din anul 2007, atuul tau de DREPT!
2076 de useri online



Prima pagină » Legislaţie » Legislatie Fiscala » Ordinul nr. 101/2008, privind aprobarea modelului si continutului formularelor (declaratiile: 100, 101, 102, 103, 104, 120, 130) utilizate pentru declararea impozitelor, taxelor si contributiilor cu regim de stabilire prin autoimpunere sau retinere la sursa

Ordinul nr. 101/2008, privind aprobarea modelului si continutului formularelor (declaratiile: 100, 101, 102, 103, 104, 120, 130) utilizate pentru declararea impozitelor, taxelor si contributiilor cu regim de stabilire prin autoimpunere sau retinere la sursa

  Publicat: 29 Mar 2009       4510 citiri        Secţiunea: Legislatie Fiscala  


Documente atasate
Declaratii Fiscale.htm
Ordinul nr. 101/2008, privind aprobarea modelului si continutului formularelor (declaratiile: 100, 101, 102, 103, 104, 120, 130) utilizate pentru declararea impozitelor, taxelor si contributiilor cu regim de stabilire prin autoimpunere sau retinere la sursa

Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 70 din 30/01/2008

Act procedural in care procurorul sau organul de urmarire penala consemneaza o dispozitie asupra unor acte sau masuri de urmarire penala.
A fost promulgat la 11.09.1865
Operatiune prin care o persoana fizica sau juridica depune numerar la ghiseul unei banci
Operatiune prin care o persoana fizica sau juridica depune numerar la ghiseul unei banci
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Imprimat care se completeaza in vederea intocmirii unui act sau a unui tabel.
Imprimat care se completeaza in vederea intocmirii unui act sau a unui tabel.
Din punct de vedere contabil, un document contabil de sinteza care are ca obiective principale completarea si explicarea datelor inscrise in bilant si contul de profit si pierdere
Mijloace de proba prevazute in cap . II, t. III, C. proc. pen., partea generala.
Modalitatea cea mai simpla de realizare a unei plati si reprezinta o dispozitie neconditionata data de emitentul acesteia unei banci receptoare de a plati unui beneficiar o anumita suma de bani, la o anumita data.
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
1. Din punctul de vedere al drepului civil, dreptul de dispozitie este alcatuit din dreptul de dispozitie materiala si dreptul de dispizitie juridica.
Modalitatea cea mai simpla de realizare a unei plati si reprezinta o dispozitie neconditionata data de emitentul acesteia unei banci receptoare de a plati unui beneficiar o anumita suma de bani, la o anumita data.
Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
Mijloace de proba prevazute in cap . II, t. III, C. proc. pen., partea generala.

In temeiul prevederilor art. 12 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 495/2007 privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare,


avand in vedere prevederile art. 81 si ale art. 228 alin. (2) din Ordonanta Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, prevederile referitoare la obligatiile declarative prevazute de Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si prevederile legislatiei specifice privind contributiile sociale,



presedintele Agentiei Nationale de Administrare Fiscala emite urmatorul ordin:



Art. 1. - Se aproba modelul si continutul formularelor prevazute in anexele nr. 1-7:


a) 100 "Declaratie privind obligatiile de plata la bugetul de stat", cod 14.13.01.99/bs;


b) 101 "Declaratie privind impozitul pe profit", cod 14.13.01.04;


c) 102 "Declaratie privind obligatiile de plata la bugetele asigurarilor sociale si fondurilor speciale", cod 14.13.01.40;


d) 103 "Declaratie privind accizele", cod 14.13.01.03/a;


e) 104 "Declaratie privind distribuirea intre asociati a veniturilor si cheltuielilor", cod 14.13.01.01/dv;


f) 120 "Decont privind accizele", cod 14.13.01.03;


g) 130 "Decont privind impozitul la titeiul din productia interna", cod 14.13.01.05.


___________


Anexele nr. 1-7 sunt reproduse in facsimil.



Art. 2. - Formularele prevazute la art. 1 se completeaza si se depun potrivit instructiunilor prevazute in anexele nr. 8-17.


Art. 3 - (1) Formularele prevazute la art. 1 se completeaza cu ajutorul programului de asistenta, care poate fi descarcat de pe site-ul Ministerului Economiei si Finantelor, portalul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, sau poate fi distribuit, la cerere, de unitatile fiscale.


(2) Formularele prevazute la art. 1 se depun prin una dintre metodele prevazute de actele normative in vigoare.


(3) Pentru declararea unei obligatii de plata, pentru aceeasi perioada de raportare, nu se utilizeaza simultan mai multe metode de depunere a declaratiilor fiscale.


(4) In situatia in care platitorul de impozite, taxe sau contributii a utilizat pentru aceeasi obligatie de plata si aceeasi perioada de raportare mai multe metode de depunere va fi inregistrata prima declaratie depusa, conform legii.


(5) In situatia in care, in declaratia privind o perioada de raportare, depusa la organul fiscal competent, nu au fost cuprinse toate impozitele, taxele sau contributiile pentru care este prevazuta, conform legii, obligatia declararii acestora, platitorul depune un formular referitor la aceeasi perioada de raportare pentru impozitele, taxele sau contributiile nedeclarate initial. Data depunerii acestui formular se stabileste in conformitate cu prevederile legale.


Art. 4. - Caracteristicile de tiparire, modul de difuzare, utilizare si pastrare a formularelor prevazute la art. 1 sunt prezentate in anexa nr. 18.


Art. 5. - Sumele inscrise in declaratii nu cuprind diferentele de impozite, taxe sau contributii stabilite prin deciziile emise de organul fiscal ca urmare a actiunilor de inspectie fiscala.


Art. 6. - Anexele nr. 1-18 fac parte integranta din prezentul ordin .


Art. 7. - (1) Formularele prevazute la art. 1 lit. a), c), d) si e) si nomenclatoarele prevazute in anexele nr. 15-17 se utilizeaza pentru declararea impozitelor, taxelor si contributiilor datorate incepand cu data de 1 ianuarie 2008, cu termen de declarare incepand cu data de 25 februarie 2008.


(2) Formularele prevazute la art. 1 lit. b), f) si g) se utilizeaza incepand cu declararea obligatiilor anuale aferente anului fiscal 2007.


Art. 8. - La data intrarii in vigoare a prezentului ordin orice dispozitie contrara se abroga.


Art. 9. - Directia generala proceduri pentru administrarea veniturilor, Directia generala de reglementare a colectarii creantelor bugetare, Directia generala de tehnologia informatiei, Directia generala de administrare a marilor contribuabili, directiile generale ale finantelor publice judetene si a municipiului Bucuresti, precum si, dupa caz, directiile de specialitate din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala vor duce la indeplinire prevederile prezentului ordin .


Art. 10. - Prezentul ordin va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.



Presedintele Agentiei Nationale de Administrare Fiscala,
Daniel Chitoiu



Bucuresti, 21 ianuarie 2008.


Nr. 101.




Atasat va prezentam urmatoarele declaratii si modul de completare al acestora:



1. Declaratia 100 privind obligatiile de plata la bugetul de stat;


2. Declaratia 101 privind impozitul pe profit;


3. Declaratia 102 privind obligatiile de plata la bugetele asigurarilor sociale si fondurilor speciale;


4. Declaratia 103 privind accizele;


5. Declaratia 104 privind distribuirea intre asociati a veniturilor si cheltuielilor;


6. Decontul 120 privind accizele;


7. Decontul 130 privind impozitul la titeiul din productia interna;.





Documente Atasate
Declaratii Fiscale.htm

Afişează Ordinul nr. 101/2008, privind aprobarea modelului si continutului formularelor (declaratiile: 100, 101, 102, 103, 104, 120, 130) utilizate pentru declararea impozitelor, taxelor si contributiilor cu regim de stabilire prin autoimpunere sau retinere la sursa pe o singură pagină



Citeşte mai multe despre:   

Consultă un avocat online
MCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.

Articole Juridice

Aspecte practice privind Cercetarea disciplinara a salariatilor
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor de masa in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati

Valoarea Tichetelor cadou in anul 2024
Sursa: MCP Cabinet avocati



Jurisprudenţă

In cat timp poate fi aplicata o sanctiune disciplinara unui salariat?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Concursul si perioada de proba. Modalitati diferite de verificare a aptitudinilor profesionale ale salariatului
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Executarea catre salariati a obligatiilor de plata ale institutiilor publice. Care sume pot fi esalonate?
Pronuntaţă de: Tribunalul Bucuresti

Ştiri Juridice