din anul 2007, atuul tau de DREPT!
1999 de useri online



Prima pagină » Legislaţie » Integral: Ordonanta nr. 79/2003, privind controlul si recuperarea fondurilor comunitare, precum si a fondurilor de cofinantare aferente utilizate necorespunzator

INTEGRAL: Ordonanta nr. 79/2003, privind controlul si recuperarea fondurilor comunitare, precum si a fondurilor de cofinantare aferente utilizate necorespunzator


Ordonanta nr. 79/2003, privind controlul si recuperarea fondurilor comunitare, precum si a fondurilor de cofinantare aferente utilizate necorespunzator

Ultimele acte modificatoare:
- O.G. nr. 12/2007
- Legea nr. 205/2007
- O.G. nr. 20/2008 publicata in MOF nr. 613 din 20/08/2008.


In temeiul art. 107 din Constitutie si al art. 1 pct. II. 3 din Legea nr. 279/2003 privind abilitarea Guvernului de a emite ordonante,



Guvernul Romaniei adopta prezenta ordonanta.



CAPITOLUL I
Dispozitii generale





SECTIUNEA 1
Definitii



Art. 1. - Prezenta ordonanta reglementeaza activitatile de constatare si de recuperare a sumelor platite necuvenit din asistenta financiara nerambursabila acordata Romaniei de Comunitatea Europeana si/sau din fondurile de cofinantare aferente, ca urmare a unor nereguli.


Art. 2. - In sensul prezentei ordonante, termenii si expresiile de mai jos se definesc dupa cum urmeaza:


a) neregula reprezinta orice abatere de la legalitate, regularitate si conformitate in raport cu dispozitiile legale nationale si/sau comunitare, precum si cu prevederile contractelor ori ale altor angajamente legale incheiate in baza acestor dispozitii, care prejudiciaza bugetul general al Comunitatii Europene si/sau bugetele administrate de aceasta ori in numele ei, precum si bugetele din care provine cofinantarea aferenta printr-o cheltuiala necuvenita;


b) frauda reprezinta orice actiune sau omisiune intentionata in legatura cu obtinerea, utilizarea sau gestionarea fondurilor comunitare provenind din bugetul general al Comunitatilor Europene sau din bugetele administrate de acestea ori in numele lor, precum si/sau din bugetele de cofinantare aferente, incriminata prin Codul penal, Legea nr. 78/2000 pentru prevenirea, descoperirea si sanctionarea faptelor de coruptie, cu modificarile si completarile ulterioare, sau prin alte legi speciale;


c) fondurile comunitare sunt sume provenite din asistenta financiara nerambursabila acordata Romaniei de Comunitatea Europeana;


d) creantele bugetare rezultate din nereguli reprezinta sume de recuperat la bugetul general al Comunitatii Europene si/sau la bugetele administrate de aceasta ori in numele ei, precum si/sau la bugetele de cofinantare aferente, ca urmare a utilizarii necorespunzatoare a fondurilor comunitare si a sumelor de cofinantare aferente si/sau ca urmare a obtinerii necuvenite de sume in cadrul masurilor care fac parte din sistemul de finantare integrala ori partiala a acestor fonduri;


e) autoritatile cu competente in gestionarea fondurilor comunitare sunt agentiile de implementare in cadrul programelor PHARE si ISPA, Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit, Agentia de Plati si Interventie in Agricultura, autoritatile de management in cadrul programelor operationale finantate din fonduri structurale si de coeziune, autoritatile nationale responsabile de participarea Romaniei la alte programe finantate din fonduri comunitare, precum si din fonduri aferente Instrumentului de asistenta pentru preaderare si Instrumentului european de vecinatate si parteneriat finantate din fonduri comunitare;


f) activitatea de constatare a creantelor bugetare rezultate din nereguli este activitatea prin care se verifica, se stabileste si se individualizeaza obligatia de plata sub forma unui titlu de creanta.


g) activitatea de recuperare consta in exercitarea functiei administrative de catre autoritatile cu atributii specifice, in vederea stingerii creantelor bugetare rezultate din nereguli, si care este reglementata de prezenta ordonanta si de actele normative emise in aplicarea acesteia;


h) Codul de procedura fiscala semnifica Ordonanta Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.



SECTIUNEA a 2-a
Obiectul constatarii existentei si recuperarii creantelor bugetare
rezultate din nereguli



Art. 3. - (1) Obiectul constatarii existentei creantelor bugetare il constituie stabilirea neregulilor, prejudiciilor si/sau a persoanelor juridice ori fizice debitoare, ca urmare a nerespectarii legalitatii, conformitatii si regularitatii utilizarii si administrarii fondurilor comunitare si a fondurilor de cofinantare aferente.


(2) Constituie titlu de creanta:


a) actul/documentul de constatare, stabilire si individualizare a obligatiilor de plata privind creantele bugetare rezultate din nereguli, precum si accesoriile acestora si costurile bancare;


b) hotararea judecatoreasca definitiva si irevocabila, prin care se stabileste obligatia de plata privind creantele bugetare rezultate din nereguli.


(3) Creantele bugetare rezultate din nereguli, inclusiv accesoriile datorate conform contractelor sau altor angajamente legale prin care se utilizeaza fondurile comunitare si cofinantarea aferenta, inscrise in titlul de creanta specificat la alin. (2) lit. a), se stabilesc in moneda utilizata pentru efectuarea platilor in cadrul contractului ori altor angajamente legale sau acordului de finantare si in lei, utilizandu-se cursul de referinta comunicat de Banca Nationala a Romaniei, valabil la data emiterii titlului de creanta.


(4) Titlul de creanta specificat la alin. (2) lit. a) constituie instiintare de plata si cuprinde elementele actului administrativ fiscal prevazute de Codul de procedura fiscala, precum si elemente specifice, acolo unde este necesar.


(5) Titlul de creanta se comunica debitorului in conformitate cu prevederile Codului de procedura fiscala.


(6) Impotriva titlului de creanta debitorul poate formula contestatie la organul emitent, in conditiile si termenele stabilite de Ordonanta Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 174/2004, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.


Art. 4. - (1) Constituie obiect al recuperarii creantelor bugetare rezultate din nereguli sumele platite necuvenit din fonduri comunitare si/sau din cofinantarea aferenta, costurile bancare, inclusiv accesoriile acestora, precum si alte sume stabilite de lege in sarcina debitorului.


(2) Creantele bugetare rezultate din nereguli sunt asimilate creantelor fiscale, in sensul drepturilor si obligatiilor care revin creditorilor, autoritatilor cu competente in gestionarea asistentei financiare comunitare nerambursabile si debitorilor.





SECTIUNEA a 3-a
Obligatia si raspunderea la plata



Art. 5. - (1) Platitor al creantelor bugetare rezultate din nereguli este persoana juridica sau fizica stabilita debitor prin titlul de creanta.


(2) In cazul in care creanta bugetara rezultata din nereguli nu a fost achitata de catre persoanele prevazute la alin. (1), debitor devine persoana juridica sau fizica prevazuta de Codul de procedura fiscala.



CAPITOLUL II
Modalitati de stingere a creantelor bugetare



Art. 6. - Stingerea creantelor bugetare rezultate din nereguli se realizeaza prin plata voluntara efectuata de catre persoanele prevazute la art. 5, prin deducerea din platile urmatoare pe care sunt indreptatite sa le primeasca persoanele prevazute la art. 5 alin. (1), prin executare silita ori prin alte modalitati prevazute de lege.


Art. 7. - (1) Recuperarea creantelor bugetare rezultate din nereguli, prin plata voluntara sau deducerea din platile urmatoare pe care sunt indreptatite sa le primeasca persoanele prevazute la art. 5 alin. (1), se efectueaza in conturile indicate in titlul de creanta, in moneda stabilita in contractul/acordul de finantare sau angajamentul legal.


(2) Recuperarea creantelor bugetare rezultate din nereguli, prin executare silita, se efectueaza in lei, conform Codului de procedura fiscala, in conturile indicate in titlul executoriu sau comunicate de autoritatile prevazute la art. 2 lit. e).


Art. 71. - (1) Pentru creantele bugetare rezultate din nereguli termenul de plata se stabileste in functie de data comunicarii titlului de creanta in conditiile Codului de procedura fiscala sau potrivit legii, dupa caz.


(2) Pentru neachitarea la termen a obligatiilor prevazute la art. 7 alin. (1) debitorul datoreaza dupa acest termen majorari de intarziere, conform prevederilor legale in materie de colectare a creantelor fiscale.


Art. 8. - Abrogat.


Art. 9. - (1) Abrogat.


(2) Procedura de recuperare a creantelor bugetare rezultate din nereguli nu influenteaza in niciun mod exercitarea actiunii penale in cazul in care neregulile constituie, potrivit legii penale, infractiuni.


Art. 10. - (1) Pentru creantele bugetare rezultate din nereguli, actul prevazut la art. 3 alin. (2) lit. a), comunicat debitorului, constituie titlu executoriu in conditiile Codului de procedura fiscala.


(2) Pentru creantele bugetare rezultate din nereguli asupra carora s-a pronuntat instanta judecatoreasca, executarea silita se efectueaza in temeiul hotararii judecatoresti care constituie titlu executoriu in conditiile prevazute de Codul de procedura civila.


(3) In cazul in care creantele bugetare rezultate din nereguli nu pot fi recuperate prin plata voluntara sau deducere, autoritatile competente in gestionarea fondurilor comunitare vor transmite titlurile executorii prevazute la alin. (1) si (2) organelor teritoriale subordonate Agentiei Nationale de Administrare Fiscala si/sau organelor competente ale celorlalti creditori bugetari, care vor duce la indeplinire masurile asiguratorii si vor efectua procedura de executare silita pentru recuperarea sumelor platite necuvenit din fondurile comunitare si/sau fondurile de cofinantare pe care le administreaza, in conformitate cu prevederile Codului de procedura fiscala.


(4) Sumele recuperate de organele competente stabilite potrivit alin. (3) se vireaza in lei in conturile indicate in titlul executoriu sau comunicate de autoritatile prevazute la art. 2 lit. e).


(5) Creantele bugetare stabilite in euro se inscriu in titlurile executorii prevazute la alin. (1) si (2) in lei, utilizandu-se cursul de referinta comunicat de Banca Nationala a Romaniei, valabil la data emiterii titlului de creanta.



CAPITOLUL II1
Responsabilitatile si obligatiile autoritatilor competente cu
constatarea creantelor bugetare rezultate din nereguli si ale
altor autoritati cu competente de control al modului
de gestionare a fondurilor comunitare



Art. 11. - (1) Autoritatile cu competente in gestionarea fondurilor comunitare si a cofinantarii aferente au responsabilitatea de a lua masurile necesare pentru identificarea neregulilor si constatarea creantelor bugetare rezultate din nereguli, in cadrul domeniului lor de competenta, precum si pentru recuperarea sumelor reprezentand creante bugetare rezultate din nereguli.


(11) Autoritatile cu competente in gestionarea fondurilor comunitare in cadrul fondurilor structurale si de coeziune pot delega activitatea de constatare organismelor intermediare, dar raman in continuare raspunzatoare atat pentru constatarea creantelor bugetare rezultate din nereguli, cat si pentru recuperarea acestora.


(2) In scopul identificarii neregulilor, autoritatile cu competente in gestionarea fondurilor comunitare si a cofinantarii aferente au obligatia verificarii sesizarilor provenite din interiorul si din exteriorul autoritatii, inclusiv a celor cuprinse in rapoartele de audit si in rapoartele de control ale institutiilor cu atributii de control al obtinerii, derularii si utilizarii fondurilor comunitare, precum si a fondurilor de cofinantare aferente.


(21) Autoritatile cu competente in gestionarea fondurilor comunitare au obligatia de a initia procedura de constatare a creantelor bugetare rezultate din nereguli in interval de 7 zile lucratoare de la primirea sesizarilor mentionate la alin. (2).


(22) Autoritatile cu competente in gestionarea fondurilor comunitare au obligatia de a inscrie in Registrul debitorilor creantele bugetare rezultate din nereguli, in 3 zile lucratoare de la data emiterii titlului de creanta.


(3) Constatarea creantelor bugetare rezultate din nereguli se efectueaza de catre autoritatile cu competente in gestionarea fondurilor comunitare, prin compartimentele de specialitate organizate in acest scop in cadrul autoritatii sau in cadrul institutiei in structura careia functioneaza autoritatea.


(4) Prin exceptie de la prevederile alin. (3), la solicitarea autoritatilor cu competente in gestionarea fondurilor comunitare, constatarea creantelor bugetare rezultate din nereguli se efectueaza de compartimentele de specialitate din cadrul ministerului coordonator al autoritatii cu competente in gestionarea fondurilor comunitare.


(5) Constatarea creantelor bugetare rezultate din nereguli se realizeaza de catre Serviciul Inspectia modului de constituire a creantelor bugetare rezultate din nereguli in utilizarea fondurilor europene din cadrul Inspectiei Generale Ministerul Economiei si Finantelor, la solicitarea expresa a autoritatilor cu competente in gestionarea fondurilor comunitare enumerate la art. 2 lit. e), in situatiile in care:


a) autoritatea cu competente in gestionarea fondurilor comunitare are calitatea de beneficiar, cu exceptia cazurilor in care aceste autoritati sunt entitati publice sau persoane juridice romane de interes strategic national, cum sunt cele din sectorul transporturi, caz in care constatarea creantelor bugetare se face de catre structurile de control din cadrul Ministerului Transporturilor;


b) persoanele din cadrul autoritatii cu competente in gestionarea fondurilor comunitare, implicate in procesul de constatare a creantelor bugetare rezultate din nereguli, au un interes personal sau patrimonial ce ar putea influenta indeplinirea cu obiectivitate a atributiilor ce le revin potrivit legii;


c) sunt necesare actiuni de control complexe, cu implicatii interinstitutionale;


d) Comisia Europeana a stabilit debite ca urmare a unor nereguli in cadrul programelor PHARE anterioare Programului PHARE 1998;


e) Comisia Europeana a stabilit, pana la data intrarii in vigoare a prezentei ordonante, debite ca urmare a unei nereguli in cadrul participarii Romaniei la programele comunitare;


f) in cazul descoperirii unor indicii privind posibile nereguli la nivelul Autoritatii de Certificare si Plata din cadrul Ministerului Economiei si Finantelor.


(6) In urma desfasurarii activitatii de constatare, in limitele atributiilor ce le revin, toate autoritatile cu competente in gestionarea fondurilor comunitare si Serviciul Inspectia modului de constituire a creantelor bugetare rezultate din nereguli in utilizarea fondurilor europene din cadrul Inspectiei Generale - Ministerul Economiei si Finantelor au obligatia sa sesizeze de indata Departamentul pentru Lupta Antifrauda - DLAF in cazul descoperirii unor indicii privind posibile fraude


(7) Drepturile si obligatiile autoritatilor cu competente in gestionarea fondurilor comunitare prevazute la art. 10 alin. (8)-(11) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 49/2005 privind stabilirea unor masuri de reorganizare in cadrul administratiei publice centrale, aprobata cu modificari prin Legea nr. 411/2005, cu modificarile si completarile ulterioare, se aplica in mod corespunzator Serviciului Inspectia modului de constituire a creantelor bugetare rezultate din nereguli in utilizarea fondurilor europene din cadrul Inspectiei Generale - Ministerul Economiei si Finantelor.


Art. 111. - (1) Autoritatea de Audit de pe langa Curtea de Conturi a Romaniei, prin structurile sale la nivel central si regional, este autoritatea nationala competenta sa efectueze audit extern, in conformitate cu legislatia Uniunii Europene si cu legislatia nationala, asupra modului de gestionare a fondurilor comunitare.


(2) In vederea evaluarii sistemelor de management si control privind modul de gestionare a fondurilor comunitare si pentru prevenirea si/sau identificarea unor nereguli asa cum sunt definite la art. 2, Autoritatea de Audit, prin structurile sale la nivel central si regional, efectueaza audit extern asupra programelor PHARE, ISPA si SAPARD, asupra programelor finantate din fonduri structurale si de coeziune, din fonduri externe nerambursabile aferente Instrumentului de Asistenta pentru Preaderare si Instrumentului European de Vecinatate si Parteneriat, Facilitatii Schengen, din Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala si din Fondul european pentru pescuit.


(3) Constatarile Autoritatii de Audit, rezultate ca urmare a efectuarii misiunilor sale de audit, care pot constitui nereguli asa cum sunt ele definite la art. 2, sunt comunicate autoritatilor cu competente in gestionarea fondurilor comunitare, pentru a demara propriile proceduri in vederea emiterii titlului de creanta. Ca urmare a acestor sesizari, aceste autoritati vor aduce la cunostinta Autoritatii de Audit rezultatul misiunilor de control efectuate.


(4) Constatarile Autoritatii de Audit, rezultate ca urmare a efectuarii misiunilor sale de audit, in care sunt descoperite indicii de posibile fraude, sunt comunicate imediat Departamentului pentru Lupta Antifrauda - DLAF.


(5) Departamentul pentru Lupta Antifrauda - DLAF, in calitate de institutie de contact cu Oficiul European de Lupta Antifrauda - OLAF, asigura, sprijina sau coordoneaza, dupa caz, indeplinirea obligatiilor ce revin Romaniei privind protectia intereselor financiare ale Comunitatii Europene, in conformitate cu prevederile art. 280 din Tratatul de instituire a Comunitatii Europene, avand atributia de control al obtinerii, derularii sau utilizarii fondurilor comunitare, precum si a fondurilor de cofinantare aferente.


(6) Ministerul Finantelor Publice, prin directia de specialitate, are si rolul de coordonare metodologica la nivel national pentru desfasurarea activitatii de constatare a creantelor bugetare rezultate din nereguli.


(7) Autoritatile cu competente in gestionarea fondurilor comunitare, precum si Serviciul Inspectia modului de constituire a creantelor bugetare rezultate din nereguli in utilizarea fondurilor europene din cadrul Inspectiei Generale - Ministerul Economiei si Finantelor au obligatia de a comunica, in termen de 30 de zile de la data primirii solicitarii Departamentului pentru Lupta Antifrauda - DLAF, masurile luate pentru remedierea aspectelor semnalate prin actele de control ale departamentului, precum si actiunile intreprinse pentru recuperarea eventualelor prejudicii.


Art. 112. - (1) Dreptul de a stabili obligatia de plata se prescrie in termen de 5 ani de la data inchiderii programului daca normele comunitare nu prevad un termen mai mare.


(2) Intreruperea si suspendarea termenului de prescriptie a dreptului de stabilire a obligatiei de plata se realizeaza in cazurile si in conditiile stabilite de lege pentru intreruperea si suspendarea termenului de prescriptie a dreptului la actiune potrivit dreptului comun.


(21) Intreruperea si suspendarea termenului de prescriptie a dreptului de stabilire a obligatiei de plata pentru care normele comunitare prevad un termen mai mare de 5 ani se realizeaza in cazurile si in conditiile stabilite de normele comunitare respective.


(3) Dreptul de a cere executarea silita a creantelor stabilite prin prezenta ordonanta se prescrie in termen de 5 ani de la data cand a luat nastere acest drept.


(4) Suspendarea si intreruperea termenului de prescriptie a dreptului de a cere executarea silita sunt reglementate de Codul de procedura fiscala.


Art. 113. - (1) In cazul debitelor stabilite de Comisia Europeana si/sau de autoritatile cu competente in gestionarea fondurilor comunitare, pentru care constatarea si/sau recuperarea creantelor bugetare rezultate din nereguli nu a putut fi efectuata si pentru care conturile fondurilor comunitare au fost reintregite la termenele impuse de Comisia Europeana sau de necesitatea continuarii finantarii programelor, autoritatile cu competente in gestionarea fondurilor comunitare pot propune reglementarea financiara de stingere a obligatiilor bugetare generate de reintregirea conturilor fondurilor comunitare si a celor generate de plata in mod necuvenit a sumelor de cofinantare aferenta.


(2) Pentru debitele stabilite de Comisia Europeana, specificate la art. 11 alin. (5) lit. d) si e), se imputerniceste Ministerul Finantelor Publice pentru recuperarea in conditiile legii sau, dupa caz, propunerea reglementarii financiare de stingere a obligatiilor bugetare generate de reintregirea conturilor fondurilor comunitare.



CAPITOLUL III
Dispozitii finale



Art. 12. - In termen de 90 de zile de la data publicarii prezentei ordonante in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, Guvernul, la propunerea Ministerului Finantelor Publice, va aproba normele metodologice de aplicare a acesteia, care vor intra in vigoare la data de 1 ianuarie 2004.


Art. 13. - Prezenta ordonanta intra in vigoare la data de 1 ianuarie 2004.



PRIM-MINISTRU
ADRIAN NASTASE



Contrasemneaza:

p. Ministrul finantelor publice,
Gheorghe Gherghina,
secretar de stat


Bucuresti, 28 august 2003.


Nr. 79.







Consultă un avocat online
MCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.

Legislaţie

OUG 127/2023 pentru modificarea si completarea unor acte normative, prorogarea unor termene, precum si unele masuri bugetare
Ordonanta de urgenta 127/2023 pentru modificarea si completarea unor acte normative, prorogarea unor ...

OUG 128/2023 pentru unele masuri referitoare la salarizarea personalului din invatamant si alte sectoare de activitate bugetara
Ordonanta de urgenta 128/2023 pentru unele masuri referitoare la salarizarea personalului din invata ...

Legea 414/2023 privind desfasurarea actiunilor in reprezentare pentru protectia intereselor colective ale consumatorilor
Legea nr. 414/2023 privind desfasurarea actiunilor in reprezentare pentru protectia intereselor cole ...

Legea 188/1999, actualizata 2024, privind Statutul functionarilor publici
Legea 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, actualizata 2024 - Republicare Actualizat ...

Legea nr. 412/2023 pentru infiintarea si functionarea punctelor gastronomice locale
Legea nr. 412/2023 pentru infiintarea si functionarea punctelor gastronomice locale Publicata in ...

Legea 393/2023 privind statutul asistentului judecatorului
Legea 393/2023 privind statutul asistentului judecatorului Publicat in Monitorul Oficial cu numar ...

Legea finantelor publice locale, actualizata 2024 - Legea 273/2006
Legea 273/2006 privind finantele publice locale Actualizata prin Legea 387/2023 pentru modificare ...

Legea 500/2002 privind finantele publice, actualizata 2024
Legea 500/2002 privind finantele publice Actualizata prin Legea 262/2023 privind aprobarea Ordona ...

OUG 21/2023 privind Statutul lucratorului cultural profesionist
Ordonanta de urgenta nr. 21/2023 privind Statutul lucratorului cultural profesionist Publicata in ...



Articole Juridice

Aspecte practice privind Cercetarea disciplinara a salariatilor
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor de masa in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor cadou in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor culturale in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor de cresa in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati

Alocatia de stat pentru copii in anul 2024. Conditii de acordare si valoare alocatie
Sursa: MCP Cabinet avocati

Formularul 230 model editabil 2024 PDF. Completeaza Declaratia 230!
Sursa: EuroAvocatura.ro



Jurisprudenţă

In cat timp poate fi aplicata o sanctiune disciplinara unui salariat?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Concursul si perioada de proba. Modalitati diferite de verificare a aptitudinilor profesionale ale salariatului
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Executarea catre salariati a obligatiilor de plata ale institutiilor publice. Care sume pot fi esalonate?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Conditiile speciale de munca presupun cote de contributii de asigurari sociale diferite
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Principiul non bis in idem in ceea ce priveste sanctiunile disciplinare
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Calculul termenului de preaviz in cazul concedierii salariatului
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Impiedicarea salariatului de a intra in incinta unitatii justifica absenta acestuia de la locul de munca. Sanctionare disciplinara abuzaiva
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Bucuresti

Ştiri Juridice