional, civil si penal, in conditiile legii.
Capitolul VI - Dispozitii finale
Art. 28
(1) Salarizarea personalului Departamentului se face in conformitate cu actele normative privind salarizarea personalului platit din fonduri publice si beneficiaza de prevederile Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiara a personalului care gestioneaza fonduri comunitare, cu modificarile si completarile ulterioare.
(2) Structura organizatorica, atributiile personalului, numarul maxim de posturi si manualul de proceduri ale Departamentului se stabilesc prin regulamentul de organizare si functionare al Departamentului, aprobat prin
hotarare
a Guvernului.
Art. 29
Departamentul poate beneficia din partea Uniunii Europene de asistenta si dotare tehnica, precum si de programe de pregatire specifica a personalului.
Art. 30
La data intrarii in vigoare a prezentei legi, personalul incadrat in cadrul Departamentului este preluat si reincadrat corespunzator functiilor din prezentul act normativ.
Art. 31
Dispozitiile prezentei legi se completeaza cu prevederile Legii nr. 188/1999, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si cu ale altor acte normative in vigoare aplicabile functionarului
public
.
Art. 32
La data intrarii in vigoare a prezentei legi se abroga:
Inapoi
1
2
3
4
5
Inainte
Afişează
Legea 61/2011 privind organizarea si functionarea Departamentului pentru lupta antifrauda
pe o singură pagină
Citeşte mai multe despre:
Noutati legislative 2011
Monitorul Oficial 2011
Legea 61/2011
OUG 49/2005
Departamentului pentru lupta antifrauda
DLAF
Oficiul European de Lupta Antifrauda
OLAF
Consultă un avocat online
Formular contact online
.
MCP Cabinet avocati
- Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.
Articole Juridice
Ce acte normative va abroga Noua lege a pensiilor (Legea 263/2010)?
Sursa: EuroAvocatura.ro
Tabloul Avocatilor din Romania
Tabloul Avocatilor din Republica Moldova
Tabloul Executorilor Judecatoresti din Romania
Tabloul Expertilor Judiciari din Romania
Tabloul Mediatorilor din Romania
Tabloul Notarilor Publici din Romania
Tabloul Psihologilor din Romania
Tabloul Traducatorilor Autorizati din Romania
Arhiva Stirilor juridice din anul 2007
Arhiva Monitorului Oficial al Romaniei din anul 1964