din anul 2007, atuul tau de DREPT!
2879 de useri online



Prima pagină » Legislaţie » Legislatie Comerciala » OUG 60/2011 privind aprobarea Programului Mihail Kogalniceanu pentru intreprinderi mici si mijlocii

OUG 60/2011 privind aprobarea Programului Mihail Kogalniceanu pentru intreprinderi mici si mijlocii

  Publicat: 01 Jul 2011       18450 citiri        Secţiunea: Legislatie Comerciala  


Om politic, istoric si literat, si-a legat numele de mari momente ale istoriei Romaniei: revolutia de la 1848, unirea Moldovei cu tara Romaneasca, marile reforme legislative din timpul domniei lui Alexandru Ioan Cuza, proclamarea independentei de stat a Romaniei.
Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
OUG nr. 60/2011 privind aprobarea Programului Mihail Kogalniceanu pentru intreprinderi mici si mijlocii

Publicat in Monitorul Oficial nr. 460 din 30 iunie 2011

Mijloace de proba, prevazute in cap. II, t. III, C. proc. pen., partea generala.Potrivit legii, inscrisurile pot servi ca mijloace de proba, daca in continutul lor se arata fapte sau imprejurari de natura sa contribuie la aflarea adevarului.
Suma de bani sau alte valori pe care o persoana numita creditor o acorda unei alte persoane, numita debitor,
Orice masura de sprijin acordata de catre stat sau de catre unitatile administrative-teritoriale, din resursele de stat sau resurse ale unitatilor administrative-teritoriale
Notiunea Stat de drept este, in general, utilizata pentru a sublinia diferentele existente intre regimurile democratice si regimurile autoritare (dictatoriale).
Drept al uneia dintre persoanele care sunt subiect intr-un raport juridic de obligatie, denumita creditor, de a pretinde celeilalte parti, denumita debitor, indeplinirea obligatiei acesteia.
Act procedural in care procurorul sau organul de urmarire penala consemneaza o dispozitie asupra unor acte sau masuri de urmarire penala.
A fost promulgat la 11.09.1865
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Inscris intocmit de organul competent si in conditiile prevazute de lege, in baza caruia se poate efectua executarea silita.
Plata efectuata din eroare de catre o persoana pentru o datorie inexistenta sau de care nu era tinuta sa raspunda, avand ca urmare obligatia beneficiarului de a restitui cee ce a primit in mod necuvenit.
Drept al uneia dintre persoanele care sunt subiect intr-un raport juridic de obligatie, denumita creditor, de a pretinde celeilalte parti, denumita debitor, indeplinirea obligatiei acesteia.
Plata efectuata din eroare de catre o persoana pentru o datorie inexistenta sau de care nu era tinuta sa raspunda, avand ca urmare obligatia beneficiarului de a restitui cee ce a primit in mod necuvenit.
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Reprezinta orice scriere care materializeaza pe hartie un act juridic, precum si orice obiect material care incorporeaza un asemenea act.
Desemneaza persoana juridica, autoritatea publica locala, asociatia de persoane juridice/autoritati publice locale, care beneficiaza de finantare provenind din asistenta financiara nerambursabila, ca urmare a selectarii cererii de finantare.
Desemneaza persoana juridica, autoritatea publica locala, asociatia de persoane juridice/autoritati publice locale, care beneficiaza de finantare provenind din asistenta financiara nerambursabila, ca urmare a selectarii cererii de finantare.
Notiunea Stat de drept este, in general, utilizata pentru a sublinia diferentele existente intre regimurile democratice si regimurile autoritare (dictatoriale).
Riscul reputational este riscul inregistrarii de pierderi sau al nerealizarii profiturilor estimate, ca urmare a lipsei de incredere a publicului in integritatea Bancii.
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.

(2) Contractele de fideiusiune sunt titluri executorii si au valoare de inscrisuri autentice.

Capitolul IV - Executarea garantiilor, recuperarea facilitatilor, monitorizarea si raportarea ajutorului de minimis



Art. 11
(1) Institutia de credit are dreptul la plata valorii de executare a garantiei, in conditiile programului. (2) Sumele rezultate din executarea garantiilor de stat acordate de F.N.G.C.I.M.M., prin program in numele si in contul statului se platesc finantatorului de catre Ministerul Finantelor Publice din fondul de risc prevazut la art. 8, pe baza documentelor justificative prezentate de F.N.G.C.I.M.M., si se recupereaza de la beneficiarul programului in conditiile prezentei ordonante de urgenta.

Art. 12
(1) Furnizorul de ajutor de stat, respectiv A.I.P.P.I.M.M., raporteaza si monitorizeza ajutoarele de minimis, in conformitate cu prevederile Regulamentului (CE) nr. 1.998/2006 al Comisiei din 15 decembrie 2006. In cazul in care, ulterior acordarii subventiei de dobanda, se constata ca au fost incalcate conditiile prevazute de legislatia in domeniul ajutorului de minimis, A.I.P.P.I.M.M. calculeaza sumele datorate si emite decizia de recuperare a acestora conform procedurilor de recuperare in materia ajutorului de stat si in conformitate cu legislatia privind ajutorul de stat .
(2) Decizia de recuperare intocmita de A.I.P.P.I.M.M., prin care se individualizeaza sumele de recuperat exprimate in moneda nationala, constituie titlu de creanta si cuprinde elementele actului administrativ fiscal prevazute de Ordonanta Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
(3) In termen de 15 zile de la data intocmirii, decizia de recuperare se comunica debitorului, care are obligatia de a efectua plata sumelor datorate in termen de 30 de zile de la data comunicarii deciziei de recuperare, in contul indicat in cuprinsul acesteia.
(4) Decizia de recuperare constituie titlu executoriu la expirarea termenului de plata .
(5) Titlul executoriu prevazut la alin. (4), impreuna cu dovada comunicarii acestuia, se transmite de indata organelor fiscale competente subordonate Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, in vederea recuperarii debitului.
(6) Deciziile de recuperare se pot contesta la organul emitent, in conditiile Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.
(7) Dupa efectuarea platii prevazute la art. 11 alin. (2), Ministerul Finantelor Publice informeaza F.N.G.C.I.M.M. cu privire la efectuarea platii si la data acesteia, F.N.G.C.I.M.M. intocmeste un inscris, act premergator procedurii de executare silita, prin care se individualizeaza creanta rezultata prin plata .
(8) In termen de 15 zile calendaristice de la data primirii informarii prevazute la alin. (7), F.N.G.C.I.M.M. transmite inscrisul debitorului beneficiar al finantarii garantate.
(9) Inscrisul, impreuna cu dovada efectuarii procedurii de transmitere catre debitorul beneficiar al finantarii garantate, insotit de contractul de garantare si de documentele prevazute in normele metodologice de aplicare a prezentei ordonante de urgenta, se inainteaza organelor fiscale competente ale Agentiei Nationale de Administrare Fiscala.
(10) Contractele de garantare constituie titluri executorii.
(11) Pentru sumele prevazute la art. 11 alin. (2) se datoreaza dobanzi si penalitati de intarziere conform dispozitiilor Ordonantei Guvernului nr. 92/2003, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, incepand cu ziua urmatoare datei platii sumei rezultate din executarea garantiei si pana la data stingerii inclusiv.
(12) Garantiile prevazute la art. 9 si 10 se executa de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala conform dispozitiilor Ordonantei Guvernului nr. 92/2003, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

Art. 13
Recuperarea sumelor prevazute la art. 12 alin. (1) se face de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala conform dispozitiilor Ordonantei Guvernului nr. 92/2003, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, care se aplica in mod corespunzator.

Art. 14
(1) Sumele incasate ca urmare a punerii in executare a deciziei prevazute la art. 12 alin. (1) se fac venit la bugetul de stat .
(2) Sumele recuperate ca urmare a punerii in executare a contractului de garantare si, respectiv, a contractului/contractelor de fideiusiune de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala, precum si cele recuperate ca urmare a punerii in executare a contractului de gaj fara deposedare prevazut la art. 9 se fac venit la fondul de risc .

Capitolul V - Dispozitii finale



Art. 15
(1) A.I.P.P.I.M.M., in calitate de autoritate de implementare, are obligatia de a asigura aplicarea prezentei ordonante de urgenta, precum si de a prezenta Guvernului un raport anual cu privire la desfasurarea si efectele programului, pana cel mai tarziu la data de 31 martie pentru anul anterior.





Afişează OUG 60/2011 privind aprobarea Programului Mihail Kogalniceanu pentru intreprinderi mici si mijlocii pe o singură pagină



Citeşte mai multe despre:    Noutati legislative 2011    Monitorul Oficial 2011    OUG 60/2011    Programul Mihail Kogalniceanu    IMM    Criza    Legea 85/2006

Consultă un avocat online
MCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.



Articole Juridice

Ce acte normative va abroga Noua lege a pensiilor (Legea 263/2010)?
Sursa: EuroAvocatura.ro