din anul 2007, atuul tau de DREPT!
2421 de useri online



Prima pagină » Legislaţie » Legislatie pentru desfasurarea activitatilor profesionale. Statute » Ordonanta de urgenta nr. 104/2001, privind organizarea si functionarea Politiei de Frontiera Romane. Consolidata 2008

Ordonanta de urgenta nr. 104/2001, privind organizarea si functionarea Politiei de Frontiera Romane. Consolidata 2008

  Publicat: 16 Mar 2009       45095 citiri        Secţiunea: Legislatie pentru desfasurarea activitatilor profesionale. Statute  


Linie reala sau conventionala care desparte teritoriul a doua stste;
Ordonanta de urgenta nr. 104/2001, privind organizarea si functionarea Politiei de Frontiera Romane. Consolidata 2008.
Actul include modificarile din urmatoarele acte:
- Legea nr. 81/2002
- Legea nr. 196/2004
- O.U.G. nr. 130/2008 publicata in MOF nr. 711 din 20/10/2008.

Linie reala sau conventionala care desparte teritoriul a doua stste;
Linie reala sau conventionala care desparte teritoriul a doua stste;
Linie reala sau conventionala care desparte teritoriul a doua stste;
Linie reala sau conventionala care desparte teritoriul a doua stste;
Linie reala sau conventionala care desparte teritoriul a doua stste;
Linie reala sau conventionala care desparte teritoriul a doua stste;
Veriga organizatorica, compartiment in structura organizatorica a ministerelor si a celorlalte organe ale autoritatii centrale de stat,
Linie reala sau conventionala care desparte teritoriul a doua stste;
1. Din punctul de vedere al drepului civil, dreptul de dispozitie este alcatuit din dreptul de dispozitie materiala si dreptul de dispizitie juridica.
Linie reala sau conventionala care desparte teritoriul a doua stste;
Linie reala sau conventionala care desparte teritoriul a doua stste;
Linie reala sau conventionala care desparte teritoriul a doua stste;
Linie reala sau conventionala care desparte teritoriul a doua stste;
Linie reala sau conventionala care desparte teritoriul a doua stste;
Linie reala sau conventionala care desparte teritoriul a doua stste;
Linie reala sau conventionala care desparte teritoriul a doua stste;
Linie reala sau conventionala care desparte teritoriul a doua stste;
Ca si componenta a structurii organizatorice, totalitate a posturilor care au aceleasi caracteristici principale referitoare la obiective, sarcini, autoritate si responsabilitate.
Ca si componenta a structurii organizatorice, totalitate a posturilor care au aceleasi caracteristici principale referitoare la obiective, sarcini, autoritate si responsabilitate.
Ca si componenta a structurii organizatorice, totalitate a posturilor care au aceleasi caracteristici principale referitoare la obiective, sarcini, autoritate si responsabilitate.
Linie reala sau conventionala care desparte teritoriul a doua stste;
Ca si componenta a structurii organizatorice, totalitate a posturilor care au aceleasi caracteristici principale referitoare la obiective, sarcini, autoritate si responsabilitate.
Linie reala sau conventionala care desparte teritoriul a doua stste;
Ca si componenta a structurii organizatorice, totalitate a posturilor care au aceleasi caracteristici principale referitoare la obiective, sarcini, autoritate si responsabilitate.
Linie reala sau conventionala care desparte teritoriul a doua stste;
1. Din punctul de vedere al drepului civil, dreptul de dispozitie este alcatuit din dreptul de dispozitie materiala si dreptul de dispizitie juridica.
Linie reala sau conventionala care desparte teritoriul a doua stste;
Linie reala sau conventionala care desparte teritoriul a doua stste;
Linie reala sau conventionala care desparte teritoriul a doua stste;
Ca si componenta a structurii organizatorice, totalitate a posturilor care au aceleasi caracteristici principale referitoare la obiective, sarcini, autoritate si responsabilitate.
Linie reala sau conventionala care desparte teritoriul a doua stste;
Linie reala sau conventionala care desparte teritoriul a doua stste;
Linie reala sau conventionala care desparte teritoriul a doua stste;

Art. 11. - In aplicarea legii inspectorul general emite dispozitii obligatorii pentru intregul personal din subordine, la elaborarea carora poate consulta Consiliul Consultativ Superior al Inspectoratului General al Politiei de Frontiera.



SECTIUNEA a 3-a
Structurile teritoriale ale Politiei de Frontiera Romana



Art. 12. - (1) La nivel teritorial Politia de Frontiera Romana organizeaza directii teritoriale, inspectorate judetene, grupuri de nave si sectoare ale politiei de frontiera; in punctele de trecere a frontierei de stat se organizeaza si functioneaza puncte ale politiei de frontiera.

(2) Pentru frontiera cu fiecare stat vecin si la tarmul Marii Negre se organizeaza si functioneaza directii teritoriale ale politiei de frontiera.

(3) Pe langa fiecare directie teritoriala a politiei de frontiera functioneaza cate un consiliu consultativ, constituit din seful directiei, adjunctii acestuia si sefii inspectoratelor judetene. Componenta, atributiile si functionarea Consiliului Consultativ se stabilesc prin dispozitie a inspectorului general al politiei de frontiera.

(4) In judetele care au ca limita frontiera de stat sau Dunarea interioara se organizeaza si functioneaza, ca unitati cu personalitate juridica, inspectorate judetene ale politiei de frontiera.

(5) La tarmul Marii Negre se organizeaza pe grupuri de nave si functioneaza componenta maritima a Politiei de Frontiera Romane, in cadrul Inspectoratului Judetean al Politiei de Frontiera Constanta.

(6) In cadrul inspectoratelor judetene se organizeaza si functioneaza, la nivel teritorial, sectoare ale politiei de frontiera.

(7) Structurile teritoriale ale politiei de frontiera prevazute la alin. (2), (4), (5) si (6) sunt conduse de un sef, ajutat de adjuncti.

(8) Sefii directiilor teritoriale ale politiei de frontiera sunt numiti si eliberati din functie de catre ministrul de interne la propunerea inspectorului general. Adjunctii sefilor de directii sunt numiti si eliberati din functie de catre inspectorul general la propunerea sefilor de directii.

(9) Sefii inspectoratelor judetene, sefii grupurilor de nave, sefii de sectoare, precum si adjunctii acestora sunt numiti si eliberati din functie de inspectorul general la propunerea sefilor directiilor teritoriale ale politiei de frontiera.

(10) Sefii inspectoratelor judetene sunt numiti in functie cu avizul consultativ al prefectului.

(11) Sefii punctelor politiei de frontiera sunt numiti si eliberati din functie de catre inspectorul general la propunerea sefilor de directii sau a sefului structurii de coordonare a punctelor de trecere aeroportuare.

Art. 13. - Directiile teritoriale ale politiei de frontiera si inspectoratele judetene se organizeaza intern, pe servicii, birouri si compartimente, dupa caz, prin ordin al ministrului de interne.

Art. 14. - (1) Inspectoratele judetene au la nivel teritorial ca structuri de executie sectoare si grupuri de nave, dupa caz, care au competenta teritoriala limitata.

(2) Locul de dispunere si zona de competenta teritoriala ale sectorului si grupului de nave, dupa caz, se stabilesc prin dispozitie a inspectorului general.

(3) Sectorul si grupul de nave se organizeaza pe compartimente, ture si echipaje, conform specificului activitatilor, potrivit dispozitiei inspectorului general.

Art. 15. - (1) In localitatile din interiorul tarii, in care functioneaza puncte de trecere aeroportuare sau portuare, se organizeaza si functioneaza puncte ale politiei de frontiera.

(2) Zona de competenta teritoriala a politiei de frontiera in punctele de trecere a frontierei este reprezentata de suprafata aeroportului sau portului, cu platformele, imobilele si instalatiile aferente.

Art. 16. - (1) Pentru prevenirea si combaterea migratiei ilegale si a criminalitatii transfrontaliere, in structurile Politiei de Frontiera Romane pot fi infiintate si alte unitati.

(2) Numarul, competenta si structura organizatorica a acestor unitati se stabilesc prin ordin al ministrului de interne.

(3) Sefii unitatilor infiintate in conditiile alin. (1) si (2) sunt numiti si eliberati din functie potrivit competentelor stabilite prin ordin al ministrului de interne.



SECTIUNEA a 4-a
Regulamente de organizare si functionare



Art. 17. - (1) Atributiile Inspectoratului General al Politiei de Frontiera si ale unitatilor teritoriale subordonate se stabilesc prin regulamente de organizare si functionare.

(2) Regulamentul de organizare si functionare a Inspectoratului General al Politiei de Frontiera se aproba de ministrul de interne, iar cele ale unitatilor teritoriale, de catre inspectorul general.



CAPITOLUL III
Raporturile dintre Politia de Frontiera Romana
si autoritatile administratiei publice







Afişează Ordonanta de urgenta nr. 104/2001, privind organizarea si functionarea Politiei de Frontiera Romane. Consolidata 2008 pe o singură pagină



Citeşte mai multe despre:   

Consultă un avocat online
MCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.

Articole Juridice

Aspecte practice privind Cercetarea disciplinara a salariatilor
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor de masa in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor cadou in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati



Jurisprudenţă

In cat timp poate fi aplicata o sanctiune disciplinara unui salariat?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Concursul si perioada de proba. Modalitati diferite de verificare a aptitudinilor profesionale ale salariatului
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Executarea catre salariati a obligatiilor de plata ale institutiilor publice. Care sume pot fi esalonate?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Ştiri Juridice