din anul 2007, atuul tau de DREPT!
4368 de useri online



Prima pagină » Legislaţie » Diverse Domenii juridice » Decizia ANCOM nr. 934/2019 privind conditiile si procedura de desemnare a furnizorilor de serviciu universal in domeniul serviciilor postale

Decizia ANCOM nr. 934/2019 privind conditiile si procedura de desemnare a furnizorilor de serviciu universal in domeniul serviciilor postale

  Publicat: 02 Oct 2019       4501 citiri        Secţiunea: Diverse Domenii juridice  


Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
Decizia ANCOM nr. 934/2019 a fost publicata in Monitorul Oficial nr. 797 din 02.10.2019

Persoana fizica sau juridica ce livreaza unui client o marfa, un produs sau presteaza un anumit serviciu.
Operatiune prin care o persoana fizica sau juridica depune numerar la ghiseul unei banci
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
Propunere ce o adreseaza un subiect de drept, persoana fizica sau juridica, unui alt subiect de drept, cu privire la incheierea unei conventii, in conditii determinate.
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
inseamna o persoana fizica sau juridica stabilita in Uniune, desemnata in scris de catre operator sau persoana imputernicita de operator in temeiul articolului 27 din GDPR,
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
1. Grup comstituit de catre o autoritate cu scopul desfasurarii, coordonarii, supravegherii, controlului unei activitati din diferite domenii ale vietii sociale
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
Persoana fizica sau juridica ce livreaza unui client o marfa, un produs sau presteaza un anumit serviciu.
1. Din punct de vedere economic, o cantitate dorita dintr-un anumit bun economic, care poate fi cumparata, intr-o perioada determinata, la anumite niveluri ale pretului.
Persoana fizica sau juridica ce livreaza unui client o marfa, un produs sau presteaza un anumit serviciu.
1. Din punct de vedere economic, o cantitate dorita dintr-un anumit bun economic, care poate fi cumparata, intr-o perioada determinata, la anumite niveluri ale pretului.
Persoana fizica sau juridica ce livreaza unui client o marfa, un produs sau presteaza un anumit serviciu.
Persoana fizica sau juridica ce livreaza unui client o marfa, un produs sau presteaza un anumit serviciu.
Una din hotararile judecatoresti, prevazuta in cap. I, t, II, C. proc. pen. partea speciala.
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
Act procedural in care procurorul sau organul de urmarire penala consemneaza o dispozitie asupra unor acte sau masuri de urmarire penala.
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
Persoana fizica sau juridica ce livreaza unui client o marfa, un produs sau presteaza un anumit serviciu.
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
Persoana fizica sau juridica ce livreaza unui client o marfa, un produs sau presteaza un anumit serviciu.
Persoana fizica sau juridica ce livreaza unui client o marfa, un produs sau presteaza un anumit serviciu.
Persoana fizica sau juridica ce livreaza unui client o marfa, un produs sau presteaza un anumit serviciu.
Persoana fizica sau juridica ce livreaza unui client o marfa, un produs sau presteaza un anumit serviciu.
Persoana fizica sau juridica ce livreaza unui client o marfa, un produs sau presteaza un anumit serviciu.
Persoana fizica sau juridica ce livreaza unui client o marfa, un produs sau presteaza un anumit serviciu.
(Legea 10 din 2001) 1. cu bunuri sau servicii - masura reparatorie alternativa const�nd in acordarea de bunuri si servicii, cu acceptul persoanei indreptatite, p�na la concurenta valorii imobilului preluat in mod abuziv.
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
1. Indicatie pe scrisori, colete, etc., ce contine numele si domiciliul destinatarului.
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
A furniza, a preda marfuri, a presta servicii etc.
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Ca si componenta a structurii organizatorice, totalitate a posturilor care au aceleasi caracteristici principale referitoare la obiective, sarcini, autoritate si responsabilitate.
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Sistemul de facilitati, echipamente si servicii necesare operarii unei organizatii.
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Persoana fizica sau juridica ce livreaza unui client o marfa, un produs sau presteaza un anumit serviciu.
Ca si componenta a structurii organizatorice, totalitate a posturilor care au aceleasi caracteristici principale referitoare la obiective, sarcini, autoritate si responsabilitate.
Act adoptat de organele de stat,
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.

Articolul 9
(1) Termenul de solutionare a cererilor de desemnare ca furnizor de serviciu universal este de 90 de zile de la data publicarii anuntului prevazut la art. 4 alin. (2).
(2) In cazul in care, potrivit dispozitiilor art. 6 alin. (3), unui solicitant ii sunt cerute documente, informatii sau clarificari, termenul prevazut la alin. (1) se suspenda pana la primirea acestora sau pana la expirarea termenului de depunere stabilit de comisia de evaluare.
(3) ANCOM va transmite simultan tuturor ofertantilor o instiintare privind rezultatul procedurii de desemnare.
(4) Solicitantii a caror oferta nu a fost declarata castigatoare vor fi informati cu privire la motivele care au stat la baza respingerii propriei oferte sau cu privire la motivele care au determinat desemnarea unei alte oferte ca fiind castigatoare.

Articolul 10
(1) Persoanele interesate pot depune contestatie privind rezultatul procedurii de desemnare, in termen de doua zile lucratoare de la primirea instiintarii prevazute la art. 9 alin. (3). Contestatia trebuie intocmita in scris si depusa la sediul central al ANCOM de catre un reprezentant al solicitantului, sub luare de semnatura, sau transmisa prin serviciul de trimitere recomandata cu confirmare de primire.
(2) In termen de 10 zile lucratoare de la data depunerii contestatiilor, o comisie desemnata de presedintele ANCOM prin decizie, cu respectarea conditiilor prevazute la art. 6, formata din alte persoane decat cele care au facut parte din comisia initiala, solutioneaza contestatiile si incheie un proces-verbal, aprobat de presedintele ANCOM. Rezultatul se comunica in scris contestatarilor.
(3) Pe baza rezultatelor procedurii de desemnare, comisia de evaluare sau, respectiv, comisia de solutionare a contestatiilor elaboreaza proiectul deciziei de desemnare a furnizorului de serviciu universal, pe care il supune spre aprobare presedintelui ANCOM.

CAPITOLUL III
Desemnarea din oficiu

Articolul 11
ANCOM va putea desemna din oficiu furnizorii de serviciu universal in urmatoarele cazuri:
a) daca niciun furnizor de servicii postale incluse in sfera serviciului universal nu a depus cerere de desemnare ca furnizor de serviciu universal in termenul prevazut la art. 4 alin. (2);
b) daca niciunul dintre furnizorii de servicii postale incluse in sfera serviciului universal care au depus cerere de desemnare ca furnizor de serviciu universal in termenul prevazut la art. 4 alin. (2) nu a fost desemnat ca furnizor de serviciu universal dupa parcurgerea procedurii prevazute la cap. II;
c) daca, dupa parcurgerea procedurii prevazute la cap. II, nu au fost desemnati furnizori de serviciu universal pentru toate serviciile postale incluse in sfera serviciului universal pentru care ANCOM intentiona sa desemneze furnizori de serviciu universal sau pentru intreg teritoriul tarii.

Articolul 12
(1) Desemnarea din oficiu se realizeaza prin decizie a presedintelui ANCOM, pe baza propunerilor comisiei de evaluare prevazute la art. 6, cu respectarea procedurii de consultare prevazute la art. 49 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 13/2013.
(2) Comisia de evaluare propune desemnarea unui furnizor de serviciu universal pe baza unuia sau a mai multora dintre criteriile prevazute la art. 7 alin. (1), precum si, daca este cazul, pe baza altor criterii relevante, cu respectarea principiilor eficientei, obiectivitatii, transparentei si nediscriminarii.
(3) Propunerile comisiei de evaluare vor contine denumirea furnizorului de servicii postale incluse in sfera serviciului universal propus a fi desemnat ca furnizor de serviciu universal, serviciile incluse in sfera serviciului universal pentru care se propune desemnarea, zonele geografice pentru care se propune desemnarea, motivele pentru care este necesara desemnarea din oficiu, precum si celelalte date ce urmeaza a fi incluse in decizia de desemnare.

CAPITOLUL IV
Decizia de desemnare ca furnizor de serviciu universal

Articolul 13
(1) Decizia de desemnare ca furnizor de serviciu universal confera furnizorului de servicii postale drepturi si obligatii specifice, suplimentare fata de cele prevazute in autorizatia generala.
(2) Decizia de desemnare a furnizorului de serviciu universal va contine cel putin urmatoarele:
a) serviciile pentru care a fost desemnat ca furnizor de serviciu universal;
b) perioada de desemnare;
c) zona geografica pentru care a fost desemnat ca furnizor de serviciu universal;
d) dreptul de a actiona in relatiile internationale in calitate de furnizor de serviciu universal si de a incheia acorduri operationale in aceasta calitate;
e) dreptul de a utiliza formularele internationale specifice, prevazute in acordurile internationale la care Romania este parte;
f) dreptul de a beneficia de sumele sau de avantajele de orice alta natura care i se cuvin in temeiul mecanismului de compensare a costurilor implicate de prestarea serviciilor postale din sfera serviciului universal, in conditiile cap. V;
g) dreptul de a aplica tarife speciale pentru toti utilizatorii si integratorii in conditii transparente si nediscriminatorii, atat cu privire la tarifele propriu-zise, cat si cu privire la conditiile asociate acestora;
h) dreptul de a infiinta posturi si de a angaja salariati cu contracte individuale de munca pe durata determinata, pe perioada concediilor de odihna ale salariatilor care ocupa posturi unice, in cazul localitatilor unde furnizorul nu are alti salariati cu aceeasi calificare;
i) obligatia de a asigura cel putin o colectare de la fiecare punct de acces si cel putin o livrare la adresa indicata, in fiecare zi lucratoare, dar nu mai putin de 5 zile pe saptamana, in fiecare localitate in care presteaza serviciile din sfera serviciului universal pe care are obligatia sa le furnizeze, cu exceptia cazurilor sau a conditiilor geografice considerate exceptionale de ANCOM ori a cazurilor in care ANCOM stabileste ca livrarea sa se faca la anumite instalatii corespunzatoare, in conditii determinate, inclusiv la propunerea furnizorului de serviciu universal;
j) obligatia de a asigura, in termen de maximum 6 luni de la data la care decizia de desemnare produce efecte, un singur punct fix de acces si de contact deservit de personal in care se pot prezenta, respectiv livra trimiterile postale care fac obiectul serviciilor postale incluse in sfera serviciului universal pe care are obligatia sa le furnizeze, in fiecare unitate administrativ- teritoriala de baza (comune sau orase) din zona geografica pentru care a fost desemnat;
k) obligatia de a asigura, in termen de maximum 6 luni de la data la care decizia de desemnare produce efecte, cel putin un punct de acces nedeservit de personal in fiecare localitate din zona geografica pentru care a fost desemnat;
l) obligatia de a respecta conditiile specifice de livrare a trimiterilor postale care fac obiectul unui serviciu inclus in sfera serviciului universal, stabilite de ANCOM;
m) obligatia de a respecta cerintele esentiale, inclusiv normele privind securitatea retelei postale publice pe care o opereaza;
n) obligatia de a oferi servicii identice utilizatorilor care se afla in conditii comparabile;
o) obligatia de a oferi servicii disponibile pentru toti utilizatorii, fara niciun fel de discriminare, in special din ratiuni de ordin politic, religios sau ideologic;
p) obligatia de a oferi servicii neintrerupt, cu exceptia cazurilor de forta majora;
q) obligatia de a asigura o evolutie continua a serviciilor in functie de cerintele tehnice, economice si sociale, precum si sa urmareasca adaptarea serviciilor la cerintele utilizatorilor;
r) obligatia de a asigura accesul persoanelor cu dizabilitati la serviciile din sfera serviciului universal pe care are obligatia sa le presteze in conditii echivalente celor de care beneficiaza ceilalti utilizatori, cu respectarea normelor adoptate de ANCOM;
s) obligatia de a pune la dispozitia utilizatorilor, integratorilor si a furnizorilor de servicii postale, in mod regulat, informatii detaliate si actualizate cu privire la caracteristicile serviciilor din sfera serviciului universal pe care le furnizeaza, in special informatii referitoare la conditiile generale de acces la aceste servicii, precum si la tarifele si cerintele minime de calitate pentru aceste servicii;
s) obligatia de a asigura accesul utilizatorilor, integratorilor si furnizorilor de servicii postale la reteaua postala publica pe care o opereaza, in conditii de transparenta, obiectivitate si nediscriminare;
t) obligatia de a asigura accesul altor furnizori de servicii postale la serviciile postale care intra in sfera serviciului universal pe care are obligatia sa le presteze si la elementele de infrastructura a retelei postale publice pe care o opereaza, in masura necesara furnizarii propriilor servicii postale, in conditii transparente, proportionale si nediscriminatorii;
t) obligatia de a practica, pentru serviciile incluse in sfera serviciului universal pentru care a fost desemnat ca furnizor de serviciu universal, tarife accesibile, indiferent de localizarea geografica, transparente, nediscriminatorii si fundamentate in functie de costuri, care sa stimuleze furnizarea unui serviciu universal eficient, cu exceptia cecogramelor interne si internationale care sunt furnizate cu titlu gratuit, precum si a altor categorii de trimiteri postale a caror gratuitate este prevazuta in acordurile internationale la care Romania este parte sau este stabilita prin hotarare a Guvernului;
u) obligatia stabilirii tarifelor pentru serviciile din sfera serviciului universal, pe care are obligatia sa le presteze, cu respectarea plafoanelor tarifare si formulelor de control al modificarii tarifelor acestor servicii, in cazul in care ANCOM va impune aceasta obligatie;
v) obligatia stabilirii tarifelor pentru serviciile din sfera serviciului universal, pe care are obligatia sa le presteze, cu respectarea modalitatilor de stabilire sau de modificare a acestor tarife, tinand seama si de caracteristicile specifice ale acestor servicii, in cazul in care ANCOM va impune aceasta obligatie;
w) obligatia stabilirii tarifelor pentru serviciile din sfera serviciului universal, pe care are obligatia sa le presteze, cu respectarea principiilor de stabilire a unor tarife individuale pentru aceste servicii, in cazul in care ANCOM va impune aceasta obligatie;





Afişează Decizia ANCOM nr. 934/2019 privind conditiile si procedura de desemnare a furnizorilor de serviciu universal in domeniul serviciilor postale pe o singură pagină



Citeşte mai multe despre:    ANCOM    Decizia 934/2019    Servicii postale    Serviciu universal    Furnizor

Consultă un avocat online
MCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.

Jurisprudenţă

Transmitere fictiva a partilor sociale in scopul sustragerii de la urmarirea penala
Pronuntaţă de: R O M A N I A INALTA CURTE DE CASATIE SI JUSTITIE Sectia Penala Decizia nr. 433/RC/2021

Daunele morale in litigiile de munca. Salariatul trebuie sa faca dovada unor consecinte negative pe plan social si psihic, argumentarea acestora nefiind suficienta.
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Bucuresti - Decizia civila nr. 255/2014 din 07.03.2014

Accesul, fara drept, la un sistem informatic prin incalcarea masurilor de securitate. Falsificarea instrumentelor de plata electronica. Punerea in cir
Pronuntaţă de: I.C.C.J., sectia penala, decizia nr. 5288 din 15 septembrie 2006

Accesul, fara drept, la un sistem informatic prin incalcarea masurilor de securitate. Falsificarea instrumentelor de plata electronica. Punerea in cir
Pronuntaţă de: I.C.C.J., sectia penala, decizia nr. 5288 din 15 septembrie 2006

Accesul, fara drept, la un sistem informatic prin incalcarea masurilor de securitate. Falsificarea instrumentelor de plata electronica. Punerea in cir
Pronuntaţă de: I.C.C.J., sectia penala, decizia nr. 5288 din 15 septembrie 2006

Masuri de siguranta. Expulzarea
Pronuntaţă de: Inalta Curte de Casatie si Justitie - Sectia penala, decizia nr. 2764 din 11 septembrie 2012

Accesul, fara drept, la un sistem informatic prin incalcarea masurilor de securitate. Falsificarea instrumentelor de plata electronica. Punerea in cir
Pronuntaţă de: I.C.C.J., sectia penala, decizia nr. 5288 din 15 septembrie 2006

Accesul, fara drept, la un sistem informatic prin incalcarea masurilor de securitate
Pronuntaţă de: Inalta Curte de Casatie si Justitie , sectia penala, decizia nr. 5288 din 15 septembrie 2006

Accesul, fara drept, la un sistem informatic prin incalcarea masurilor de securitate. Falsificarea instrumentelor de plata electronica. Punerea in cir
Pronuntaţă de: Inalta Curte de Casatie si Justitie , sectia penala, decizia nr. 5288 din 15 septembrie 2006



Articole Juridice

Criminalitatea fara violenta � fraudele informatice
Sursa: Inspectoratul General al Politiei si DIICOT