EuroAvocatura.ro
din anul 2007, atuul tau de DREPT!
4591
de useri online
Profesionisti
Ştiri Juridice
Articole
Jurisprudenţă
Legislaţie
Dicţionar Juridic
Utile
Contact
Profesionisti
Ştiri Juridice
Articole
Jurisprudenţă
Legislaţie
Dicţionar Juridic
Utile
Contact
Secţiuni site
⇨ MCP Cabinet avocati. Relatii de munca si comerciale. Protectia datelor. GDPR
Articole Juridice
Drept Civil
Contracte Civile si Comerciale
GDPR - Protectia Datelor cu Caracter Personal
Drept Succesoral
Dreptul Familiei
Drept Penal
Dreptul Proprietatii Intelectuale
Drept Comercial
Leasing
Drept Concurential
Insolventa si Falimentul
Dreptul muncii. Contractul de Munca
Medierea
Urmarirea Penala si Judecata in cauzele cu Minori
Drept Fiscal
Divortul. Desfacerea casatoriei
Infractiuni Informatice
CEDO. Justitie Europeana
Afaceri, Crime si Procese celebre
Fonduri Europene
Proceduri si Acte necesare pentru ...
Procedurile de Judecata
Aparitii Editoriale
Scrieri Politice din presa romaneasca
Dreptul mediului
Preceduri so Modele de acte
Drept Constitutional
Intrebari si Raspunsuri Juridice
Noul Cod Penal - Comentarii articole
Noul Cod Civil
Noul Cod de procedura Penala (Comparatii cu vechiul Cod)
Acte de procedura in Noul cod de procedura penala
Articole Juridice »
Jurisprudenta
Drept Civil
Drept Penal
Proprietate Intelectuala
Dreptul Muncii
PIDO/CEDO
Drept Comercial
Transporturi
Drept Comunitar
Drept Fiscal
Contencios Administrativ
Recursuri in Interesul Legii
Decizii ale Curtii Constitutionale in materie Penala
Dreptul Familiei
Citarea si Comunicarea actelor de Procedura
Plangerea impotriva actelor si masurilor procurorului
Spete Drept Succesoral
Spete Contraventii
Decizii de admitere ale CCR
Insolventa si Faliment
Contractul de credit , Leasing si Asigurare
Mediere
Jurisprudenta »
Legislatie
Codurile Esentiale
Legislatie Imobiliara
Legislatie Civila
Legislatie Penala
Legislatie Comerciala
Legislatia Muncii si Asigurarilor sociale
Legislatie Fiscala
Legislatie pentru desfasurarea activitatilor profesionale. Statute
Legislatie Proprietate Intelectuala
Legislatia Domeniul Agricol
Contencios Administrativ
Legislatie Financiar-Bancara
EuroLegislatie
Decizii ale Curtii Constitutionale
Recursuri in interesul legii
Diverse Domenii juridice
Regulamente
Cauze CEDO
Arhiva Monitorul Oficial
Legislatie »
Dictionar Juridic
Drept Bancar
Drept Civil
Drept Comercial
Drept Comunitar
Drept Concurential
Drept Constitutional
Drept Fiscal Financiar
Drept Penal
Drept Succesoral
Dreptul Familiei
Dreptul Muncii
Dreptul Proprietatii Intelectuale
PIDO. CEDO. Justitie Europeana
Procedura de Judecata
Transporturi
Acte Normative
Dictionar Evenimente
Dictionar Personalitati
Diverse Domenii Juridice
Dictionar Juridic »
Prima pagină
»
Legislaţie
»
Legislatia Muncii si Asigurarilor sociale
» Ordinul MAI nr. 94/2011, privind evaluarea performantelor profesionale individuale ale personalului contractual incadrat in Ministerul Administratiei si Internelor
Ordinul MAI nr. 94/2011, privind evaluarea performantelor profesionale individuale ale personalului contractual incadrat in Ministerul Administratiei si Internelor
Publicat: 20 May 2011
64597 citiri
Secţiunea:
Legislatia Muncii si Asigurarilor sociale
Documente atasate
Anexa_ordin_evaluare_MAI.jpg
Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
Ordinul MAI nr. 94/2011, privind evaluarea performantelor profesionale individuale ale personalului contractual incadrat in Ministerul Administratiei si Internelor
Publicat in
Monitorul Oficial
al Romaniei nr. 341, din 17 mai 2011
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Activitate desfasurata de organele de urmarire penala
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Prevazuta in cap.IV, t, C. proc. pen., partea speciala, procedeu jurisdictional de solutionare a plangeriloe indreptate impotriva actelor de executare dintr-o hotarare penala.
Activitate desfasurata de organele de urmarire penala
Tratatul de la Amsterdam a intarit rolul si pozitia Presedintelui Comisiei. Conform noului Tratat, Guvernele Statelor Membre desemneaza de comun acord persoana pe care intentioneaza sa o numeasca Presedinte, alegere care va trebui aprobata de Parlamentul European.
Activitate desfasurata de organele de urmarire penala
(protectia persoanelor cu handicap). Proces prin care sunt determinate, in unitatea de protectie speciala, cerintele de ingrijire, asistenta, recuperare, etc. ale utilizatorului in vederea stabilirii si implementarii planului personalizat de servicii al acestuia;
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
(protectia persoanelor cu handicap). Proces prin care sunt determinate, in unitatea de protectie speciala, cerintele de ingrijire, asistenta, recuperare, etc. ale utilizatorului in vederea stabilirii si implementarii planului personalizat de servicii al acestuia;
Prevazuta in cap.IV, t, C. proc. pen., partea speciala, procedeu jurisdictional de solutionare a plangeriloe indreptate impotriva actelor de executare dintr-o hotarare penala.
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Activitate desfasurata de organele de urmarire penala
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Modalitatea cea mai simpla de realizare a unei plati si reprezinta o dispozitie neconditionata data de emitentul acesteia unei banci receptoare de a plati unui beneficiar o anumita suma de bani, la o anumita data.
(al unitatii de protectie speciala). Gestionarea activitatilor si resurselor (materiale, umane, financiare) la nivelul unitatilor de protectie speciala, efectuata de conducerea unitatii, in baza prerogativelor legale.
Modalitatea cea mai simpla de realizare a unei plati si reprezinta o dispozitie neconditionata data de emitentul acesteia unei banci receptoare de a plati unui beneficiar o anumita suma de bani, la o anumita data.
Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
Aducerea la cunostinta personalului a evaluarilor, procedura de contestare si modul de solutionare a contestatiei
Art. 17. a�� (1) Rapoartele de
evaluare
se aduc la cunostinta celor evaluati, dupa aprobare, de catre sefii care le-au intocmit. Evaluatorii au
obligatia
sa asculte opiniile celor evaluati cu privire la corectitudinea si obiectivitatea aprecierilor si sa motiveze deciziile luate.
(2) Fiecare persoana evaluata va lua cunostinta, sub semnatura, de rezultatele evaluarii.
Art. 18. a�� (1) Persoana nemultumita de rezultatul evaluarii/calificativului acordat are dreptul de a contesta, in
termen
de 5 zile lucratoare de la luarea la cunostinta, rezultatul evaluarii si calificativul acordat. Contestatia se mentioneaza in raportul de evaluare, prin marcarea in rubrica destinata, sau se depune la secretariatul unitatii/institutiei sau autoritatii publice din care face parte seful care a aprobat evaluarea, printr-un raport personal al persoanei evaluate, in care se cuprind motivele si argumentele corespunzatoare.
(2) Constituirea comisiei de
cercetare
a contestatiei se dispune dupa cum urmeaza:
a) de ministrul administratiei si internelor, pentru cercetarea contestatiilor formulate impotriva evaluarilor aprobate de acesta;
b) de seful nemijlocit al celui care a aprobat evaluarea, in
termen
de 3 zile lucratoare de la data depunerii contestatiei;
c) de directorul Directiei pentru Evidenta Persoanelor si Administrarea Bazelor de Date, pentru personalul contractual detasat la serviciile publice comunitare de evidenta a persoanelor, in
termen
de 3 zile lucratoare de la data primirii raportului de evaluare/raportului personal cu
contestatia
.
(3) In cazul prevazut la alin. (2) lit. a), comisia este formata din membri ai Colegiului ministerului.
(4) Comisia de
cercetare
a contestatiei va fi formata dintr-un numar impar de membri, dintre care unul este desemnat
presedintele comisiei
.
(5) In comisia de
cercetare
a contestatiei nu pot fi desemnati cei care au intocmit/aprobat
evaluarea
.
(6) Cercetarea contestatiei se realizeaza pe baza raportului de
evaluare
al carui rezultat se contesta, obiectivelor stabilite/revizuite in raportul de
evaluare
precedent, fisei postului persoanei evaluate, referatului intocmit de seful nemijlocit al persoanei evaluate, referatului intocmit de seful unitatii/autoritatii sau institutiei publice, precum si a interviului realizat cu personalul contractual care a contestat
evaluarea
.
(7) Referatele prevazute la alin. (6) cuprind motivatia corespunzatoare a propunerii/acordarii punctajelor si calificativelor contestate.
(8) Rezultatul cercetarii se consemneaza intr-un procesverbal care, impreuna cu documentele de verificare si raportul de evaluare, se prezinta sefului competent sa solutioneze
contestatia
. Hotararea asupra contestatiei este definitiva, se consemneaza in raportul de
evaluare
si se comunica celui in cauza, pe baza de semnatura, in
termen
de 5 zile lucratoare de la constituirea comisiei de
cercetare
a contestatiei.
(9) Documentele intocmite in urma verificarilor se ataseaza la raportul de evaluare, care se introduce in dosarul personal al persoanei evaluate.
CAPITOLUL III
Dispozitii tranzitorii si finale
Art. 19. a�� Pentru activitatea profesionala desfasurata in anul 2010, in cazul personalului contractual a carui perioada de
evaluare
anuala era stabilita intre 1 decembrie si 30 noiembrie a anului urmator ori in anul de invatamant 2009a��2010, obiectivele profesionale individuale se stabilesc de catre seful nemijlocit, pe baza principalelor sarcini avute de personalul contractual in perioada evaluata.
Art. 20. a�� Prin exceptie de la prevederile art. 7 alin. (2), activitatea de
evaluare
a personalului contractual pentru activitatea profesionala desfasurata in anul 2010, respectiv in anul de invatamant 2009a��2010 incepe la 15 zile si se finalizeaza in
termen
de 45 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentului
ordin
.
Art. 21. a�� In situatia in care calificativele obtinute in anii 2008 si 2009 sunt necesare pentru promovarea personalului contractual, acestea se echivaleaza cu calificativele prevazute de prezentul ordin, astfel:
a) foarte bun = foarte bine;
b) bun = bine;
c) satisfacator = satisfacator; la nivel standardului stabilit postului = satisfacator; corespunzator = satisfacator;
d) nesatisfacator = nesatisfacator.
Art. 22. a�� Imprimatele tipizate prevazute prin prezentul ordin se asigura de catre inspectoratele generale/similare pentru unitatile subordonate, iar pentru unitatile aparatului central al Ministerului Administratiei si Internelor si cele subordonate nemijlocit acestora de catre Directia generala
management
resurse umane.
Art. 23. a�� Anexele nr. 1 si 2 fac parte integranta din prezentul
ordin
.
Art. 24. a�� Prezentul ordin se publica in
Monitorul Oficial
al Romaniei, Partea I.
Ministrul administratiei si internelor,
Constantin-Traian Igas
Bucuresti, 10 mai 2011.
Documente Atasate
Anexa_ordin_evaluare_MAI.jpg
Inapoi
1
2
3
4
nainte
Afişează
Ordinul MAI nr. 94/2011, privind evaluarea performantelor profesionale individuale ale personalului contractual incadrat in Ministerul Administratiei si Internelor
pe o singură pagină
Citeşte mai multe despre:
Noutati legislative 2011
Monitorul Oficial 2011
Evaluare profesionala
Politisti
Evaluare Politisti
Legea 284/2010
Ordinul 94/2011
Performante profesionale
Consultă un avocat online
Formular contact online
.
MCP Cabinet avocati
- Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.
Articole Juridice
Ce acte normative va abroga Noua lege a pensiilor (Legea 263/2010)?
Sursa: EuroAvocatura.ro
Tabloul Avocatilor din Romania
Tabloul Avocatilor din Republica Moldova
Tabloul Contabililor din Romania
Tabloul Evaluatorilor din Romania
Tabloul Executorilor Judecatoresti din Romania
Tabloul Expertilor Judiciari din Romania
Tabloul Mediatorilor din Romania
Tabloul Notarilor Publici din Romania
Tabloul Psihologilor din Romania
Tabloul Traducatorilor Autorizati din Romania
Arhiva Stirilor juridice din anul 2007
Arhiva Monitorului Oficial al Romaniei din anul 1964