- cerere de credit;- declaratie pe propria raspundere conform careia solicitantul indeplineste toate conditiile stabilite;- documente care sa ateste veniturile realizate;- fisa fiscala sau declaratia de venit pe anul anterior solicitarii creditului;- precontract de vanzare-cumparare al imobilului pentru care se doreste finantarea;- actele de proprietate ale imobilului ce urmeaza sa fie finantat;- raportul de evaluare pentru imobilul in cauza;- dovada constituirii avansului;- extras de carte funciara privind inscrierea proprietatii;- polita de asigurare a imobilului pentru care doresti finantare .
Documente necesare la CEC BANK- Adeverinta de salariu (tip CEC BANK), semnata de doi reprezentanti legali ai angajatoruluiNota: Orice modificare, stersatura, anulare de text trebuie certificata cu semnatura si stampila de catre unul dintre reprezentantii legali ai angajatorului- Copie act identitate (doua exemplare + o copie C.I. sot/sotie)- Copia paginii/paginilor din registrul general de evidenta a salariatilor care cuprinde/cuprind inscrierile referitoare la persoana in cauza, semnata si stampilata de una din persoanele care semneaza adeverinta de salariu si avand mentiunea `` conform cu originalul``- Copia contractului individual de munca + toate actele aditionale cu mentiunea ``conform cu originalul`` certificata cu stampila, numele in clar, functia si semnatura unuia dintre semnatarii adeverintei de venit sau a inspectorului resurse umane- Copie fisa fiscala aferenta veniturilor realizate in anul 2009/ 2010 cu mentiunea ``conform cu originalul``, certificata cu stampila, numele in clar, functia si semnatura unuia dintre semnatarii adeverintei de venit daca angajatorul actual este acelasi cu cel din anul precedentsau Adeverinta eliberata de angajator cu veniturile nete realizate in anul 2010, structurate pe luni calendaristice iA� daca angajatorul actual nu a fost acelasi si in anul precedent- Factura utilitati (energie electrica, gaze, RADET, APA NOVA, cablu, internet etc.) emisa in luna curenta sau luna anterioara. Nu se accepta facturi de mobil- CNP-urile rudelor de grad | (parinti, copii)- Documente provenienta bun ipotecat (dupa caz, contract de vanzare - cumparare, certificat de mostenitor, contract de imprumut, contract de construire, proces verbal de receptie imobil etc.)- Incheiere de intabulare- Antecontract / precontract de vanzare - cumparare- Cadastru- Extras de carte funciara pentru informare, releveu imobil- Certificat fiscal pentru imobilul care face obiectul ipotecii- Copie act(e) identitate proprietar(i), copie certificat casatorie proprietar (daca este cazul)- Declaratie autentificata la un notar autorizat- Certificat energetic
Documente necesare la BCR
- Cerere de credit (formular tip BCR)- Declaratia - acord pentru coplatitor(i), daca este cazul (formular tip BCR)- Declaratia pe propria raspundere a clientului, data in forma autentica, prin care acesta declara ca la data intrarii in vigoare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 60/2009 privind unele masuri in vederea implementarii programului "Prima casa", nu au detinut si nu detin in proprietate o locuinta, individual sau in comun, impreuna cu sotul/sotia sau cu alte persoane, indiferent de modul in care a fost dobandita si nici nu au achizitionat dupa aceasta data o locuinta, indiferent de modul de dobandire- Certificat de casatorie sau hotarare de divort, daca este cazul (copie)- Adeverinta de salariu pentru solicitant si, daca este cazul, pentru coplatitori (formular tip BCR, sau alte formulare care sa contina obligatoriu informatiile solicitate de banca)/Extras de cont/Stare financiara cumulat(a) pe ultimele trei luni pentru clientii care incaseaza salariul lunar intr-un cont curent la BCR, cu sau fara card de debit atasat)- Fisa fiscala aferenta anului precedent (original sau copie) cu stampila oficiala a angajatorului, dupa caz- Talon de pensie (original sau copie) si decizia de pensionare (original sau copie)- Documente care atesta alte venituri realizate de solicitant din inchirieri, dividende, venituri realizate in strainatate etc. si care pot fi luate in calcul la determinarea capacitatii de rambursare- BI/CI (copie) pentru solicitant, membrii familiei acestuia si daca este cazul, pentru coplatitor(i)- Copii ale contractelor de credit pentru cardurile de credit/descoperit de cont/linii de credit/alte tipuri de de carduri, in cazul clientilor care beneficiaza de aceste produse oferite de alte banciDocumente specifice pentru achizitia de locuinte:- Precontractul de vanzare-cumparare a imobilului- Actul de proprietate asupra imobilului ce face obiectul vanzarii (copie)- Declaratia pe proprie raspundere a vanzatorului, conform Legii 10/2001, ca bunurile imobiliare respective nu sunt revendicate si ca nu exista litigii in legatura cu acestea,- Certificat de eficienta energetica- Documente specifice
Documente necesare la BRD:
- Cererea de credit- Declaratia pe propria raspundere autentificata la notar, conform careia, titularul nu a detinut, incepand cu anul 2000 si pana la data solicitarii creditului garantat, in proprietate exclusiva sau impreuna cu sotul ori sotia, nicio locuinta, indiferent de modul in care a fost dobandita.- Documente care sa ateste veniturile realizate si fisa fiscala sau declaratia de venit pe anul anterior solicitarii creditului, depuse la Administratia Financiara (dupa caz)- Documente care atesta obiectul creditului si valoarea investitiei:- Precontract vanzare/cumparare pentru imobilul finantat, modalitatea de plata si valoarea avansului achitat (dupa caz)- Actele de proprietate ale imobilului ce urmeaza a fi finantat prin credit- Raportul de evaluare pentru imobilul ce urmeaza a fi finantat prin credit- Dovada constituirii avansului- Extras de carte funciara privind inscrierea proprietatii- Certificatul de eficienta energetica pentru una din clasele A,B sau C de eficienta energetica- Polita de asigurare a imobilului finantat