Actele Necesare Inregistrarii Contractelor Individuale De Munca
a) persoane fizice;
b) societati comerciale cu capital integral privat;
c) asociatii cooperatiste;
d) asociatii familiale;
e) asociatii, fundatii, organizatii sindicale si patronale;
f) orice organizatii care sunt constituite si functioneaza potrivit legii romane.
Pentru inregistrarea contractelor individuale de munca la I.T.M.Bucuresti angajatorii prevazuti la art.8 din Legea 130/1999 -modificata si completata- se vor adresa sefului de birou al sectorului in raza caruia se afla sediul social al societatii, prezentand un biblioraft care sa cuprinda urmatoarele documente:
Actele constitutive ale societatii ( certificatul de inregistrare, actul constitutiv si cererea de inscriere de mentiuni- dupa caz, hotararea judecatoreasca) in copie si in original;
*actele originale se vor restitui dupa verificare;
Contractul individual de munca incheiat in trei exemplare care trebuie sa contina cel putin clauzele minime prevazute de modelul-cadru al contractului individual de munca aprobat prin Ordinul M.M.S.S. nr.64/2003, modificat si completat prin Ordinul M.M.S.S. nr.76/2003;
Carnetul de munca al salariatului care urmeaza a fi incadrat in munca;
* in situatia in care salariatul nu a avut intocmit carnet de munca, se vor anexa in copie urmatoarele documente:
- certificatul de nastere,
- certificatul de casatorie (daca este cazul),
- actele de studii
- declaratie pe proprie raspundere ca nu i s-a mai intocmit pana in prezent carnet de munca .
De asemenea, potrivit art.10 din Legea 130/1999 - modificata si completata- si pct.12 din Procedura de inregistrare a contractelor individuale de munca (.) aprobata prin Ordinul M.M.P.S. nr.747/1999, angajatorii vor opta pentru pastrarea si completarea carnetelor de munca de catre acestia. In acest sens, angajatorii solicitanti vor depune un dosar care sa cuprinda urmatoarele documente:
- Adresa unitatii prin care solicita pastrarea si completarea la sediul sau a carnetelor de munca;
- Angajamentul unitatii privind indeplinirea conditiilor prevazute de lege conform modelului prezentat in anexa;
- B.I./C.I.(copie) a persoanei imputernicite sa efectueze activitatea de completare a carnetelor de munca;
- Dovada raportului juridic cu angajatorul (contract individual de munca sau conventie civila de prestari servicii, incheiata cu prestatorul persoana fizica), copie;
- Acte de studii (medii sau superioare), dupa caz, copie;
- Diploma sau certificatul de absolvire a unui curs de pregatire profesionala cu specific resurse umane, acreditat de M.M.S.S.F., dupa caz, copie;
- Curriculum vitae;
- Cazier judiciar;
- Chitanta sau O.P. privind plata taxei pentru testare .
Persoana desemnata sa efectueze activitatea de completare a carnetelor de munca, urmeaza sa se prezinte la testare in cursul lunii in care a solicitat inregistrarea contractelor individuale de munca .
In caz contrar, urmeaza sa depuna carnetele de munca ale salariatilor spre pastrare si completare Inspectoratului Teritorial de Munca Bucuresti, achitand comisionul de 0.75% din fondul lunar de salarii potrivit art.12 alin.1 lit.a din Legea 130/1999 .

Citeşte mai multe despre:
Consultă un avocat onlineMCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.
JurisprudenţăIn cat timp poate fi aplicata o sanctiune disciplinara unui salariat?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Concursul si perioada de proba. Modalitati diferite de verificare a aptitudinilor profesionale ale salariatului
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Executarea catre salariati a obligatiilor de plata ale institutiilor publice. Care sume pot fi esalonate?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti
Ştiri Juridice
Legislaţie OUG nr. 36/2025 pentru stabilirea unor masuri privind personalul platit din fonduri publice
ORDONANTA DE URGENTA nr. 35/2025 pentru stabilirea unor masuri privind personalul platit din fonduri ...
HG 295/2025, privind REVISAL-ul - Registrul electronic de evidenta a salariatilor
HG nr. 295/2025 privind Registrul general de evidenta a salariatilor REGES-ONLINE ...
OUG nr. 156/2024 (Ordonanta trenulet 2024 - 2025 sau Ordonanta Austeritatii 2025) privind unele masuri fiscal-bugetare in domeniul cheltuielilor publi
Ordonanta de urgenta nr. 156/2024 (denumita si Ordonanta trenulet 2024 - 2025 sau Ordonanta Austerit ...
Tabloul Avocatilor din Romania
Tabloul Avocatilor din Republica Moldova
Tabloul Consultantilor Fiscali din Romania
Tabloul Contabililor din Romania
Tabloul Detectivilor Particulari din Romania
Tabloul Evaluatorilor din Romania
Tabloul Executorilor Judecatoresti din Romania
Tabloul Expertilor Judiciari din Romania
Tabloul Mediatorilor din Romania
Tabloul Notarilor Publici din Romania
Tabloul Practicienilor in insolventa din Romania
Tabloul Psihologilor din Romania
Tabloul Traducatorilor Autorizati din Romania
Arhiva Stirilor juridice din anul 2007
Monitorului Oficial al Romaniei, zi de zi
