Capitolul IV - Departamentul de formare profesionala initiala style="font-size: 10pt; font-family: Verdana;">
Art. 17 (1) Durata formarii profesionale a auditorilor de justitie este de 2 ani. Dupa absolvirea primului an de studiu auditorii de justitie opteaza, in ordinea mediilor si in raport cu numarul posturilor stabilite de Consiliul Superior al Magistraturii, pentru functia de judecator sau procuror. (2) Programul de formare profesionala a auditorilor de justitie se elaboreaza de catre personalul de instruire al Institutului, in cadrul catedrelor, si se supune spre avizare Consiliului stiintific. (3) Programul de formare profesionala prevazut la alin. (2) se aproba de Consiliul Superior al Magistraturii, la propunerea Consiliului stiintific. Art. 18 (1) In primul an de studii formarea profesionala a auditorilor de justitie se axeaza pe aprofundarea cunostintelor necesare pentru profesiile de judecator si procuror, conform programului de formare . (2) Numarul de conferinte si dezbateri tematice pentru fiecare disciplina este prevazut in programul de invatamant si se desfasoara in conformitate cu programele analitice aprobate. (3) Programul de invatamant are la baza programele analitice pentru fiecare disciplina, cu precizarea temelor si subtemelor, precum si a numarului de ore alocat pentru fiecare. (4) Auditorii au obligatia de a intocmi un referat din una dintre materiile prevazute in planul de invatamant, considerat ca o componenta distincta in planul de invatamant si luat in considerare ca atare la calculul mediei finale. (5) Nota acordata auditorilor de justitie la sfarsitul primului an de studiu, la fiecare materie, reprezinta media dintre nota obtinuta pentru activitatea desfasurata la dezbaterile tematice si nota obtinuta la evaluarea finala. (6) Media finala a primului an de studiu reprezinta media notelor obtinute la fiecare materie, conform alin. (5). Art. 19 (1) In primul an de studiu formarea profesionala a auditorilor de justitie vizeaza si asigurarea unei formari pluraliste si dobandirea cunostintelor in domenii adiacente dreptului, prin realizarea de proiecte extracurriculare. (2) Lista proiectelor extracurriculare este aprobata in fiecare an de Consiliul stiintific. (3) La realizarea fiecarui proiect colaboreaza mai multi auditori, sub coordonarea unui formator INM sau a unui profesionist din domeniul proiectului respectiv. (4) Realizarea proiectelor are loc in cursul celor doi ani de studii.
Evaluarea salariatilor prin procese automate, aplicatii si platforme electornice Sursa: avocat Gales Iulian | MCP Cabinet avocati
E-sanatatea si securitatea in munca pe piata unica digitala Sursa: avocat Irina Maria Diculescu | MCP Cabinet avocati
Protectia corespondentei electronice a salariatului in era digitala Sursa: avocat Andreea-Cristina Deaconu | MCP Cabinet avocati
Decizia nr. 30/2020 privind examinarea recursului in interesul legii privind cauza reala si serioasa a concedierii. Selectarea salariatilor ce ar urma Pronuntaţă de: Inalta Curte de Casatie si Justitie
Hotararea CEDO in cauza Michnea impotriva Romaniei. Respectarea vietii de familie Pronuntaţă de: Curtea Europeana a Drepturilor Omului
Hotararea CEDO in Cauza Dimitrie Dan Popescu si altii impotriva Romaniei. Imposibilitatea de a se bucura de dreptul de proprietate Pronuntaţă de: Curtea Europeana a Drepturilor Omului