Articolul 32Prin componenta sa de achizitii publice, Serviciul financiar-contabil, administrativ, resurse umane si juridic are urmatoarele atributii principale:a) elaboreaza programul anual al achizitiilor publice pe baza necesitatilor si prioritatilor identificate la nivelul institutiei, in functie de fondurile aprobate si de posibilitatile de atragere a altor fonduri;b) elaboreaza documentatia de atribuire sau, in cazul organizarii unui concurs de solutii, documentatia de concurs, in colaborare cu serviciile sau compartimentele care releva necesitatea si oportunitatea achizitiei, in functie de complexitatea problemelor care urmeaza sa fie rezolvate in contextul aplicarii procedurii de atribuire;c) indeplineste obligatiile referitoare la publicitate, astfel cum sunt acestea prevazute in Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare;d) propune componenta comisiilor de evaluare pentru fiecare contract care urmeaza a fi atribuit;e) elaboreaza notele justificative in toate situatiile in care procedura de atribuire propusa pentru a fi aplicata este alta decat licitatia deschisa sau cea restransa, cu aprobarea directorului general;f) asigura activitatea de informare si de publicare privind pregatirea si organizarea licitatiilor, obiectul acestora, organizatorii, termenele, precum si alte informatii care sa edifice respectarea principiilor care stau la baza atribuirii contractelor de achizitii publice;g) asigura aplicarea si finalizarea procedurilor de atribuire, pe baza proceselor-verbale si a hotararilor de licitatii, prin incheierea contractelor de achizitie publica;h) colaboreaza cu serviciile si compartimentele de specialitate pentru rezolvarea problemelor legate de procedura de atribuire si pentru urmarirea contractelor incheiate;i) urmareste si asigura respectarea prevederilor legale referitoare la desfasurarea procedurilor privind pastrarea confidentialitatii documentelor de licitatie si a securitatii acestora;j) asigura constituirea si pastrarea dosarului achizitiei, document cu caracter public;k) opereaza modificari sau completari ulterioare in programul anual al achizitiilor, cand situatia o impune, cu aprobarea conducatorului institutiei si avizul compartimentului financiar- contabil;l) asigura arhivarea documentelor repartizate, produse si gestionate, conform actelor normative in vigoare;m) indeplineste orice alte atributii prevazute de lege.
Articolul 33In domeniul protectiei informatiilor clasificate, Serviciul financiar-contabil, administrativ, resurse umane si juridic are urmatoarele atributii principale:a) elaboreaza si supune aprobarii directorului general normele interne privind protectia informatiilor clasificate, potrivit legii;b) intocmeste programul de prevenire a scurgerii de informatii clasificate si il supune avizarii institutiilor abilitate, iar dupa aprobare actioneaza pentru aplicarea acestuia;c) coordoneaza activitatea de protectie a informatiilor clasificate, in toate componentele acesteia;d) asigura relationarea cu institutiile abilitate sa coordoneze activitatea si sa controleze masurile privitoare la protectia informatiilor clasificate, potrivit legii;e) monitorizeaza activitatea de aplicare a normelor de protectie a informatiilor clasificate si modul de respectare a acestora;f) consiliaza conducerea unitatii in legatura cu toate aspectele privind securitatea informatiilor clasificate;g) informeaza conducerea institutiei despre vulnerabilitatile si riscurile existente in sistemul de protectie a informatiilor clasificate si propune masuri pentru inlaturarea acestora;h) acorda sprijin reprezentantilor autorizati ai institutiilor abilitate, potrivit competentelor legale, pe linia verificarii persoanelor pentru care se solicita accesul la informatii clasificate;i) organizeaza activitati de pregatire specifica a persoanelor care au acces la informatii clasificate;j) asigura pastrarea si organizeaza evidenta certificatelor de securitate si a autorizatiilor de acces la informatii clasificate;k) actualizeaza permanent evidenta certificatelor de securitate si a autorizatiilor de acces;l) intocmeste si actualizeaza listele informatiilor clasificate elaborate sau pastrate de Agentie, pe clase si niveluri de secretizare;m) prezinta directorului general propuneri privind stabilirea obiectivelor, sectoarelor si locurilor de importanta deosebita pentru protectia informatiilor clasificate din sfera de responsabilitate si, dupa caz, solicita sprijinul institutiilor abilitate;n) efectueaza, cu aprobarea conducerii institutiei, controale privind modul de aplicare a masurilor legale de protectie a informatiilor clasificate;o) indeplineste orice alte atributii prevazute de lege.
Articolul 34Secretariatul Agentiei este asigurat de o persoana din cadrul Serviciului financiar-contabil, administrativ, resurse umane si juridic, care are ca atributii principale:a) derularea operatiunilor tehnice privind primirea, evidenta, repartizarea, urmarirea solutionarii, multiplicarea, manipularea, selectionarea documentelor adresate directorului general, directorului general adjunct, sefilor de serviciu sau expediate de catre acestia altor structuri/organizatii, precum si clasarea, arhivarea, inventarierea, selectionarea, pastrarea, conservarea si folosirea acestora, dupa caz;b) organizarea agendei directorului general si a directorului general adjunct;c) activitati de relatii cu publicul;d) activitati de informare-documentare;e) gestionarea arhivei proprii neclasificate a Agentiei;f) organizarea si desfasurarea unor activitati de protocol intern la nivelul Agentiei;g) asigurarea secretariatului sedintelor din cadrul Agentiei;h) implementarea masurilor de protectie a informatiilor clasificate detinute/gestionate de personalul Agentiei;
Hotararea in Cauza Serban impotriva Romaniei din 5 iulie 2016 Pronuntaţă de: CEDO
Conditii privind gravitatea pedepsei in cazul extradarii pasive Pronuntaţă de: Inalta Curte de Casatie si Justitie, Sectia penala, decizia nr. 842 din 7 iunie 2016
Conditiile de admisibilitate ale unei cereri de sesizare a CJUE cu o intrebare preliminara Pronuntaţă de: Inalta Curte de Casatie si Justitie - Incheiere din 6 aprilie 2012
Procedura solicitarii datelor generate sau prelucrate de furnizorii de servicii de comunicatii electronice destinate publicului sau de retele publice de comunicatii Sursa: EuroAvocatura.ro