din anul 2007, atuul tau de DREPT!
2384 de useri online



Prima pagină » Legislaţie » Regulamente » Regulamentul privind numirea in functii de conducere a procurorilor si revocarea din aceste functii, din 09.04.2019

Regulamentul privind numirea in functii de conducere a procurorilor si revocarea din aceste functii, din 09.04.2019

  Publicat: 13 Apr 2019       2446 citiri        Secţiunea: Regulamente  


Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
Publicat in Monitorul Oficial nr. 279 din 11.04.2019 si aprobat prin hotararea csm nr. 234/2019.

Indemnizatie zilnica ce se acorda, in conditiile legii,
Retea formata din sute de milioane de calculatoare, conectate intre ele, pe principiul \"oricine cu oricine\", pe care se gasesc cateva zeci de mii de servere care asteapta, gata sa deserveasca cereri de la oricare din milioanele de calculatoare client.
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
Ca si componenta a structurii organizatorice, totalitate a posturilor care au aceleasi caracteristici principale referitoare la obiective, sarcini, autoritate si responsabilitate.
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
Retea formata din sute de milioane de calculatoare, conectate intre ele, pe principiul \"oricine cu oricine\", pe care se gasesc cateva zeci de mii de servere care asteapta, gata sa deserveasca cereri de la oricare din milioanele de calculatoare client.
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
Sunt mijloace de convingere prin care se stabileste existenta unor acte sau fapte juridice si, automat, a unor drepturi si obligatii ce rezulta din acestea.
1. Grup comstituit de catre o autoritate cu scopul desfasurarii, coordonarii, supravegherii, controlului unei activitati din diferite domenii ale vietii sociale
Retea formata din sute de milioane de calculatoare, conectate intre ele, pe principiul \"oricine cu oricine\", pe care se gasesc cateva zeci de mii de servere care asteapta, gata sa deserveasca cereri de la oricare din milioanele de calculatoare client.
Sustinerile si punctele de vedere ale partilor si procurorului exprimate in cursul procesului penal cu privire la solutionarea cauzei deduse judecatii.
Desfiintarea retroactiva a unui act juridic.
Foaie care evidentiaza sistematic un mijloc economic, un proces economic, o suma.
Retea formata din sute de milioane de calculatoare, conectate intre ele, pe principiul \"oricine cu oricine\", pe care se gasesc cateva zeci de mii de servere care asteapta, gata sa deserveasca cereri de la oricare din milioanele de calculatoare client.
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Act adoptat de organele de stat,
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
Tabel care infatiseaza rezultatele unor calcule efectuate pe baza de elemente
Partea introductive a hotararii judecatoresti, care cuprinde: denumirea instantei; ziua, luna si anul sedintei de judecata, cu mentiunea daca aceasta a fost sau nu publica; numele si prenumele judecatorilor,
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
Candidat - persoana care participa la alegeri in urma propunerilor inaintate de competitori electorali sau in nume propriu pentru a obtine un mandat de deputat sau de senator,
Sunt mijloace de convingere prin care se stabileste existenta unor acte sau fapte juridice si, automat, a unor drepturi si obligatii ce rezulta din acestea.
Candidat - persoana care participa la alegeri in urma propunerilor inaintate de competitori electorali sau in nume propriu pentru a obtine un mandat de deputat sau de senator,
Retea formata din sute de milioane de calculatoare, conectate intre ele, pe principiul \"oricine cu oricine\", pe care se gasesc cateva zeci de mii de servere care asteapta, gata sa deserveasca cereri de la oricare din milioanele de calculatoare client.
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
1. Grup comstituit de catre o autoritate cu scopul desfasurarii, coordonarii, supravegherii, controlului unei activitati din diferite domenii ale vietii sociale

(7) Declaratiile si contractele de participare in comisii se centralizeaza de comisia de organizare a concursului si se pastreaza alaturi de celelalte documente de concurs.

Articolul 11
(1) Comisia de organizare a concursului sau examenului are, in principal, urmatoarele atributii:
1. centralizeaza cererile de inscriere la concurs, intocmeste listele de inscriere, verifica indeplinirea de catre candidati a conditiilor legale de participare la concurs sau examen, intocmeste si afiseaza lista candidatilor care indeplinesc conditiile legale de participare la concurs sau examen si afiseaza lista finala a candidatilor;
2. controleaza si indruma actiunile privind organizarea si desfasurarea concursului sau examenului, constand, in principal, in: identificarea si, dupa caz, inchirierea spatiilor adecvate pentru sustinerea probelor de concurs, procurarea necesarului de rechizite, asigurarea asistentei medicale pe parcursul desfasurarii concursului si a pazei necesare pentru pastrarea ordinii publice la centrele de concurs si de evaluare, asigurarea cheltuielilor de cazare si diurna pentru membrii comisiilor, in conditiile legii;
3. asigura securizarea subiectelor si a lucrarilor scrise la sediul Institutului National al Magistraturii si in timpul transportului acestora, precum si pastrarea ordinii publice la centrele de concurs sau examen si de evaluare;
4. asigura confectionarea stampilelor-tip pentru concurs sau examen, numerotate;
5. instruieste responsabilii de sala;
6. repartizeaza candidatii pe sali, in ordine alfabetica, pentru testarea psihologica si testarea scrisa, in ordinea alfabetica a parchetelor de pe langa curtile de apel, pentru sustinerea proiectului si dispune afisarea listelor pe usile salilor in care se desfasoara probele, precum si publicarea acestora pe paginile de internet ale Consiliului Superior al Magistraturii si Institutului National al Magistraturii;
7. preia de la comisia de examinare subiectele pentru proba scrisa si baremele de evaluare si notare, in plicuri distincte, inchise si sigilate;
8. pastreaza, in conditii de deplina siguranta, subiectele si baremele de evaluare si notare la sediul Institutului National al Magistraturii;
9. coordoneaza randomizarea si multiplicarea subiectelor pentru proba scrisa, in functie de numarul candidatilor, sigiland apoi plicurile care contin necesarul de subiecte pentru fiecare sala;
10. distribuie candidatilor subiectele multiplicate pentru proba scrisa;
11. afiseaza baremul de evaluare si notare la centrele de concurs, dupa incheierea probei scrise, si asigura publicarea acestuia, precum si a subiectelor de concurs pe paginile de internet ale Consiliului Superior al Magistraturii si Institutului National al Magistraturii;
12. organizeaza transportul lucrarilor scrise de la centrele de concurs la centrul de evaluare si raspunde de securitatea acestora;
13. in ziua desfasurarii testarii scrise, preia lucrarile scrise, precum si subiectele si baremele de evaluare si notare si ia masuri in vederea corectarii lucrarilor;
14. ia masuri pentru ca in spatiile in care isi desfasoara activitatea comisia de examinare ori se desfasoara probele de concurs sau examen sa nu patrunda persoane straine, neautorizate de comisie sau neprevazute de prezentul regulament;
15. primeste lucrarile scrise si procesele-verbale cuprinzand deciziile comisiilor;
16. asigura publicarea simultana pe paginile de internet ale Consiliului Superior al Magistraturii si Institutului National al Magistraturii a listelor cu rezultatele concursului;
17. calculeaza mediile generale si intocmeste listele finale;
18. analizeaza desfasurarea si rezultatele concursului si prezinta concluziile Sectiei pentru procurori a Consiliului Superior al Magistraturii;
19. informeaza de indata conducerea Consiliului Superior al Magistraturii cu privire la orice situatie deosebita a carei rezolvare nu este prevazuta in prezentul regulament, precum si cu privire la orice situatie care impune anularea unor subiecte, cum ar fi pierderea, deteriorarea ori desecretizarea unui subiect;
20. propune Sectiei pentru procurori a Consiliului Superior al Magistraturii eventualele modificari in modul de organizare si desfasurare a concursului;
21. indeplineste orice alte atributii necesare bunei desfasurari a concursului.
(2) Presedintele comisiei de organizare a concursului sau examenului ia toate masurile necesare indeplinirii atributiilor prevazute la alin. (1). In acest scop, presedintele comisiei de organizare a concursului sau examenului stabileste fisa de atributii pentru membrii comisiei si pentru responsabilii de sala.

Articolul 12
(1) La data prevazuta de calendarul concursului, listele cu candidatii care indeplinesc conditiile legale de participare la concurs sau examen se publica simultan pe paginile de internet ale Consiliului Superior al Magistraturii si Institutului National al Magistraturii.
(2) Candidatii respinsi in urma verificarii pot formula contestatii, in termen de 24 de ore de la publicarea listelor, la Consiliul Superior al Magistraturii. Contestatiile vor fi solutionate de Sectia pentru procurori a Consiliului Superior al Magistraturii, in termenul prevazut de calendarul concursului, prin hotarare care se comunica de indata contestatorului.
(3) Dupa pronuntarea hotararii Sectiei, se intocmeste lista finala a candidatilor care indeplinesc conditiile de participare la concurs sau examen, lista care se aduce la cunostinta publica prin modalitatile prevazute la alin. (1).

Articolul 13
Comisia de examinare are, in principal, urmatoarele atributii:
1. elaborarea subiectelor de concurs si a baremelor de evaluare si notare, cu respectarea urmatoarelor reguli:
a) asigurarea concordantei cu tematica si bibliografia aprobate si publicate de Consiliul Superior al Magistraturii si de Institutul National al Magistraturii;
b) asigurarea cuprinderii echilibrate a materiei studiate si a gradului de complexitate corespunzator continutului tematicii si bibliografiei, pentru a fi tratate in timpul stabilit;
c) evitarea repetarii subiectelor de la concursurile sau examenele anterioare;
d) timpul necesar rezolvarii subiectelor sa nu depaseasca timpul alocat desfasurarii probei de concurs;
e) indicarea punctajului prevazut in barem si a timpului recomandat pentru rezolvare;
f) evitarea, pe cat posibil, a subiectelor ce contin probleme controversate in doctrina si in practica sau, in cazul unor astfel de situatii, punctarea tuturor solutiilor a caror corectitudine din punct de vedere legal poate fi argumentata logic si coerent;
2. predarea catre comisia de organizare a concursului sau examenului, cu cel putin 12 ore inainte de desfasurarea probei scrise, a subiectelor si baremelor de evaluare si notare in plicuri distincte, inchise si sigilate;
3. evaluarea si notarea candidatilor in cadrul probei prevazute la art. 5 lit. b);
4. solutionarea contestatiilor formulate la proba prevazuta de art. 5 lit. c).

Articolul 14
(1) Testarea psihologica, evaluarea capacitatii candidatului de a lua decizii si de a-si asuma raspunderea si verificarea rezistentei la stres constau in aplicarea unui test scris si in sustinerea unui interviu in fata comisiei/comisiilor formate din cate 2 psihologi desemnati de Sectia pentru procurori a Consiliului Superior al Magistraturii din randul specialistilor din cadrul Consiliului, al instantelor si parchetelor, precum si din tabelul psihologilor acreditati de Colegiul Psihologilor din Romania.
(2) Dispozitiile art. 9 alin. (3) si (6) si ale art. 10 alin. (1) - (5) se aplica in mod corespunzator.
(3) In comisia de testare psihologica vor fi desemnati si membri supleanti care vor inlocui de drept, in baza hotararii presedintelui comisiei de examinare, pana la finalizarea probei de concurs, in ordinea stabilita de Sectia pentru procurori a Consiliului Superior al Magistraturii, membrii comisiei care nu isi pot exercita atributiile.
(4) In vederea publicarii rezultatelor testarii psihologice, fiecarui candidat ii va fi atribuit un cod alcatuit dintr-o litera si 4 cifre. Acest cod va fi folosit si la publicarea si afisarea rezultatelor obtinute la celelalte doua probe de concurs/examen, precum si a notelor finale, cu exceptia rezultatelor finale ale candidatilor declarati admisi.
(5) Rezultatele testarii psihologice vor fi concretizate intr-un raport care va cuprinde profilul psihologic al fiecarui candidat in raport cu functia pentru care candideaza, precum si calificativul recomandabil sau nerecomandabil; calificativul acordat se aduce la cunostinta prin publicarea pe paginile de internet ale Consiliului Superior al Magistraturii si Institutului National al Magistraturii.
(6) Candidatii nemultumiti de calificativul acordat pot formula, in termen de 3 zile de la publicarea rezultatelor, contestatii care se transmit prin fax la Institutul National al Magistraturii.
(7) Contestatiile vor fi solutionate in termen de 3 zile de o comisie formata din 3 psihologi, altii decat cei care au examinat candidatii initial, pe baza reevaluarii testului scris aplicat si a sustinerii unui nou interviu.
(8) Rezultatele testarii psihologice, concretizate in raportul care cuprinde profilul psihologic al candidatului in raport cu functia pentru care candideaza si calificativul obtinut, sunt aduse la cunostinta membrilor comisiei de examinare.





Afişează Regulamentul privind numirea in functii de conducere a procurorilor si revocarea din aceste functii, din 09.04.2019 pe o singură pagină



Citeşte mai multe despre:    Numirea procurorilor in functii de conducere    Posturi vacante    Revocarea din functie a procurorilor   

Consultă un avocat online
MCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.