din anul 2007, atuul tau de DREPT!
2559 de useri online



Prima pagină » Legislaţie » Legislatia Muncii si Asigurarilor sociale » Metodologia de recunoastere a titlurilor de calificare profesionala pentru profesia de antrenor, obtinute intr-un stat membru al Uniunii Europene

Metodologia de recunoastere a titlurilor de calificare profesionala pentru profesia de antrenor, obtinute intr-un stat membru al Uniunii Europene

  Publicat: 27 Jul 2019       3524 citiri        Secţiunea: Legislatia Muncii si Asigurarilor sociale  


Reprezinta ansamblul de competente profesionale care permit unei persoane sa desfasoare activitati specifice unei ocupatii sau profesii.
Confederatia este o uniune de state independente sau de unitati teritoriale autonome, infiintata pe baza unui acord international, prin care se determina conditiile de asociere a statelor si de functionare a acestora.
Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
Metodologia de recunoastere a titlurilor de calificare profesionala pentru profesia de antrenor, obtinute intr-un stat membru al Uniunii Europene, al Spatiului Economic European, in Confederatia Elvetiana sau intr-un stat tert, din 20.06.2019 a fost publicata in Monitorul Oficial nr. 607 din 23.07.2019.

Orice forma de educatie care pregateste calificarea pentru o anumita profesie, sau pentru un anumit loc de munca, competentele necesare exercitarii profesiei respective sau ocuparii unui loc de munca adecvat acesteia.
Inscris constatator al contractului de mandat care da posibilitatea ca mandatarul sa lucreze in numele si pe socoteala mandatului.
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
1. Din punct de vedere economic, o cantitate dorita dintr-un anumit bun economic, care poate fi cumparata, intr-o perioada determinata, la anumite niveluri ale pretului.
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
1. Din punct de vedere economic, o cantitate dorita dintr-un anumit bun economic, care poate fi cumparata, intr-o perioada determinata, la anumite niveluri ale pretului.
Orice forma de educatie care pregateste calificarea pentru o anumita profesie, sau pentru un anumit loc de munca, competentele necesare exercitarii profesiei respective sau ocuparii unui loc de munca adecvat acesteia.
Legatura juridico-politica permanenta ce exista intre stat si cetatean se numeste cetatenie.In societatea noastra se discuta pe larg problema cetateniei.
Orice forma de educatie care pregateste calificarea pentru o anumita profesie, sau pentru un anumit loc de munca, competentele necesare exercitarii profesiei respective sau ocuparii unui loc de munca adecvat acesteia.
Inscris oficial sau particular prin care se atesta recunoasterea unui drept, o obligatie sau un fapt.
Orice forma de educatie care pregateste calificarea pentru o anumita profesie, sau pentru un anumit loc de munca, competentele necesare exercitarii profesiei respective sau ocuparii unui loc de munca adecvat acesteia.
Cauza care inlatura caracterul penal al faptei,
Sunt participanti in procesul penal, alaturi de parti si organele judiciare. Persoanele sunt martorii, experti, interpretii, traducatorii, substituitii procesuali etc.
Confederatia este o uniune de state independente sau de unitati teritoriale autonome, infiintata pe baza unui acord international, prin care se determina conditiile de asociere a statelor si de functionare a acestora.

(3) Atestatul de recunoastere a cursului de formare profesionala se elibereaza titularului sau unei persoane imputernicite de acesta prin procura notariala, de la secretariatul C.N.F.P.A.
(4) Atestatul de recunoastere completat si neridicat se pastreaza in arhiva M.T.S. - C.N.F.P.A. cu termen permanent.
(5) In cazul pierderii, distrugerii complete sau deteriorarii partiale a atestatului de recunoastere se poate elibera un duplicat al acestuia.
(6) Pentru eliberarea duplicatului, solicitantul adreseaza, in scris, o cerere, insotita de urmatoarele documente: anuntul de pierdere a atestatului de recunoastere a formarii profesionale, cu datele de identificare ale acestuia, in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a III-a, copie a actului de identitate, dovada platii taxei in valoare de 50 lei.

Articolul 14
(1) Solicitarile de reevaluare a dosarului se realizeaza printr-o cerere motivata, insotita, dupa caz, de alte documente relevante.
(2) Cererea se depune la secretariatul C.N.F.P.A. in termen de 30 de zile lucratoare de la data eliberarii adeverintei privind motivele nerecunoasterii.
(3) In vederea solutionarii contestatiei, C.N.F.P.A. poate solicita avizul consultativ al Ministerului Tineretului si Sportului si al federatiilor sportive nationale pentru recunoasterea profesiei de antrenor pentru ramura de sport respectiva.
(4) Termenul de rezolvare a solicitarilor de reevaluare este de 60 de zile lucratoare de la data inregistrarii lor la secretariatul C.N.F.P.A.
(5) Termenul de solutionare prevazut la alin. (4) se prelungeste in cazuri justificate, caz in care solicitantul va fi anuntat in scris, prin curier postal sau posta electronica.
(6) Eliberarea atestatului de recunoastere emis in urma reevaluarii se face numai la sediul C.N.F.P.A. dupa predarea adeverintei privind motivele nerecunoasterii emise anterior.
Art. 15. -
(1) Decizia C.N.F.P.A. poate fi contestata o singura data, in termen de 45 de zile lucratoare de la data luarii la cunostinta, printr-o cerere motivata si, dupa caz, in baza unui dosar intocmit si depus in conformitate cu prezenta metodologie.
(2) Contestatiile vor fi evaluate de catre expertii de specialitate desemnati de Ministerul Tineretului si Sportului in conformitate cu legislatia in vigoare.
(3) Termenul de rezolvare a contestatiilor este de 60 de zile lucratoare de la data inregistrarii lor la secretariatul C.N.F.P.A.
(4) Termenul de solutionare prevazut la alin. (3) se prelungeste in cazuri justificate, caz in care solicitantul va fi anuntat in scris, prin curier postal sau posta electronica.
(5) Eliberarea atestatului de recunoastere emis in urma contestatiei se face numai la sediul C.N.F.P.A. dupa predarea adeverintei privind motivele nerecunoasterii emise anterior.

Articolul 16
Recunoasterea documentelor de formare profesionala pentru persoanele care au dobandit cetatenia romana si detin atestat de recunoastere se face in baza urmatoarelor documente:
a) cerere;
b) copia atestatului de recunoastere;
c) copia si traducerea legalizata in limba romana a diplomei de studii recunoscute;
d) copia si traducerea legalizata in limba romana a foii matricole/suplimentului descriptiv al titlului de formare profesionala sau oricarui alt document din care sa rezulte parcursul de formare profesionala si specializarea in ramura de sport;
e) copia actului de identitate valabil si dovada schimbarii numelui (daca este cazul), in copie;
f) copie dupa dovada achitarii taxei in valoare de 50 lei;
g) alte documente suplimentare, daca este cazul .

Articolul 17
Pentru cetatenii din state terte prevazuti la art. 5 lit. b) care solicita incadrarea in munca, eliberarea unui nou exemplar al atestatului de recunoastere in cadrul procedurii de obtinere a autorizatiei de munca se realizeaza numai in baza depunerii unui nou dosar de recunoastere.

Articolul 18
Recunoasterea studiilor pentru solicitanti de azil si/sau beneficiari ai unei forme de protectie internationala in Romania se realizeaza in conformitate cu prevederile prezentei metodologii si ale normelor legale nationale si internationale cu privire la aceste categorii de persoane .

Articolul 19
Obtinerea avizului de angajare pentru un cetatean dintr-un stat tert care doreste sa munceasca pe teritoriul Romaniei se face prin intermediul Inspectoratului General pentru Imigrari.

Articolul 20
(1) Prestarea de servicii de catre prestatorii care se deplaseaza in Romania in scopul exercitarii, in mod temporar sau ocazional, a profesiei de antrenor se face in concordanta cu prevederile Legii nr. 200/2004 privind recunoasterea diplomelor si calificarilor profesionale pentru profesiile reglementate din Romania, cu modificarile si completarile ulterioare.
(2) C.N.F.P.A. solicita ca, atunci cand prestatorul se deplaseaza pentru prima data dintr-un stat membru al U.E., al S.E.E., din Confederatia Elvetiana sau dintr-un stat tert in Romania pentru a furniza servicii de antrenor, sa fie informat in acest sens in prealabil printr-o declaratie scrisa la care se anexeaza titlul de calificare, suplimentul descriptiv sau foaia matricola, carnetul de antrenor, actul de identitate, atestatul de competente lingvistice pentru limba romana, certificatul de sanatate fizica si psihica, cazierul judiciar si dovada schimbarii numelui, daca este cazul, numele angajatorului. Prestatorul poate prezenta documentele prin orice mijloace (depuse la secretariatul C.N.F.P.A., prin posta, prin curierat, electronic etc.).

Articolul 21





Afişează Metodologia de recunoastere a titlurilor de calificare profesionala pentru profesia de antrenor, obtinute intr-un stat membru al Uniunii Europene pe o singură pagină



Citeşte mai multe despre:    Titluri de calificare profesionala    Profesia de antrenor    Titluri obtinute in UE    Recunoasterea titlurilor de calificare

Consultă un avocat online
MCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.