din anul 2007, atuul tau de DREPT!
1524 de useri online



Prima pagină » Legislaţie » Integral: Procedura de anulare a obligatiilor de plata catre AJOFM, AMOFM, CRFPA

INTEGRAL: Procedura de anulare a obligatiilor de plata catre AJOFM, AMOFM, CRFPA


Procedura de anulare a obligatiilor de plata accesorii, in conformitate cu prevederile cap. II - Anularea unor obligatii accesorii din Ordonanta Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilitati fiscal, din 25.11.2019

ARTICOLUL 1 Sfera de aplicare


(1) Prezenta procedura se aplica pentru obligatiile bugetare administrate de Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca (ANOFM) prin entitatile publice subordonate, cu personalitate juridica, respectiv agentiile judetene pentru ocuparea fortei de munca/Agentia Municipala pentru Ocuparea Fortei de Munca Bucuresti (AJOFM/AMOFM) si centrele regionale de formare profesionala a adultilor (CRFPA), si stabileste modul de realizare a activitatii de anulare a obligatiilor de plata accesorii in conformitate cu prevederile cap. II - Anularea unor obligatii accesorii din Ordonanta Guvernului nr. 6/2019 privind instituirea unor facilitati fiscale, cu modificarile si completarile ulterioare, denumita in continuare ordonanta.


(2) Prin obligatii bugetare administrate de ANOFM prin entitatile publice subordonate se intelege obligatii financiare principale reprezentand debite provenite din nerespectarea Legii nr. 76/2002 privind sistemul asigurarilor pentru somaj si stimularea ocuparii fortei de munca, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si alte debite pentru care, potrivit actelor normative in vigoare, AJOFM/AMOFM si CRFPA au competente in stabilire si recuperare, precum si obligatii accesorii aferente acestora, stabilite prin:


a) decizii de imputare emise de AJOFM/AMOFM/CRFPA;


b) procese-verbale de control intocmite de structurile control din cadrul AJOFM/AMOFM;


c) hotarari judecatoresti emise de instanta competenta;


d) decizii/procese-verbale referitoare la obligatiile bugetare accesorii.


(3) Prin obligatii bugetare administrate de ANOFM prin entitatile publice subordonate se intelege inclusiv obligatiile bugetare individualizate in titluri executorii emise potrivit legii, existente in evidenta AJOFM/AMOFM/CRFPA in vederea recuperarii.


(4) Debitorii ce pot beneficia de facilitatile prevazute in prezenta procedura sunt:


a) debitorii, persoane juridice, persoane fizice sau entitati fara personalitate juridica, care la data de 31 decembrie 2018 inclusiv au obligatii bugetare principale restante, administrate de ANOFM prin entitatile publice subordonate (AJOFM/AMOFM/CRFPA), sub un milion lei;


b) debitorii, persoane fizice sau entitati fara personalitate juridica, unitati administrativ-teritoriale sau subdiviziunile administrativ-teritoriale ale municipiului Bucuresti ori institutiile publice, care la data de 31 decembrie 2018 inclusiv au obligatii bugetare principale restante, administrate de ANOFM prin entitatile publice subordonate (AJOFM/AMOFM/CRFPA), de un milion lei sau mai mari.


(5) In categoria debitorilor prevazuti la alin. (4) se includ si urmatorii debitori:


a) debitorii declarati insolvabili, potrivit legii;


b) persoanele carora li s-a stabilit raspunderea solidara potrivit Legii nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare, denumit in continuare Codul de procedura fiscala, sau raspunderea potrivit Legii nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolventei si de insolventa, cu modificarile si completarile ulterioare, sau potrivit Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru obligatiile bugetare aferente perioadei anterioare datei de 31 decembrie 2018 inclusiv, indiferent de data emiterii deciziei de atragere a raspunderii sau a ramanerii definitive a hotararii judecatoresti de atragere a raspunderii;


c) debitorii aflati in procedura insolventei ori aflati in dizolvare, potrivit prevederilor legale in vigoare;


d) debitorii care la data de 31 decembrie 2018 inclusiv inregistreaza numai obligatii de plata accesorii nestinse aferente obligatiilor bugetare principale stinse pana la aceasta data, iar accesoriile nu au fost stinse pana la data intrarii in vigoare a ordonantei privind instituirea unor facilitati fiscale, respectiv pana la data de 8 august 2019;


e) debitorii carora li s-au comunicat decizii de imputare aferente unor obligatii bugetare principale scadente pana la data de 31 decembrie 2018 inclusiv, ca urmare a unui control in derulare la data de 8 august 2019, indiferent de cuantumul obligatiilor bugetare principale si de data comunicarii deciziei de imputare.


(6) Facilitatile fiscale prevazute la art. 2 alin. (1) se acorda de catre ANOFM prin AJOFM/AMOFM/CRFPA.


(7) Obligatiile bugetare de a caror plata depinde acordarea facilitatilor sunt cele administrate/stabilite de fiecare dintre entitatile publice cu personalitate juridica, subordonate ANOFM.


(8) Obligatiile bugetare accesorii ce urmeaza a fi anulate sunt cele calculate de catre entitatile publice cu personalitate juridica, subordonate ANOFM (AJOFM/AMOFM/CRFPA).


(9) Pentru persoanele fizice care desfasoara activitati economice in mod independent sau exercita profesii libere potrivit legii, AJOFM/AMOFM/CRFPA verifica indeplinirea conditiilor prevazute la art. 24, 26 si 27 din ordonanta, dupa caz, pentru ansamblul obligatiilor bugetare existente atat pe CUI/CIF, cat si pe CNP/NIF, potrivit legii.


(10) Pentru debitorii care au infiintate sedii secundare inregistrate fiscal, potrivit legii, facilitatile fiscale se acorda atat pentru obligatiile bugetare datorate de acestia, cat si pentru cele ale sediilor lor secundare si se analizeaza raportat la totalul obligatiilor debitorului si al sediilor sale secundare. Aceste dispozitii sunt aplicabile si pentru debitorii persoane fizice care desfasoara si activitati economice in mod independent sau exercita profesii libere sub alte forme decat asocieri.


(11) In cazul persoanelor fizice care exercita profesii libere sub forma asocierilor, facilitatile fiscale se acorda de catre AJOFM/AMOFM/CRFPA in a carei/carui raza teritoriala debitorul isi are domiciliul fiscal prevazut la art. 31 alin. (1) lit. d) din Codul de procedura fiscala, pentru obligatiile de plata accesorii inregistrate de asociere, iar analiza indeplinirii conditiilor de acordare a facilitatilor fiscale se realizeaza fara a tine cont de modul de indeplinire a obligatiilor bugetare datorate de membrii acestora.


ARTICOLUL 2 Obiectul facilitatilor fiscale


(1) ANOFM, prin entitatile publice subordonate cu personalitate juridica (AJOFM/AMOFM/CRFPA), acorda urmatoarele facilitati fiscale:


a) amanarea la plata a obligatiilor de plata accesorii ramase nestinse la data emiterii Fisei de calcul/Deciziei, pana la data solutionarii cererii de anulare a accesoriilor sau pana la data de 16 decembrie 2019 inclusiv, in cazul nedepunerii acestei cereri, pentru debitorii care notifica AJOFM/AMOFM/CRFPA conform art. 28 alin. (1) din ordonanta;


b) anularea obligatiilor de plata accesorii.


(2) Categoriile de obligatii de plata accesorii care, potrivit ordonantei, pot face obiectul facilitatilor fiscale prevazute la alin. (1) sunt urmatoarele:


a) dobanzi/majorari de intarziere;


b) penalitati de intarziere;


c) orice alte obligatii de plata accesorii.


(3) Obligatiile de plata accesorii prevazute la alin. (2) sunt aferente:


a) obligatiilor bugetare principale restante la 31 decembrie 2018 inclusiv, astfel cum sunt definite la art. 23 alin. (3) din ordonanta;


b) obligatiilor bugetare principale cu termene de plata pana la 31 decembrie 2018 inclusiv si stinse pana la aceasta data;


c) obligatiilor bugetare principale scadente pana la data de 31 decembrie 2018 inclusiv si cuprinse in decizii de imputare emise ca urmare a unui control aflat in derulare la data de 8 august 2019.


(4) In sensul prevederilor art. 27 din ordonanta, prin inspectii aflate in derulare la data de 8 august 2019 se intelege controalele incepute anterior acestei date si pentru care decizia de imputare/procesul-verbal:


a) s-a emis si s-a comunicat incepand cu data de 8 august 2019;


b) s-a emis inainte de data de 8 august 2019 si s-a comunicat incepand cu 8 august 2019.


ARTICOLUL 3 Procedura de acordare a amanarii la plata


(1) Debitorii isi exprima intentia de a beneficia de anularea obligatiilor de plata accesorii potrivit ordonantei, prin depunerea unei notificari, conform modelului prevazut in anexa nr. 1 la prezenta procedura, astfel:


a) la registratura AJOFM/AMOFM/CRFPA;


b) prin posta, cu scrisoare recomandata cu confirmare de primire.


(2) Dupa primirea notificarii prevazute la alin. (1), AJOFM/AMOFM/CRFPA procedeaza la:


a) analiza indeplinirii de catre debitor a obligatiilor bugetare pana la respectiva data. In cazul in care se constata ca debitorul nu si-a indeplinit obligatiile bugetare, organul de executare bugetara il indruma potrivit art. 7 din Codul de procedura fiscala;


b) efectuarea stingerilor, compensarilor si oricaror altor operatiuni necesare in vederea stabilirii cu certitudine a obligatiilor bugetare ce constituie conditie pentru acordarea facilitatii fiscale potrivit art. 24, 26 si 27 din ordonanta, dupa caz.


(3) Dupa depunerea notificarii, in termen de 5 zile lucratoare de la data inregistrarii acesteia, AJOFM/AMOFM/CRFPA emite si comunica debitorului Decizia referitoare la obligatiile de plata accesorii si Fisa de calcul, actualizate.


(4) Fisa de calcul se elibereaza pe baza datelor existente in evidenta creantelor bugetare, conform modelului prevazut in anexa nr. 2 la prezenta procedura.


(5) In cazul in care exista neconcordante intre sumele inscrise in Fisa de calcul si evidenta contabila a debitorului, debitorul poate solicita punerea de acord a acestora in termen de cel mult 3 zile lucratoare de la data comunicarii Fisei de calcul. Dupa clarificarea neconcordantelor, AJOFM/AMOFM/CRFPA intocmeste in doua exemplare Procesul-verbal de punere de acord, conform modelului prevazut in anexa nr. 3 la prezenta procedura, precum si decizia referitoare la obligatiile de plata accesorii si noua fisa de calcul.


(6) Dupa intocmirea procesului-verbal de punere de acord sau in cazul in care debitorul nu solicita clarificarea neconcordantelor in termenul prevazut la alin. (5), AJOFM/AMOFM/CRFPA emite decizia de amanare la plata a obligatiilor de plata accesorii prevazuta in anexa nr. 4 la prezenta procedura, precum si adresa de sistare temporara, totala sau partiala, a executarii silite adresata institutiilor de credit la care debitorul are deschise conturile bancare si/sau tertilor popriti care detin/datoreaza sume de bani debitorului ori, dupa caz, instiintarea de respingere a notificarii prevazuta in anexa nr. 5 la prezenta procedura, daca debitorul nu se incadreaza in niciuna dintre ipotezele reglementate de prevederile art. 24-27 din ordonanta.


(7) Notificarile depuse anterior aprobarii prezentei proceduri, prin ordin al presedintelui ANOFM, se solutioneaza in termen de cel mult 5 zile lucratoare de la data emiterii ordinului.


(8) Notificarea va cuprinde cel putin urmatoarele elemente:


a) datele de identificare a debitorului: denumirea/numele si prenumele acestuia, a/ale reprezentantului legal/ reprezentantului fiscal/imputernicitului, daca este cazul, domiciliul fiscal, codul de identificare fiscala, numarul de telefon/fax al acestora, adresa de e-mail, inclusiv datele de identificare pentru sediile secundare inregistrate fiscal, potrivit legii;


b) obiectul notificarii, respectiv intentia de a beneficia de anularea obligatiilor de plata accesorii prevazute la art. 2 alin. (2), cu precizarea exacta a prevederilor legale in care debitorul considera ca se incadreaza;


c) data si semnatura debitorului/reprezentantului legal/reprezentantului fiscal/imputernicitului.


(9) De la data emiterii deciziei de amanare la plata a obligatiilor de plata accesorii, pentru obligatiile de plata accesorii care fac obiectul amanarii la plata:


a) nu incepe sau se suspenda, dupa caz, procedura de executare silita;


b) nu se efectueaza stingerea pana la data solutionarii cererii de anulare a accesoriilor sau pana la data de 16 decembrie 2019 inclusiv, dupa caz.


(10) In situatia in care pe perioada amanarii la plata se emite decizie referitoare la obligatiile de plata accesorii care cuprinde obligatii de plata accesorii prevazute la art. 2 alin. (2), AJOFM/AMOFM/CRFPA emit, odata cu aceasta decizie, si decizia de modificare a deciziei de amanare la plata a obligatiilor de plata accesorii, prevazuta in anexa nr. 6 la prezenta procedura, prevederile alin. (3) si (9) aplicandu-se in mod corespunzator ori de cate ori este cazul. Decizia de modificare a deciziei de amanare la plata a obligatiilor de plata accesorii inlocuieste decizia emisa anterior. Amanarea la plata a obligatiilor accesorii se acorda in baza notificarii initiale. Deciziile de modificare a deciziei de amanare la plata a obligatiilor bugetare accesorii emise de AJOFM/AMOFM/CRFPA se transmit debitorului.


(11) In cazul in care ulterior emiterii deciziilor de amanare la plata a obligatiilor accesorii se constata erori in continutul acestora, pe baza documentelor care atesta aceasta situatie, AJOFM/AMOFM/CRFPA emit decizie de modificare a deciziei de amanare la plata a obligatiilor accesorii. Deciziile de modificare a deciziei de amanare la plata a obligatiilor bugetare accesorii emise de AJOFM/AMOFM/CRFPA se transmit debitorului.


(12) In situatia in care debitorul nu depune cererea de anulare a accesoriilor pana la data de 16 decembrie 2019 inclusiv, AJOFM/AMOFM/CRFPA emite si comunica decizia de pierdere a valabilitatii amanarii la plata a obligatiilor de plata accesorii, prevazuta in anexa nr. 7 la prezenta procedura.


(13) In cazul obligatiilor de plata stabilite de AJOFM/AMOFM/CRFPA, prin decizie referitoare la obligatii de plata accesorii se intelege titlul de creanta prin care se individualizeaza obligatiile de plata accesorii, potrivit legislatiei specifice.


(14) Notificarea privind intentia de a beneficia de anularea obligatiilor de plata accesorii nu este obligatorie, ci are drept scop obtinerea efectelor prevazute la alin. (9).


ARTICOLUL 4 Procedura de acordare a anularii obligatiilor de plata accesorii


(1) Anularea obligatiilor de plata accesorii se solicita de catre debitori, inclusiv de catre cei care au notificat AJOFM/AMOFM/CRFPA, conform art. 3 alin. (1), in baza unei cereri de anulare a accesoriilor, conform modelului prevazut in anexa nr. 8 la prezenta procedura, depusa la registratura AJOFM/AMOFM/CRFPA sau comunicata prin posta, cu scrisoare recomandata cu confirmare de primire. Cererea poate fi depusa dupa indeplinirea conditiilor de acordare a anularii, dar nu mai tarziu de 16 decembrie 2019 inclusiv.


(2) Debitorii care au obligatii de plata stabilite in acte administrative a caror executare este suspendata, in conditiile legii, la data de 31 decembrie 2018 inclusiv, ale carei efecte nu au incetat si care intentioneaza sa beneficieze de anularea obligatiilor de plata accesorii potrivit cap. II din ordonanta vor face mentiuni cu privire la renuntarea la efectele suspendarii actului administrativ in notificarea si/sau cererea de anulare a accesoriilor.


(3) Renuntarea la efectele suspendarii are drept scop aplicarea dispozitiilor cap. II din ordonanta si nu da dreptul AJOFM/AMOFM/CRFPA de a incepe sau continua procedura de executare silita.


(4) Cererea de anulare a accesoriilor cuprinde cel putin urmatoarele:


a) datele de identificare a debitorului: denumirea/numele si prenumele acestuia, a/ale reprezentantului legal/reprezentantului fiscal/imputernicitului, daca este cazul, domiciliul fiscal, codul de identificare fiscala, numarul de telefon/fax al acestora, adresa de e-mail, inclusiv datele de identificare pentru sediile secundare inregistrate fiscal, potrivit legii;


b) obiectul cererii, respectiv anularea obligatiilor de plata accesorii prevazute la art. 2 alin. (2), cu precizarea facilitatilor fiscale solicitate, prevazute la art. 24, 26 si 27 din ordonanta, dupa caz;


c) data si semnatura debitorului/reprezentantului legal/reprezentantului fiscal/imputernicitului.


(5) Pentru indeplinirea conditiei prevazute la art. 24 lit. b) din ordonanta, debitorul trebuie sa aiba stinse la data depunerii cererii de anulare a accesoriilor toate obligatiile bugetare principale si accesorii administrate de AJOFM/AMOFM/CRFPA cu termene de plata cuprinse intre data de 1 ianuarie 2019 si data depunerii cererii de anulare a accesoriilor.


(6) In termen de cel mult 5 zile lucratoare de la data inregistrarii cererii de anulare a accesoriilor, AJOFM/AMOFM/CRFPA:


a) analizeaza indeplinirea conditiilor prevazute de cap. II din ordonanta;


b) emite si comunica, daca este cazul, decizia referitoare la obligatiile de plata accesorii, in vederea actualizarii obligatiilor de plata accesorii ce pot face obiectul anularii;


c) reface Fisa de calcul in situatia in care au fost stinse obligatii de plata accesorii ce pot face obiectul anularii;


d) emite decizia de anulare a obligatiilor de plata accesorii, prevazuta in anexa nr. 9 la prezenta procedura, sau decizia de respingere a cererii de anulare a obligatiilor de plata accesorii, prevazuta in anexa nr. 10 la prezenta procedura, dupa caz.


(7) Inainte de emiterea deciziei de respingere a cererii de anulare a accesoriilor, AJOFM/AMOFM/CRFPA audiaza debitorul, potrivit art. 9 alin. (1) din Codul de procedura fiscala, ocazie cu care ii indica conditiile ce nu au fost indeplinite.


(8) In situatia in care au fost stinse obligatii de plata accesorii incepand cu data de 8 august 2019, ce pot face obiectul anularii, precum si in cazul accesoriilor incluse in ratele de esalonare cu termene de plata dupa data de 8 august 2019 achitate odata cu plata ratei de esalonare, potrivit art. 31 alin. (2) din ordonanta, se naste dreptul de restituire al debitorului, in conformitate cu prevederile Codului de procedura fiscala.


(9) In aplicarea prevederilor art. 26 din ordonanta, obligatiile de plata accesorii ce pot face obiectul anularii sunt:


a) cele aferente obligatiilor bugetare principale al caror termen de prescriptie a dreptului de a cere executarea silita conform Codului de procedura fiscala nu s-a implinit;


b) cele datorate si nestinse la data de 31 decembrie 2018 inclusiv.


(10) In cazul in care ulterior emiterii deciziilor de anulare a obligatiilor de plata accesorii se constata erori in continutul acestora, pe baza documentelor care atesta aceasta situatie, AJOFM/AMOFM/CRFPA emit decizie de modificare a deciziei de anulare a obligatiilor de plata accesorii, prevazuta in anexa nr. 11 la prezenta procedura.


(11) In situatia in care AJOFM/AMOFM/CRFPA acorda facilitatea fiscala prevazuta la art. 27 din ordonanta, iar ulterior este emisa o decizie de solutionare a contestatiilor prin care se dispune desfiintarea deciziei de imputare in cauza, cu consecinta refacerii controlului, dupa primirea noii decizii de imputare debitorul poate depune o noua cerere de anulare a accesoriilor, in termen de 90 de zile de la data comunicarii noii decizii de imputare, AJOFM/AMOFM/CRFPA refacand evidenta financiara si emitand, dupa caz, decizia de desfiintare a deciziei de anulare a obligatiilor de plata accesorii, prevazuta in anexa nr. 12 la prezenta procedura, si/sau decizia de respingere a cererii de anulare a accesoriilor.


ARTICOLUL 5 Retragerea notificarii/cererii de anulare a accesoriilor


(1) Notificarea depusa potrivit art. 3 poate fi retrasa de debitor oricand, prin depunerea in acest sens a unei cereri. AJOFM/AMOFM/CRFPA comunica debitorului decizia prin care se ia act de retragerea notificarii si se desfiinteaza decizia de amanare la plata a obligatiilor de plata accesorii, conform modelului prevazut in anexa nr. 13 la prezenta procedura.


(2) Cererea de anulare a accesoriilor poate fi retrasa de debitor oricand, prin depunerea in acest sens a unei cereri la AJOFM/AMOFM/CRFPA. Prin retragerea cererii, debitorul isi mentine dreptul de a depune o noua cerere de anulare a accesoriilor, cu respectarea conditiilor prevazute in acest sens de ordonanta.


ARTICOLUL 6 Anularea obligatiilor in cazul persoanelor pentru care s-a atras raspunderea


(1) In situatia debitorilor prevazuti la art. 1 alin. (5) lit. b), notificarea/cererea de anulare se depune la AJOFM/AMOFM/CRFPA in raza careia/caruia acestia isi au domiciliul fiscal potrivit Codului de procedura fiscala, cu indicarea debitorului principal si a cuantumului obligatiilor bugetare pentru care le-a fost atrasa raspunderea, aplicandu-se in mod corespunzator prevederile art. 3-5.


(2) La acordarea facilitatii pentru obligatiile pentru care s-a atras raspunderea potrivit legii, pentru analiza indeplinirii conditiilor prevazute la cap. II din ordonanta, AJOFM/AMOFM/CRFPA care administreaza obligatiile bugetare ale persoanei raspunzatoare are in vedere numai obligatiile ce ii revin acesteia, nu si pe cele ce revin debitorului principal.


ARTICOLUL 7 Dispozitii finale


(1) Deciziile prevazute de prezenta procedura se emit de catre AJOFM/AMOFM/CRFPA, in doua exemplare, dintre care un exemplar se comunica debitorului, iar un exemplar se arhiveaza la dosarul de debit al acestuia. Aceste prevederi sunt aplicabile si instiintarii prevazute la art. 3 alin. (6).


(2) In situatia debitorilor care au infiintate sedii secundare inregistrate fiscal, potrivit legii, deciziile prevazute la alin. (1) se emit separat pentru debitor si separat pentru fiecare dintre sediile sale secundare.


(3) Formularele prevazute in anexele prezentei proceduri se editeaza de catre AJOFM/AMOFM/CRFPA utilizand sau nu, dupa caz, sistemul informatic.





Consultă un avocat online
MCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.

Legislaţie

OUG 127/2023 pentru modificarea si completarea unor acte normative, prorogarea unor termene, precum si unele masuri bugetare
Ordonanta de urgenta 127/2023 pentru modificarea si completarea unor acte normative, prorogarea unor ...

OUG 128/2023 pentru unele masuri referitoare la salarizarea personalului din invatamant si alte sectoare de activitate bugetara
Ordonanta de urgenta 128/2023 pentru unele masuri referitoare la salarizarea personalului din invata ...

Legea 414/2023 privind desfasurarea actiunilor in reprezentare pentru protectia intereselor colective ale consumatorilor
Legea nr. 414/2023 privind desfasurarea actiunilor in reprezentare pentru protectia intereselor cole ...

Legea 188/1999, actualizata 2024, privind Statutul functionarilor publici
Legea 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, actualizata 2024 - Republicare Actualizat ...

Legea nr. 412/2023 pentru infiintarea si functionarea punctelor gastronomice locale
Legea nr. 412/2023 pentru infiintarea si functionarea punctelor gastronomice locale Publicata in ...

Legea 393/2023 privind statutul asistentului judecatorului
Legea 393/2023 privind statutul asistentului judecatorului Publicat in Monitorul Oficial cu numar ...

Legea finantelor publice locale, actualizata 2024 - Legea 273/2006
Legea 273/2006 privind finantele publice locale Actualizata prin Legea 387/2023 pentru modificare ...

Legea 500/2002 privind finantele publice, actualizata 2024
Legea 500/2002 privind finantele publice Actualizata prin Legea 262/2023 privind aprobarea Ordona ...

OUG 21/2023 privind Statutul lucratorului cultural profesionist
Ordonanta de urgenta nr. 21/2023 privind Statutul lucratorului cultural profesionist Publicata in ...



Articole Juridice

Aspecte practice privind Cercetarea disciplinara a salariatilor
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor de masa in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor cadou in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor culturale in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor de cresa in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati

Alocatia de stat pentru copii in anul 2024. Conditii de acordare si valoare alocatie
Sursa: MCP Cabinet avocati

Formularul 230 model editabil 2024 PDF. Completeaza Declaratia 230!
Sursa: EuroAvocatura.ro



Jurisprudenţă

In cat timp poate fi aplicata o sanctiune disciplinara unui salariat?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Concursul si perioada de proba. Modalitati diferite de verificare a aptitudinilor profesionale ale salariatului
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Executarea catre salariati a obligatiilor de plata ale institutiilor publice. Care sume pot fi esalonate?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Conditiile speciale de munca presupun cote de contributii de asigurari sociale diferite
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Principiul non bis in idem in ceea ce priveste sanctiunile disciplinare
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Calculul termenului de preaviz in cazul concedierii salariatului
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Impiedicarea salariatului de a intra in incinta unitatii justifica absenta acestuia de la locul de munca. Sanctionare disciplinara abuzaiva
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Bucuresti

Ştiri Juridice