EuroAvocatura.ro
din anul 2007, atuul tau de DREPT!
2411
de useri online
Profesionisti
Ştiri Juridice
Articole
Jurisprudenţă
Legislaţie
Dicţionar Juridic
Utile
Contact
Profesionisti
Ştiri Juridice
Articole
Jurisprudenţă
Legislaţie
Dicţionar Juridic
Utile
Contact
Secţiuni site
⇨ MCP Cabinet avocati. Relatii de munca si comerciale. Protectia datelor. GDPR
Articole Juridice
Drept Civil
Contracte Civile si Comerciale
GDPR - Protectia Datelor cu Caracter Personal
Drept Succesoral
Dreptul Familiei
Drept Penal
Dreptul Proprietatii Intelectuale
Drept Comercial
Leasing
Drept Concurential
Insolventa si Falimentul
Dreptul muncii. Contractul de Munca
Medierea
Urmarirea Penala si Judecata in cauzele cu Minori
Drept Fiscal
Divortul. Desfacerea casatoriei
Infractiuni Informatice
CEDO. Justitie Europeana
Afaceri, Crime si Procese celebre
Fonduri Europene
Proceduri si Acte necesare pentru ...
Procedurile de Judecata
Aparitii Editoriale
Scrieri Politice din presa romaneasca
Dreptul mediului
Preceduri so Modele de acte
Drept Constitutional
Intrebari si Raspunsuri Juridice
Noul Cod Penal - Comentarii articole
Noul Cod Civil
Noul Cod de procedura Penala (Comparatii cu vechiul Cod)
Acte de procedura in Noul cod de procedura penala
Articole Juridice »
Jurisprudenta
Drept Civil
Drept Penal
Proprietate Intelectuala
Dreptul Muncii
PIDO/CEDO
Drept Comercial
Transporturi
Drept Comunitar
Drept Fiscal
Contencios Administrativ
Recursuri in Interesul Legii
Decizii ale Curtii Constitutionale in materie Penala
Dreptul Familiei
Citarea si Comunicarea actelor de Procedura
Plangerea impotriva actelor si masurilor procurorului
Spete Drept Succesoral
Spete Contraventii
Decizii de admitere ale CCR
Insolventa si Faliment
Contractul de credit , Leasing si Asigurare
Mediere
Jurisprudenta »
Legislatie
Codurile Esentiale
Legislatie Imobiliara
Legislatie Civila
Legislatie Penala
Legislatie Comerciala
Legislatia Muncii si Asigurarilor sociale
Legislatie Fiscala
Legislatie pentru desfasurarea activitatilor profesionale. Statute
Legislatie Proprietate Intelectuala
Legislatia Domeniul Agricol
Contencios Administrativ
Legislatie Financiar-Bancara
EuroLegislatie
Decizii ale Curtii Constitutionale
Recursuri in interesul legii
Diverse Domenii juridice
Regulamente
Cauze CEDO
Arhiva Monitorul Oficial
Legislatie »
Dictionar Juridic
Drept Bancar
Drept Civil
Drept Comercial
Drept Comunitar
Drept Concurential
Drept Constitutional
Drept Fiscal Financiar
Drept Penal
Drept Succesoral
Dreptul Familiei
Dreptul Muncii
Dreptul Proprietatii Intelectuale
PIDO. CEDO. Justitie Europeana
Procedura de Judecata
Transporturi
Acte Normative
Dictionar Evenimente
Dictionar Personalitati
Diverse Domenii Juridice
Dictionar Juridic »
Prima pagină
»
Legislaţie
»
Contencios Administrativ
» OUG 86/2011 pentru modificarea si completarea Legii parteneriatului public-privat nr. 178/2010
OUG 86/2011 pentru modificarea si completarea Legii parteneriatului public-privat nr. 178/2010
Publicat: 18 Oct 2011
22202 citiri
Secţiunea:
Contencios Administrativ
Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
Ordonanta de urgenta 86/2011 pentru modificarea si completarea Legii parteneriatului public-privat nr. 178/2010
Publicata in
Monitorul Oficial
nr. 729 din 17 octombrie 2011
Acord liber consimtit intre doua sau mai multe persoane fizice sau juridice, in scopul nasterii, modificarii sau stingerii unor raporturi juridice, rezultat al unor negocieri.
Mijloc de proba scris, prevazut in sectiunea V., cap. II, t. III, C. proc. pen., partea generala.
1. Indicatie pe scrisori, colete, etc., ce contine numele si domiciliul destinatarului.
Acord liber consimtit intre doua sau mai multe persoane fizice sau juridice, in scopul nasterii, modificarii sau stingerii unor raporturi juridice, rezultat al unor negocieri.
Termen folosit in t. VIII, art. 145, C. pen., partea generala, prin el intelegandu-se tot ce priveste autoritatile publice,
Acord liber consimtit intre doua sau mai multe persoane fizice sau juridice, in scopul nasterii, modificarii sau stingerii unor raporturi juridice, rezultat al unor negocieri.
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Persoana fizica sau juridica care aloca importante fonduri pentru realizarea unei investitii.
Termen folosit in t. VIII, art. 145, C. pen., partea generala, prin el intelegandu-se tot ce priveste autoritatile publice,
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Schimbarea care se produce in realitatea obiectiva datorita unei cauze. Rezultatul.
Schimbarea care se produce in realitatea obiectiva datorita unei cauze. Rezultatul.
Unitate economica autonoma de productie, de constructii, de circulatia marfurilor, de transporturi
Termen folosit in t. VIII, art. 145, C. pen., partea generala, prin el intelegandu-se tot ce priveste autoritatile publice,
Termen folosit in t. VIII, art. 145, C. pen., partea generala, prin el intelegandu-se tot ce priveste autoritatile publice,
Este orice persoana care, pe cont propriu, cumpara, detine si vinde valori mobiliare fara a practica intermedierea ca fapt de comert.
Din punct de vedere contabil, un document contabil de sinteza care are ca obiective principale completarea si explicarea datelor inscrise in bilant si contul de profit si pierdere
Act normativ emis de catre organul legislativ al puterii de stat (in Romania acesta este Parlamentul), ce cuprinde norme generale, de conduita, obligatorii si impersonale.
Persoana fizica sau juridica care a suferit prin fapta penala o vatamare fizica, morala sau materiala si nu participa ca parte in procesul penal.
Persoana fizica sau juridica care aloca importante fonduri pentru realizarea unei investitii.
Forma specifica a motivatiei care consta in orientarea activa si durabila a persoanei spre anumite domenii de activitate, fiind cel mai puternic mobil al actiunilor omenesti.
Persoana fizica sau juridica care a suferit prin fapta penala o vatamare fizica, morala sau materiala si nu participa ca parte in procesul penal.
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Termen folosit in t. VIII, art. 145, C. pen., partea generala, prin el intelegandu-se tot ce priveste autoritatile publice,
Este orice persoana care, pe cont propriu, cumpara, detine si vinde valori mobiliare fara a practica intermedierea ca fapt de comert.
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Termen folosit in t. VIII, art. 145, C. pen., partea generala, prin el intelegandu-se tot ce priveste autoritatile publice,
Este orice persoana care, pe cont propriu, cumpara, detine si vinde valori mobiliare fara a practica intermedierea ca fapt de comert.
Termen folosit in t. VIII, art. 145, C. pen., partea generala, prin el intelegandu-se tot ce priveste autoritatile publice,
Persoana fizica sau juridica care aloca importante fonduri pentru realizarea unei investitii.
Termen folosit in t. VIII, art. 145, C. pen., partea generala, prin el intelegandu-se tot ce priveste autoritatile publice,
Desfiintarea retroactiva a unui act juridic.
Art. 20^4
(1) Partenerii publici intocmesc, pentru fiecare
contract
de parteneriat public-privat, un
proces-verbal
care sa cuprinda cel putin urmatoarele elemente:
a) denumirea si
adresa
partenerului public, obiectul si valoarea contractului de parteneriat public-privat;
b) numele investitorilor privati selectati si justificarea alegerii lor;
c) numele investitorilor privati respinsi si motivele respingerii lor;
d) motivele respingerii ofertelor considerate anormal de scazute;
e) numele adjudecatarului si justificarea selectarii ofertei sale, precum si, daca se cunoaste, partea din
contract
pe care acesta intentioneaza sa o subcontracteze unor terti;
f) in ceea ce priveste dialogul competitiv, circumstantele care justifica recurgerea la respectiva procedura;
g) dupa caz, motivele pentru care partenerul
public
a renuntat sa atribuie un
contract
de parteneriat public-privat.
(2) Procesul-verbal sau principalele sale elemente sunt comunicate Comisiei Europene, la cererea acesteia.``
26. La articolul 22, alineatele (1), (3) si (4) se modifica si vor avea urmatorul cuprins:
"Art. 22
(1) Contractele de parteneriat public-privat pot fi incheiate numai dupa implinirea termenului de asteptare de minimum 10 zile calendaristice incepand cu ziua urmatoare transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii catre investitorii privati participanti prin fax ori alte mijloace electronice sau, in cazul utilizarii altor mijloace de comunicare, inainte de expirarea fie a unui
termen
de cel putin 15 zile calendaristice incepand cu ziua urmatoare transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii catre investitorii privati participanti, fie a unui
termen
de cel putin 10 zile calendaristice incepand cu ziua urmatoare primirii comunicarii privind rezultatul procedurii.
...................................
(3) Orice
investitor
privat interesat are dreptul de a solicita clarificari cu privire la anuntul de selectie si documentul atasat anuntului de selectie.
(4) Partenerul
public
are
obligatia
de a raspunde la orice solicitare de clarificare cu cel mult 6 zile calendaristice inainte de termenul stabilit pentru primirea ofertelor/scrisorilor de intentie, in cazul in care a fost solicitata in timp util. Totusi, aceste solicitari nu pot avea ca
efect
modificarea elementelor fundamentale ale ofertei sau ale termenilor esentiali ai contractului, modificari care ar putea conduce la distorsionarea concurentei ori care ar putea avea un
efect
discriminatoriu.``
27. La articolul 22, alineatul (5) se abroga.
28. Articolul 24 se modifica si va avea urmatorul cuprins:
"Art. 24
(1) Anuntul de selectie se publica in SEAP si, dupa caz, in Jurnalul Oficial al Uniunii Europene (JOUE).
Publicarea in JOUE este obligatorie in toate situatiile in care valoarea estimata a contractului de parteneriat public-privat care urmeaza sa fie realizat este egala ori mai mare decat echivalentul in lei al pragurilor prevazute la art. 5^1 alin. (1). Unitatea
Centrala
pentru Coordonarea Parteneriatului Public- Privat verifica fiecare anunt de selectie sau alta documentatie complementara transmis/transmisa de catre partenerul
public
pentru publicare in SEAP si in JOUE, dupa caz. Avizul primit pentru publicare in SEAP si/sau JOUE nu exonereaza partenerul
public
de raspunderea privind respectarea prevederilor legale in domeniul parteneriatului public-privat.
(2) SEAP pune la dispozitia partenerului public, prin asigurarea unui nou flux de informatii specializat, suportul tehnic necesar asigurarii transparentei procedurii complete de stabilire a partenerului privat, incluzand anuntul de selectie, documentul atasat anuntului de selectie, clarificari solicitate de
investitorul
privat conform art. 22 alin. (3) si (4), termenul-limita pentru depunerea ofertelor finale conform art. 18 alin. (7) lit. p) si anuntul de atribuire a contractului de parteneriat public-privat.
(3) Informatiile minime care trebuie incluse in anuntul de selectie, respectiv in anuntul de atribuire pentru contractele de parteneriat public-privat sunt prevazute in
anexa
care face parte integranta din prezenta
lege
.
(4) Partenerii publici precizeaza in anuntul de selectie daca autorizeaza sau nu oferte alternative; ofertele alternative nu pot fi autorizate in lipsa acestei mentiuni.``
29. La capitolul IV, titlul sectiunii 1 se modifica si va avea urmatorul cuprins:
"SECTIUNEA 1 - Contestatii``
30. La articolul 28, alineatul (2) se modifica si va avea urmatorul cuprins:
"(2) In sensul prevederilor alin. (1), prin
persoana vatamata
se intelege orice
investitor
privat care:
a) are sau a avut un
interes
legitim in legatura cu respectiva procedura de selectie;
b) a suferit, sufera sau risca sa sufere un prejudiciu, ca o consecinta a unui act al partenerului public, de natura sa produca efecte juridice, ori ca urmare a nesolutionarii in termenul legal a unei cereri privind respectiva procedura de selectie.``
31. La articolul 28^3, alineatul (1) se modifica si va avea urmatorul cuprins:
"Art. 28^3
(1)
Persoana vatamata
poate sesiza Consiliul in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in
termen
de 10 zile calendaristice incepand cu ziua urmatoare transmiterii comunicarii partenerului
public
catre
investitorul
privat interesat, in cazul utilizarii faxului ori a mijloacelor electronice sau, in cazul utilizarii altor mijloace de comunicare, acest
termen
este egal fie cu cel putin 15 zile calendaristice incepand cu ziua urmatoare transmiterii comunicarii partenerului
public
catre
investitorul
privat interesat, sau de cel putin 10 zile calendaristice incepand cu ziua urmatoare primirii comunicarii facute de partenerul
public
catre un
investitor
privat, in conditiile prezentei legi, despre un act al partenerului
public
considerat nelegal.``
32. La articolul 28^5, dupa alineatul (2) se introduce un nou alineat, alineatul (3), cu urmatorul cuprins:
"(3) Consiliul, admitand contestatia, dispune, dupa caz:
a)
anularea
in tot sau in parte a actului partenerului public;
b) obligarea la emiterea actului de catre partenerul public;
c) indeplinirea unei obligatii de catre partenerul public, inclusiv eliminarea oricaror specificatii tehnice, economice sau financiare discriminatorii din anuntul de selectie, documentul atasat sau din alte documente emise in legatura cu procedura de selectie;
d) orice alte masuri necesare remedierii incalcarii dispozitiilor legale in materia parteneriatului public-privat.``
33. Dupa articolul 38 se introduc patru noi articole, articolele 38^1-38^4, cu urmatorul cuprins:
"Art. 38^1
Inapoi
1
2
3
4
5
6
7
8
Inainte
Afişează
OUG 86/2011 pentru modificarea si completarea Legii parteneriatului public-privat nr. 178/2010
pe o singură pagină
Citeşte mai multe despre:
Parteneriatul public-privat
Legea 178/2010
Noutati legislative 2011
Monitorul Oficial 2011
Monitorul Oficial al Romaniei
OUG 86/2011
Consultă un avocat online
Formular contact online
.
MCP Cabinet avocati
- Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.
Tabloul Avocatilor din Romania
Tabloul Avocatilor din Republica Moldova
Tabloul Contabililor din Romania
Tabloul Evaluatorilor din Romania
Tabloul Executorilor Judecatoresti din Romania
Tabloul Expertilor Judiciari din Romania
Tabloul Mediatorilor din Romania
Tabloul Notarilor Publici din Romania
Tabloul Psihologilor din Romania
Tabloul Traducatorilor Autorizati din Romania
Arhiva Stirilor juridice din anul 2007
Arhiva Monitorului Oficial al Romaniei din anul 1964