V.3. Epuizarea marjei-tampon in temeiul art. 28 alin. (1) lit. (a) din STRAutoritatile competente trebuie sa se asigure ca orice contraparte centrala supervizata de ele, care alege sa aplice o marja-tampon cel putin egala cu 25% din marja calculata, trebuie sa dezvolte si sa pastreze politici si proceduri documentate prin care se stabilesc circumstantele in baza carora tamponul poate fi epuizat temporar. Politicile si procedurile respective trebuie sa specifice cel putin:a) indicatorii si pragurile pentru care contrapartea centrala crede ca cerintele de marja cresc semnificativ si care ar putea garanta epuizarea marjei-tampon;b) conditiile de refacere a marjei-tampon ca urmare a epuizarii sale sic) mecanismele de guvernanta legate de aprobarile pentru epuizarea si refacerea marjei-tampon.
V.4. Pragul de marja in temeiul art. 28 alin. (1) lit. (c) din STRAutoritatile competente trebuie sa se asigure ca orice contraparte centrala supervizata de ele evita utilizarea procedurilor de modelare, precum aplicarea unor greutati diferite observatiilor din cadrul perioadei retrospective, pentru a reduce eficacitatea utilizarii unei perioade retrospective istorice de 10 ani pentru calcularea pragului de marja la aplicarea masurii de marja APC in art. 28 alin. (1) lit. (c) din STR.Autoritatile competente trebuie sa se asigure ca orice contraparte centrala supervizata de ele se asigura ca pragul de marja este calculat intr-o maniera care indeplineste in continuare cerintele stabilite in EMIR si STR, inclusiv conformitatea cu art. 24, 26 si 27 din STR.Autoritatile competente trebuie sa se asigure ca orice contraparte centrala supravegheata de ele calculeaza, de asemenea, pragul de marja la aceeasi frecventa ca si calculul regulat de marja, cu exceptia cazului in care contrapartea centrala este in alt mod capabila sa demonstreze ca pragul de marja va ramane stabil pe o perioada extinsa de timp, pana la care pragul de marja este recalculat.
V.5. Prezentarea informatiilor despre parametrii de marjaIn conformitate cu art. 10 din STR, autoritatile competente trebuie sa se asigure ca orice contraparte centrala supervizata de ele prezinta in mod public informatii despre modelele utilizate la calculul cerintelor de marja . Aceasta prezentare de informatii trebuie sa cuprinda cel putin informatiile de mai jos definite de contrapartea centrala pentru fiecare model de marja utilizat:a) intervalul de incredere;b) perioada retrospectiva;c) perioada de lichidare;d) parametrii si metodologia utilizata la calculul compensarilor la marja in temeiul art. 27 din STR;e) informatii despre modelele utilizate la calculul de marja, precum metodologia cantitativa (de exemplu, tipul modelului VaR), abordarea pentru ajustarile sau adaugirile efectuate la aceste modele si formula acestora sif) masurile de marja APC adoptate si metodologia si parametrii utilizati la aplicarea masurilor de marja APC selectate. In special,- o contraparte centrala care adopta art. 28 alin. (1) lit. (a) din STR trebuie sa prezinte procentajul tamponului peste cerintele de marja care a fost colectat si conditiile de epuizare si de refacere;- o contraparte centrala care adopta art. 28 alin. (1) lit. (b) din STR trebuie sa isi prezinte abordarea cu privire la extragerea observatiilor in caz de criza si introducerea observatiilor in calculul cerintelor referitoare la marja si- o contraparte centrala care adopta art. 28 alin. (1) lit. (c) din STR trebuie sa isi prezinte abordarea cu privire la calculul pragului de limita pe 10 ani.