din anul 2007, atuul tau de DREPT!
2770 de useri online



Prima pagină » Legislaţie » Legislatia Muncii si Asigurarilor sociale » Legea salarizarii si Anexele, actualizate 2024 - Legea 153/2017

Legea salarizarii si Anexele, actualizate 2024 - Legea 153/2017

  Publicat: 13 Dec 2023       41881 citiri        Secţiunea: Legislatia Muncii si Asigurarilor sociale  


Documente atasate
Anexele_1-9_Legea_153_2027_actualizata_2024.docx
Legea 153/2017 + Anexele 1-9, actualizate 2024, privind salarizarea personalului platit din fonduri publice

Actualizata prin Legea 177/2023 pentru completarea Legii-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice

Forma specifica a motivatiei care consta in orientarea activa si durabila a persoanei spre anumite domenii de activitate, fiind cel mai puternic mobil al actiunilor omenesti.
Act adoptat de organele de stat,
Din punct de vedere contabil, un document contabil de sinteza care are ca obiective principale completarea si explicarea datelor inscrise in bilant si contul de profit si pierdere
Cheltuielile care intervin in derularea proiectelor finantate din instrumentele structurale, implementate de organisme, autoritati, institutii sau societati comerciale din sectorul public,
1. Diferentiere a salariului tarifar lunar in functie de vechime si calitatea muncii intr-o anumita ramura de activitate. Pentru fiecare functie, retributia tarifara se stabileste pe un nivel de baza si 5-7 gradatii, prevazute in reglementarile legale. Gradatia, astfel, corespunde claselor de retribuire.
In contabilitate, ca parte a capitalurilor proprii din cadrul pasivului bilantier, sunt constituite prin modalitati precis explicitate si pentru un scop precizat.
Ca si componenta a structurii organizatorice, totalitate a posturilor care au aceleasi caracteristici principale referitoare la obiective, sarcini, autoritate si responsabilitate.
Exceptie de la dispozitiile unui act normativ,
Din punct de vedere contabil, un document contabil de sinteza care are ca obiective principale completarea si explicarea datelor inscrise in bilant si contul de profit si pierdere
Exceptie de la dispozitiile unui act normativ,
Din punct de vedere contabil, un document contabil de sinteza care are ca obiective principale completarea si explicarea datelor inscrise in bilant si contul de profit si pierdere
Termen sinonim cu arestarea preventiva,
Suma de bani ce se acorda unei persoane pentru suportarea unor cheltuieli suplimentare (de deplasare, detasari etc) sau pentru efectuarea de activitati in afara programului obisnuit de lucru
Puterile publice existente in stat.
Act procedural in care procurorul sau organul de urmarire penala consemneaza o dispozitie asupra unor acte sau masuri de urmarire penala.
Instrument care ofera clientilor protectie impotriva riscului.
Ca si componenta a structurii organizatorice, totalitate a posturilor care au aceleasi caracteristici principale referitoare la obiective, sarcini, autoritate si responsabilitate.
inseamna o persoana fizica sau juridica, autoritate publica, agentie sau organism altul decat persoana vizata, operatorul,
Forma specifica a motivatiei care consta in orientarea activa si durabila a persoanei spre anumite domenii de activitate, fiind cel mai puternic mobil al actiunilor omenesti.
Act procedural in care procurorul sau organul de urmarire penala consemneaza o dispozitie asupra unor acte sau masuri de urmarire penala.
Act procedural in care procurorul sau organul de urmarire penala consemneaza o dispozitie asupra unor acte sau masuri de urmarire penala.
(al unitatii de protectie speciala). Gestionarea activitatilor si resurselor (materiale, umane, financiare) la nivelul unitatilor de protectie speciala, efectuata de conducerea unitatii, in baza prerogativelor legale.
In contabilitate, ca parte a capitalurilor proprii din cadrul pasivului bilantier, sunt constituite prin modalitati precis explicitate si pentru un scop precizat.
(co-finantare) Partea de finantare care trebuie asigurata de fiecare dintre partile implicate intr-un contract de finantare
Acord liber consimtit intre doua sau mai multe persoane fizice sau juridice, in scopul nasterii, modificarii sau stingerii unor raporturi juridice, rezultat al unor negocieri.
Acord liber consimtit intre doua sau mai multe persoane fizice sau juridice, in scopul nasterii, modificarii sau stingerii unor raporturi juridice, rezultat al unor negocieri.
Consum de resurse (mijloace de productie, forta de munca, mijloace banesti) pentru satisfacerea unor necesitati de productie sau individuale.
Acord liber consimtit intre doua sau mai multe persoane fizice sau juridice, in scopul nasterii, modificarii sau stingerii unor raporturi juridice, rezultat al unor negocieri.
Act adoptat de organele de stat,
Acord liber consimtit intre doua sau mai multe persoane fizice sau juridice, in scopul nasterii, modificarii sau stingerii unor raporturi juridice, rezultat al unor negocieri.
Una din hotararile judecatoresti, prevazuta in cap. I, t, II, C. proc. pen. partea speciala.
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Act procedural in care procurorul sau organul de urmarire penala consemneaza o dispozitie asupra unor acte sau masuri de urmarire penala.
Act procedural in care procurorul sau organul de urmarire penala consemneaza o dispozitie asupra unor acte sau masuri de urmarire penala.
Act procedural in care procurorul sau organul de urmarire penala consemneaza o dispozitie asupra unor acte sau masuri de urmarire penala.

(6) Pentru personalul nou-incadrat, salariul de baza se determina prin aplicarea succesiva a majorarilor prevazute la alin. (4) , corespunzator gradatiei detinute.

(7) Pentru acordarea gradatiei corespunzatoare transei de vechime in munca, angajatorul va lua in considerare integral si perioadele lucrate anterior in alte domenii de activitate decat cele bugetare.

Art. 11

(1) Pentru functionarii publici si personalul contractual din cadrul familiei ocupationale AAA�AdministratieAAA� din aparatul propriu al consiliilor judetene, primarii si consilii locale, din institutiile si serviciile publice de interes local si judetean din subordinea acestora, salariile de baza se stabilesc prin hotarare a consiliului local, a consiliului judetean sau a Consiliului General al Municipiului Bucuresti, dupa caz, in urma consultarii organizatiei sindicale reprezentative la nivel de unitate sau, dupa caz, a reprezentantilor salariatilor.

(2) Nomenclatorul functiilor necesare desfasurarii activitatilor specifice fiecarei institutii sau autoritati a administratiei publice locale, precum si ierarhia functiilor sunt prevazute in anexa nr. VIII cap. I lit. A pct. III si cap. II lit. A pct. IV.

(3) Stabilirea salariilor lunare potrivit alin. (1) se realizeaza de catre ordonatorul de credite, cu respectarea prevederilor art. 25.

(4) Nivelul veniturilor salariale se stabileste, in conditiile prevazute la alin. (1) si (3) , fara a depasi nivelul indemnizatiei lunare a functiei de viceprimar sau, dupa caz, a indemnizatiei lunare a vicepresedintelui consiliului judetean, sau, dupa caz, a viceprimarului municipiului Bucuresti, corespunzator nivelului de organizare: comuna, oras, municipiu, sectoarele municipiului Bucuresti, primaria generala a municipiului Bucuresti, exclusiv majorarile prevazute la art. 16 alin. (2) , cu incadrarea in cheltuielile de personal aprobate in bugetele de venituri si cheltuieli .

(5) Angajarea, promovarea, avansarea in gradatie a personalului prevazut la alin. (1) se fac cu respectarea prevederilor prezentei legi, precum si a celorlalte reglementari specifice functionarilor publici si personalului contractual.

Art. 12: Modul de stabilire a salariilor de baza, soldelor de functie/salariilor de functie, a indemnizatiilor de incadrare si a indemnizatiilor lunare

(1) Salariile de baza, soldele de functie/salariile de functie, soldele de grad/salariile gradului profesional detinut, gradatiile, soldele de comanda/salariile de comanda, indemnizatiile de incadrare si indemnizatiile lunare se stabilesc potrivit prevederilor prezentei legi si anexelor nr. I-IX, astfel incat, impreuna cu celelalte elemente ale sistemului de salarizare, sa se incadreze in fondurile aprobate de la bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetele locale si bugetele fondurilor speciale pentru cheltuielile de personal,in vederea realizarii obiectivelor, programelor si proiectelor stabilite.

(2) Incepand cu anul 2023, salariile de baza, soldele de functie/salariile de functie si indemnizatiile de incadrare se stabilesc prin inmultirea coeficientilor prevazuti in anexele nr. I-VIII cu salariul de baza minim brut pe tara garantat in plata in vigoare.

*) OUG 168/2022 - Prin derogare de la prevederile art. 12 alin. (2) din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, in anul 2023, incepand cu data de 1 ianuarie, cuantumul brut al salariilor de baza/soldelor de functie/salariilor de functie/indemnizatiilor de incadrare lunara de care beneficiaza personalul platit din fonduri publice se majoreaza cu 10% fata de nivelul acordat pentru luna decembrie 2022, fara a se depasi valoarea nominala pentru anul 2022 stabilita potrivit anexelor la Legea-cadru nr. 153/2017, cu modificarile si completarile ulterioare.

Art. 13: Modul de stabilire a indemnizatiilor lunare pentru functiile de demnitate publica

(1) Indemnizatiile lunare pentru functiile de demnitate publica se determina prin inmultirea coeficientilor din anexa nr. IX cu salariul de baza minim brut pe tara garantat in plata in vigoare.

*) OUG 168/2022 - Prin derogare de la prevederile art. 13 alin. (1) din Legeacadru nr. 153/2017, cu modificarile si completarile ulterioare, in anul 2023, incepand cu data de 1 ianuarie, indemnizatiile lunare pentru functiile de demnitate publica si functiile asimilate acestora, prevazute in anexa nr. IX la Legeacadru nr. 153/2017, cu modificarile si completarile ulterioare, se mentin la nivelul aferent lunii decembrie 2022.

(2) Perioada in care persoanele prevazute la alin. (1) au ocupat functii de demnitate publica constituie vechime in munca si in specialitate.

SECTIUNEA 2: Alte drepturi salariale

Art. 14: Drepturi salariale pentru detinerea titlului stiintific de doctor

(1) Personalul care detine titlul stiintific de doctor beneficiaza de o indemnizatie lunara pentru titlul stiintific de doctor in cuantum de 50% din nivelul salariului de baza minim brut pe tara garantat in plata, daca isi desfasoara activitatea in domeniul pentru care detine titlul. Cuantumul salarial al acestei indemnizatii nu se ia in calcul la determinarea limitei sporurilor, compensatiilor, primelor, premiilor si indemnizatiilor prevazuta la art. 25.

(2) In situatia cumulului de functii, indemnizatia prevazuta la alin. (1) se acorda, la cerere, numai de catre angajatorul unde beneficiarul are functia de baza declarata.

(3) Personalul didactic de predare care solicita si obtine gradul didactic I prin echivalare, potrivit prevederilor Ordinului ministrului educatiei, cercetarii, tineretului si sportului nr. 5561/2011 pentru aprobarea Metodologiei privind formarea continua a personalului din invatamantul preuniversitar, cu modificarile si completarile ulterioare, nu primeste indemnizatia pentru titlul stiintific de doctor. Cadrele didactice opteaza pentru indemnizatia pentru titlul stiintific de doctor sau pentru echivalarea cu gradul didactic I.

*) Potrivit art. 1 din Ordinul nr. 3.993/2021, prevederile art. 14 alin. (3) din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, se aplica si cadrelor didactice care au obtinut gradul didactic I prin echivalare, anterior datei de 1 iulie 2017. Prevederile se aplica incepand cu drepturile salariale aferente lunii iunie 2021.

*) In interpretarea si aplicarea dispozitiilor art. 14 alin. (3) si ale art. 39 alin. (5) din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, stabileste ca excluderea cumulului dintre indemnizatia lunara pentru titlul stiintific de doctor si salarizarea aferenta gradului didactic I obtinut in baza aceluiasi titlu stiintific de doctor se aplica si cadrelor didactice carora, anterior intrarii in vigoare a Legii-cadru nr. 153/2017, li s-a acordat gradul didactic I in considerarea titlului stiintific de doctor, in baza art. 36 alin. (3) din Legea nr. 128/1997 privind Statutul personalului didactic, cu modificarile si completarile ulterioare, si a Metodologiei formarii continue a personalului didactic din invatamantul preuniversitar, aprobata prin Ordinul ministrului educatiei nationale nr. 3.770/1998, cu modificarile si completarile ulterioare.

Art. 15: Drepturi salariale pentru activitatea de control financiar preventiv

Personalul care exercita activitatea de control financiar preventiv, pe perioada de exercitare a acesteia, beneficiaza de o majorare a salariului de baza cu 10%.

Art. 16: Drepturi salariale pentru activitatea prestata in proiecte finantate din fonduri europene

(1) Personalul din institutiile si/sau autoritatile publice nominalizat in echipele de proiecte finantate din fonduri europene nerambursabile si/sau fonduri externe rambursabile, precum si personalul implicat in implementarea Mecanismului de redresare si rezilienta prevazut la art. 6 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 155/2020 privind unele masuri pentru elaborarea Planului national de redresare si rezilienta necesar Romaniei pentru accesarea de fonduri externe rambursabile si nerambursabile in cadrul Mecanismului de redresare si rezilienta, aprobata prin Legea nr. 230/2021, cu modificarile si completarile ulterioare, beneficiaza de majorarea salariilor de baza, soldelor de functie/salariilor de functie, indemnizatiilor de incadrare cu pana la 50%, indiferent de numarul de proiecte in care este implicat. Aceasta majorare se aplica proportional cu timpul efectiv alocat activitatilor pentru fiecare proiect.

(11) Personalul din cadrul Serviciului de Telecomunicatii Speciale si Ministerului Afacerilor Interne nominalizat in echipele de proiecte finantate din fonduri externe nerambursabile/rambursabile care desfasoara activitati de analiza de business, dezvoltare, testare, administrare, operare, suport si mentenanta, inclusiv asigurare comunicatii si securitate cibernetica pentru sistemele si aplicatiile informatice de gestionare a asistentei financiare nerambursabile/rambursabile, beneficiaza de majorarea salariilor de baza/soldelor de functie, calculata in functie de tarifele orare prevazute in contractele/acordurile/deciziile/ordinele de finantare, indiferent de numarul de proiecte in care este implicat. In situatia in care in contractele/acordurile/deciziile/ordinele de finantare nu sunt specificate tarife orare, majorarea se calculeaza conform prevederilor alin. (1) . Majorarea se acorda in raport cu timpul efectiv alocat activitatilor pentru fiecare proiect in parte . Prevederile alin. (3) -(9) si alin. (11) se aplica in mod corespunzator.

(2) Indemnizatiile lunare ale presedintilor si vicepresedintilor consiliilor judetene si primarilor si viceprimarilor unitatilor administrativ-teritoriale care implementeaza proiecte finantate din fonduri europene nerambursabile si/sau fonduri externe rambursabile, precum si prin Mecanismul de redresare si rezilienta se majoreaza cu pana la 50%, in limita bugetului aprobat cu aceasta destinatie.

(21) Prin exceptie de la prevederile art. 11 alin. (4) , pentru personalul din aparatul propriu de la nivelul consiliilor judetene, primariilor si consiliilor locale sau din cadrul institutiilor si serviciilor publice de interes local si judetean din subordinea acestora, dupa caz, nominalizat in echipele de proiecte finantate din fonduri europene nerambursabile si/sau fonduri externe rambursabile, precum si personalul implicat in implementarea Mecanismului de redresare si rezilienta prevazut la art. 6 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 155/2020 privind unele masuri pentru elaborarea Planului national de redresare si rezilienta necesar Romaniei pentru accesarea de fonduri externe rambursabile si nerambursabile in cadrul Mecanismului de redresare si rezilienta, aprobata prin Legea nr. 230/2021, cu modificarile si completarile ulterioare, nivelul veniturilor salariale, majorate potrivit alin. (1) , nu poate depasi nivelul indemnizatiei lunare a functiei de viceprimar, vicepresedinte al consiliului judetean sau a viceprimarului municipiului Bucuresti, dupa caz, corespunzator nivelului de organizare: comuna, oras, municipiu, sectoarele municipiului Bucuresti, Primaria Municipiului Bucuresti, majorata potrivit alin. (2) , in limita bugetului aprobat cu aceasta destinatie.

(22) - Art. 16, alin. (2^2) din capitolul II, sectiunea 2 a fost abrogat la 03-feb-2023 de Art. I, punctul 3. din Ordonanta 19/2023.

(3) Pentru fiecare proiect contractat in conditiile alin. (1) , conducatorul institutiei/autoritatii publice nominalizeaza, prin act administrativ, persoanele care fac parte din echipa de proiect.

(4) Numarul maxim de persoane la nivelul unei institutii sau autoritati dintre cele prevazute la alin. (1) care pot fi nominalizate in echipele de proiect este cel stabilit de prevederile contractului/acordului/ordinului de finantare semnat de catre institutia beneficiara cu autoritatea finantatoare.

(5) Echipa de proiect din institutia beneficiara este responsabila de realizarea activitatilor stabilite a fi efectuate in mod direct in graficul de activitati aprobat, precum si a celor care deriva din obligatiile beneficiarului fata de autoritatea finantatoare, conform contractului/acordului/ordinului de finantare semnat si in conformitate cu sistemul de management si control intern aplicabil. Activitatile prestate de catre personalul institutiei sau autoritatii publice nominalizat in echipele de proiect in cadrul proiectelor finantate din fondurile prevazute la alin. (1) vor fi reflectate corespunzator in cuprinsul fisei postului, conform prevederilor legale in vigoare.

(6) Coordonatorul de proiect/managerul de proiect/seful de proiect avizeaza fisele de pontaj care atesta timpul efectiv lucrat in cadrul fiecarui proiect, pentru fiecare dintre persoanele nominalizate.

(7) Procentele prevazute la alin. (1) si (2) se acorda de la data implementarii contractului/acordului/ordinului de finantare de catre partile contractante, respectiv institutia beneficiara si autoritatea finantatoare, incepand cu data intrarii in vigoare a prezentei legi. Acesta se acorda numai pe perioada de implementare a proiectului, astfel cum a fost stabilita in contractul/acordul/ordinul de finantare semnat, pe raspunderea ordonatorului de credite in cadrul caruia este organizata echipa de proiect.

(8) Prevederile prezentului articol nu sunt aplicabile personalului care beneficiaza de prevederile art. 17 alin. (1) -(21) si demnitarilor, cu exceptia functiilor de presedinte/vicepresedinte al consiliului judetean si primar/viceprimar.

(9) Cheltuielile cu salariile lunare, soldele lunare/salariile lunare si indemnizatiile de incadrare ale personalului din echipele de proiect, inclusiv contributiile salariale aferente, pot fi rambursate de catre autoritatea finantatoare, in conformitate cu regulile de eligibilitate si procedurile de rambursare aplicabile, precum si cu procentul de cofinantare stabilit in contractul/acordul/ordinul de finantare semnat cu autoritatea finantatoare. Pentru persoanele implicate in mai multe echipe de proiecte, rambursarea cheltuielilor se face pentru fiecare proiect in parte, proportional cu timpul efectiv realizat, conform fisei de pontaj.

(10) Prin exceptie de la prevederilor alin. (1) , in cadrul institutiilor si/sau autoritatilor publice poate fi incadrat personal cu contract individual de munca pe durata determinata, pe posturi in afara organigramei, prin act administrativ al conducatorului institutiei.

(101) Angajarea personalului prevazut la alin. (10) se face cu scopul de a desfasura exclusiv activitati in cadrul proiectelor finantate in conditiile alin. (1) , conform prevederilor contractului/acordului/ordinului de finantare semnat de catre institutia beneficiara cu autoritatea finantatoare si in limita sumelor alocate.

(102) Personalului prevazut la alin. (10) i se aplica tarifele orare prevazute de cererile de finantare si Ghidul solicitantului - conditii generale si specifice aplicabile, cu aprobarea ordonatorului de credite in cadrul caruia este organizata echipa de proiect/unitatea de implementare a proiectului.

(103) Cheltuielile cu salariile personalului care isi desfasoara activitatea in cadrul proiectelor finantate din fonduri externe nerambursabile, pe baza de contract individual de munca pe perioada determinata, se suporta din titlul de cheltuieli din care este finantat proiectul, in limita bugetului aprobat.

(104) Conducatorul institutiei/autoritatii publice care incadreaza personal cu contract individual de munca pe perioada determinata, pe posturi in afara organigramei, asigura respectarea conditiilor legale privind numarul maxim de ore lucrate si cumulul de functii.

(105) Criteriile pe baza carora se stabileste procentul de majorare salariala pentru persoanele prevazute la alin. (1) si (2) , precum si conditiile de infiintare a posturilor in afara organigramei potrivit alin. (10) in cadrul institutiilor si/sau autoritatilor publice care implementeaza proiecte finantate din fonduri europene nerambursabile si/sau prin Mecanismul de redresare si rezilienta se realizeaza pe baza unui regulament-cadru elaborat de Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Administratiei si Ministerul Investitiilor si Proiectelor Europene, care se aproba prin hotarare a Guvernului.

(106) Pentru personalul incadrat cu contract individual de munca pe durata determinata potrivit alin. (10) , ocuparea posturilor se face in baza unei proceduri interne de recrutare si selectie, aprobata prin decizie a ordonatorului principal de credite, care sa respecte cel putin principiile transparentei, tratamentului egal si nediscriminarii si utilizarii eficiente a fondurilor publice.

(11) Conducatorul institutiei/autoritatii publice are obligatia de a asigura respectarea conditiilor si limitelor stabilite prin prevederile prezentei legi la nivelul tuturor echipelor de proiecte organizate in cadrul institutiei/autoritatii publice pe care o conduce.

Art. 17: Drepturi salariale pentru gestionarea de proiecte finantate din fonduri europene

(1) Personalul prevazut la art. 1 din Legea nr. 490/2004 privind stimularea financiara a personalului care gestioneaza fonduri comunitare, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si personalul din structurile cu rol de organisme intermediare pentru programele operationale, pe durata desfasurarii activitatii in acest domeniu, beneficiaza de majorarea salariului de baza, soldei de functie/salariului de functie, indemnizatiei de incadrare cu pana la 50%.

(2) Personalul din cadrul Directiei pentru coordonarea agentiilor de plati, prevazut la art. 11 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 41/2014 privind infiintarea, organizarea si functionarea Agentiei pentru Finantarea Investitiilor Rurale, prin reorganizarea Agentiei de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit, aprobata prin Legea nr. 43/2015, cu modificarile ulterioare, personalul prevazut la art. 16 alin. (1) din aceeasi ordonanta de urgenta, precum si personalul prevazut la art. 7 alin. (1) din Legea nr. 1/2004 privind infiintarea, organizarea si functionarea Agentiei de Plati si Interventie pentru Agricultura, cu modificarile si completarile ulterioare, pe durata desfasurarii activitatii in acest domeniu, beneficiaza de majorarea salariului de baza, soldei de functie/salariului de functie, indemnizatiei de incadrare cu pana la 50%, in limita alocarii bugetare.

(21) Personalul prevazut la art. 4 alin. (1) si art. 5 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 155/2020, aprobata prin Legea nr. 230/2021, cu modificarile si completarile ulterioare, beneficiaza de majorarea salariului de baza, soldei de functie/salariului de functie, indemnizatiei de incadrare cu pana la 50%.





Documente Atasate
Anexele_1-9_Legea_153_2027_actualizata_2024.docx

Afişează Legea salarizarii si Anexele, actualizate 2024 - Legea 153/2017 pe o singură pagină



Citeşte mai multe despre:    Legea 153/2027    Legea 153/2027 actualizata    Legea 153/2027 actualizata 2024    Legea 153/2027 si Anexele actualizate    Legea salarizarii    Legea salarizarii 2024    salarizare 2024    salarizare functionari publici 2024

Consultă un avocat online
MCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.



Articole Juridice

Recunoasterea si aplicarea sporului pentru conditii de munca in domeniul sanatatii si asistentei sociale. Dispozitii legale incidente si paralizante
Sursa: avocat Emilia Alexandra Ioana | MCP Cabinet avocati