din anul 2007, atuul tau de DREPT!
2154 de useri online



Prima pagină » Legislaţie » Integral: Legea nr. 351/2018 privind finantarea activitatii Administratiei Nationale a Penitenciarelor si a unitatilor subordonate

INTEGRAL: Legea nr. 351/2018 privind finantarea activitatii Administratiei Nationale a Penitenciarelor si a unitatilor subordonate


Legea nr. 351/2018 privind finantarea activitatii Administratiei Nationale a Penitenciarelor si a unitatilor subordonate

Publicata in Monitorul Oficial nr. 8 din 04.01.2019



Art. 1. - Finantarea activitatii Administratiei Nationale a Penitenciarelor si a unitatilor subordonate acesteia se face in conformitate cu dispozitiile art. 62 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 500/2002 privind finantele publice, cu modificarile si completarile ulterioare.


Art. 2. - (1) Administratia Nationala a Penitenciarelor, penitenciarele, penitenciarele pentru tineri, penitenciarele pentru femei, centrele educative, centrele de detentie, Scoala Nationala de Pregatire a Agentilor de Penitenciare Targu Ocna si Baza de aprovizionare, gospodarire si reparatii pot realiza, dupa caz, urmatoarele venituri proprii:


a) venituri din chirii si arenzi;


b) venituri din activitati de prestare servicii, precum servicii de transport catre terti, cazare si masa in centrele de pregatire proprii, fotocopiere documente in baza cererilor personale ale detinutilor si din tratamente protetice;


c) venituri obtinute din valorificari de bunuri scoase din functiune si deseuri, refacturare utilitati din spatii inchiriate, penalitati si despagubiri, subventii pentru agricultura, garantii de participare, garantii de buna executie, precum si din vanzarea caietelor de sarcini;


d) venituri din taxe de participare la concursuri, taxe/tarife privind testarea psihologica, organizarea si functionarea punctelor de desfacere ale popotelor si bucatariilor de unitate, precum si din cota aplicata meniurilor servite persoanelor din afara sistemului administratiei penitenciare;


e) venituri din donatii si sponsorizari;


f) venituri din transferuri voluntare;


g) alte venituri, conform legii.


(2) Penitenciarele, penitenciarele pentru tineri, penitenciarele pentru femei, centrele educative si centrele de detentie pot realiza venituri proprii din munca persoanelor private de libertate, conform prevederilor Legii nr. 254/2013 privind executarea pedepselor si a masurilor privative de libertate dispuse de organele judiciare in cursul procesului penal, cu modificarile si completarile ulterioare, dupa cum urmeaza:


a) venituri din prestari servicii cu persoanele private de libertate in interiorul sau exteriorul locului de detinere; venituri din prestari servicii cu persoanele private de libertate in interiorul locului de detinere sunt cele precum serviciile de spalatorie, serviciile de intretinere si spalatorie auto, preparare hrana pentru arestatii preventiv aflati in arestul politiei, precum si pentru persoanele private de libertate din alte unitati ale sistemului administratiei penitenciare;


b) venituri din valorificarea produselor obtinute din activitatea proprie, precum produse vegetale, produse animaliere, preparate din carne/lapte, produse de panificatie si patiserie, mic mobilier, articole de tamplarie, precum si produsele confectionate de persoanele private de libertate in cadrul activitatilor educative de tip ocupational;


c) alte venituri, conform legii.


Art. 3. - Centrul de pregatire, odihna si recuperare - Complex Sovata si Centrul de pregatire, odihna si recuperare - Complex Flamingo Eforie Sud se finanteaza in conformitate cu dispozitiile art. 62 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 500/2002, cu modificarile si completarile ulterioare, putand realiza, dupa caz, urmatoarele venituri:


a) venituri din prestari servicii de cazare si masa;


b) venituri din chirii si dobanzi;


c) venituri din prestari de servicii si alte activitati, precum servicii de agrement, fotocopiere documente, telefon, fax, internet;


d) venituri din valorificari de bunuri scoase din functiune si deseuri, refacturare utilitati din spatii inchiriate, penalitati si despagubiri, garantii de participare, garantii de buna executie, precum si din vanzarea caietelor de sarcini;


e) venituri din donatii si sponsorizari;


f) alte venituri, conform legii.


Art. 4. - (1) Finantarea penitenciarelor-spital se realizeaza in conformitate cu prevederile Legii nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, referitoare la finantarea spitalelor publice din reteaua ministerelor si institutiilor cu retea sanitara proprie.


(2) Penitenciarele-spital, pe langa veniturile stabilite de Legea nr. 95/2006, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, mai pot realiza, dupa caz, venituri din:


a) chirii si arenzi;


b) alte activitati, respectiv servicii de transport in interesul personalului propriu, al persoanelor fizice si juridice din sistemul justitiei sau al persoanelor private de libertate, copiere documente in baza cererilor personale ale detinutilor, precum si din taxe de participare la concursuri;


c) valorificari de bunuri scoase din functiune si deseuri, refacturare utilitati din spatii inchiriate, penalitati si despagubiri, garantii de participare, garantii de buna executie, precum si din vanzarea caietelor de sarcini;


d) alte surse, conform legii.


Art. 5. - Veniturile prevazute la art. 2-4 sunt incasate, in conditiile legii, de catre Administratia Nationala a Penitenciarelor sau de unitatile aflate in subordinea acesteia, dupa caz, in scopul finantarii partiale sau totale a cheltuielilor curente si de capital.


Art. 6. - La data intrarii in vigoare a prezentei legi se abroga Legea nr. 48/2012 privind finantarea activitatii Administratiei Nationale a Penitenciarelor si a unitatilor subordonate, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 185 din 22 martie 2012.





Consultă un avocat online
MCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.

Legislaţie

OUG 127/2023 pentru modificarea si completarea unor acte normative, prorogarea unor termene, precum si unele masuri bugetare
Ordonanta de urgenta 127/2023 pentru modificarea si completarea unor acte normative, prorogarea unor ...

OUG 128/2023 pentru unele masuri referitoare la salarizarea personalului din invatamant si alte sectoare de activitate bugetara
Ordonanta de urgenta 128/2023 pentru unele masuri referitoare la salarizarea personalului din invata ...

Legea 414/2023 privind desfasurarea actiunilor in reprezentare pentru protectia intereselor colective ale consumatorilor
Legea nr. 414/2023 privind desfasurarea actiunilor in reprezentare pentru protectia intereselor cole ...

Legea 188/1999, actualizata 2024, privind Statutul functionarilor publici
Legea 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, actualizata 2024 - Republicare Actualizat ...

Legea nr. 412/2023 pentru infiintarea si functionarea punctelor gastronomice locale
Legea nr. 412/2023 pentru infiintarea si functionarea punctelor gastronomice locale Publicata in ...

Legea 393/2023 privind statutul asistentului judecatorului
Legea 393/2023 privind statutul asistentului judecatorului Publicat in Monitorul Oficial cu numar ...

Legea finantelor publice locale, actualizata 2024 - Legea 273/2006
Legea 273/2006 privind finantele publice locale Actualizata prin Legea 387/2023 pentru modificare ...

Legea 500/2002 privind finantele publice, actualizata 2024
Legea 500/2002 privind finantele publice Actualizata prin Legea 262/2023 privind aprobarea Ordona ...

OUG 21/2023 privind Statutul lucratorului cultural profesionist
Ordonanta de urgenta nr. 21/2023 privind Statutul lucratorului cultural profesionist Publicata in ...



Articole Juridice

Aspecte practice privind Cercetarea disciplinara a salariatilor
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor de masa in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor cadou in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor culturale in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor de cresa in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati

Alocatia de stat pentru copii in anul 2024. Conditii de acordare si valoare alocatie
Sursa: MCP Cabinet avocati

Formularul 230 model editabil 2024 PDF. Completeaza Declaratia 230!
Sursa: EuroAvocatura.ro



Jurisprudenţă

In cat timp poate fi aplicata o sanctiune disciplinara unui salariat?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Concursul si perioada de proba. Modalitati diferite de verificare a aptitudinilor profesionale ale salariatului
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Executarea catre salariati a obligatiilor de plata ale institutiilor publice. Care sume pot fi esalonate?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Conditiile speciale de munca presupun cote de contributii de asigurari sociale diferite
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Principiul non bis in idem in ceea ce priveste sanctiunile disciplinare
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Calculul termenului de preaviz in cazul concedierii salariatului
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Impiedicarea salariatului de a intra in incinta unitatii justifica absenta acestuia de la locul de munca. Sanctionare disciplinara abuzaiva
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Bucuresti

Ştiri Juridice