EuroAvocatura.ro
din anul 2007, atuul tau de DREPT!
1732
de useri online
Profesionisti
Ştiri Juridice
Articole
Jurisprudenţă
Legislaţie
Dicţionar Juridic
Utile
Contact
Profesionisti
Ştiri Juridice
Articole
Jurisprudenţă
Legislaţie
Dicţionar Juridic
Utile
Contact
Secţiuni site
⇨ MCP Cabinet avocati. Relatii de munca si comerciale. Protectia datelor. GDPR
Articole Juridice
Drept Civil
Contracte Civile si Comerciale
GDPR - Protectia Datelor cu Caracter Personal
Drept Succesoral
Dreptul Familiei
Drept Penal
Dreptul Proprietatii Intelectuale
Drept Comercial
Leasing
Drept Concurential
Insolventa si Falimentul
Dreptul muncii. Contractul de Munca
Medierea
Urmarirea Penala si Judecata in cauzele cu Minori
Drept Fiscal
Divortul. Desfacerea casatoriei
Infractiuni Informatice
CEDO. Justitie Europeana
Afaceri, Crime si Procese celebre
Fonduri Europene
Proceduri si Acte necesare pentru ...
Procedurile de Judecata
Aparitii Editoriale
Scrieri Politice din presa romaneasca
Dreptul mediului
Preceduri so Modele de acte
Drept Constitutional
Intrebari si Raspunsuri Juridice
Noul Cod Penal - Comentarii articole
Noul Cod Civil
Noul Cod de procedura Penala (Comparatii cu vechiul Cod)
Acte de procedura in Noul cod de procedura penala
Articole Juridice »
Jurisprudenta
Drept Civil
Drept Penal
Proprietate Intelectuala
Dreptul Muncii
PIDO/CEDO
Drept Comercial
Transporturi
Drept Comunitar
Drept Fiscal
Contencios Administrativ
Recursuri in Interesul Legii
Decizii ale Curtii Constitutionale in materie Penala
Dreptul Familiei
Citarea si Comunicarea actelor de Procedura
Plangerea impotriva actelor si masurilor procurorului
Spete Drept Succesoral
Spete Contraventii
Decizii de admitere ale CCR
Insolventa si Faliment
Contractul de credit , Leasing si Asigurare
Mediere
Jurisprudenta »
Legislatie
Codurile Esentiale
Legislatie Imobiliara
Legislatie Civila
Legislatie Penala
Legislatie Comerciala
Legislatia Muncii si Asigurarilor sociale
Legislatie Fiscala
Legislatie pentru desfasurarea activitatilor profesionale. Statute
Legislatie Proprietate Intelectuala
Legislatia Domeniul Agricol
Contencios Administrativ
Legislatie Financiar-Bancara
EuroLegislatie
Decizii ale Curtii Constitutionale
Recursuri in interesul legii
Diverse Domenii juridice
Regulamente
Cauze CEDO
Arhiva Monitorul Oficial
Legislatie »
Dictionar Juridic
Drept Bancar
Drept Civil
Drept Comercial
Drept Comunitar
Drept Concurential
Drept Constitutional
Drept Fiscal Financiar
Drept Penal
Drept Succesoral
Dreptul Familiei
Dreptul Muncii
Dreptul Proprietatii Intelectuale
PIDO. CEDO. Justitie Europeana
Procedura de Judecata
Transporturi
Acte Normative
Dictionar Evenimente
Dictionar Personalitati
Diverse Domenii Juridice
Dictionar Juridic »
Prima pagină
»
Legislaţie
»
Legislatia Muncii si Asigurarilor sociale
» OUG 70/2011 privind masurile de protectie sociala in perioada sezonului rece
OUG 70/2011 privind masurile de protectie sociala in perioada sezonului rece
Publicat: 06 Sep 2011
37211 citiri
Secţiunea:
Legislatia Muncii si Asigurarilor sociale
Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
OUG 70/2011 privind masurile de protectie sociala in perioada sezonului rece
Publicata in
Monitorul Oficial
nr. 629 din 5 septembrie 2011
Ansamblu de conditii si elemente naturale qle Terrei: aerul, apa, solul si subsolul, toate straturile atmosferice, toate materiile organice si anorganice, precum si fiintele vii, sistemele naturale �n interactiune cuprinzand elementele enumerate anterior, inclusiv valorile materiale si spirituale.
Ansamblu de conditii si elemente naturale qle Terrei: aerul, apa, solul si subsolul, toate straturile atmosferice, toate materiile organice si anorganice, precum si fiintele vii, sistemele naturale �n interactiune cuprinzand elementele enumerate anterior, inclusiv valorile materiale si spirituale.
Ansamblu de conditii si elemente naturale qle Terrei: aerul, apa, solul si subsolul, toate straturile atmosferice, toate materiile organice si anorganice, precum si fiintele vii, sistemele naturale �n interactiune cuprinzand elementele enumerate anterior, inclusiv valorile materiale si spirituale.
Ca si componenta a structurii organizatorice, totalitate a posturilor care au aceleasi caracteristici principale referitoare la obiective, sarcini, autoritate si responsabilitate.
Act adoptat de organele de stat,
Ansamblu de conditii si elemente naturale qle Terrei: aerul, apa, solul si subsolul, toate straturile atmosferice, toate materiile organice si anorganice, precum si fiintele vii, sistemele naturale �n interactiune cuprinzand elementele enumerate anterior, inclusiv valorile materiale si spirituale.
Ansamblu de conditii si elemente naturale qle Terrei: aerul, apa, solul si subsolul, toate straturile atmosferice, toate materiile organice si anorganice, precum si fiintele vii, sistemele naturale �n interactiune cuprinzand elementele enumerate anterior, inclusiv valorile materiale si spirituale.
Ansamblu de conditii si elemente naturale qle Terrei: aerul, apa, solul si subsolul, toate straturile atmosferice, toate materiile organice si anorganice, precum si fiintele vii, sistemele naturale �n interactiune cuprinzand elementele enumerate anterior, inclusiv valorile materiale si spirituale.
Ansamblu de conditii si elemente naturale qle Terrei: aerul, apa, solul si subsolul, toate straturile atmosferice, toate materiile organice si anorganice, precum si fiintele vii, sistemele naturale �n interactiune cuprinzand elementele enumerate anterior, inclusiv valorile materiale si spirituale.
Ansamblu de conditii si elemente naturale qle Terrei: aerul, apa, solul si subsolul, toate straturile atmosferice, toate materiile organice si anorganice, precum si fiintele vii, sistemele naturale �n interactiune cuprinzand elementele enumerate anterior, inclusiv valorile materiale si spirituale.
Ansamblu de conditii si elemente naturale qle Terrei: aerul, apa, solul si subsolul, toate straturile atmosferice, toate materiile organice si anorganice, precum si fiintele vii, sistemele naturale �n interactiune cuprinzand elementele enumerate anterior, inclusiv valorile materiale si spirituale.
Ansamblu de conditii si elemente naturale qle Terrei: aerul, apa, solul si subsolul, toate straturile atmosferice, toate materiile organice si anorganice, precum si fiintele vii, sistemele naturale �n interactiune cuprinzand elementele enumerate anterior, inclusiv valorile materiale si spirituale.
Ansamblu de conditii si elemente naturale qle Terrei: aerul, apa, solul si subsolul, toate straturile atmosferice, toate materiile organice si anorganice, precum si fiintele vii, sistemele naturale �n interactiune cuprinzand elementele enumerate anterior, inclusiv valorile materiale si spirituale.
Ansamblu de conditii si elemente naturale qle Terrei: aerul, apa, solul si subsolul, toate straturile atmosferice, toate materiile organice si anorganice, precum si fiintele vii, sistemele naturale �n interactiune cuprinzand elementele enumerate anterior, inclusiv valorile materiale si spirituale.
Ca si componenta a structurii organizatorice, totalitate a posturilor care au aceleasi caracteristici principale referitoare la obiective, sarcini, autoritate si responsabilitate.
Act adoptat de organele de stat,
1. Locuinta care, spre deosebire de domiciliu, nu este statornica sau principala. O persoana poate avea, in dreptul nostru, un singur domiciliu si mai multe resedinte.
Loc in care persoana fizica isi are locuinta statornica sau principala.
1. Locuinta care, spre deosebire de domiciliu, nu este statornica sau principala. O persoana poate avea, in dreptul nostru, un singur domiciliu si mai multe resedinte.
Componenta a sistemului de protectie sociala, reprezinta ansamblul de institutii si masuri prin care statul, autoritatile publice ale administratiei locale si societatea civila asigura prevenirea, limitarea sau inlaturarea efectelor temporare sau permanente ale unor situatii care pot genera marginalizarea sau excluderea sociala a unor persoane.
Act adoptat de organele de stat,
Asigurarea mijloacelor de existenta unui minor sau altei persoane fizice
1. Din punct de vedere economic, o cantitate dorita dintr-un anumit bun economic, care poate fi cumparata, intr-o perioada determinata, la anumite niveluri ale pretului.
1. Din punct de vedere economic, o cantitate dorita dintr-un anumit bun economic, care poate fi cumparata, intr-o perioada determinata, la anumite niveluri ale pretului.
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
1. Din punct de vedere economic, o cantitate dorita dintr-un anumit bun economic, care poate fi cumparata, intr-o perioada determinata, la anumite niveluri ale pretului.
1. Din punct de vedere economic, o cantitate dorita dintr-un anumit bun economic, care poate fi cumparata, intr-o perioada determinata, la anumite niveluri ale pretului.
Este puterea materiala pe care o exercita o persoana asupra bunului dandu-i posibilitatea de a se comporta ca si cum ar fi adevaratul proprietar al bunului.
1. Din punct de vedere economic, o cantitate dorita dintr-un anumit bun economic, care poate fi cumparata, intr-o perioada determinata, la anumite niveluri ale pretului.
Reprezentanta, filiala sau sucursala a unei institutii sau intreprinderi
Loc in care persoana fizica isi are locuinta statornica sau principala.
1. Din punctul de vedere al drepului civil, dreptul de dispozitie este alcatuit din dreptul de dispozitie materiala si dreptul de dispizitie juridica.
g) familiilor si persoanelor singure al caror venit net
mediu
lunar pe membru de familie, respectiv al persoanei singure se situeaza intre 425,1 lei si 480 lei li se acorda lunar o suma de 44 lei;
h) familiilor si persoanelor singure al caror venit net
mediu
lunar pe membru de familie, respectiv al persoanei singure se situeaza intre 480,1 lei si 540 lei li se acorda lunar o suma de 31 lei;
i) familiilor si persoanelor singure al caror venit net
mediu
lunar pe membru de familie, respectiv al persoanei singure se situeaza intre 540,1 lei si 615 lei li se acorda lunar o suma de 19 lei.
(2) In
functie
de resursele proprii, autoritatile administratiei publice locale pot aproba, prin
hotarare
a consiliului local, ajutoare pentru gaze naturale peste transele si cuantumurile prevazute la alin. (1).
Art. 10
Ajutorul pentru gaze naturale se acorda in cuantumurile stabilite la art. 9, dar nu mai mult decat contravaloarea cantitatii de gaze naturale consumate in perioada sezonului rece.
Art. 11
(1) Familiile si persoanele singure cu venituri reduse, care utilizeaza pentru incalzirea locuintei lemne, carbuni, combustibili petrolieri, beneficiaza de ajutor lunar pentru incalzirea locuintei pe perioada sezonului rece, denumit in continuare ajutor pentru combustibili solizi sau petrolieri, dupa cum urmeaza:
a) familiilor si persoanelor singure al caror venit net
mediu
lunar pe membru de familie, respectiv al persoanei singure se situeaza pana la 155 lei li se acorda lunar o suma de 54 lei;
b) familiilor si persoanelor singure al caror venit net
mediu
lunar pe membru de familie, respectiv al persoanei singure se situeaza intre 155,1 lei si 210 lei li se acorda lunar o suma de 48 lei;
c) familiilor si persoanelor singure al caror venit net
mediu
lunar pe membru de familie, respectiv al persoanei singure se situeaza intre 210,1 lei si 260 lei li se acorda lunar o suma de 44 lei;
d) familiilor si persoanelor singure al caror venit net
mediu
lunar pe membru de familie, respectiv al persoanei singure se situeaza intre 260,1 lei si 310 lei li se acorda lunar o suma de 39 lei;
e) familiilor si persoanelor singure al caror venit net
mediu
lunar pe membru de familie, respectiv al persoanei singure se situeaza intre 310,1 lei si 355 lei li se acorda o suma de 34 lei;
f) familiilor si persoanelor singure al caror venit net
mediu
lunar pe membru de familie, respectiv al persoanei singure se situeaza intre 355,1 lei si 425 lei li se acorda o suma de 30 lei;
g) familiilor si persoanelor singure al caror venit net
mediu
lunar pe membru de familie, respectiv al persoanei singure se situeaza intre 425,1 lei si 480 lei li se acorda lunar o suma de 26 lei;
h) familiilor si persoanelor singure al caror venit net
mediu
lunar pe membru de familie, respectiv al persoanei singure se situeaza intre 480,1 lei si 540 lei li se acorda lunar o suma de 20 lei;
i) familiilor si persoanelor singure al caror venit net
mediu
lunar pe membru de familie, respectiv al persoanei singure se situeaza intre 540,1 lei si 615 lei li se acorda lunar o suma de 16 lei.
(2) Pentru familiile si persoanele singure prevazute la alin. (1) lit. a), beneficiare ale ajutorului social stabilit potrivit prevederilor Legii nr. 416/2001, cu modificarile si completarile ulterioare, ajutorul pentru combustibili solizi sau petrolieri este de 58 lei.
(3) In
functie
de resursele proprii, autoritatile administratiei publice locale pot aproba, prin
hotarare
a consiliului local, ajutoare pentru combustibili solizi sau petrolieri peste transele si cuantumurile prevazute la alin. (1) si (2).
Art. 12
(1) Beneficiaza de drepturile prevazute la art. 8, 9 si 11 familiile si persoanele singure, cetateni romani, precum si cetateni straini ori apatrizi cu domiciliul sau, dupa caz,
resedinta
in Romania, stabilita in conditiile legislatiei romane.
(2) Ajutorul pentru incalzirea locuintei se acorda familiilor, respectiv persoanelor singure prevazute la alin. (1) numai pentru locuinta de
domiciliu
sau, dupa caz, de
resedinta
a acestora.
(3) In sensul prezentei ordonante de urgenta nu se considera locuinta institutiile de
asistenta sociala
sau alte asezaminte cu caracter social, inclusiv cele infiintate si administrate de cultele religioase cu scop monahal.
Art. 13
(1) Limitele de venituri pentru acordarea ajutorului pentru incalzirea locuintei, nivelul compensarii procentuale, precum si cuantumul ajutorului pentru gaze naturale si combustibili solizi sau petrolieri se poate actualiza anual si se aproba prin
hotarare
a Guvernului.
(2) Ajutoarele pentru incalzirea locuintei, acordate in conditiile prezentei ordonante de urgenta, nu se iau in calcul la stabilirea drepturilor de ajutor social in conditiile Legii nr. 416/2001, cu modificarile si completarile ulterioare, ori a obligatiilor legale de
intretinere
si nu pot fi urmarite silit decat pentru recuperarea sumelor acordate cu titlu nejustificat.
Sectiunea 3 - Modul de stabilire si acordare a ajutorului pentru incalzirea locuintei
Art. 14
(1) Ajutorul pentru incalzirea locuintei, prevazut la art. 8, 9 si 11 alin. (1), se acorda pe baza de
cerere
si declaratie pe propria raspundere privind componenta familiei si veniturile acesteia.
(2) Formularul de
cerere
si declaratie pe propria raspundere se completeaza potrivit modelului stabilit prin normele metodologice de aplicare a prezentei ordonante de urgenta.
(3) La completarea cererii, titularul are
obligatia
de a mentiona corect componenta familiei, veniturile membrilor acesteia, precum si bunurile mobile si imobile detinute, asa cum sunt acestea trecute in formularul prevazut la alin. (2).
Art. 15
(1) Pentru energie termica si gaze naturale, formularele de
cerere
si declaratie pe propria raspundere sunt transmise de catre primarii furnizorilor, pana la data de 15 septembrie a fiecarui an.
(2) Furnizorii prevazuti la alin. (1) transmit formularele titularilor de contract, respectiv consumatorilor individuali si asociatiilor de proprietari/locatari, pana la data de 25 septembrie a fiecarui an.
(3) Pentru combustibili solizi sau petrolieri, formularele de
cerere
si declaratie pe propria raspundere sunt puse la dispozitia solicitantilor de catre primarii.
(4) Solicitantul ajutorului pentru incalzirea locuintei poate intra in
posesia
formularului de
cerere
si declaratie pe propria raspundere care se publica pe site-ul autoritatii administratiei publice locale sau, dupa caz, al agentiei pentru prestatii sociale judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, denumita in continuare
agentie
teritoriala.
Art. 16
Familiile si persoanele singure care indeplinesc conditiile prevazute la art. 8, 9 si 11 alin. (1) depun, individual, prin asociatiile de proprietari/locatari sau prin furnizorii de energie termica, cererile si declaratiile pe propria raspundere la primaria comunei, orasului, municipiului ori, dupa caz, a sectorului municipiului Bucuresti in a carei raza teritoriala se afla locuinta de
domiciliu
sau de resedinta, pana la data de 15 octombrie a fiecarui an.
Art. 17
(1) Stabilirea dreptului la ajutorul pentru incalzirea locuintei se realizeaza in conditiile prezentei ordonante de urgenta, prin
dispozitie
a primarului, care se emite o singura data pentru toata perioada de acordare a ajutorului. Dispozitiile pot fi emise fie individual, fie colectiv, caz in care vor fi aduse la cunostinta solicitantilor individual.
Inapoi
1
2
3
4
5
6
7
Inainte
Afişează
OUG 70/2011 privind masurile de protectie sociala in perioada sezonului rece
pe o singură pagină
Citeşte mai multe despre:
Noutati legislative 2011
Monitorul Oficial 2011
OUG 70/2011
Ajutoare de incalzire
Consultă un avocat online
Formular contact online
.
MCP Cabinet avocati
- Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.
Articole Juridice
Ce acte normative va abroga Noua lege a pensiilor (Legea 263/2010)?
Sursa: EuroAvocatura.ro
Tabloul Avocatilor din Romania
Tabloul Avocatilor din Republica Moldova
Tabloul Executorilor Judecatoresti din Romania
Tabloul Expertilor Judiciari din Romania
Tabloul Mediatorilor din Romania
Tabloul Notarilor Publici din Romania
Tabloul Psihologilor din Romania
Tabloul Traducatorilor Autorizati din Romania
Arhiva Stirilor juridice din anul 2007
Arhiva Monitorului Oficial al Romaniei din anul 1964