din anul 2007, atuul tau de DREPT!
2110 de useri online



Prima pagină » Ştiri juridice » MDRT a demarat campania de promovare a Romaniei ca destinatie turistica pe CNN, EURONEWS si EUROSPORT

MDRT a demarat campania de promovare a Romaniei ca destinatie turistica pe CNN, EURONEWS si EUROSPORT

  Publicat: 31 May 2011       1536 citiri       Sursa: EuroAvocatura.ro  


(ternem CNA). Orice forma de mesaj, difuzat fie �n baza unui contract cu o persoana fizica sau juridica, publica ori privata, �n schimbul unui tarif sau al altor beneficii, privind exercitarea unei activitati comerciale, mestesugaresti, profesionale,
(termen CNA). Transmisia initiala prin fir sau prin unde radioelectrice, inclusiv prin satelit, �n forma codata sau necodata, a serviciilor de programe destinate publicului;
Actiunile de publicitate vor consta in difuzarea de spoturi publicitare de 30 si 20 de secunde pe primele trei posturi de televiziune internationale mentionate mai sus (1 spot general de prezentare de 30 sec si cate 2 spoturi de 20 sec pentru turismul in natura si cel cultural).

NATURA 2000 (Obiectiv de tip NATURA 2000)
Ca si componenta a structurii organizatorice, totalitate a posturilor care au aceleasi caracteristici principale referitoare la obiective, sarcini, autoritate si responsabilitate.
Forma specifica a motivatiei care consta in orientarea activa si durabila a persoanei spre anumite domenii de activitate, fiind cel mai puternic mobil al actiunilor omenesti.
Complex de actiuni desfasurate pentru cunoasterea cerintelor de produse si servicii ale coconsumatorilor,
Denumire data monedei unice europene.
(ternem CNA). Orice forma de mesaj, difuzat fie �n baza unui contract cu o persoana fizica sau juridica, publica ori privata, �n schimbul unui tarif sau al altor beneficii, privind exercitarea unei activitati comerciale, mestesugaresti, profesionale,

Campania de promovare se va desfasura pe o perioada de 12 luni.


Conceptul spoturilor subliniaza valorile Romaniei, resursele unice incontestabile, avantajul competitiv de a se putea baza inca pe o natura in mare parte neatinsa si ``sanatoasa``, o resursa rara si valoroasa pentru viitorii vizitatori. Conceptul creativ al spoturilor pune in valoare mostenirea culturala romaneasca, un mix bogat de influente istorice, autenticitate romaneasca si traditional.


Posturile de televiziune internationale au fost selectate in functie de audienta (spectatori unici pe saptamana) in randul persoanelor cu venituri peste medie care calatoresc (in interes de afaceri si de placere, cel putin 6 calatorii pe an), conform datelor furnizate de European Media and Marketing Survey (EMS) pentru anul 2010. Spoturile TV au rolul de consolidare vizuala a brandului de destinatie.


Obiectivul general al campaniei este promovarea brandului turistic national pe canalele internationale de televiziune, in scopul crearii unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica, al cresterii gradului de cunoastere a tarii noastre pe plan international, al consolidarii vizuale a brandului de destinatie si al cresterii numarului de turisti proveniti in special de pe principalele piete prioritare identificate in Master Planul pentru Dezvoltarea Turismului National 2007 - 2026.


Valoarea totala a campaniei de promovare este de 4.960.000 Euro cu TVA, fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa 5, operatiunea ``Crearea unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica prin definirea si promovarea brandului turistic national``. Compania castigatoare a licitatiei prin care s-au achizitionat serviciile de publicitate este MEDIA INVESTMENT COMMUNICATION SRL.



Citeşte mai multe despre:    CNN    EURONEWS    EUROSPORT    MDRT

Consultă un avocat online
MCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.

Alte titluri

Reprezentantii MDRT au scos din circuitul turistic 138 de camere din statiunile Eforie Nord si Neptun
14 Jun 2011 | 1632

Democratul Barack Obama devine primul presedinte de culoare din istoria Statelor Unite
05 Nov 2008 | 1074

Filmele si muzica ar putea fi piratate, dar numai pentru uz personal
10 Oct 2008 | 1130

Uniunea Europeana ar putea fi sanctionata din cauza produselor modificate genetic
13 Jan 2008 | 2505



Articole Juridice

Offshore . 9 Motive pentru infiintarea unui off-shore
Sursa: EuroAvocatura.ro

Jurisprudenţă

Nu rezulta cu certitudine ca prejudiciul a fost cauzat din vina si in legatura cu munca paratilor, intrucat acestia sunt angajati ai autoritatii contractante, dar nu semnatari ai contractelor
Pronuntaţă de: Tribunalul Hunedoara Sectia I Civila, Sentinta civila nr. 494, in sedinta publica din 23 februarie 2017

Plata sumei cu titlu de compensatie pentru atingerea integritatii
Pronuntaţă de: Tribunalul Gorj - Sentinta civila nr. 1132 din data 29.03.2012