din anul 2007, atuul tau de DREPT!
4684 de useri online



Prima pagină » Legislaţie » Contencios Administrativ » Hotararea nr. 869/2009, pentru modificarea si completarea Regulamentului privind concursul de admitere si examenul de absolvire a INM, aprobat prin Hotararea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 439/2006

Hotararea nr. 869/2009, pentru modificarea si completarea Regulamentului privind concursul de admitere si examenul de absolvire a INM, aprobat prin Hotararea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 439/2006

  Publicat: 15 Jun 2009       5634 citiri        Secţiunea: Contencios Administrativ  


Hotararea nr. 869/2009, pentru modificarea si completarea Regulamentului privind concursul de admitere si examenul de absolvire a INM, aprobat prin Hotararea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 439/2006

Publicata in Monitorul Oficial, Partea I nr. 400 din 12/06/2009

Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
Persoana care face parte din conducerea unei institutii,
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
Sunt mijloace de convingere prin care se stabileste existenta unor acte sau fapte juridice si, automat, a unor drepturi si obligatii ce rezulta din acestea.
Retea formata din sute de milioane de calculatoare, conectate intre ele, pe principiul \"oricine cu oricine\", pe care se gasesc cateva zeci de mii de servere care asteapta, gata sa deserveasca cereri de la oricare din milioanele de calculatoare client.
Orice forma de comunicare destinata sa promoveze, direct sau indirect, produsele, serviciile, imaginea, numele ori denumirea, firma sau emblema unui comerciant ori membru al unei profesii liberale;
Mijloc de proba scris, prevazut in sectiunea V., cap. II, t. III, C. proc. pen., partea generala.
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
Retea formata din sute de milioane de calculatoare, conectate intre ele, pe principiul \"oricine cu oricine\", pe care se gasesc cateva zeci de mii de servere care asteapta, gata sa deserveasca cereri de la oricare din milioanele de calculatoare client.
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Tabel care infatiseaza rezultatele unor calcule efectuate pe baza de elemente
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Retea formata din sute de milioane de calculatoare, conectate intre ele, pe principiul \"oricine cu oricine\", pe care se gasesc cateva zeci de mii de servere care asteapta, gata sa deserveasca cereri de la oricare din milioanele de calculatoare client.
Presupunere, supozitie cu privire la anumite (legaturi, relatii intre) fenomene; presupunere cu caracter provizoriu, formulata pe baza datelor experimentale existente la un moment dat.
Ca si componenta a structurii organizatorice, totalitate a posturilor care au aceleasi caracteristici principale referitoare la obiective, sarcini, autoritate si responsabilitate.
Ca si componenta a structurii organizatorice, totalitate a posturilor care au aceleasi caracteristici principale referitoare la obiective, sarcini, autoritate si responsabilitate.
Termen folosit pentru a desemna activitatea instantelor judecatoresti.
Act adoptat de organele de stat,
Act adoptat de organele de stat,
1. Grup comstituit de catre o autoritate cu scopul desfasurarii, coordonarii, supravegherii, controlului unei activitati din diferite domenii ale vietii sociale
Persoana fizica numita prin decizia autoritatii tutelare pentru a indeplini, sub supravegherea, controlul si indrumarea acesteia, sarcinile tutelei cu privire la o persoana pusa sub interdictie.
Partea introductive a hotararii judecatoresti, care cuprinde: denumirea instantei; ziua, luna si anul sedintei de judecata, cu mentiunea daca aceasta a fost sau nu publica; numele si prenumele judecatorilor,
1. Grup comstituit de catre o autoritate cu scopul desfasurarii, coordonarii, supravegherii, controlului unei activitati din diferite domenii ale vietii sociale
Persoana fizica numita prin decizia autoritatii tutelare pentru a indeplini, sub supravegherea, controlul si indrumarea acesteia, sarcinile tutelei cu privire la o persoana pusa sub interdictie.
Partea introductive a hotararii judecatoresti, care cuprinde: denumirea instantei; ziua, luna si anul sedintei de judecata, cu mentiunea daca aceasta a fost sau nu publica; numele si prenumele judecatorilor,
Se organizeaza in subordinea consiliilor judetene, respectiv a consiliilor locale ale sectoarelor municipiului Bucuresti, si au activitati decizionale in materia incadrarii persoanelor in grad de handicap.
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,

In temeiul prevederilor art. 133 alin. (5) si (7) din Constitutia Romaniei, republicata, si ale art. 38 alin. (1) din Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii, republicata, cu modificarile ulterioare,

avand in vedere dispozitiile art. 106 lit. a) din Legea nr. 303/2004 privind statutul judecatorilor si procurorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare,

Plenul Consiliului Superior al Magistraturii hotaraste:

Art. I. - Regulamentul privind concursul de admitere si examenul de absolvire a Institutului National al Magistraturii, aprobat prin Hotararea Consiliului Superior al Magistraturii nr. 439 din 15 iunie 2006, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 560 din 28 iunie 2006, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:

1. La articolul 6, alineatul (2) se modifica si va avea urmatorul cuprins:

"(2) Comisia de admitere a concursului se compune din:

- presedinte: secretarul general al Consiliului Superior al Magistraturii, secretarul general adjunct ori directorii Directiei resurse umane si organizare, dupa caz;

- vicepresedinti: secretarul general adjunct, directorii Institutului National al Magistraturii si/sau directorii Directiei resurse umane si organizare, dupa caz;

- membri: directori, sefi de serviciu, judecatori si procurori detasati in cadrul Consiliului Superior al Magistraturii sau Institutului National al Magistraturii, personal de specialitate juridica asimilat judecatorilor si procurorilor din cadrul Consiliului Superior al Magistraturii, experti ai Institutului National al Magistraturii, functionari publici si personal contractual din cadrul Consiliului Superior al Magistraturii si al Institutului National al Magistraturii;

- reprezentantii institutiilor cu care Consiliul Superior al Magistraturii colaboreaza pentru organizarea si desfasurarea concursului."

2. La articolul 7 alineatul (1), punctul 12 se modifica si va avea urmatorul cuprins:

"12. afiseaza baremul de evaluare si notare la centrele de concurs dupa incheierea fiecarei probe scrise si asigura publicarea acestuia pe paginile de internet ale Consiliului Superior al Magistraturii si Institutului National al Magistraturii."

3. La articolul 17, alineatul (2) se modifica si va avea urmatorul cuprins:

"(2) Se interzice candidatilor sa detina asupra lor pe timpul desfasurarii probei orice surse de informare care ar putea fi utilizate pentru rezolvarea subiectelor, precum si orice mijloace de comunicare . Incalcarea acestor dispozitii atrage eliminarea din concurs."

4. La articolul 18, alineatul (6) se modifica si va avea urmatorul cuprins:

"(6) Presedintele comisiei de admitere a concursului preia lucrarile sub semnatura de la supraveghetori, dupa care le preda pe baza de proces-verbal presedintelui comisiei de solutionare a contestatiilor."

5. La articolul 19, alineatele (1), (2) si (3) se modifica si vor avea urmatorul cuprins:

"Art. 19. - (1) Baremul de evaluare si notare stabilit de comisia de elaborare a subiectelor pentru proba eliminatorie tip grila se afiseaza la centrele de concurs dupa incheierea probei si se publica simultan pe paginile de internet ale Consiliului Superior al Magistraturii si Institutului National al Magistraturii. In termen de 24 de ore de la afisarea la centrele de concurs, candidatii pot face contestatii la barem, care se depun la Institutul National al Magistraturii. Contestatiile la barem se solutioneaza de comisia de contestatii in cel mult 48 de ore de la expirarea termenului de contestare. Solutia se motiveaza in termen de 3 zile de la expirarea termenului pentru solutionarea contestatiilor. Baremul stabilit in urma solutionarii contestatiilor se publica pe paginile de internet ale Consiliului Superior al Magistraturii si Institutului National al Magistraturii.

(2) In situatia in care, in urma solutionarii contestatiilor la barem, se anuleaza una sau mai multe intrebari din testul-grila, punctajul corespunzator intrebarilor anulate se acorda tuturor candidatilor.

(3) In ipoteza in care, in urma solutionarii contestatiilor la barem, se apreciaza ca raspunsul corect la una dintre intrebari este altul decat cel indicat in barem, se corecteaza baremul si se va acorda punctajul corespunzator intrebarii respective numai candidatilor care au indicat raspunsul corect stabilit prin baremul definitiv."

6. La articolul 19, dupa alineatul (3) se introduce un nou alineat, alineatul (31), cu urmatorul cuprins:

"(31) In situatia in care, in urma solutionarii contestatiilor la barem, se apreciaza ca raspunsul indicat ca fiind corect in baremul initial nu este singurul raspuns corect, punctajul corespunzator intrebarii respective se acorda pentru oricare dintre variantele de raspuns stabilite ca fiind corecte prin baremul definitiv."

7. La articolul 22, alineatele (1), (2) si (4) se modifica si vor avea urmatorul cuprins:

"Art. 22. - (1) Testul-grila de verificare a rationamentului logic din cadrul celei de-a doua etape a concursului cuprinde 100 de intrebari la care se puncteaza raspunsurile si 20 de intrebari supuse pretestarii in conditii de concurs. Intrebarile suplimentare sunt prestabilite, nu sunt evidentiate ca fiind supuse pretestarii, iar raspunsurile la aceste intrebari nu se puncteaza. Baremul publicat nu include raspunsurile la intrebarile suplimentare.

(2) Pentru intrebarile al caror raspuns se puncteaza, fiecare raspuns corect valoreaza 0,1 puncte.

.....................................................................................................................

(4) Pentru a fi declarat admis la concurs, candidatul trebuie sa raspunda corect la minimum 30 de intrebari dintre cele 100 de intrebari ale caror raspunsuri se puncteaza."

8. La articolul 23, alineatul (1) se modifica si va avea urmatorul cuprins:

"Art. 23. - (1) Candidatii sustin un interviu in fata comisiei de examinare din care fac parte un psiholog, un judecator, un procuror, un profesor universitar si un pedagog, desemnati de Consiliul Superior al Magistraturii, la propunerea Institutului National al Magistraturii. Numarul comisiilor de interviu, ordinea acestora si componenta nominala a fiecarei comisii vor fi stabilite in functie de numarul candidatilor declarati admisi dupa proba eliminatorie."

9. La articolul 27, alineatul (1) se modifica si va avea urmatorul cuprins:

"Art. 27. - (1) Candidatii admisi vor fi verificati sub aspectul indeplinirii conditiei bunei reputatii prevazute la art. 12 din Legea nr. 303/2004, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, de catre Biroul concursuri din cadrul Directiei resurse umane si organizare a Consiliului Superior al Magistraturii, cu respectarea dispozitiilor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, cu modificarile si completarile ulterioare, si vor fi programati pentru a se prezenta la vizita medicala si la testarea psihologica."

10. La articolul 28, alineatul (1) se modifica si va avea urmatorul cuprins:

"Art. 28. - (1) Candidatii care indeplinesc conditiile prevazute la art. 26 alin. (2), dar care nu au fost declarati admisi in limita locurilor scoase la concurs, pot ocupa, in ordinea descrescatoare a notei obtinute la concurs, stabilita conform art. 25 si art. 26 alin. (2), posturile vacante de personal de specialitate juridica asimilat judecatorilor si procurorilor din cadrul Consiliului Superior al Magistraturii si Institutului National al Magistraturii, mentionate in lista prevazuta la alin. (4), dupa promovarea probei constand in verificarea cunostintelor de limba straina, reglementata de Regulamentul Institutului National al Magistraturii, aprobat prin Hotararea Consiliului Superior al Magistraturii nr. 127/2007, cu modificarile si completarile ulterioare, si de Regulamentul de organizare si functionare a Consiliului Superior al Magistraturii, aprobat prin Hotararea Consiliului Superior al Magistraturii nr. 326/2005, cu modificarile si completarile ulterioare."

11. La articolul 29, dupa alineatul (1) se introduce un nou alineat, alineatul (11), cu urmatorul cuprins:

"(11) In functie de numarul candidatilor, acestia vor putea fi repartizati pe grupe, urmand ca fiecare grupa sa sustina testarea psihologica in fata unui psiholog."

12. La articolul 29, alineatul (4) se modifica si va avea urmatorul cuprins:

"(4) Contestatiile se solutioneaza de comisia de reexaminare psihologica, formata din 3 psihologi, altii decat cei care au examinat candidatii initial. Reexaminarea psihologica se realizeaza prin reevaluarea testului scris, aplicarea unui nou test scris si sustinerea unui nou interviu."

13. La articolul 30, alineatul (2) se modifica si va avea urmatorul cuprins:

"(2) Disciplinele la care auditorii de justitie sunt evaluati pe parcursul anului si modalitatile de evaluare, precum si disciplinele la care sustin examen de absolvire si data examenului se propun de Consiliul stiintific al Institutului National al Magistraturii si se aproba prin hotarare a Plenului Consiliului Superior al Magistraturii, odata cu aprobarea programului de formare initiala. Calendarul de desfasurare, tematica si bibliografia examenului se propun de Consiliul stiintific al Institutului National al Magistraturii si se aproba prin hotarare a Plenului Consiliului Superior al Magistraturii cu cel putin 60 de zile inainte de data examenului de absolvire."

14. La articolul 305, alineatele (2) si (3) se modifica si vor avea urmatorul cuprins:

"(2) Fiecare comisie pentru judecatori este alcatuita din 2 judecatori si un formator al Institutului National al Magistraturii, selectat dintre persoanele care au calitatea de formator la disciplina pentru care se sustine examenul, sau, dupa caz, un tutore de practica.

(3) Fiecare comisie pentru procurori este alcatuita din 2 procurori si un formator al Institutului National al Magistraturii, selectat dintre persoanele care au calitatea de formator la disciplina pentru care se sustine examenul, sau, dupa caz, un tutore de practica."

15. La articolul 306, alineatul (1) se modifica si va avea urmatorul cuprins:

"Art. 306. - (1) Comisiile de elaborare a subiectelor, de corectare si de solutionare a contestatiilor au un presedinte comun, pentru judecatori, respectiv pentru procurori, membru al comisiei de elaborare a subiectelor. Presedintele vegheaza la respectarea regulilor enumerate la art. 307 pct. 1 si coordoneaza activitatea celorlalte comisii . Presedintele instruieste corectorii, nu poate corecta lucrari si nu poate solutiona contestatii."

16. La articolul 309, alineatele (3), (7) si (12) se modifica si vor avea urmatorul cuprins:

"(3) In termen de 24 de ore de la afisare, candidatii pot face contestatii la barem, care se solutioneaza de comisia de corectare in cel mult 48 de ore de la expirarea termenului de contestare. Solutia se motiveaza in termen de 3 zile de la stabilirea baremului definitiv.

.....................................................................................................................





Afişează Hotararea nr. 869/2009, pentru modificarea si completarea Regulamentului privind concursul de admitere si examenul de absolvire a INM, aprobat prin Hotararea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 439/2006 pe o singură pagină



Citeşte mai multe despre:   

Consultă un avocat online
MCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.

Articole Juridice

Aspecte practice privind Cercetarea disciplinara a salariatilor
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor de masa in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor cadou in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati



Jurisprudenţă

In cat timp poate fi aplicata o sanctiune disciplinara unui salariat?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Concursul si perioada de proba. Modalitati diferite de verificare a aptitudinilor profesionale ale salariatului
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Executarea catre salariati a obligatiilor de plata ale institutiilor publice. Care sume pot fi esalonate?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Ştiri Juridice