din anul 2007, atuul tau de DREPT!
4591 de useri online



Prima pagină » Legislaţie » Legislatia Muncii si Asigurarilor sociale » Ordinul MAI nr. 94/2011, privind evaluarea performantelor profesionale individuale ale personalului contractual incadrat in Ministerul Administratiei si Internelor

Ordinul MAI nr. 94/2011, privind evaluarea performantelor profesionale individuale ale personalului contractual incadrat in Ministerul Administratiei si Internelor

  Publicat: 20 May 2011       64597 citiri        Secţiunea: Legislatia Muncii si Asigurarilor sociale  


Documente atasate
Anexa_ordin_evaluare_MAI.jpg
Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
Ordinul MAI nr. 94/2011, privind evaluarea performantelor profesionale individuale ale personalului contractual incadrat in Ministerul Administratiei si Internelor

Publicat in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 341, din 17 mai 2011

1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Activitate desfasurata de organele de urmarire penala
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Prevazuta in cap.IV, t, C. proc. pen., partea speciala, procedeu jurisdictional de solutionare a plangeriloe indreptate impotriva actelor de executare dintr-o hotarare penala.
Activitate desfasurata de organele de urmarire penala
Tratatul de la Amsterdam a intarit rolul si pozitia Presedintelui Comisiei. Conform noului Tratat, Guvernele Statelor Membre desemneaza de comun acord persoana pe care intentioneaza sa o numeasca Presedinte, alegere care va trebui aprobata de Parlamentul European.
Activitate desfasurata de organele de urmarire penala
(protectia persoanelor cu handicap). Proces prin care sunt determinate, in unitatea de protectie speciala, cerintele de ingrijire, asistenta, recuperare, etc. ale utilizatorului in vederea stabilirii si implementarii planului personalizat de servicii al acestuia;
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
(protectia persoanelor cu handicap). Proces prin care sunt determinate, in unitatea de protectie speciala, cerintele de ingrijire, asistenta, recuperare, etc. ale utilizatorului in vederea stabilirii si implementarii planului personalizat de servicii al acestuia;
Prevazuta in cap.IV, t, C. proc. pen., partea speciala, procedeu jurisdictional de solutionare a plangeriloe indreptate impotriva actelor de executare dintr-o hotarare penala.
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Activitate desfasurata de organele de urmarire penala
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Modalitatea cea mai simpla de realizare a unei plati si reprezinta o dispozitie neconditionata data de emitentul acesteia unei banci receptoare de a plati unui beneficiar o anumita suma de bani, la o anumita data.
(al unitatii de protectie speciala). Gestionarea activitatilor si resurselor (materiale, umane, financiare) la nivelul unitatilor de protectie speciala, efectuata de conducerea unitatii, in baza prerogativelor legale.
Modalitatea cea mai simpla de realizare a unei plati si reprezinta o dispozitie neconditionata data de emitentul acesteia unei banci receptoare de a plati unui beneficiar o anumita suma de bani, la o anumita data.
Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.

Aducerea la cunostinta personalului a evaluarilor, procedura de contestare si modul de solutionare a contestatiei

Art. 17. a�� (1) Rapoartele de evaluare se aduc la cunostinta celor evaluati, dupa aprobare, de catre sefii care le-au intocmit. Evaluatorii au obligatia sa asculte opiniile celor evaluati cu privire la corectitudinea si obiectivitatea aprecierilor si sa motiveze deciziile luate.
(2) Fiecare persoana evaluata va lua cunostinta, sub semnatura, de rezultatele evaluarii.
Art. 18. a�� (1) Persoana nemultumita de rezultatul evaluarii/calificativului acordat are dreptul de a contesta, in termen de 5 zile lucratoare de la luarea la cunostinta, rezultatul evaluarii si calificativul acordat. Contestatia se mentioneaza in raportul de evaluare, prin marcarea in rubrica destinata, sau se depune la secretariatul unitatii/institutiei sau autoritatii publice din care face parte seful care a aprobat evaluarea, printr-un raport personal al persoanei evaluate, in care se cuprind motivele si argumentele corespunzatoare.
(2) Constituirea comisiei de cercetare a contestatiei se dispune dupa cum urmeaza:
a) de ministrul administratiei si internelor, pentru cercetarea contestatiilor formulate impotriva evaluarilor aprobate de acesta;
b) de seful nemijlocit al celui care a aprobat evaluarea, in termen de 3 zile lucratoare de la data depunerii contestatiei;
c) de directorul Directiei pentru Evidenta Persoanelor si Administrarea Bazelor de Date, pentru personalul contractual detasat la serviciile publice comunitare de evidenta a persoanelor, in termen de 3 zile lucratoare de la data primirii raportului de evaluare/raportului personal cu contestatia .
(3) In cazul prevazut la alin. (2) lit. a), comisia este formata din membri ai Colegiului ministerului.
(4) Comisia de cercetare a contestatiei va fi formata dintr-un numar impar de membri, dintre care unul este desemnat presedintele comisiei .
(5) In comisia de cercetare a contestatiei nu pot fi desemnati cei care au intocmit/aprobat evaluarea .
(6) Cercetarea contestatiei se realizeaza pe baza raportului de evaluare al carui rezultat se contesta, obiectivelor stabilite/revizuite in raportul de evaluare precedent, fisei postului persoanei evaluate, referatului intocmit de seful nemijlocit al persoanei evaluate, referatului intocmit de seful unitatii/autoritatii sau institutiei publice, precum si a interviului realizat cu personalul contractual care a contestat evaluarea .
(7) Referatele prevazute la alin. (6) cuprind motivatia corespunzatoare a propunerii/acordarii punctajelor si calificativelor contestate.
(8) Rezultatul cercetarii se consemneaza intr-un procesverbal care, impreuna cu documentele de verificare si raportul de evaluare, se prezinta sefului competent sa solutioneze contestatia . Hotararea asupra contestatiei este definitiva, se consemneaza in raportul de evaluare si se comunica celui in cauza, pe baza de semnatura, in termen de 5 zile lucratoare de la constituirea comisiei de cercetare a contestatiei.
(9) Documentele intocmite in urma verificarilor se ataseaza la raportul de evaluare, care se introduce in dosarul personal al persoanei evaluate.

CAPITOLUL III
Dispozitii tranzitorii si finale


Art. 19. a�� Pentru activitatea profesionala desfasurata in anul 2010, in cazul personalului contractual a carui perioada de evaluare anuala era stabilita intre 1 decembrie si 30 noiembrie a anului urmator ori in anul de invatamant 2009a��2010, obiectivele profesionale individuale se stabilesc de catre seful nemijlocit, pe baza principalelor sarcini avute de personalul contractual in perioada evaluata.
Art. 20. a�� Prin exceptie de la prevederile art. 7 alin. (2), activitatea de evaluare a personalului contractual pentru activitatea profesionala desfasurata in anul 2010, respectiv in anul de invatamant 2009a��2010 incepe la 15 zile si se finalizeaza in termen de 45 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentului ordin .
Art. 21. a�� In situatia in care calificativele obtinute in anii 2008 si 2009 sunt necesare pentru promovarea personalului contractual, acestea se echivaleaza cu calificativele prevazute de prezentul ordin, astfel:
a) foarte bun = foarte bine;
b) bun = bine;
c) satisfacator = satisfacator; la nivel standardului stabilit postului = satisfacator; corespunzator = satisfacator;
d) nesatisfacator = nesatisfacator.
Art. 22. a�� Imprimatele tipizate prevazute prin prezentul ordin se asigura de catre inspectoratele generale/similare pentru unitatile subordonate, iar pentru unitatile aparatului central al Ministerului Administratiei si Internelor si cele subordonate nemijlocit acestora de catre Directia generala management resurse umane.
Art. 23. a�� Anexele nr. 1 si 2 fac parte integranta din prezentul ordin .
Art. 24. a�� Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

Ministrul administratiei si internelor,
Constantin-Traian Igas

Bucuresti, 10 mai 2011.




Documente Atasate
Anexa_ordin_evaluare_MAI.jpg

Afişează Ordinul MAI nr. 94/2011, privind evaluarea performantelor profesionale individuale ale personalului contractual incadrat in Ministerul Administratiei si Internelor pe o singură pagină



Citeşte mai multe despre:    Noutati legislative 2011    Monitorul Oficial 2011    Evaluare profesionala    Politisti    Evaluare Politisti       Legea 284/2010    Ordinul 94/2011    Performante profesionale

Consultă un avocat online
MCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.



Articole Juridice

Ce acte normative va abroga Noua lege a pensiilor (Legea 263/2010)?
Sursa: EuroAvocatura.ro