Coordonator: Av. Marius-Cătălin Preduţ

Prima pagină » Legislaţie » Legislatie Fiscala » Legea nr. 351/2018 privind finantarea activitatii Administratiei Nationale a Penitenciarelor si a unitatilor subordonate

Legea nr. 351/2018 privind finantarea activitatii Administratiei Nationale a Penitenciarelor si a unitatilor subordonate

  Publicat: 04 Jan 2019       356 citiri        Secţiunea: Legislatie Fiscala  


Codul muncii comentat Marius-Catalin Predut
Monitorul Oficial al Romāniei este publicaţia oficială a statului romān, īn care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
Legea nr. 351/2018 privind finantarea activitatii Administratiei Nationale a Penitenciarelor si a unitatilor subordonate

Publicata in Monitorul Oficial nr. 8 din 04.01.2019


Lucruri utile omului, cu valoare economica si susceptibile de apropiere.
Asigurarea mijloacelor de existenta unui minor sau altei persoane fizice
Lucruri utile omului, cu valoare economica si susceptibile de apropiere.
Lucruri utile omului, cu valoare economica si susceptibile de apropiere.
Acea parte de capital social detinuta de stat sau de alta entitate implicata in procesul de privatizare la o societate comerciala neprivatizata, in tot sau in parte, care nu este afectata de alte drepturi izvorānd din contractele de privatizare incheiate deja in baza legilor de privatizare;
Monitorul Oficial al Romāniei este publicaţia oficială a statului romān, īn care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.

Art. 1. - Finantarea activitatii Administratiei Nationale a Penitenciarelor si a unitatilor subordonate acesteia se face in conformitate cu dispozitiile art. 62 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 500/2002 privind finantele publice, cu modificarile si completarile ulterioare.


Art. 2. - (1) Administratia Nationala a Penitenciarelor, penitenciarele, penitenciarele pentru tineri, penitenciarele pentru femei, centrele educative, centrele de detentie, Scoala Nationala de Pregatire a Agentilor de Penitenciare Targu Ocna si Baza de aprovizionare, gospodarire si reparatii pot realiza, dupa caz, urmatoarele venituri proprii:


a) venituri din chirii si arenzi;


b) venituri din activitati de prestare servicii, precum servicii de transport catre terti, cazare si masa in centrele de pregatire proprii, fotocopiere documente in baza cererilor personale ale detinutilor si din tratamente protetice;


c) venituri obtinute din valorificari de bunuri scoase din functiune si deseuri, refacturare utilitati din spatii inchiriate, penalitati si despagubiri, subventii pentru agricultura, garantii de participare, garantii de buna executie, precum si din vanzarea caietelor de sarcini;


d) venituri din taxe de participare la concursuri, taxe/tarife privind testarea psihologica, organizarea si functionarea punctelor de desfacere ale popotelor si bucatariilor de unitate, precum si din cota aplicata meniurilor servite persoanelor din afara sistemului administratiei penitenciare;


e) venituri din donatii si sponsorizari;


f) venituri din transferuri voluntare;


g) alte venituri, conform legii.


(2) Penitenciarele, penitenciarele pentru tineri, penitenciarele pentru femei, centrele educative si centrele de detentie pot realiza venituri proprii din munca persoanelor private de libertate, conform prevederilor Legii nr. 254/2013 privind executarea pedepselor si a masurilor privative de libertate dispuse de organele judiciare in cursul procesului penal, cu modificarile si completarile ulterioare, dupa cum urmeaza:


a) venituri din prestari servicii cu persoanele private de libertate in interiorul sau exteriorul locului de detinere; venituri din prestari servicii cu persoanele private de libertate in interiorul locului de detinere sunt cele precum serviciile de spalatorie, serviciile de intretinere si spalatorie auto, preparare hrana pentru arestatii preventiv aflati in arestul politiei, precum si pentru persoanele private de libertate din alte unitati ale sistemului administratiei penitenciare;


b) venituri din valorificarea produselor obtinute din activitatea proprie, precum produse vegetale, produse animaliere, preparate din carne/lapte, produse de panificatie si patiserie, mic mobilier, articole de tamplarie, precum si produsele confectionate de persoanele private de libertate in cadrul activitatilor educative de tip ocupational;


c) alte venituri, conform legii.


Art. 3. - Centrul de pregatire, odihna si recuperare - Complex Sovata si Centrul de pregatire, odihna si recuperare - Complex Flamingo Eforie Sud se finanteaza in conformitate cu dispozitiile art. 62 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 500/2002, cu modificarile si completarile ulterioare, putand realiza, dupa caz, urmatoarele venituri:


a) venituri din prestari servicii de cazare si masa;


b) venituri din chirii si dobanzi;


c) venituri din prestari de servicii si alte activitati, precum servicii de agrement, fotocopiere documente, telefon, fax, internet;


d) venituri din valorificari de bunuri scoase din functiune si deseuri, refacturare utilitati din spatii inchiriate, penalitati si despagubiri, garantii de participare, garantii de buna executie, precum si din vanzarea caietelor de sarcini;


e) venituri din donatii si sponsorizari;


f) alte venituri, conform legii.


Art. 4. - (1) Finantarea penitenciarelor-spital se realizeaza in conformitate cu prevederile Legii nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, referitoare la finantarea spitalelor publice din reteaua ministerelor si institutiilor cu retea sanitara proprie.


(2) Penitenciarele-spital, pe langa veniturile stabilite de Legea nr. 95/2006, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, mai pot realiza, dupa caz, venituri din:


a) chirii si arenzi;


b) alte activitati, respectiv servicii de transport in interesul personalului propriu, al persoanelor fizice si juridice din sistemul justitiei sau al persoanelor private de libertate, copiere documente in baza cererilor personale ale detinutilor, precum si din taxe de participare la concursuri;


c) valorificari de bunuri scoase din functiune si deseuri, refacturare utilitati din spatii inchiriate, penalitati si despagubiri, garantii de participare, garantii de buna executie, precum si din vanzarea caietelor de sarcini;


d) alte surse, conform legii.


Art. 5. - Veniturile prevazute la art. 2-4 sunt incasate, in conditiile legii, de catre Administratia Nationala a Penitenciarelor sau de unitatile aflate in subordinea acesteia, dupa caz, in scopul finantarii partiale sau totale a cheltuielilor curente si de capital .


Art. 6. - La data intrarii in vigoare a prezentei legi se abroga Legea nr. 48/2012 privind finantarea activitatii Administratiei Nationale a Penitenciarelor si a unitatilor subordonate, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 185 din 22 martie 2012.



Afişează Legea nr. 351/2018 privind finantarea activitatii Administratiei Nationale a Penitenciarelor si a unitatilor subordonate pe o singură pagină



Citeşte mai multe despre:    Administratia Nationala a Penitenciarelor    Legea 351/2018    Legea 500/2002



Comentează: Legea nr. 351/2018 privind finantarea activitatii Administratiei Nationale a Penitenciarelor si a unitatilor subordonate
Jurisprudenţă

Restituirea pentru refacerea urmaririi penale. Lipsa elementelor de identificare a inculpatului
Pronuntaţă de: Inalta Curte de Casatie si Justitie - Sectia penala, decizia nr. 2102 din 14 iunie 2012

Modificarea incadrarii si a salariului. Comunicare. Curgerea termenului de contestare a masurii
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Pitesti - Decizia nr. 301/R-C din 27 martie 2009

Modificarea incadrarii si a salariului. Comunicare. Curgerea termenului de contestare a masurii
Pronuntaţă de: Curtea de Apel Pitesti Decizia nr. 301/R-C din 27 martie 2009



Articole Juridice

Tratamentul medical sub paza permanenta. Art. 240 - NCPP
Sursa: EuroAvocatura.ro