EuroAvocatura.ro
din anul 2007, atuul tau de DREPT!
5351
de useri online
Profesionisti
Ştiri Juridice
Articole
Jurisprudenţă
Legislaţie
Dicţionar Juridic
Utile
Contact
Profesionisti
Ştiri Juridice
Articole
Jurisprudenţă
Legislaţie
Dicţionar Juridic
Utile
Contact
Secţiuni site
⇨ MCP Cabinet avocati. Relatii de munca si comerciale. Protectia datelor. GDPR
Articole Juridice
Drept Civil
Contracte Civile si Comerciale
GDPR - Protectia Datelor cu Caracter Personal
Drept Succesoral
Dreptul Familiei
Drept Penal
Dreptul Proprietatii Intelectuale
Drept Comercial
Leasing
Drept Concurential
Insolventa si Falimentul
Dreptul muncii. Contractul de Munca
Medierea
Urmarirea Penala si Judecata in cauzele cu Minori
Drept Fiscal
Divortul. Desfacerea casatoriei
Infractiuni Informatice
CEDO. Justitie Europeana
Afaceri, Crime si Procese celebre
Fonduri Europene
Proceduri si Acte necesare pentru ...
Procedurile de Judecata
Aparitii Editoriale
Scrieri Politice din presa romaneasca
Dreptul mediului
Preceduri so Modele de acte
Drept Constitutional
Intrebari si Raspunsuri Juridice
Noul Cod Penal - Comentarii articole
Noul Cod Civil
Noul Cod de procedura Penala (Comparatii cu vechiul Cod)
Acte de procedura in Noul cod de procedura penala
Articole Juridice »
Jurisprudenta
Drept Civil
Drept Penal
Proprietate Intelectuala
Dreptul Muncii
PIDO/CEDO
Drept Comercial
Transporturi
Drept Comunitar
Drept Fiscal
Contencios Administrativ
Recursuri in Interesul Legii
Decizii ale Curtii Constitutionale in materie Penala
Dreptul Familiei
Citarea si Comunicarea actelor de Procedura
Plangerea impotriva actelor si masurilor procurorului
Spete Drept Succesoral
Spete Contraventii
Decizii de admitere ale CCR
Insolventa si Faliment
Contractul de credit , Leasing si Asigurare
Mediere
Jurisprudenta »
Legislatie
Codurile Esentiale
Legislatie Imobiliara
Legislatie Civila
Legislatie Penala
Legislatie Comerciala
Legislatia Muncii si Asigurarilor sociale
Legislatie Fiscala
Legislatie pentru desfasurarea activitatilor profesionale. Statute
Legislatie Proprietate Intelectuala
Legislatia Domeniul Agricol
Contencios Administrativ
Legislatie Financiar-Bancara
EuroLegislatie
Decizii ale Curtii Constitutionale
Recursuri in interesul legii
Diverse Domenii juridice
Regulamente
Cauze CEDO
Arhiva Monitorul Oficial
Legislatie »
Dictionar Juridic
Drept Bancar
Drept Civil
Drept Comercial
Drept Comunitar
Drept Concurential
Drept Constitutional
Drept Fiscal Financiar
Drept Penal
Drept Succesoral
Dreptul Familiei
Dreptul Muncii
Dreptul Proprietatii Intelectuale
PIDO. CEDO. Justitie Europeana
Procedura de Judecata
Transporturi
Acte Normative
Dictionar Evenimente
Dictionar Personalitati
Diverse Domenii Juridice
Dictionar Juridic »
Prima pagină
»
Legislaţie
»
Contencios Administrativ
» HG 1059/2013 pentru aprobarea Normelor metodologice ale programului de gestionare a cainilor fara stapan
HG 1059/2013 pentru aprobarea Normelor metodologice ale programului de gestionare a cainilor fara stapan
Publicat: 30 Jan 2014
21873 citiri
Secţiunea:
Contencios Administrativ
Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
Hotarare nr. 1059/2013 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a OUG 155/2001 privind aprobarea programului de gestionare a cainilor fara stapan
Publicat in
Monitorul Oficial
nr. 829 din 23 decembrie 2013
Act procedural in care procurorul sau organul de urmarire penala consemneaza o dispozitie asupra unor acte sau masuri de urmarire penala.
Act procedural in care procurorul sau organul de urmarire penala consemneaza o dispozitie asupra unor acte sau masuri de urmarire penala.
Ca si componenta a structurii organizatorice, totalitate a posturilor care au aceleasi caracteristici principale referitoare la obiective, sarcini, autoritate si responsabilitate.
Din punct de vedere contabil, un document contabil de sinteza care are ca obiective principale completarea si explicarea datelor inscrise in bilant si contul de profit si pierdere
Act procedural in care procurorul sau organul de urmarire penala consemneaza o dispozitie asupra unor acte sau masuri de urmarire penala.
Orice persoana fizica sau juridica romana sau straina care, participand la o licitatie de concesiune, obtine concesionarea unor activitati economice, servicii publice,
Din punct de vedere contabil, un document contabil de sinteza care are ca obiective principale completarea si explicarea datelor inscrise in bilant si contul de profit si pierdere
Ordonanta de Urgenta a Guvernului privind modificarea Codului de procedură penală
Ordonanta de Urgenta a Guvernului privind modificarea Codului de procedură penală
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Din punct de vedere contabil, un document contabil de sinteza care are ca obiective principale completarea si explicarea datelor inscrise in bilant si contul de profit si pierdere
Ordonanta de Urgenta a Guvernului privind modificarea Codului de procedură penală
s) sterilizare - operatiune prin care se realizeaza suprimarea functiei reproducatoare a cainilor;
t) vecini - proprietarii spatiilor locative care au cel putin un perete comun cu spatiul locativ in care urmeaza sa fie adapostiti cainii adoptati din adaposturile publice;
u) unitate de ecarisare si unitate de neutralizare a deseurilor de origine animala - orice unitate definita ca atare la art. 2 alin. (1) lit. h) si j) din
Ordonanta
Guvernului nr. 47/2005 privind reglementari de neutralizare a deseurilor de origine animala, aprobata cu modificari prin Legea nr. 73/2006, cu modificarile ulterioare.
Capitolul II- Serviciile publice pentru gestionarea cainilor fara stapan
Art. 3
(1) Serviciile specializate pentru gestionarea cainilor fara stapan, infiintate potrivit art. 1 alin. (1) din
ordonanta
de urgenta, desfasoara activitatea de gestionare a cainilor fara stapan pe raza unitatilor administrativ-teritoriale, respectiv a subdiviziunilor acestora, la nivelul carora au fost infiintate, si, in
functie
de posibilitati, pot incheia protocoale de colaborare cu unitatile administrativ-teritoriale cu care se invecineaza.
(2) Serviciile prevazute la alin. (1) sunt denumite in mod obligatoriu prin sintagma "Serviciul pentru gestionarea cainilor fara stapan", urmata de denumirea unitatii administrativ-teritoriale, respectiv a subdiviziunii acesteia, la nivelul careia au fost infiintate.
(3) Serviciile prevazute la alin. (1) pot fi organizate in cadrul serviciilor publice aflate in subordinea consiliilor locale.
Art. 4
Personalul veterinar incadrat in serviciile specializate pentru gestionarea cainilor fara stapan are urmatoarele competente:
a) supravegherea animalelor capturate si adapostite;
b) colectarea documentelor intocmite de personalul implicat in capturarea, manipularea si transportul animalelor;
c) inregistrarea cainilor fara stapan in Registrul de evidenta a cainilor fara stapan, pe baza datelor din formularul individual de capturare, al carui model este prevazut in
anexa
nr. 1.
Capitolul III - Adaposturile publice si adaposturile pentru caini fara stapan apartinand asociatiilor pentru protectia animalelor
Art. 5
(1) Adaposturile publice pentru cainii fara stapan, amenajate potrivit art. 2 alin. (1) din
ordonanta
de urgenta, apartin unitatilor administrativ-teritoriale care le amenajeaza, vor fi administrate de catre serviciile de utilitate publica de gestionare a cainilor fara stapan infiintate sau de catre operatorul
concesionar
al serviciului si vor respecta prevederile legislatiei sanitare veterinare in vigoare.
(2) Este interzisa cazarea cainilor fara stapan in adaposturi publice care nu respecta conditiile minime de functionare prevazute la
anexa
nr. 1 la
ordonanta de urgenta
.
(3) Operatorii serviciilor specializate de gestionare a cainilor fara stapan sunt obligati sa asigure personal care sa deserveasca permanent adaposturile publice pentru cainii fara stapan in vederea supravegherii cainilor timp de 24 de ore pe zi, a adaparii suplimentare a cainilor, a hranirii puilor de doua sau, respectiv, de 3 ori pe zi, in conformitate cu prevederile anexei nr. 1 la
ordonanta de urgenta
.
(4) Adaposturile publice pentru cainii fara stapan vor fi plasate pe raza unitatilor administrativ-teritoriale care le amenajeaza sau, prin exceptie:
a) pe raza unei unitati administrativ-teritoriale aflate in vecinatate,
b) in cazul adaposturilor publice amenajate de Consiliul General al Municipiului Bucuresti, la o distanta de cel mult 35 km in afara municipiului Bucuresti.
(5) In adaposturile publice pot fi adapostiti cainii fara stapan capturati pe raza unitatilor administrativ-teritoriale care le-au amenajat, precum si cainii fara stapan din unitatile administrativ-teritoriale vecine in conditiile alin. (4). Operatorii serviciilor specializate pentru gestionarea cainilor fara stapan au
obligatia
de a transporta si a adaposti cainii capturati numai in adaposturile publice pe care le administreaza.
(6) Adapostirea cainilor fara stapan din unitatile administrativ-teritoriale vecine, in conditiile alin. (4), se face in baza unor protocoale de colaborare, incheiate potrivit art. 3 alin. (1) si comunicate Autoritatii Nationale Sanitare Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor.
(7) Animalele bolnave sau ranite trebuie sa fie izolate in custi adecvate in care sa fie ingrijite corespunzator pe toata perioada cazarii. Toate adaposturile vor avea un numar suficient de custi de izolare destinate cainilor bolnavi sau raniti. Nu se vor caza mai multi caini bolnavi in aceeasi cusca.
Art. 6
(1) Accesul publicului in adaposturile publice se face in baza unui program stabilit de serviciul de gestionare a cainilor fara stapan, zilnic, de luni pana vineri, in intervalul orar 10,00-18,00.
(2) Sambata si duminica si in timpul zilelor de sarbatori legale, accesul publicului, in vederea adoptiei, se face in intervalul orar stabilit in conformitate cu regulamentele consiliului local.
(3) Revendicarea cainilor fara stapan se poate face pe toata perioada de acces a publicului in adaposturile publice, perioada prevazuta la alin. (1) si (2).
(4) Accesul vizitatorilor in adaposturile publice pentru cainii fara stapan se face cu respectarea regulamentului de organizare interioara.
(5) Vizitatorii au dreptul sa fotografieze si sa filmeze cainii din adaposturile publice.
Art. 7
(1) Adaposturile private pentru cainii fara stapan apartinand organizatiilor si fundatiilor pentru protectia animalelor trebuie sa asigure animalelor fara stapan conditiile minime prevazute in
anexa
nr. 1 la
ordonanta de urgenta
.
(2) Adaposturile prevazute la alin. (1) trebuie sa aiba un program de vizitare de cel putin 4 ore in fiecare zi.
Capitolul IV - Concesionarea serviciilor specializate pentru gestionarea cainilor fara stapan
Art. 8
Inapoi
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Inainte
Afişează
HG 1059/2013 pentru aprobarea Normelor metodologice ale programului de gestionare a cainilor fara stapan
pe o singură pagină
Citeşte mai multe despre:
HG 1059/2013
OUG 155/2001
Caini fara stapan
Eutanasiere
Consultă un avocat online
Formular contact online
.
MCP Cabinet avocati
- Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.
Tabloul Avocatilor din Romania
Tabloul Avocatilor din Republica Moldova
Tabloul Contabililor din Romania
Tabloul Evaluatorilor din Romania
Tabloul Executorilor Judecatoresti din Romania
Tabloul Expertilor Judiciari din Romania
Tabloul Mediatorilor din Romania
Tabloul Notarilor Publici din Romania
Tabloul Psihologilor din Romania
Tabloul Traducatorilor Autorizati din Romania
Arhiva Stirilor juridice din anul 2007
Arhiva Monitorului Oficial al Romaniei din anul 1964