din anul 2007, atuul tau de DREPT!
2431 de useri online



Prima pagină » Legislaţie » Legislatie Fiscala » Ordin nr. 262/2007, pentru aprobarea formularelor (declaratiile: 010, 020, 030, 040, 050, 060, 070) de inregistrare fiscala a contribuabililor

Ordin nr. 262/2007, pentru aprobarea formularelor (declaratiile: 010, 020, 030, 040, 050, 060, 070) de inregistrare fiscala a contribuabililor

  Publicat: 29 Mar 2009       60742 citiri        Secţiunea: Legislatie Fiscala  


Documente atasate
Declaratiile Fiscale.htm
Ordin nr. 262/2007, pentru aprobarea formularelor (declaratiile: 010, 020, 030, 040, 050, 060, 070) de inregistrare fiscala a contribuabililor

Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 175 din 13/03/2007

Ordinul face referire la urmatoarele Declaratii: Declaratia 010, Declaratia 020, Declaratia 030, Declaratia 040, Declaratia 050, Declaratia 060, Declaratia 070

Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Ca si componenta a structurii organizatorice, totalitate a posturilor care au aceleasi caracteristici principale referitoare la obiective, sarcini, autoritate si responsabilitate.
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Ca si componenta a structurii organizatorice, totalitate a posturilor care au aceleasi caracteristici principale referitoare la obiective, sarcini, autoritate si responsabilitate.
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
(TVA). Forma sub care exista in prezent taxa generala de consumatie este taxa pe valoarea adaugata (TVA).
Ca si componenta a structurii organizatorice, totalitate a posturilor care au aceleasi caracteristici principale referitoare la obiective, sarcini, autoritate si responsabilitate.
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
(TVA). Forma sub care exista in prezent taxa generala de consumatie este taxa pe valoarea adaugata (TVA).
Ca si componenta a structurii organizatorice, totalitate a posturilor care au aceleasi caracteristici principale referitoare la obiective, sarcini, autoritate si responsabilitate.
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
(TVA). Forma sub care exista in prezent taxa generala de consumatie este taxa pe valoarea adaugata (TVA).
Ca si componenta a structurii organizatorice, totalitate a posturilor care au aceleasi caracteristici principale referitoare la obiective, sarcini, autoritate si responsabilitate.
Procedura de impartire a patrimoniului cu prilejul lichidarii societatii ca urmare a fuziunii sau a dizolvarii acesteia, ce are ca obiect realizarea elementelor de activ
A fost promulgat la 11.09.1865
Incetarea efectelor unei inscriptii ipotecare pe baza consimtamantului partilor interesate

Randurile 10.3.1-10.3.3. Se marcheaza cu "X" perioada fiscala valabila la data solicitarii inregistrarii sau ulterior inregistrarii.

Randul 11. Contributia la Fondul de garantare pentru plata creantelor salariale

La inregistrarea initiala se marcheaza cu "X" numai de contribuabilii care au obligatia sa declare aceasta contributie, potrivit Legii nr. 200/2006 privind constituirea si utilizarea Fondului de garantare pentru plata creantelor salariale, cu modificarile si completarile ulterioare.

Randurile 11.1 si 11.2 se marcheaza cu "X", dupa caz, in functie de tipul modificarii: luare in evidenta sau scoatere din evidenta, ulterior inregistrarii fiscale, daca s-a bifat casuta 2 de la lit. A.

Data luarii in evidenta sau scoaterii din evidenta se stabileste conform reglementarilor legale in materie.

Randurile 11.3.1-11.3.3. Se marcheaza cu "X" perioada fiscala valabila la data solicitarii inregistrarii sau ulterior inregistrarii.

Randul 12. Contributia pentru concedii si indemnizatii

La inregistrarea initiala se marcheaza cu "X" de contribuabilii care au obligatia sa declare aceasta contributie, potrivit Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate, aprobata cu modificari prin Legea nr. 399/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.

Randurile 12.1 si 12.2 se marcheaza cu "X", dupa caz, in functie de tipul modificarii: luare in evidenta sau scoatere din evidenta, ulterior inregistrarii fiscale, daca s-a bifat casuta 2 de la lit. A.

Data luarii in evidenta sau scoaterii din evidenta se stabileste conform reglementarilor legale in materie.

Randurile 12.3.1-12.3.3. Se marcheaza cu "X" perioada fiscala valabila la data solicitarii inregistrarii sau ulterior inregistrarii.

Randul 13. Taxa pe jocuri de noroc

La inregistrarea initiala se marcheaza cu "X" numai de contribuabilii care, potrivit legii, au obligatia sa declare aceasta taxa .

Randurile 13.1 si 13.2 se marcheaza cu "X", dupa caz, in functie de tipul modificarii: luare in evidenta sau scoatere din evidenta, ulterior inregistrarii fiscale, daca s-a bifat casuta 2 de la lit. A.

Randul 14. Redevente miniere

La inregistrarea initiala se marcheaza cu "X" numai de contribuabilii care, potrivit legii, au obligatia sa declare aceasta taxa .

Randurile 14.1 si 14.2 se marcheaza cu "X", dupa caz, in functie de tipul modificarii: luare in evidenta sau scoatere din evidenta, ulterior inregistrarii fiscale, daca s-a bifat casuta 2 de la lit. A.

Randul 15. Redevente petroliere

La inregistrarea initiala se marcheaza cu "X" numai de contribuabilii care, potrivit legii, au obligatia sa declare aceasta taxa .

Randurile 15.1 si 15.2. Se marcheaza cu "X", dupa caz, in functie de tipul modificarii: luare in evidenta sau scoatere din evidenta, ulterior inregistrarii fiscale, daca s-a bifat casuta 2 de la lit. A.

F. DATE PRIVIND STAREA CONTRIBUABILULUI

Se completeaza numai in cazul in care s-a bifat casuta 2 de la lit. A.

Randul 1. Dizolvare cu lichidare

Se marcheaza cu "X" in cazul in care se declara inceperea procedurii de lichidare, respectiv incheierea acesteia si radierea societatii din registrul comertului.

Se completeaza data inceperii procedurii de dizolvare stabilita conform dispozitiilor legale in materie, respectiv data radierii din registrul comertului.

Randul 2. Dizolvare fara lichidare

Se marcheaza cu "X" numai in cazul dizolvarii fara lichidare.

Se completeaza data la care a avut loc fuziunea sau divizarea, potrivit dispozitiilor legale.

In cazul in care fuziunea are loc prin contopire, se va completa si codul de identificare fiscala al unitatii rezultate in urma fuziunii.

Randul 3. Radiere

Se marcheaza cu "X" si se inscrie data cu care s-a efectuat radierea .

INSTRUCTIUNI
de completare a formularului (020) "Declaratie de inregistrare
fiscala/Declaratie de mentiuni pentru persoane fizice romane"

Declaratia de inregistrare fiscala/Declaratia de mentiuni pentru persoane fizice romane, denumita in continuare declaratie, se completeaza si se depune de catre persoanele fizice romane, altele decat persoanele fizice romane care desfasoara activitati economice in mod independent sau exercita profesii libere.

Declaratia de inregistrare se completeaza cu ocazia primei inregistrari fiscale, de regula cu ocazia infiintarii, iar declaratia de mentiuni se completeaza ori de cate ori se modifica datele declarate anterior.

Declaratia se depune direct sau prin imputernicit/reprezentant fiscal la registratura organului fiscal competent ori la posta prin scrisoare recomandata, la termenele stabilite de legislatia in vigoare.

Organul fiscal competent este:

- pentru contribuabilii care se inregistreaza direct sau prin imputernicit, organul fiscal in a carui raza teritoriala isi are domiciliul fiscal contribuabilul sau, in cazul depunerii declaratiei de mentiuni, organul fiscal in a carui raza teritoriala se afla sursa de venit;

- pentru contribuabilii care se inregistreaza prin reprezentant fiscal, organul fiscal competent pentru administrarea persoanei impozabile care are calitatea de reprezentant fiscal.

Formularul se completeaza in doua exemplare, inscriindu-se cu majuscule, citet si corect, toate datele prevazute. Un exemplar se pastreaza de contribuabil, iar celalalt exemplar se depune la organul fiscal competent.

A. FELUL DECLARATIEI

Se marcheaza cu "X" pct. 1 sau 2, dupa caz.

Atentie! In cazul declaratiei de mentiuni se completeaza toate rubricile formularului cu datele valabile la momentul declararii, indiferent daca acestea au mai fost declarate.

B. DATE DE IDENTIFICARE A CONTRIBUABILULUI

Randul 1. Cod de identificare fiscala





Documente Atasate
Declaratiile Fiscale.htm

Afişează Ordin nr. 262/2007, pentru aprobarea formularelor (declaratiile: 010, 020, 030, 040, 050, 060, 070) de inregistrare fiscala a contribuabililor pe o singură pagină



Citeşte mai multe despre:   

Consultă un avocat online
MCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.

Articole Juridice

Aspecte practice privind Cercetarea disciplinara a salariatilor
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor de masa in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor cadou in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati



Jurisprudenţă

In cat timp poate fi aplicata o sanctiune disciplinara unui salariat?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Concursul si perioada de proba. Modalitati diferite de verificare a aptitudinilor profesionale ale salariatului
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Executarea catre salariati a obligatiilor de plata ale institutiilor publice. Care sume pot fi esalonate?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Ştiri Juridice