CAPITOLUL IVAprobarea si actualizarea regulamentului
Articolul 27(1) Regulamentul este aprobat prin decizie a directorului general in conformitate cu prevederile Hotararii Guvernului nr. 1.006/2016 privind organizarea si functionarea Agentiei de Cooperare Internationala pentru Dezvoltare si pentru completarea Hotararii Guvernului nr. 8/2013 privind organizarea si functionarea Ministerului Afacerilor Externe.(2) Actualizarea regulamentului se aproba prin decizie a directorului general.
CAPITOLUL VOrganizarea si functionarea serviciilor din cadrul Agentiei5.1 Dispozitii generale
Articolul 28(1) Serviciile din cadrul Agentiei sunt coordonate de sefi de serviciu care indeplinesc urmatoarele atributii principale:a) repartizeaza lucrarile si indruma personalul din subordine in solutionarea acestora;b) avizeaza documentele elaborate in cadrul serviciului;c) participa, verifica si raspund de realizarea in cele mai bune conditii si la termenele stabilite a lucrarilor repartizate serviciului;d) realizeaza efectiv o parte din lucrarile repartizate serviciului, precum si pe cele de o complexitate si o importanta ridicate;e) prezinta si sustin, dupa caz, directorului general lucrarile elaborate la nivelul serviciului;f) evalueaza, in conditiile legii, in mod obiectiv, activitatea profesionala a personalului din cadrul serviciului pe baza criteriilor de performanta stabilite pentru indeplinirea obiectivelor specifice domeniului de activitate pe care il coordoneaza, dupa caz;g) initiaza, coordoneaza si aproba actiuni, respectiv lucrari in domeniul de activitate al serviciului pe care il coordoneaza si raspund de solutionarea acestora;h) duc la indeplinire sarcinile incredintate de directorul general al Agentiei si raspund pentru indeplinirea acestora;i) formuleaza propuneri referitoare la asigurarea resurselor materiale si financiare necesare functionarii serviciului;j) raspund de procesul de inventariere si arhivare a lucrarilor intocmite in cadrul serviciului;k) informeaza si se asigura ca persoanele din subordine au luat act de strategia si obiectivele Agentiei, precum si de cele specifice serviciului pe care il coordoneaza, potrivit prioritatilor stabilite de directorul general al Agentiei;l) indeplinesc orice alte atributii legate de specificul lor de activitate, stabilite de directorul general.(2) Atributiile principale si specifice ale sefilor de serviciu sunt aprobate prin decizie scrisa a directorului general si incluse in fisele de post aferente.(3) In cazul absentei din institutie, seful de serviciu deleaga, prin decizie scrisa a directorului general, atributiile care ii revin unei persoane din subordine.(4) In caz de imposibilitate obiectiva si justificata a preluarii atributiilor respective de catre o persoana din subordine, in cazul absentei din institutie, seful de serviciu deleaga atributiile care ii revin, cu aprobarea directorului general, unei persoane cu functie de conducere din cadrul altui serviciu decat cel coordonat, cu acordul acesteia din urma.(5) Delegarea se consemneaza prin decizie scrisa a directorului general, intocmita in acest sens. Numele persoanei careia i-au fost delegate atributiile se comunica intregului personal al Agentiei prin grija responsabilului de resurse umane.5.2. Serviciul financiar-contabil, administrativ, resurse umane si juridic
Articolul 29In domeniul resurse umane, Serviciul financiar- contabil, administrativ, resurse umane si juridic indeplineste urmatoarele atributii principale:a) coordoneaza activitatea in domeniul resurselor umane a Agentiei;b) contribuie la definirea si implementarea politicii de resurse umane a Agentiei, in special prin gestionarea personalului, elaborarea deciziilor directorului general in domeniul resurselor umane, organizarea si desfasurarea concursurilor pentru angajarea si promovarea personalului, tine evidenta functiilor la nivelul Agentiei;c) gestioneaza aspectele ce tin de semnarea si derularea contractelor individuale de munca, a raporturilor de serviciu si a detasarilor;d) gestioneaza depunerea in vederea completarii, respectiv actualizarii declaratiilor de avere si de interese, in conformitate cu prevederile legislatiei privind integritatea in exercitarea functiilor si demnitatilor publice;e) gestioneaza procedurile privind recrutarea si selectia personalului Agentiei pentru ocuparea posturilor vacante;f) indeplineste orice alte atributii stabilite prin lege, precum si pe cele conferite expres de directorul general al Agentiei.
Hotararea in Cauza Serban impotriva Romaniei din 5 iulie 2016 Pronuntaţă de: CEDO
Conditii privind gravitatea pedepsei in cazul extradarii pasive Pronuntaţă de: Inalta Curte de Casatie si Justitie, Sectia penala, decizia nr. 842 din 7 iunie 2016
Conditiile de admisibilitate ale unei cereri de sesizare a CJUE cu o intrebare preliminara Pronuntaţă de: Inalta Curte de Casatie si Justitie - Incheiere din 6 aprilie 2012
Procedura solicitarii datelor generate sau prelucrate de furnizorii de servicii de comunicatii electronice destinate publicului sau de retele publice de comunicatii Sursa: EuroAvocatura.ro