Programele de formare sunt organizate in cadrul proiectului a��Dezvoltarea competentelor profesionale in cadrul autoritatilor publice locale in domeniile managementului proiectelor si al achizitiilor publicea��, cofinantat din Fondul Social European, Programul Operational a��Dezvoltarea Capacitatii Administrativea��, axa 1 - Imbunatatiri de structura si proces ale managementului ciclului de politici publice, domeniul major de interventie 3 - Imbunatatirea eficacitatii organizationale.Activitatile de formare, realizate de catre lectori specializati in cele doua domenii, au ca scop cresterea eficientei autoritatilor publice in atragerea de fonduri si in gestionarea proiectelor europene, imbunatatirea dotarilor tehnice ale autoritatilor din cele 5 judete, precum si cresterea nivelului de pregatire al functionarilor in ceea ce inseamna management de proiect si achizitii publice. Programele de formare sunt acreditate de Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor.Curricula programului de formare in managementul proiectelor cuprinde trei sectiuni: managementul proiectelor, managementul fondurilor structurale si politica de coeziune economica si sociala a Uniunii Europene. Participantii vor invata cum se aloca si se palnifica resurse si activitati pentru un proiect, proceduri de atribuire a contractului de achizitie publica, obligatiile si responsabilitatile persoanelor implicate in organizarea licitatiei, precum si elemente de legislatie privind atribuirea acestor contracte .Autoritatile publice implicate vor beneficia la finalul proiectului de dotarile achizitionate in cadrul acestuia: 2 videoproiectoare, 10 calculatoare, 10 imprimante, 10 reportofoane digitale.Proiectul, in care sunt parteneri Consiliul Judetean Bacau, Consiliul Judetean Calarasi, Institutia prefectului judetul Valcea, Consiliul Judetean Mures, Consiliul Judetean Gorj se deruleaza in perioada noiembrie 2009-octombrie 2010.
Contact:Alina Mazilu, manager de proiect Centrul de Resurse JuridiceTel: 021.212.06.90 Fax: 021.212.05.19 E mail: [email protected]
Sorina Buzatu, coordonator Relatii Publice, Centrul de Resurse JuridiceTel: 021.212.06.90 Fax: 021.212.05.19 E mail: [email protected]
Aspecte practice privind Cercetarea disciplinara a salariatilor Sursa: MCP Cabinet avocati
Valoarea Tichetelor de masa in anul 2024 Sursa: MCP Cabinet avocati
Valoarea Tichetelor cadou in anul 2024 Sursa: MCP Cabinet avocati
In cat timp poate fi aplicata o sanctiune disciplinara unui salariat? Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Concursul si perioada de proba. Modalitati diferite de verificare a aptitudinilor profesionale ale salariatului Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Executarea catre salariati a obligatiilor de plata ale institutiilor publice. Care sume pot fi esalonate? Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
OUG 127/2023 pentru modificarea si completarea unor acte normative, prorogarea unor termene, precum si unele masuri bugetare Ordonanta de urgenta 127/2023 pentru modificarea si completarea unor acte normative, prorogarea unor ...
OUG 128/2023 pentru unele masuri referitoare la salarizarea personalului din invatamant si alte sectoare de activitate bugetara Ordonanta de urgenta 128/2023 pentru unele masuri referitoare la salarizarea personalului din invata ...
Legea 414/2023 privind desfasurarea actiunilor in reprezentare pentru protectia intereselor colective ale consumatorilor Legea nr. 414/2023 privind desfasurarea actiunilor in reprezentare pentru protectia intereselor cole ...