EuroAvocatura.ro
din anul 2007, atuul tau de DREPT!
2449
de useri online
Profesionisti
Ştiri Juridice
Articole
Jurisprudenţă
Legislaţie
Dicţionar Juridic
Utile
Contact
Profesionisti
Ştiri Juridice
Articole
Jurisprudenţă
Legislaţie
Dicţionar Juridic
Utile
Contact
Secţiuni site
⇨ MCP Cabinet avocati. Relatii de munca si comerciale. Protectia datelor. GDPR
Articole Juridice
Drept Civil
Contracte Civile si Comerciale
GDPR - Protectia Datelor cu Caracter Personal
Drept Succesoral
Dreptul Familiei
Drept Penal
Dreptul Proprietatii Intelectuale
Drept Comercial
Leasing
Drept Concurential
Insolventa si Falimentul
Dreptul muncii. Contractul de Munca
Medierea
Urmarirea Penala si Judecata in cauzele cu Minori
Drept Fiscal
Divortul. Desfacerea casatoriei
Infractiuni Informatice
CEDO. Justitie Europeana
Afaceri, Crime si Procese celebre
Fonduri Europene
Proceduri si Acte necesare pentru ...
Procedurile de Judecata
Aparitii Editoriale
Scrieri Politice din presa romaneasca
Dreptul mediului
Preceduri so Modele de acte
Drept Constitutional
Intrebari si Raspunsuri Juridice
Noul Cod Penal - Comentarii articole
Noul Cod Civil
Noul Cod de procedura Penala (Comparatii cu vechiul Cod)
Acte de procedura in Noul cod de procedura penala
Articole Juridice »
Jurisprudenta
Drept Civil
Drept Penal
Proprietate Intelectuala
Dreptul Muncii
PIDO/CEDO
Drept Comercial
Transporturi
Drept Comunitar
Drept Fiscal
Contencios Administrativ
Recursuri in Interesul Legii
Decizii ale Curtii Constitutionale in materie Penala
Dreptul Familiei
Citarea si Comunicarea actelor de Procedura
Plangerea impotriva actelor si masurilor procurorului
Spete Drept Succesoral
Spete Contraventii
Decizii de admitere ale CCR
Insolventa si Faliment
Contractul de credit , Leasing si Asigurare
Mediere
Jurisprudenta »
Legislatie
Codurile Esentiale
Legislatie Imobiliara
Legislatie Civila
Legislatie Penala
Legislatie Comerciala
Legislatia Muncii si Asigurarilor sociale
Legislatie Fiscala
Legislatie pentru desfasurarea activitatilor profesionale. Statute
Legislatie Proprietate Intelectuala
Legislatia Domeniul Agricol
Contencios Administrativ
Legislatie Financiar-Bancara
EuroLegislatie
Decizii ale Curtii Constitutionale
Recursuri in interesul legii
Diverse Domenii juridice
Regulamente
Cauze CEDO
Arhiva Monitorul Oficial
Legislatie »
Dictionar Juridic
Drept Bancar
Drept Civil
Drept Comercial
Drept Comunitar
Drept Concurential
Drept Constitutional
Drept Fiscal Financiar
Drept Penal
Drept Succesoral
Dreptul Familiei
Dreptul Muncii
Dreptul Proprietatii Intelectuale
PIDO. CEDO. Justitie Europeana
Procedura de Judecata
Transporturi
Acte Normative
Dictionar Evenimente
Dictionar Personalitati
Diverse Domenii Juridice
Dictionar Juridic »
Prima pagină
»
Legislaţie
»
Contencios Administrativ
» HG 1059/2013 pentru aprobarea Normelor metodologice ale programului de gestionare a cainilor fara stapan
HG 1059/2013 pentru aprobarea Normelor metodologice ale programului de gestionare a cainilor fara stapan
Publicat: 30 Jan 2014
21871 citiri
Secţiunea:
Contencios Administrativ
Monitorul Oficial al Rom�niei este publicaţia oficială a statului rom�n, �n care se publică actele prevăzute de Constituţie, de prezenta lege şi alte acte normative.
Hotarare nr. 1059/2013 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a OUG 155/2001 privind aprobarea programului de gestionare a cainilor fara stapan
Publicat in
Monitorul Oficial
nr. 829 din 23 decembrie 2013
Potrivit Legii 213/1998 privind proprietatea publica si regimul juridic al acesteia, totalitatea bunurilor care formeaza obiectul dreptului de proprietate publica.
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Foaie care evidentiaza sistematic un mijloc economic, un proces economic, o suma.
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Legea 10 din 2001. Intervalul de timp in care s-a facut preluarea abuziva, cuprins intre 6 martie 1945 si 22 decembrie 1989, in cazul Legii nr. 10 din 2001 si al O.U.G. nr.94/2000, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 501/2002, respectiv cuprins intre 6 septembrie 1940 si 22 decembrie 1989, in cazul O.U.G. nr. 83/1999, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 66/2004;
Din punct de vedere contabil, un document contabil de sinteza care are ca obiective principale completarea si explicarea datelor inscrise in bilant si contul de profit si pierdere
Ordonanta de Urgenta a Guvernului privind modificarea Codului de procedură penală
(gr. eu "bine, bun" si thanatos "moarte"). Provocarea de catre o persoana a mortii unui bolnav care sufera de o boala incurabila, la cererea acestuia.
Imprimat care se completeaza in vederea intocmirii unui act sau a unui tabel.
Din punct de vedere contabil, un document contabil de sinteza care are ca obiective principale completarea si explicarea datelor inscrise in bilant si contul de profit si pierdere
(gr. eu "bine, bun" si thanatos "moarte"). Provocarea de catre o persoana a mortii unui bolnav care sufera de o boala incurabila, la cererea acestuia.
Din punct de vedere contabil, un document contabil de sinteza care are ca obiective principale completarea si explicarea datelor inscrise in bilant si contul de profit si pierdere
Act procedural in care procurorul sau organul de urmarire penala consemneaza o dispozitie asupra unor acte sau masuri de urmarire penala.
(gr. eu "bine, bun" si thanatos "moarte"). Provocarea de catre o persoana a mortii unui bolnav care sufera de o boala incurabila, la cererea acestuia.
1. Din punct de vedere filozofic, acel fenomen care produce, genereaza efectul. Fenomenul care determina nasterea altui fenomen.
(gr. eu "bine, bun" si thanatos "moarte"). Provocarea de catre o persoana a mortii unui bolnav care sufera de o boala incurabila, la cererea acestuia.
Capitolul IX - Participarea asociatiilor si fundatiilor pentru protectia animalelor la actiunile de capturare, adapostire, deparazitare, vaccinare, sterilizare si revendicare sau adoptie a cainilor fara stapan
Art. 29
(1) Asociatiile si fundatiile pentru protectia animalelor interesate asista la actiunile de capturare, adapostire, deparazitare, vaccinare, sterilizare si revendicare sau adoptie a cainilor fara stapan, efectuate de catre serviciile specializate pentru gestionarea cainilor fara stapan, respectiv de catre operatorii serviciilor specializate pentru gestionarea cainilor fara stapan, in baza unei solicitari scrise.
(2) Serviciile specializate pentru gestionarea cainilor fara stapan, operatorii serviciilor specializate pentru gestionarea cainilor fara stapan, precum si administratorii adaposturilor private aflate in parteneriat cu consiliile locale, respectiv cu Consiliul General al Municipiului Bucuresti inregistreaza solicitarile asociatiilor si fundatiilor pentru protectia animalelor pentru participarea la actiunile prevazute la alin. (1).
(3) Reprezentantii asociatiilor si fundatiilor pentru protectia animalelor care participa la examinarea medicala trebuie sa aiba studii de specialitate in acest
domeniu
.
(4) Informatiile cu privire la actiunile de capturare, adapostire, deparazitare, vaccinare, sterilizare si revendicare sau adoptie a cainilor fara stapan se comunica asociatiilor si fundatiilor pentru protectia animalelor inregistrate care au solicitat participarea la actiunile prevazute la alin. (1), prin mijloace electronice, si trebuie publicate pe site-urile web ale serviciilor specializate pentru gestionarea cainilor fara stapan.
(5) Activitatile prevazute la alin. (1) se desfasoara in absenta reprezentantilor asociatiilor si fundatiilor pentru protectia animalelor in urmatoarele situatii:
a) nu exista o solicitare formulata potrivit prevederilor alin. (2) si (3) de catre asociatiile si fundatiile pentru protectia animalelor;
b) reprezentantii asociatiilor si fundatiilor pentru protectia animalelor interesate nu s-au prezentat la locul si in intervalul orar in care erau programate actiunile respective.
(6) Reprezentantii asociatiilor si fundatiilor pentru protectia animalelor care participa la activitatile prevazute la alin. (1) au
obligatia
de a nu perturba buna desfasurare a activitatilor respective.
(7) In cazul in care exista solicitari in ceea ce priveste montarea unui sistem de monitorizare video cu redare on-line, streaming-live, in spatiile de cazare a cainilor din adaposturile publice din partea unor persoane fizice sau juridice, care asigura pe cheltuiala proprie din punct de vedere material achizitionarea, montarea si functionarea acestora, operatorii serviciilor specializate pentru gestionarea cainilor fara stapan pot permite acest lucru.
Capitolul X - Examinarea medicala a cainilor
Art. 30
(1) Cainii fara stapan cu semne clinice de boala sunt inregistrati si examinati medical cu prioritate la sosirea in adapost. Evaluarea starii de sanatate a cainilor fara stapan cazati in adaposturi se face periodic, de cate ori este necesar.
(2) Medicul veterinar de libera practica, organizat in conditiile legii, evalueaza starea generala de sanatate a cainilor cazati in adaposturi.
(3) Documentele care dovedesc efectuarea examenelor medicale, precum si rezultatele respectivelor examene sunt arhivate impreuna cu
fisa
de observatie a cainelui fara stapan si pastrate pentru o perioada de minimum 3 ani.
(4) Cainii bolnavi incurabil sunt eutanasiati in
termen
de 48 de ore de la stabilirea diagnosticului, daca nu sunt adoptati in aceasta
perioada
.
Art. 31
Reprezentantii asociatiilor si fundatiilor pentru protectia animalelor interesate pot participa la examenul medical al cainilor, in baza unei solicitari adresate serviciilor specializate pentru gestionarea cainilor fara stapan, respectiv operatorilor serviciilor specializate pentru gestionarea cainilor fara stapan, precum si administratorilor adaposturilor private aflate in parteneriat cu consiliile locale, respectiv cu Consiliul General al Municipiului Bucuresti.
Capitolul XI - Eutanasierea cainilor fara stapan si neutralizarea cadavrelor
Art. 32
Cainii diagnosticati cu boli incurabile in urma examenului medical efectuat pot fi eutanasiati in conditiile prevazute de
anexa
nr. 3 la
ordonanta de urgenta
.
Art. 33
In cazul in care animalul diagnosticat cu o boala incurabila este identificat, acesta poate fi eutanasiat numai cu permisiunea proprietarului.
Art. 34
Este interzisa eutanasierea cainilor fara stapan care nu sufera de boli incurabile inainte de expirarea termenului de 14 zile lucratoare de la cazarea cainelui in adapost.
Art. 35
(1) Decizia de
eutanasiere
a cainilor care nu au fost revendicati, adoptati, adoptati la distanta sau mentinuti in adaposturi, dupa expirarea termenului de 14 zile lucratoare de la cazarea acestora, va fi emisa prin completarea de catre imputernicitul primarului a unui
formular
special al carui model este prevazut in
anexa
nr. 5.
(2) Imputernicitul primarului emite decizii de
eutanasiere
exclusiv pentru cainii fara stapan din adaposturile publice administrate de serviciile specializate pentru gestionarea cainilor fara stapan, respectiv de operatorii serviciilor specializate pentru gestionarea cainilor fara stapan.
Art. 36
(1) Eutanasierea cainilor este efectuata numai de catre medicii veterinari de libera practica, organizati in conditiile legii, cu respectarea prevederilor lit. B pct. 6 din
anexa
nr. 1 la
ordonanta
de urgenta, care au contractat servicii veterinare pentru activitatile specifice prevazute de prezentele norme metodologice, potrivit prevederilor legale.
(2) Colegiul Medicilor Veterinari intocmeste liste ale medicilor veterinari de libera practica, organizati in conditiile legii, care pot asista la procedurile de
eutanasiere
. Listele in
cauza
vor fi intocmite pentru fiecare judet in parte si pentru municipiul Bucuresti si postate pe site-ul web al Colegiului Medicilor Veterinari.
(3) Asociatiile si fundatiile pentru protectia animalelor pot fi reprezentate la operatiunile de
eutanasiere
de catre medici veterinari prevazuti la alin. (2).
Inapoi
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Inainte
Afişează
HG 1059/2013 pentru aprobarea Normelor metodologice ale programului de gestionare a cainilor fara stapan
pe o singură pagină
Citeşte mai multe despre:
HG 1059/2013
OUG 155/2001
Caini fara stapan
Eutanasiere
Consultă un avocat online
Formular contact online
.
MCP Cabinet avocati
- Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.
Tabloul Avocatilor din Romania
Tabloul Avocatilor din Republica Moldova
Tabloul Contabililor din Romania
Tabloul Evaluatorilor din Romania
Tabloul Executorilor Judecatoresti din Romania
Tabloul Expertilor Judiciari din Romania
Tabloul Mediatorilor din Romania
Tabloul Notarilor Publici din Romania
Tabloul Psihologilor din Romania
Tabloul Traducatorilor Autorizati din Romania
Arhiva Stirilor juridice din anul 2007
Arhiva Monitorului Oficial al Romaniei din anul 1964