din anul 2007, atuul tau de DREPT!
3624 de useri online



Prima pagină » Ştiri juridice » Arbitrul pensiilor private a stabilit sistemul de arhivare la administratorii de fonduri de pensii

Arbitrul pensiilor private a stabilit sistemul de arhivare la administratorii de fonduri de pensii

  Publicat: 28 Jan 2008       1758 citiri       Sursa: NewsIn  


Persoana fizica sau juridica imputernicita de adunarea generala a unei societati comerciale care, in limita atributiilor si functiilor acordate, exercita vointa societatii.
Structura functionala care actioneaza in regim de putere publica si/sau presteaza servicii publice si care este finantata din venituri bugetare si/sau din venituri proprii, in conditiile legii finantelor publice.
Consiliul Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (CSSPP) a aprobat Norma privind organizarea activitatii de arhiva a fiecarui administrator de fonduri de pensii private (Pilon II si III), a anuntat, duminica, institutia .

In contabilitate, ca parte a capitalurilor proprii din cadrul pasivului bilantier, sunt constituite prin modalitati precis explicitate si pentru un scop precizat.
Persoana fizica sau juridica imputernicita de adunarea generala a unei societati comerciale care, in limita atributiilor si functiilor acordate, exercita vointa societatii.
1. Indicatie pe scrisori, colete, etc., ce contine numele si domiciliul destinatarului.
Prevazuta in sectiunea II, cap. II, t. I, art. 10 , C.pen., partea generala , principiu de aplicare a legii penale active,
Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
Retea formata din sute de milioane de calculatoare, conectate intre ele, pe principiul \"oricine cu oricine\", pe care se gasesc cateva zeci de mii de servere care asteapta, gata sa deserveasca cereri de la oricare din milioanele de calculatoare client.
Evidenta, inventarierea, selectionarea, pastrarea si folosirea documentelor create si detinute se realizeaza in baza prevederilor legii privind arhivele nationale, ale legii privind arhivarea documentelor in forma electronica si ale prezentei norme.

Administratorii de fonduri de pensii private vor fi astfel obligati sa creeze si sa detina documente care sa ateste atat activitatea curenta, cat si activitatea de administrare a fondurilor de pensii private, inclusiv evidenta participantilor si beneficiarilor la fondurile de pensii private.

De asemenea, acestia vor trebui sa intocmeasca Nomenclatorul arhivistic al societatii, sa inventarieze documentele si sa le predea la compartimentului de arhiva, sa elibereze, potrivit legii, la cererea persoanelor fizice sau juridice, certificate, extrase si copii ale documentelor pe care le creeaza si detin, daca acestea se refera la drepturi care ii privesc pe solicitanti.

Potrivit noii norme, administratorii de fonduri de pensii private obligatorii si facultative trebuie sa solicite avizul Arhivelor Nationale sau, dupa caz, al structurilor teritoriale competente ale Arhivelor Nationale si sa notifice CSSPP in cazul in care intentioneaza sa scoata dosare din evidenta arhivei, in vederea selectionarii, transferului catre un alt administrator desemnat, transferului in alt depozit de arhiva sau ca urmare a distrugerii provocate de calamitati naturale ori de un eveniment exterior imprevizibil si de neinlaturat.

In plus, acestia trebuie sa comunice CSSPP adresa arhivei si datele de identificare si de contact ale persoanei responsabile cu administrarea arhivei societatii, in cazul in care isi inceteaza activitatea .

Norma privind organizarea activitatii de arhiva la administratorii de fonduri de pensii private a fost transmisa spre publicare in Monitorul Oficial si va fi disponibila si pe pagina de internet a CSSPP la data publicarii sale, se mai arata in comunicat.

NewsIn


Citeşte mai multe despre:   

Consultă un avocat online
MCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.

Articole Juridice

Aspecte practice privind Cercetarea disciplinara a salariatilor
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor de masa in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor cadou in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati



Jurisprudenţă

In cat timp poate fi aplicata o sanctiune disciplinara unui salariat?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Concursul si perioada de proba. Modalitati diferite de verificare a aptitudinilor profesionale ale salariatului
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Executarea catre salariati a obligatiilor de plata ale institutiilor publice. Care sume pot fi esalonate?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Legislaţie

OUG 127/2023 pentru modificarea si completarea unor acte normative, prorogarea unor termene, precum si unele masuri bugetare
Ordonanta de urgenta 127/2023 pentru modificarea si completarea unor acte normative, prorogarea unor ...

OUG 128/2023 pentru unele masuri referitoare la salarizarea personalului din invatamant si alte sectoare de activitate bugetara
Ordonanta de urgenta 128/2023 pentru unele masuri referitoare la salarizarea personalului din invata ...

Legea 414/2023 privind desfasurarea actiunilor in reprezentare pentru protectia intereselor colective ale consumatorilor
Legea nr. 414/2023 privind desfasurarea actiunilor in reprezentare pentru protectia intereselor cole ...