din anul 2007, atuul tau de DREPT!
2060 de useri online



Prima pagină » Legislaţie » Legislatie pentru desfasurarea activitatilor profesionale. Statute » Hotararea nr. 2247/2011. Reguli de publicitate mediator, codul dentologic al profesiei de mediator

Hotararea nr. 2247/2011. Reguli de publicitate mediator, codul dentologic al profesiei de mediator

  Publicat: 18 Aug 2011       21467 citiri        Secţiunea: Legislatie pentru desfasurarea activitatilor profesionale. Statute  


(ternem CNA). Orice forma de mesaj, difuzat fie �n baza unui contract cu o persoana fizica sau juridica, publica ori privata, �n schimbul unui tarif sau al altor beneficii, privind exercitarea unei activitati comerciale, mestesugaresti, profesionale,
A fost promulgat la 11.09.1865
Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
Hotararea nr. 2247/2011. Reguli de publicitate mediator, codul dentologic al profesiei de mediator

Publicata in Monitorul Oficial nr. 578 din 16 august 2011

Din punct de vedere contabil, un document contabil de sinteza care are ca obiective principale completarea si explicarea datelor inscrise in bilant si contul de profit si pierdere
Este actul juridic procesual, final si de dispozitie prin care se solutioneaza cauza penala de catre instanta de judecata, punandu-se, astfel, capat judecatii.
(ternem CNA). Orice forma de mesaj, difuzat fie �n baza unui contract cu o persoana fizica sau juridica, publica ori privata, �n schimbul unui tarif sau al altor beneficii, privind exercitarea unei activitati comerciale, mestesugaresti, profesionale,
(ternem CNA). Orice forma de mesaj, difuzat fie �n baza unui contract cu o persoana fizica sau juridica, publica ori privata, �n schimbul unui tarif sau al altor beneficii, privind exercitarea unei activitati comerciale, mestesugaresti, profesionale,
(ternem CNA). Orice forma de mesaj, difuzat fie �n baza unui contract cu o persoana fizica sau juridica, publica ori privata, �n schimbul unui tarif sau al altor beneficii, privind exercitarea unei activitati comerciale, mestesugaresti, profesionale,
(ternem CNA). Orice forma de mesaj, difuzat fie �n baza unui contract cu o persoana fizica sau juridica, publica ori privata, �n schimbul unui tarif sau al altor beneficii, privind exercitarea unei activitati comerciale, mestesugaresti, profesionale,
Totalitatea clientilor unei firme, local, avocat, medic etc.
Termen folosit in t. VIII, art. 145, C. pen., partea generala, prin el intelegandu-se tot ce priveste autoritatile publice,
Propunere ce o adreseaza un subiect de drept, persoana fizica sau juridica, unui alt subiect de drept, cu privire la incheierea unei conventii, in conditii determinate.
(ternem CNA). Orice forma de mesaj, difuzat fie �n baza unui contract cu o persoana fizica sau juridica, publica ori privata, �n schimbul unui tarif sau al altor beneficii, privind exercitarea unei activitati comerciale, mestesugaresti, profesionale,
Propunere ce o adreseaza un subiect de drept, persoana fizica sau juridica, unui alt subiect de drept, cu privire la incheierea unei conventii, in conditii determinate.
Retea formata din sute de milioane de calculatoare, conectate intre ele, pe principiul \"oricine cu oricine\", pe care se gasesc cateva zeci de mii de servere care asteapta, gata sa deserveasca cereri de la oricare din milioanele de calculatoare client.
(termen CNA). Transmisia initiala prin fir sau prin unde radioelectrice, inclusiv prin satelit, �n forma codata sau necodata, a serviciilor de programe destinate publicului;
Din punct de vedere contabil, un document contabil de sinteza care are ca obiective principale completarea si explicarea datelor inscrise in bilant si contul de profit si pierdere
1. Indicatie pe scrisori, colete, etc., ce contine numele si domiciliul destinatarului.
In sensul legii 8/1996, prin comunicare publica prin satelit se intelege introducerea, sub controlul si responsabilitatea unui organism de radiodifuziune sau de televiziune situat pe teritoriul Romaniei, a semnalelor purtatoare de programe destinate captarii de catre public, intr-un lant neintrerupt de comunicare ce conduce la satelit si revine la pamant.


7. Articolul 89 se modifica si va avea urmatorul cuprins:
"Art. 89
Anexele nr. 1a��8 fac parte integranta din prezentul regulament.``

8. Dupa anexa nr. 6 se introduc doua noi anexe, anexele nr. 7 si 8, prevazute in anexele nr. 1 si 2, care fac parte integranta din prezenta hotarare .


ANEXA Nr. 1 (Anexa nr. 7 la regulament) - Reguli de publicitate a mediatorilor si a formelor de exercitare a profesiei de mediator

Art. 1
In exercitarea profesiei si in legatura cu aceasta, mediatorul este independent profesional si, in limitele legii, nu poate fi supus niciunei ingradiri sau presiuni de orice tip.

Art. 2
Reputatia mediatorului se sprijina pe competenta si demnitate.

Art. 3
(1) Mediatorul este autorizat sa informeze publicul despre activitatea pe care o desfasoara, cu conditia ca informatia sa fie fidela si veridica, cu respectarea secretului profesional, precum si a tuturor principiilor esentiale ale profesiei si a prezentelor reguli de publicitate.
(2) Indiferent de mijlocul de publicitate utilizat, se interzice folosirea de mentiuni comparative, nereale sau exagerate despre activitatea si experienta mediatorului ori care contin promisiuni de rezultat al medierii, precum si indicatii referitoare la identitatea clientilor, fara acceptul expres al acestora.
(3) Mijloacele de publicitate ale mediatorilor si ale formelor de exercitare vor fi folosite numai pentru promovarea si ofertarea serviciilor de mediere si nu pot fi folosite pentru reclama in scopul dobandirii de clientela pentru alta activitate proprie sau in interesul unor terti.
(4) Este interzisa utilizarea publicitatii negative impotriva altor mediatori prin orice mijloc de comunicare la care accesul este public.

Art. 4
(1) Formele de exercitare a profesiei de mediator pot utiliza pentru oferta de servicii de solutionare a disputelor prin mediere una sau mai multe mijloace de publicitate, respectiv:
a) plasarea unei firme;
b) anunturi de publicitate potrivit prezentelor reguli de publicitate;
c) anunturi si mentiuni in anuare, in carti de telefon sau in alte publicatii;
d) materiale publicitare profesionale sau/si pentru participare la evenimente;
e) oferta de servicii prin corespondenta si carti de vizita profesionale;
f) site internet.
(2) Nu sunt/este permise/permisa acordarea de consultatii si/sau desfasurarea in public, inclusiv difuzarea in tot ori in parte, a sedintelor de mediere a unor cazuri reale, prin orice mijloc de comunicare in masa, inclusiv prin internet, emisiuni radiofonice sau televizate etc.

Art. 5
(1) Firma formei de exercitare a profesiei de mediator va fi amplasata la sediul profesional.
(2) Firma, al carei model este prevazut in anexa care face parte integranta din prezentele reguli de publicitate, va avea dimensiunea maxima de 90 cm x 200 cm si va cuprinde urmatoarele elemente:
a) Romania si Consiliul de mediere, inclusiv sigla acestuia;
b) denumirea formei de exercitare a profesiei de mediator, conform avizului Consiliului de mediere;
c) adresa completa a sediului profesional a�� optional;
d) date de contact ale formei de exercitare a profesiei de mediator a�� optional;
e) pozitia la care este forma de exercitare a profesiei de mediator inscrisa in Registrul formelor de exercitare a profesiei de mediator.
(3) Mediatorul va afisa in interiorul sediului profesional autorizatia de mediator, in copie sau original, precum si avizul formei de exercitare, in sintagma "Avizat de Consiliul de mediere prin Hotararea nr. _ din data de ____``.

Art. 6
Formele de exercitare a profesiei de mediator pot publica anunturi cu ocazia stabilirii sau schimbarii sediului profesional, precum si a altor modificari ale acestora.

Art. 7
(1) Invitatiile si anunturile de participare la intruniri si la colocviile de specialitate pot mentiona denumirea formei de exercitare a profesiei de mediator si organizatiile din care fac parte respectivii mediatori autorizati, precum si date de contact ale acestora.
(2) In vederea participarii la manifestarile mentionate la alin. (1), formele de exercitare a profesiei de mediator pot edita brosuri de prezentare generala pentru comunicare publica .

Art. 8




Afişează Hotararea nr. 2247/2011. Reguli de publicitate mediator, codul dentologic al profesiei de mediator pe o singură pagină



Citeşte mai multe despre:    Noutati legislative 2011    Monitorul Oficial 2011    Mediere    Acord de mediere    Mediator    Legea 192/2006

Consultă un avocat online
MCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.



Articole Juridice

Ce acte normative va abroga Noua lege a pensiilor (Legea 263/2010)?
Sursa: EuroAvocatura.ro