EuroAvocatura.ro
din anul 2007, atuul tau de DREPT!
2909
de useri online
Profesionisti
Ştiri Juridice
Articole
Jurisprudenţă
Legislaţie
Dicţionar Juridic
Utile
Contact
Profesionisti
Ştiri Juridice
Articole
Jurisprudenţă
Legislaţie
Dicţionar Juridic
Utile
Contact
Secţiuni site
⇨ MCP Cabinet avocati. Relatii de munca si comerciale. Protectia datelor. GDPR
Articole Juridice
Drept Civil
Contracte Civile si Comerciale
GDPR - Protectia Datelor cu Caracter Personal
Drept Succesoral
Dreptul Familiei
Drept Penal
Dreptul Proprietatii Intelectuale
Drept Comercial
Leasing
Drept Concurential
Insolventa si Falimentul
Dreptul muncii. Contractul de Munca
Medierea
Urmarirea Penala si Judecata in cauzele cu Minori
Drept Fiscal
Divortul. Desfacerea casatoriei
Infractiuni Informatice
CEDO. Justitie Europeana
Afaceri, Crime si Procese celebre
Fonduri Europene
Proceduri si Acte necesare pentru ...
Procedurile de Judecata
Aparitii Editoriale
Scrieri Politice din presa romaneasca
Dreptul mediului
Preceduri so Modele de acte
Drept Constitutional
Intrebari si Raspunsuri Juridice
Noul Cod Penal - Comentarii articole
Noul Cod Civil
Noul Cod de procedura Penala (Comparatii cu vechiul Cod)
Acte de procedura in Noul cod de procedura penala
Articole Juridice »
Jurisprudenta
Drept Civil
Drept Penal
Proprietate Intelectuala
Dreptul Muncii
PIDO/CEDO
Drept Comercial
Transporturi
Drept Comunitar
Drept Fiscal
Contencios Administrativ
Recursuri in Interesul Legii
Decizii ale Curtii Constitutionale in materie Penala
Dreptul Familiei
Citarea si Comunicarea actelor de Procedura
Plangerea impotriva actelor si masurilor procurorului
Spete Drept Succesoral
Spete Contraventii
Decizii de admitere ale CCR
Insolventa si Faliment
Contractul de credit , Leasing si Asigurare
Mediere
Jurisprudenta »
Legislatie
Codurile Esentiale
Legislatie Imobiliara
Legislatie Civila
Legislatie Penala
Legislatie Comerciala
Legislatia Muncii si Asigurarilor sociale
Legislatie Fiscala
Legislatie pentru desfasurarea activitatilor profesionale. Statute
Legislatie Proprietate Intelectuala
Legislatia Domeniul Agricol
Contencios Administrativ
Legislatie Financiar-Bancara
EuroLegislatie
Decizii ale Curtii Constitutionale
Recursuri in interesul legii
Diverse Domenii juridice
Regulamente
Cauze CEDO
Arhiva Monitorul Oficial
Legislatie »
Dictionar Juridic
Drept Bancar
Drept Civil
Drept Comercial
Drept Comunitar
Drept Concurential
Drept Constitutional
Drept Fiscal Financiar
Drept Penal
Drept Succesoral
Dreptul Familiei
Dreptul Muncii
Dreptul Proprietatii Intelectuale
PIDO. CEDO. Justitie Europeana
Procedura de Judecata
Transporturi
Acte Normative
Dictionar Evenimente
Dictionar Personalitati
Diverse Domenii Juridice
Dictionar Juridic »
Prima pagină
»
Legislaţie
»
Legislatie Penala
» Legea 227/2006 (republicata 2011) privind prevenirea si combaterea dopajului in sport
Legea 227/2006 (republicata 2011) privind prevenirea si combaterea dopajului in sport
Publicat: 26 Jan 2011
23491 citiri
Secţiunea:
Legislatie Penala
Un sport in care inlocuirea jucatorilor este permisa pe durata desfasurarii unei competitii.
Legea nr. 227/2006 (republicata 2011) privind prevenirea si combaterea dopajului in
sport
Republicata in Monitorul Oficial, Partea I nr. 63 din 25 ianuarie 2011
Una din hotararile judecatoresti, prevazuta in cap. I, t, II, C. proc. pen. partea speciala.
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Loc in care persoana fizica isi are locuinta statornica sau principala.
Desemneaza organismul neguvernamental, nonprofit, de utilitate publica, cu personalitate juridica, care functioneaza in domeniul dezvoltarii regionale si care se organizeaza si functioneaza in conditiile Legii 315/2004 privind dezvoltarea regionala in Romania, cu modificarile si completarile ulterioare.Abrevieri: ADR
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Cale de atac; actiune introdusa la instanta judecatoreasca superioara celei care a pronuntat o hotarare in prima instanta, prin care se solicita anularea hotararii judecatoresti si judecarea in fond a cauzei; cerere de apel
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Cale de atac; actiune introdusa la instanta judecatoreasca superioara celei care a pronuntat o hotarare in prima instanta, prin care se solicita anularea hotararii judecatoresti si judecarea in fond a cauzei; cerere de apel
1. Din punct de vedere financiar, o actiune de inlocuire a unui titlu dintr-un portofoliu cu alt titlu pentru a obtine un randament mai mare sau un profit mai mare in perspectiva.
Orice persoana care participa la activitatea sportiva la nivel international,
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
1. Din punct de vedere financiar, o actiune de inlocuire a unui titlu dintr-un portofoliu cu alt titlu pentru a obtine un randament mai mare sau un profit mai mare in perspectiva.
Orice persoana care participa la activitatea sportiva la nivel international,
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Loc in care persoana fizica isi are locuinta statornica sau principala.
Una din hotararile judecatoresti, prevazuta in cap. I, t, II, C. proc. pen. partea speciala.
1. Din punct de vedere financiar, o actiune de inlocuire a unui titlu dintr-un portofoliu cu alt titlu pentru a obtine un randament mai mare sau un profit mai mare in perspectiva.
Orice persoana care participa la activitatea sportiva la nivel international,
1. Din punct de vedere financiar, o actiune de inlocuire a unui titlu dintr-un portofoliu cu alt titlu pentru a obtine un randament mai mare sau un profit mai mare in perspectiva.
Orice persoana care participa la activitatea sportiva la nivel international,
Desemneaza organismul neguvernamental, nonprofit, de utilitate publica, cu personalitate juridica, care functioneaza in domeniul dezvoltarii regionale si care se organizeaza si functioneaza in conditiile Legii 315/2004 privind dezvoltarea regionala in Romania, cu modificarile si completarile ulterioare.Abrevieri: ADR
1. Din punct de vedere financiar, o actiune de inlocuire a unui titlu dintr-un portofoliu cu alt titlu pentru a obtine un randament mai mare sau un profit mai mare in perspectiva.
Orice persoana care participa la activitatea sportiva la nivel international,
Orice persoana care participa la activitatea sportiva la nivel international,
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
1. Grup comstituit de catre o autoritate cu scopul desfasurarii, coordonarii, supravegherii, controlului unei activitati din diferite domenii ale vietii sociale
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Orice persoana care participa la activitatea sportiva la nivel international,
Reprezentanta, filiala sau sucursala a unei institutii sau intreprinderi
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Orice persoana care participa la activitatea sportiva la nivel international,
Orice persoana care participa la activitatea sportiva la nivel international,
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Conform Ordonantei Guvernului nr.2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor (care a abrogat Legea 32/1968 privind stabilirea si sanctionarea contraventiilor),
Sanctiune administrativa, contraventionala, fiscala sau civila,
Potrivit Legii 213/1998 privind proprietatea publica si regimul juridic al acesteia, totalitatea bunurilor care formeaza obiectul dreptului de proprietate publica.
Conform Ordonantei Guvernului nr.2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor (care a abrogat Legea 32/1968 privind stabilirea si sanctionarea contraventiilor),
Sanctiune administrativa, contraventionala, fiscala sau civila,
Orice persoana care participa la activitatea sportiva la nivel international,
Conform Ordonantei Guvernului nr.2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor (care a abrogat Legea 32/1968 privind stabilirea si sanctionarea contraventiilor),
Sanctiune administrativa, contraventionala, fiscala sau civila,
Orice persoana care participa la activitatea sportiva la nivel international,
Orice persoana care participa la activitatea sportiva la nivel international,
Conform Ordonantei Guvernului nr.2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor (care a abrogat Legea 32/1968 privind stabilirea si sanctionarea contraventiilor),
Sanctiune administrativa, contraventionala, fiscala sau civila,
Sanctiune administrativa, contraventionala, fiscala sau civila,
Conform Ordonantei Guvernului nr.2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor (care a abrogat Legea 32/1968 privind stabilirea si sanctionarea contraventiilor),
Sanctiune administrativa, contraventionala, fiscala sau civila,
Conform Ordonantei Guvernului nr.2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor (care a abrogat Legea 32/1968 privind stabilirea si sanctionarea contraventiilor),
Sanctiune administrativa, contraventionala, fiscala sau civila,
Conform Ordonantei Guvernului nr.2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor (care a abrogat Legea 32/1968 privind stabilirea si sanctionarea contraventiilor),
Sanctiune administrativa, contraventionala, fiscala sau civila,
Conform Ordonantei Guvernului nr.2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor (care a abrogat Legea 32/1968 privind stabilirea si sanctionarea contraventiilor),
Sanctiune administrativa, contraventionala, fiscala sau civila,
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
f) decizia de suspendare provizorie dispusa conform art. 31;
g) deciziile Agentiei privind acordarea sau neacordarea scutirilor pentru uz terapeutic.
Art. 59. - Procedura solutionarii contestatiilor prevazute la art. 58 se desfasoara cu respectarea urmatoarelor principii:
a) dreptul la o audiere echitabila si impartiala;
b) realizarea unei audieri corecte, impartiale si independente;
c) dreptul persoanei de a fi reprezentata pe cheltuiala sa;
d) dreptul la o
decizie in
forma scrisa, motivata, datata, redactata si comunicata in timp rezonabil.
Art. 60. - (1) Deciziile prevazute la art. 58 lit. a)-e) si g), luate in legatura cu o competitie din cadrul unei manifestari sportive nationale sau care implica sportivi de nivel national, pot fi contestate la Comisia de apel, in
termen
de 21 de zile de la data comunicarii, de catre urmatoarele persoane:
a) sportivii de nivel national sau alta persoana care este subiect al deciziei contestate;
b) structura sportiva careia ii apartine sportivul sau cealalta parte in legatura cu care s-a luat decizia contestata;
c) federatia internationala responsabila, Comitetul Olimpic International, Comitetul Paralimpic International;
d) organizatia anti-doping a tarii de
domiciliu
a persoanei/sportivului;
e)
Agentie
.
(2) Deciziile prevazute la alin. (1) pot fi contestate si de Agentia Mondiala Anti-Doping in
termen
de 21 de zile de la ultima zi in care orice parte ar fi putut face
apel
sau in
termen
de 21 de zile de la primirea de catre aceasta a dosarului complet referitor la cazul solutionat.
Art. 61. - Deciziile Comisiei de
apel
pot fi contestate la Curtea de
arbitraj
sportiv
de la Lausanne, in
termen
de 21 de zile de la data comunicarii.
Art. 62. - Deciziile prevazute la art. 58 lit. a)-e) si g), luate in legatura cu o competitie din cadrul unei manifestari sportive internationale sau care implica sportivi de nivel international, pot fi contestate la Curtea de
arbitraj
sportiv
de la Lausanne, in
termen
de 21 de zile de la data comunicarii, de catre urmatoarele persoane:
a) sportivii de nivel international sau alta persoana care este subiect al deciziei contestate;
b) structura sportiva careia ii apartine sportivul sau cealalta parte in legatura cu care s-a luat decizia contestata;
c) federatia internationala responsabila;
d) organizatia anti-doping a tarii de
domiciliu
a persoanei/sportivului;
e) Agentie;
f) Agentia Mondiala Anti-Doping.
Art. 63. - Deciziile prevazute la art. 58 lit. f) pot fi contestate numai de catre sportivii sau persoanele impotriva carora a fost impusa sanctiunea de suspendare provizorie, conform art. 60, respectiv art. 62, dupa caz.
Art. 64. - In situatia in care Comisia de audiere a sportivilor si a personalului asistent al sportivilor care au incalcat reglementarile anti-doping, in cadrul procedurii de audiere, nu emite o
decizie in
termenul prevazut la art. 33 alin. (3), Agentia Mondiala Anti-Doping poate face contestatie la Curtea de
arbitraj
sportiv
de la Lausanne.
In situatia in care Curtea de
arbitraj
sportiv
de la Lausanne stabileste ca a fost savarsita o incalcare a reglementarilor anti- doping si ca Agentia Mondiala Anti-Doping a actionat corect in a alege sa faca contestatie, atunci cheltuielile efectuate de catre Agentia Mondiala Anti-Doping in solutionarea contestatiei vor fi suportate de catre
Agentie
.
Art. 65. - Deciziile contestate isi pastreaza efectele pe durata desfasurarii procedurilor prevazute la art. 60 si 62, cu exceptia situatiei in care Comisia de apel, respectiv Curtea de
arbitraj
sportiv
decide suspendarea acestora.
CAPITOLUL XVI
Obligatiile structurilor sportive nationale
si ale Comitetului Olimpic si
Sportiv
Roman
Art. 66. - (1) Federatiile sportive nationale au
obligatia
de a-si modifica si completa statutele si regulamentele in concordanta cu dispozitiile prezentei legi, ale Codului Mondial Anti-Doping, cu reglementarile federatiilor sportive internationale si cu normele metodologice privind organizarea si desfasurarea controlului doping.
(2) Federatiile sportive nationale au
obligatia
de a constitui o
comisie
anti-doping proprie, responsabila cu prevenirea si combaterea dopajului, care va colabora cu Agentia si va transmite acesteia datele solicitate.
Art. 67. - Federatiile sportive nationale au
obligatia
de a suporta costurile analizelor de laborator cu rezultat pozitiv, atat pentru proba A, cat si/sau pentru proba B, efectuate pentru sportivii legitimati ai unui membru al federatiei, structura sportiva posesoare a certificatului de identitate sportiva.
Art. 68. - (1) Federatiile sportive nationale sunt obligate sa comunice Agentiei, in termenul stabilit de aceasta, informatii detaliate privind calendarul
sportiv
intern si international, precum si planurile de pregatire a echipelor si sportivilor lor, cu precizarea exacta a locurilor si orelor de desfasurare, precum si lista cu sportivii de nivel national/international desemnati de
Agentie
si adresele acestora.
(2) Federatiile sportive nationale au
obligatia
de a comunica Agentiei, cu cel putin 5 zile inainte, orice modificare intervenita in calendarul
sportiv
sau in planul de pregatire.
Art. 69. - Cluburile sportive, ligile profesioniste si Comitetul Olimpic si
Sportiv
Roman sunt obligate sa respecte prevederile art. 66 si 68.
Art. 70. - (1) In vederea protejarii sanatatii sportivilor si prevenirii dopajului in sport, federatiile sportive nationale, cluburile sportive si ligile profesioniste au
obligatia
sa isi prevada in bugetul anual sume destinate testarii doping a sportivilor.
(2) Nerespectarea prevederilor alin. (1) constituie
contraventie
si se sanctioneaza cu
amenda
de la 10.000 lei la 30.000 lei.
Art. 71. - (1) In aplicarea sanctiunilor sportivilor sau personalului asistent al sportivilor, federatiile sportive nationale trebuie sa respecte prevederile prezentei legi, precum si ale reglementarilor internationale in
domeniu
.
(2) Neindeplinirea de catre federatiile sportive nationale a obligatiilor prevazute la alin. (1) constituie
contraventie
si se sanctioneaza cu
amenda
de la 5.000 lei la 30.000 lei, retragerea oricarui sprijin financiar de la bugetul de stat, suspendarea temporara a certificatului de identitate sportiva sau radierea din registrul
sportiv
.
Art. 72. - (1) Introducerea sportivilor aflati in perioada de suspendare in competitii sau manifestari sportive de catre federatii sportive nationale, cluburi ori ligi profesioniste constituie
contraventie
si se sanctioneaza cu
amenda
de la 7.500 lei la 30.000 lei, precum si retragerea oricarui sprijin financiar de la bugetul de stat, suspendarea temporara a certificatului de identitate sportiva sau radierea din registrul
sportiv
.
(2) Desemnarea pentru a fi supusa testarii doping a unei persoane care nu are calitatea de
sportiv
constituie
contraventie
si se sanctioneaza cu
amenda
de la 5.000 lei la 30.000 lei.
Art. 73. - (1) Cluburile sportive si ligile profesioniste in cadrul carora au fost sanctionate persoane pentru dopaj se sanctioneaza cu
amenda
de la 5.000 lei la 30.000 lei.
(2) Nerespectarea prevederilor art. 25 alin. (2) constituie
contraventie
si se sanctioneaza cu
amenda
de la 1.000 lei la 10.000 lei.
(3) Nerespectarea prevederilor art. 34 constituie
contraventie
si se sanctioneaza cu
amenda
de la 1.500 lei la 2.500 lei.
(4) Nerespectarea de catre sportivii sau membrii personalului asistent suspendati a prevederilor art. 44 alin. (5) constituie
contraventie
si se sanctioneaza cu
amenda
de la 5.000 lei la 10.000 lei.
(5) Nerespectarea prevederilor art. 68 constituie
contraventie
si se sanctioneaza cu
amenda
de la 5.000 lei la 15.000 lei.
(6) Constatarea contraventiilor si aplicarea sanctiunilor se fac de catre personalul anume imputernicit din cadrul Agentiei.
Art. 74. - (1) Contravenientul poate achita, pe loc sau in
termen
de cel mult 48 de ore de la data incheierii procesului-verbal ori, dupa caz, de la data comunicarii acestuia, jumatate din minimul amenzii prevazute la art. 70 alin. (2), art. 71 alin. (2), art. 72 si 73, agentul constatator facand mentiune despre aceasta posibilitate in procesul-verbal.
Inapoi
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Inainte
Afişează
Legea 227/2006 (republicata 2011) privind prevenirea si combaterea dopajului in sport
pe o singură pagină
Citeşte mai multe despre:
Noutati legislative 2011
Monitorul Oficial 2011
Comitetul Olimpic si Sportiv Roman
Agentia Nationala Anti-Doping
Legea 227/2006
Consultă un avocat online
Formular contact online
.
MCP Cabinet avocati
- Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.
Articole Juridice
Ce acte normative va abroga Noua lege a pensiilor (Legea 263/2010)?
Sursa: EuroAvocatura.ro
Tabloul Avocatilor din Romania
Tabloul Avocatilor din Republica Moldova
Tabloul Contabililor din Romania
Tabloul Evaluatorilor din Romania
Tabloul Executorilor Judecatoresti din Romania
Tabloul Expertilor Judiciari din Romania
Tabloul Mediatorilor din Romania
Tabloul Notarilor Publici din Romania
Tabloul Psihologilor din Romania
Tabloul Traducatorilor Autorizati din Romania
Arhiva Stirilor juridice din anul 2007
Arhiva Monitorului Oficial al Romaniei din anul 1964