EuroAvocatura.ro
din anul 2007, atuul tau de DREPT!
2240
de useri online
Profesionisti
Ştiri Juridice
Articole
Jurisprudenţă
Legislaţie
Dicţionar Juridic
Utile
Contact
Profesionisti
Ştiri Juridice
Articole
Jurisprudenţă
Legislaţie
Dicţionar Juridic
Utile
Contact
Secţiuni site
⇨ MCP Cabinet avocati. Relatii de munca si comerciale. Protectia datelor. GDPR
Articole Juridice
Drept Civil
Contracte Civile si Comerciale
GDPR - Protectia Datelor cu Caracter Personal
Drept Succesoral
Dreptul Familiei
Drept Penal
Dreptul Proprietatii Intelectuale
Drept Comercial
Leasing
Drept Concurential
Insolventa si Falimentul
Dreptul muncii. Contractul de Munca
Medierea
Urmarirea Penala si Judecata in cauzele cu Minori
Drept Fiscal
Divortul. Desfacerea casatoriei
Infractiuni Informatice
CEDO. Justitie Europeana
Afaceri, Crime si Procese celebre
Fonduri Europene
Proceduri si Acte necesare pentru ...
Procedurile de Judecata
Aparitii Editoriale
Scrieri Politice din presa romaneasca
Dreptul mediului
Preceduri so Modele de acte
Drept Constitutional
Intrebari si Raspunsuri Juridice
Noul Cod Penal - Comentarii articole
Noul Cod Civil
Noul Cod de procedura Penala (Comparatii cu vechiul Cod)
Acte de procedura in Noul cod de procedura penala
Articole Juridice »
Jurisprudenta
Drept Civil
Drept Penal
Proprietate Intelectuala
Dreptul Muncii
PIDO/CEDO
Drept Comercial
Transporturi
Drept Comunitar
Drept Fiscal
Contencios Administrativ
Recursuri in Interesul Legii
Decizii ale Curtii Constitutionale in materie Penala
Dreptul Familiei
Citarea si Comunicarea actelor de Procedura
Plangerea impotriva actelor si masurilor procurorului
Spete Drept Succesoral
Spete Contraventii
Decizii de admitere ale CCR
Insolventa si Faliment
Contractul de credit , Leasing si Asigurare
Mediere
Jurisprudenta »
Legislatie
Codurile Esentiale
Legislatie Imobiliara
Legislatie Civila
Legislatie Penala
Legislatie Comerciala
Legislatia Muncii si Asigurarilor sociale
Legislatie Fiscala
Legislatie pentru desfasurarea activitatilor profesionale. Statute
Legislatie Proprietate Intelectuala
Legislatia Domeniul Agricol
Contencios Administrativ
Legislatie Financiar-Bancara
EuroLegislatie
Decizii ale Curtii Constitutionale
Recursuri in interesul legii
Diverse Domenii juridice
Regulamente
Cauze CEDO
Arhiva Monitorul Oficial
Legislatie »
Dictionar Juridic
Drept Bancar
Drept Civil
Drept Comercial
Drept Comunitar
Drept Concurential
Drept Constitutional
Drept Fiscal Financiar
Drept Penal
Drept Succesoral
Dreptul Familiei
Dreptul Muncii
Dreptul Proprietatii Intelectuale
PIDO. CEDO. Justitie Europeana
Procedura de Judecata
Transporturi
Acte Normative
Dictionar Evenimente
Dictionar Personalitati
Diverse Domenii Juridice
Dictionar Juridic »
Prima pagină
»
Legislaţie
»
Contencios Administrativ
» OUG 86/2011 pentru modificarea si completarea Legii parteneriatului public-privat nr. 178/2010
OUG 86/2011 pentru modificarea si completarea Legii parteneriatului public-privat nr. 178/2010
Publicat: 18 Oct 2011
22198 citiri
Secţiunea:
Contencios Administrativ
Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
Ordonanta de urgenta 86/2011 pentru modificarea si completarea Legii parteneriatului public-privat nr. 178/2010
Publicata in
Monitorul Oficial
nr. 729 din 17 octombrie 2011
Unitate economica autonoma de productie, de constructii, de circulatia marfurilor, de transporturi
1. Grup comstituit de catre o autoritate cu scopul desfasurarii, coordonarii, supravegherii, controlului unei activitati din diferite domenii ale vietii sociale
Balanta veniturilor si cheltuielilor dintr-o anumita perioada
Unitate economica autonoma de productie, de constructii, de circulatia marfurilor, de transporturi
Subdiviziune a clasificatiei cheltuielilor din bugetul unui proiect functie de caracterul economic al operatiunilor respective (salarii, echipamente etc.), indiferent de activitatea la care se refera.
1. Din punct de vedere economic, o cantitate dorita dintr-un anumit bun economic, care poate fi cumparata, intr-o perioada determinata, la anumite niveluri ale pretului.
Din punct de vedere contabil, un document contabil de sinteza care are ca obiective principale completarea si explicarea datelor inscrise in bilant si contul de profit si pierdere
Unitate economica autonoma de productie, de constructii, de circulatia marfurilor, de transporturi
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
1. Grup comstituit de catre o autoritate cu scopul desfasurarii, coordonarii, supravegherii, controlului unei activitati din diferite domenii ale vietii sociale
Se organizeaza in subordinea consiliilor judetene, respectiv a consiliilor locale ale sectoarelor municipiului Bucuresti, si au activitati decizionale in materia incadrarii persoanelor in grad de handicap.
Unitate economica autonoma de productie, de constructii, de circulatia marfurilor, de transporturi
Mijloc de proba scris, prevazut in sectiunea V., cap. II, t. III, C. proc. pen., partea generala.
Socoteala scrisa sub forma de balanta cu doua parti (debit si credit) care reflecta valoric si uneori in unitati naturale, in ordine cronologica si sistematica,
1. Grup comstituit de catre o autoritate cu scopul desfasurarii, coordonarii, supravegherii, controlului unei activitati din diferite domenii ale vietii sociale
Unitate economica autonoma de productie, de constructii, de circulatia marfurilor, de transporturi
Consum de resurse (mijloace de productie, forta de munca, mijloace banesti) pentru satisfacerea unor necesitati de productie sau individuale.
Act normativ emis de catre organul legislativ al puterii de stat (in Romania acesta este Parlamentul), ce cuprinde norme generale, de conduita, obligatorii si impersonale.
Lucruri utile omului, cu valoare economica si susceptibile de apropiere.
Act normativ emis de catre organul legislativ al puterii de stat (in Romania acesta este Parlamentul), ce cuprinde norme generale, de conduita, obligatorii si impersonale.
Act normativ emis de catre organul legislativ al puterii de stat (in Romania acesta este Parlamentul), ce cuprinde norme generale, de conduita, obligatorii si impersonale.
Din punct de vedere contabil, un document contabil de sinteza care are ca obiective principale completarea si explicarea datelor inscrise in bilant si contul de profit si pierdere
Din punct de vedere contabil, un document contabil de sinteza care are ca obiective principale completarea si explicarea datelor inscrise in bilant si contul de profit si pierdere
Ordonanta de Urgenta a Guvernului privind modificarea Codului de procedură penală
Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
Act procedural in care procurorul sau organul de urmarire penala consemneaza o dispozitie asupra unor acte sau masuri de urmarire penala.
1. Indicatie pe scrisori, colete, etc., ce contine numele si domiciliul destinatarului.
Acord liber consimtit intre doua sau mai multe persoane fizice sau juridice, in scopul nasterii, modificarii sau stingerii unor raporturi juridice, rezultat al unor negocieri.
Acord liber consimtit intre doua sau mai multe persoane fizice sau juridice, in scopul nasterii, modificarii sau stingerii unor raporturi juridice, rezultat al unor negocieri.
Lucruri utile omului, cu valoare economica si susceptibile de apropiere.
Acord liber consimtit intre doua sau mai multe persoane fizice sau juridice, in scopul nasterii, modificarii sau stingerii unor raporturi juridice, rezultat al unor negocieri.
Act normativ emis de catre organul legislativ al puterii de stat (in Romania acesta este Parlamentul), ce cuprinde norme generale, de conduita, obligatorii si impersonale.
Act normativ emis de catre organul legislativ al puterii de stat (in Romania acesta este Parlamentul), ce cuprinde norme generale, de conduita, obligatorii si impersonale.
In vederea ducerii la indeplinire a atributiilor sale, Unitatea
Centrala
pentru Coordonarea Parteneriatului Public- Privat constituie o
comisie
de analiza si selectie privind sustenabilitatea si fezabilitatea proiectelor de parteneriat publicprivat; partenerii publici vor sustine in fata acestei comisii proiectele de parteneriat pe care doresc sa le realizeze, prezentand notele de fundamentare ori studiile de prefezabilitate, includerea in
buget
a cheltuielilor aferente, aspecte privind finantarea, detalii tehnice etc., orice alte elemente prin care se pot demonstra avantajele implementarii proiectului de parteneriat public-privat; nu pot fi initiate proiecte de parteneriat public-privat care nu sunt admise de comisia de analiza si selectie din cadrul Unitatii Centrale pentru Coordonarea Parteneriatului Public-Privat privind fezabilitatea acestor proiecte; organizarea si functionarea comisiei prevazute mai sus se stabilesc prin ordin al secretarului general al Guvernului.
Art. 38^2
(1) Unitatea
Centrala
pentru Coordonarea Parteneriatului Public-Privat din cadrul Secretariatului General al Guvernului si Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice constituie un mecanism de colaborare pentru analiza si elaborarea opiniilor juridice unitare, in cazul in care cele doua structuri au emis, in opinia solicitantului, puncte de vedere diferite la intrebarile acestuia in legatura cu modul de derulare a procedurilor de selectie sau de achizitie, dupa caz.
(2) Rezolvarea situatiei in care un solicitant a obtinut doua puncte de vedere diferite la o intrebare/clarificare a acestuia se face numai de catre o comisie, constituita ca un mecanism de colaborare infiintat in conditiile prevazute de prezentul
articol
.
(3) Solicitantul va depune in scris la Secretariatul General al Guvernului o
cerere
privind emiterea unui singur punct de vedere, in situatia in care acesta a primit doua opinii diferite de la cele doua structuri specificate la alin. (1); se vor
anexa
la cererea depusa ambele raspunsuri primite de la Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice si de la Unitatea
Centrala
pentru Coordonarea Parteneriatului Public-Privat, insotite de aceeasi documentatie depusa la obtinerea acestor raspunsuri.
(4) Secretariatul General al Guvernului va convoca, in
termen
de maximum 5 zile lucratoare de la primirea solicitarii, o
comisie
formata dintr-un reprezentant al Unitatii Centrale pentru Coordonarea Parteneriatului Public-Privat si un reprezentant al Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice; Secretariatul General al Guvernului va desemna ca membru in cadrul acestei comisii un reprezentant din cadrul Directiei juridice, acesta conducand si lucrarile acestei
comisii
.
(5) Toate hotararile in cadrul comisiei se adopta cu majoritate simpla; membrii comisiei pot solicita si opinia/consultarea unor experti ori a altor persoane cu expertiza, in vederea adoptarii celei mai bune solutii la solicitarea depusa.
(6) Sedintele comisiei sunt pregatite de catre Unitatea
Centrala
pentru Coordonarea Parteneriatului Public-Privat, care va asigura si conditiile necesare pentru desfasurarea lucrarilor in cele mai bune conditii; cu ocazia fiecarei intalniri se va incheia un
proces-verbal
de sedinta, ce va fi semnat de catre toti membrii comisiei.
(7) Adoptarea raspunsului/solutiei finale se va face tinand
cont
in mod primordial de punctul de vedere al Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice; daca exista si alte puncte de vedere, acestea se vor consemna in procesul-verbal de sedinta.
(8) Solutia/Raspunsul adoptata/adoptat de catre
comisie
va fi semnata/semnat de catre reprezentantul Secretariatului General al Guvernului si va fi transmisa/transmis in scris solicitantului.
Art. 38^3
In indeplinirea atributiilor sale specifice de monitorizare, daca Unitatea
Centrala
pentru Coordonarea Parteneriatului Public-Privat identifica existenta unor elemente ce ar putea conduce, in opinia sa, la nulitatea absoluta a contractului de parteneriat public-privat, aceasta va sesiza Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice in vederea aplicarii dispozitiilor art. 40.
Art. 38^4
Sub sanctiunea nulitatii absolute, nu pot fi initiate, semnate sau derulate contracte de parteneriat public-privat in cazul in care autoritatea publica isi asuma riscuri care conduc la clasificarea proiectului in
cheltuieli
publice, potrivit normelor legale in vigoare.``
34. Dupa articolul 47 se introduce mentiunea privind transpunerea normelor comunitare, cu urmatorul cuprins:
"*
Prezenta
lege
transpune prevederile Directivei 2004/17/CE a Parlamentului European si a Consiliului din 31 martie 2004 de coordonare a procedurilor de atribuire a contractelor de achizitii in sectoarele apei, energiei, transporturilor si serviciilor postale, Directivei 2004/18/CE a Parlamentului European si a Consiliului din 31 martie 2004 privind coordonarea procedurilor de atribuire a contractelor de achizitii publice de lucrari, de
bunuri
si de servicii, publicate in Jurnalul Oficial al Uniunii Europene, seria L, nr. 134 din 30 aprilie 2004, Directivei 89/665/CEE a Consiliului din 21 decembrie 1989 privind coordonarea actelor cu putere de
lege
si a actelor administrative privind aplicarea procedurilor care vizeaza caile de atac fata de atribuirea contractelor de achizitii publice de produse si a contractelor publice de lucrari, publicata in Jurnalul Oficial al Comunitatii Europene, seria L, nr. 395 din 30 decembrie 1989, Directivei 92/13/CEE a Consiliului din 25 februarie 1992 privind coordonarea actelor cu putere de
lege
si actelor administrative referitoare la aplicarea normelor comunitare cu privire la procedurile de achizitii publice ale entitatilor care desfasoara activitati in sectoarele apei, energiei, transporturilor si telecomunicatiilor, publicat in Jurnalul Oficial al Comunitatii Europene, seria L, nr. 76 din 23 martie 1992, si ale Directivei 2007/66/CEE a Parlamentului European si a Consiliului din 11 decembrie 2007 de modificare a Directivelor 89/665/CEE si 92/13/CEE ale Consiliului in ceea ce priveste ameliorarea eficacitatii cailor de atac in materie de atribuire a contractelor de achizitii publice, publicata in Jurnalul Oficial al Uniunii Europene, seria L, nr. 335 din 20 decembrie 2007.``
35.
Anexa
se modifica si se inlocuieste cu
anexa
care face parte integranta din prezenta
ordonanta de urgenta
.
36. In tot cuprinsul legii, termenii "ofertant`` si "candidat`` se inlocuiesc cu sintagma "investitor privat``.
Art. II
Legea parteneriatului public-privat nr. 178/2010, publicata in
Monitorul Oficial
al Romaniei, Partea I, nr. 676 din 5 octombrie 2010, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si cu cele aduse prin prezenta
ordonanta
de urgenta, se va republica dupa aprobarea acesteia prin lege, dandu-se textelor o noua numerotare.
ANEXA (Anexa la Legea nr. 178/2010) - Informatii minime care trebuie incluse in anuntul de selectie pentru contractele de parteneriat public-privat
1. Denumirea, tara, adresa, numarul de telefon si de fax,
adresa
de e-mail ale partenerului public
2. Modul de atribuire ales
3. Forma contractului
4. Locul executiei/realizarii lucrarilor, locul de livrare a bunurilor sau locul furnizarii serviciilor
5.a)
Contract
de parteneriat public-privat de lucrari:
natura si dimensiunea lucrarilor, caracteristicile generale ale lucrarii. Indicati in special optiunile referitoare la lucrarile suplimentare si, daca se cunoaste, calendarul provizoriu pentru recurgerea la aceste optiuni, precum si numarul de reinnoiri posibile; numarul (numerele) de referinta din nomenclatorul CPV
informatii privind obiectivul lucrarii sau contractului, in cazul in care acesta implica, de asemenea, elaborarea de proiecte
b)
Contract
de parteneriat public-privat de bunuri:
natura bunurilor care urmeaza sa fie furnizate, indicand numarul de referinta din nomenclatorul CPV. Cantitatea de
bunuri
care trebuie furnizata, indicand, in special, optiunile privind suplimentarea acestora si, daca se cunoaste, calendarul provizoriu pentru recurgerea la aceste optiuni, precum si numarul de reinnoiri posibile; numarul (numerele) de referinta din nomenclatorul CPV
c)
Contract
de parteneriat public-privat de servicii:
categoria si descrierea serviciului. Numarul (numerele) de referinta din nomenclatorul CPV; cantitatea serviciilor care trebuie furnizate. Indicati, in special, optiunile privind serviciile suplimentare si, daca se cunoaste, calendarul provizoriu pentru recurgerea la respectivele optiuni.
indicati daca executia serviciului este rezervata unei profesii determinate in temeiul unor acte cu putere de
lege
si al unor acte administrative; faceti trimitere la actele cu putere de
lege
si la actele administrative.
Inapoi
1
2
3
4
5
6
7
8
Inainte
Afişează
OUG 86/2011 pentru modificarea si completarea Legii parteneriatului public-privat nr. 178/2010
pe o singură pagină
Citeşte mai multe despre:
Parteneriatul public-privat
Legea 178/2010
Noutati legislative 2011
Monitorul Oficial 2011
Monitorul Oficial al Romaniei
OUG 86/2011
Consultă un avocat online
Formular contact online
.
MCP Cabinet avocati
- Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.
Tabloul Avocatilor din Romania
Tabloul Avocatilor din Republica Moldova
Tabloul Executorilor Judecatoresti din Romania
Tabloul Expertilor Judiciari din Romania
Tabloul Mediatorilor din Romania
Tabloul Notarilor Publici din Romania
Tabloul Psihologilor din Romania
Tabloul Traducatorilor Autorizati din Romania
Arhiva Stirilor juridice din anul 2007
Arhiva Monitorului Oficial al Romaniei din anul 1964