din anul 2007, atuul tau de DREPT!
1567 de useri online



Prima pagină » Ştiri juridice » MDRT: Inca 2 mil de euro pentru promovarea brandului turistic national

MDRT: Inca 2 mil de euro pentru promovarea brandului turistic national

  Publicat: 16 Aug 2011       1513 citiri       Sursa: EuroAvocatura.ro  


In cadrul proiectului de promovare a Romaniei prin noua identitate definita prin brandul national de turism, Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului achizitioneaza servicii de creatie si productie, in vederea realizarii campaniilor de promovare si crestere a gradului de constientizare asupra brandului turistic national.

(ternem CNA). Orice forma de mesaj, difuzat fie �n baza unui contract cu o persoana fizica sau juridica, publica ori privata, �n schimbul unui tarif sau al altor beneficii, privind exercitarea unei activitati comerciale, mestesugaresti, profesionale,
(ternem CNA). Orice forma de mesaj, difuzat fie �n baza unui contract cu o persoana fizica sau juridica, publica ori privata, �n schimbul unui tarif sau al altor beneficii, privind exercitarea unei activitati comerciale, mestesugaresti, profesionale,
Operatiune prin care o persoana fizica sau juridica depune numerar la ghiseul unei banci
Ca si componenta a structurii organizatorice, totalitate a posturilor care au aceleasi caracteristici principale referitoare la obiective, sarcini, autoritate si responsabilitate.
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta

Compania castigatoare va concepe si produce urmatoarele produse: trei clipuri de promovare de cate 30 de secunde; 40 de fotografii cu imagini de o calitate exceptionala (casting), 100 de fotografii de calitate pentru publicitate si 200 de fotografii de calitate, tip carte postala; 6 advertoriale explicative pentru cele 6 produse turistice competitive stabilite in cercetarea de brand; imagini animate de 5 si 10 secunde pentru city-lights si alte tipuri de publicitate activa (6 buc.), bannere web pentru fiecare din cele 6 produse turistice, layout pentru brosura generala despre Romania si pentru alte materiale folosite in activitatile de promovare (ex. postere, flyere, outdoor), story boarduri.

Procedura de atribuire este licitatia restransa, in conformitate cu legislatia care reglementeaza domeniul achizitiilor publice (OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a OUG nr. 34/2006). Aceasta se va desfasura in doua etape. Prima etapa va fi o etapa de depunere a candidaturilor si de selectare a candidatilor calificati, prin aplicarea criteriilor de selectie prevazute in documentatia de atribuire si detaliate in caietul de sarcini, in care vor fi selectati minim 5 candidati si maxim 7 candidati. In aceasta etapa se va folosi un sistem de punctaj in functie de experienta echipei si recunoasterea in domeniul publicitatii. Primele agentii clasate (minim 5 - maxim 7) vor fi nominalizate si invitate sa prezinte propunerile lor de creatie, comisiei MDRT. Cea de-a doua etapa va fi una de evaluare din punct de vedere tehnico - financiar a ofertelor care vor fi depuse de candidatii selectati in prima etapa. Criteriul de atribuire pentru cea de-a doua etapa este pretul cel mai scazut.

Valoare totala estimata este de 8.600.000 lei fara TVA, din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operational Regional, axa 5, operatiunea ``Crearea unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica prin definirea si promovarea brandului turistic national``.



Citeşte mai multe despre:    Programul Operational Regional    Turism    HG 925/2006    OUG 34/2006

Consultă un avocat online
MCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.

Alte titluri

Legi promulgate in data de 11 iunie 2021
13 Jun 2021 | 1080

Biletele de calatorie gratuita acordate persoanelor cu handicap aferente anului 2020 pot fi utilizate si in luna ianuarie a anului 2021
27 Dec 2020 | 1875

Ministerul Economiei incurajeaza angajatorii sa ofere vouchere de vacanta
23 Jun 2020 | 1224

Asociatia Constructorilor de Automobile din Romania (ACAROM) a fost recunocuta ca fiind de utilitate publica
25 May 2020 | 1216

Firmele care platesc anticipat impozitul pe profit vor primi bonificatie. Bonificatie si pentru microintreprinderi.
28 Mar 2020 | 870

Agenda sedintei Guvernului Romaniei din 26 martie 2020
26 Mar 2020 | 1041



Articole Juridice

Utilizarea senzorilor GPS pe masinile de serviciu ale salariatilor
Sursa: Raportul pe anul 2020 al ANSPDCP

Accesul neautorizat si divulgarea neautorizata a datelor cu caracter personal prin postarea codului sursa al website-lui
Sursa: Raportul pe anul 2020 al ANSPDCP

Legalitatea prelucrarii datelor in contextul inregistrarii si publicarii pe internet a imaginilor cu numerele de inmatriculare ale autovehiculelor ai caror soferi savarsesc posibile contraventii sau infractiuni in contextul circulatiei pe drumurile publice
Sursa: Raportul pe anul 2020 al ANSPDCP

Dialogurile MCP (V) � Legea Kurzarbeit (a somajului tehnic). Avantaje si lipsuri
Sursa: Avocat Marius-Catalin Predut

Jurisprudenţă

CEDO: Marius Alexandru si Marinela Stefan impotriva Romaniei. Dreptul la viata. Ancheta efectiva
Pronuntaţă de: Curtea Europeana a Drepturilor Omului

Flexibilitatea programului prin prisma functiei. Solicitarea implicita de prestare a orelor suplimentare
Pronuntaţă de: Tribunalul Neamt - Sentinta civila nr. 148/2019

Constatarea si sanctionarea in temeiul dispozitiilor O.U.G. nr. 66/2011 a unor nereguli aparute sub imperiul O.U.G nr. 79/2003. Legalitate
Pronuntaţă de: Inalta Curte de Casatie si Justitie - Decizia nr. 2168 din 7 iulie 2016

Consecintele refuzului asiguratorului de plata a despagubirii in termenul prevazut in contract
Pronuntaţă de: Inalta Curte de Casatie si Justitie - Sectia a II-a civila, Decizia nr. 282 din 30 ianuarie 2015