din anul 2007, atuul tau de DREPT!
2256 de useri online



Prima pagină » Legislaţie » Contencios Administrativ » Legea nr. 55/2020 privind unele masuri pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19

Legea nr. 55/2020 privind unele masuri pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19

  Publicat: 25 May 2020       5833 citiri        Secţiunea: Contencios Administrativ  


Legea nr. 55/2020 privind unele masuri pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19

Schimbarea care se produce in realitatea obiectiva datorita unei cauze. Rezultatul.
Puterile publice existente in stat.
1. Din punct de vedere economic, o cantitate dorita dintr-un anumit bun economic, care poate fi cumparata, intr-o perioada determinata, la anumite niveluri ale pretului.
Mijloace de proba, prevazute in cap. II, t. III, C. proc. pen., partea generala.Potrivit legii, inscrisurile pot servi ca mijloace de proba, daca in continutul lor se arata fapte sau imprejurari de natura sa contribuie la aflarea adevarului.
Hotarare prin care instanta rezolva unele probleme ridicate in cursul judecatii,
Plata efectuata din eroare de catre o persoana pentru o datorie inexistenta sau de care nu era tinuta sa raspunda, avand ca urmare obligatia beneficiarului de a restitui cee ce a primit in mod necuvenit.
Conventie incheiata intre creditori si un comerciant insolvabil, in fata instantei,
Conventie incheiata intre creditori si un comerciant insolvabil, in fata instantei,
Zile in care se cuprinde intreg intervalul de timp dintre momentul inceperii si implinirii termenului, inclusiv prima si ultima zi a termenului.
Ca si componenta a structurii organizatorice, totalitate a posturilor care au aceleasi caracteristici principale referitoare la obiective, sarcini, autoritate si responsabilitate.
Conventie incheiata intre creditori si un comerciant insolvabil, in fata instantei,
Conventie incheiata intre creditori si un comerciant insolvabil, in fata instantei,
Zile in care se cuprinde intreg intervalul de timp dintre momentul inceperii si implinirii termenului, inclusiv prima si ultima zi a termenului.
Conventie incheiata intre creditori si un comerciant insolvabil, in fata instantei,
Operatiune prin care o persoana fizica sau juridica depune numerar la ghiseul unei banci
Propunere ce o adreseaza un subiect de drept, persoana fizica sau juridica, unui alt subiect de drept, cu privire la incheierea unei conventii, in conditii determinate.
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Schimbarea care se produce in realitatea obiectiva datorita unei cauze. Rezultatul.
Puterile publice existente in stat.
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Persoana desemnata de catre tribunal pentru a reprezenta masa creditorilor unei companii aflata in procedura de lichidare;
Schimbarea care se produce in realitatea obiectiva datorita unei cauze. Rezultatul.
Puterile publice existente in stat.
Schimbarea care se produce in realitatea obiectiva datorita unei cauze. Rezultatul.
Puterile publice existente in stat.
A fost promulgat la 11.09.1865
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Retea formata din sute de milioane de calculatoare, conectate intre ele, pe principiul \"oricine cu oricine\", pe care se gasesc cateva zeci de mii de servere care asteapta, gata sa deserveasca cereri de la oricare din milioanele de calculatoare client.
Inregistrare sistematica a informatiilor privind situatia patrimoniala si a rezultatelor obtinute de catre un agent economico-social, atat pentru necesitatile acestuia cat si pentru relatiile cu asociatii sau actionarii,
Una din hotararile judecatoresti, prevazuta in cap. I, t, II, C. proc. pen. partea speciala.
Una din hotararile judecatoresti, prevazuta in cap. I, t, II, C. proc. pen. partea speciala.
Pretul la care se vand si se cumpara hartiile de valoare si valuta straina.
Reprezinta ansamblul de competente profesionale care permit unei persoane sa desfasoare activitati specifice unei ocupatii sau profesii.
Reprezinta ansamblul de competente profesionale care permit unei persoane sa desfasoare activitati specifice unei ocupatii sau profesii.
Reprezinta ansamblul de competente profesionale care permit unei persoane sa desfasoare activitati specifice unei ocupatii sau profesii.
Orice forma de educatie care pregateste calificarea pentru o anumita profesie, sau pentru un anumit loc de munca, competentele necesare exercitarii profesiei respective sau ocuparii unui loc de munca adecvat acesteia.
Organ sau organizatie de stat care desfasoara activitati din domeniul conducerii statului sau al serviciilor publice
Organ de stat insarcinat cu solutionarea litigiilor dintre persoane fizice sau dintre acestea si persoanele juricide.
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Retea formata din sute de milioane de calculatoare, conectate intre ele, pe principiul \"oricine cu oricine\", pe care se gasesc cateva zeci de mii de servere care asteapta, gata sa deserveasca cereri de la oricare din milioanele de calculatoare client.
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Organ sau organizatie de stat care desfasoara activitati din domeniul conducerii statului sau al serviciilor publice
Organ de stat insarcinat cu solutionarea litigiilor dintre persoane fizice sau dintre acestea si persoanele juricide.
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Modalitate a actului juridic, obligatie, care consta intr-un eveniment viitor si sigur, care suspenda, pana la indeplinirea lui, punerea in executare a actului sau exigibilitatea obligatiei, termen suspensiv,
Este acel raport juridic in continutul caruia intra dreptul subiectului activ, denumit creditor, de a cere subiectului pasiv, denumit debitor, sa dea, sa faca sau sa nu faca ceva, sub sanctiunea constrangerii de stat in cazul neexecutarii de buna voie.
Organ sau organizatie de stat care desfasoara activitati din domeniul conducerii statului sau al serviciilor publice
Organ de stat insarcinat cu solutionarea litigiilor dintre persoane fizice sau dintre acestea si persoanele juricide.
Act normativ emis de catre organul legislativ al puterii de stat (in Romania acesta este Parlamentul), ce cuprinde norme generale, de conduita, obligatorii si impersonale.
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
Retea formata din sute de milioane de calculatoare, conectate intre ele, pe principiul \"oricine cu oricine\", pe care se gasesc cateva zeci de mii de servere care asteapta, gata sa deserveasca cereri de la oricare din milioanele de calculatoare client.
1. Determinare cu aproximatie (sinonim cu estimare) a unei anumite cantitati, in acest sens evaluarea poate reprezenta o anticipare a operatiei de masurare propriu-zisa sau o poate inlocui, atunci cand nu este posibila o masurare suficient de exacta
Una din hotararile judecatoresti, prevazuta in cap. I, t, II, C. proc. pen. partea speciala.

In cazul debitorului care si-a intrerupt activitatea total sau partial ca efect al masurilor adoptate in perioada starii de urgenta, instituita prin Decretul nr. 195/2020 si prelungita prin Decretul nr. 240/2020, de autoritatile publice competente potrivit legii, pentru prevenirea raspandirii pandemiei cu coronavirusul SARS-COV-2, mentinute, dupa caz, si in perioada starii de alerta, creditorii pot formula, pe perioada starii de alerta, cerere de deschidere a procedurii insolventei numai dupa incercarea rezonabila, dovedita cu inscrisuri comunicate intre parti prin orice mijloc, inclusiv prin mijloace electronice, de incheiere a unei conventii de plata .

Art. 49. -

(1) In procedurile de concordat preventiv aflate in derulare la data intrarii in vigoare a prezentei legi, perioada in care se desfasoara negocierile asupra proiectului de concordat preventiv se prelungeste cu 60 de zile . In functie de etapa in care se afla debitorul, perioada de elaborare a ofertei de concordat se prelungeste, in mod corespunzator, cu maximum 60 de zile sau, dupa caz, perioada de negociere a ofertei de concordat se prelungeste, in mod corespunzator, cu maximum 60 de zile .

(2) In cazul debitorului aflat in executarea concordatului preventiv la data intrarii in vigoare a prezentei legi, perioada pentru satisfacerea creantelor stabilite prin concordat se prelungeste, in mod corespunzator, cu doua luni.

Art. 50. -

(1) Daca debitorul se afla in perioada de observatie la data intrarii in vigoare a prezentei legi, aceasta se prelungeste cu 3 luni. Corelativ, termenul in care categoriile de persoane indreptatite pot propune un plan de reorganizare se prelungeste cu 3 luni, inclusiv in cazul in care termenul de depunere a planului, prevazut de lege, a inceput sa curga.

(2) In cazul in care, la data intrarii in vigoare a prezentei legi, era depus un plan de reorganizare la dosarul cauzei, dar, urmare efectelor pandemiei de COVID-19, s-au modificat perspectivele de redresare in raport cu posibilitatile si specificul activitatii debitorului, cu mijloacele financiare disponibile si cu cererea pietei fata de oferta debitorului, persoanele indreptatite sa depuna un plan de reorganizare pot, in termen de 3 luni de la intrarea in vigoare a prezentei legi, sa depuna un plan de reorganizare modificat, notificand creditorii, prin grija administratorului judiciar, asupra acestei intentii, in termen de 15 zile de la intrarea in vigoare a prezentei legi.

Art. 51. -

(1) In cazul debitorului aflat in reorganizare judiciara la data intrarii in vigoare a prezentei legi, durata executarii planului de reorganizare judiciara se prelungeste cu doua luni.

(2) Debitorul aflat in reorganizare judiciara, care si-a intrerupt activitatea total ca efect al masurilor adoptate de autoritatile publice competente potrivit legii, pentru prevenirea raspandirii pandemiei de COVID-19, poate solicita judecatorului sindic, in termen de 30 de zile de la intrarea in vigoare a prezentei legi, suspendarea executarii planului pentru un termen care nu poate depasi doua luni. Cererea se judeca de urgenta, pe baza de inscrisuri, fara citarea partilor. Incheierea pronuntata de judecatorul sindic poate fi atacata cu apel, potrivit art. 43 din Legea nr. 85/2014, cu modificarile si completarile ulterioare, termenele prevazute reducandu-se la jumatate.

(3) In cazul debitorului aflat in reorganizare judiciara la data intrarii in vigoare a prezentei legi, care si-a intrerupt activitatea total sau partial ca efect al masurilor adoptate de autoritatile publice competente potrivit legii, pentru prevenirea raspandirii pandemiei de COVID-19, perioada de executare a planului de reorganizare se poate prelungi fara a depasi o durata totala a derularii sale de 5 ani, si se poate modifica, in mod corespunzator, daca este cazul, in conditiile prevazute la art. 139 alin. (5) din Legea nr. 85/2014, cu modificarile si completarile ulterioare.

Art. 52. -

Pentru debitorul care si-a intrerupt activitatea total sau partial ca efect al masurilor adoptate de autoritatile publice competente potrivit legii, pentru prevenirea raspandirii pandemiei de COVID-19, pe durata starii de urgenta si/sau de alerta, durata initiala de executare a planului de reorganizare, prevazuta de art. 133 alin. (3) din Legea nr. 85/2014, cu modificarile si completarile ulterioare, poate fi de 4 ani, cu posibilitatea prelungirii, fara a depasi o durata totala a derularii planului de 5 ani, si a modificarii, in mod corespunzator, daca este cazul, in conditiile art. 139 alin. (5) din Legea nr. 85/2014, cu modificarile si completarile ulterioare.

SECTIUNEA a 9-a

Domeniul executarii pedepselor, masurilor educative si a altor masuri dispuse de organele judiciare in cursul procesului penal

A�1. Executarea pedepselor, a masurilor educative si a altor masuri neprivative de libertate dispuse de organele judiciare in cursul procesului penal

Art. 53. -

(1) Masura de supraveghere referitoare la prezentarea persoanei supravegheate la serviciul de probatiune, la datele fixate de acesta, prevazuta la art. 85 alin. (1) lit. a), art. 93 alin. (1) lit. a) si la art. 101 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si obligatia prevazuta de art. 121 alin. (1) lit. e) din Legea nr. 286/2009, cu modificarile si completarile ulterioare, se executa prin mijloace de comunicare la distanta audio sau audiovideo, in conditii care asigura confidentialitatea informatiilor si a datelor transmise, convorbirile realizandu-se din sediul serviciului de probatiune si utilizand o conexiune de internet securizata.

(2) Prezentarea persoanei supravegheate la serviciul de probatiune, la datele fixate de catre consilierul de probatiune, are loc doar in cazuri exceptionale, precum imposibilitatea realizarii intrevederii prin mijloace de comunicare la distanta, implinirea termenului de supraveghere in 6 luni de la data intrarii in vigoare a legii, riscul mare de savarsire de noi infractiuni, necesitatea comunicarii continutului unor hotarari judecatoresti sau a unor modificari intervenite in executarea acestora ori nerespectarea masurilor si obligatiilor de catre persoanele aflate in evidenta .

(3) Criteriile de prioritizare a cazurilor in care intrevederile cu persoanele supravegheate se realizeaza la sediul serviciului de probatiune, precum si modalitatea de aplicare a acestora se stabilesc prin decizie a directorului general al Directiei Nationale de Probatiune.

(4) Intrevederile derulate la sediul serviciului de probatiune in conditiile alin. (2) si (3) sunt precedate de activitati de pregatire a acestora, realizate prin modalitati de comunicare la distanta cu persoana supravegheata, pentru a facilita realizarea scopului intalnirii.

(5) Intrevederile cu persoanele supravegheate la sediul serviciului de probatiune se realizeaza cu respectarea regulilor de distantare sociala, precum si a masurilor de preventie si siguranta medicala, care se stabilesc prin decizie a directorului general al Directiei Nationale de Probatiune.

Art. 54. -

(1) Masura de supraveghere referitoare la primirea de catre persoanele supravegheate a vizitelor consilierului de probatiune desemnat cu supravegherea, prevazuta la art. 85 alin. (1) lit. b), art. 93 alin. (1) lit. b) si la art. 101 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 286/2009, cu modificarile si completarile ulterioare, se executa numai in cazurile si potrivit criteriilor prevazute la art. 53 alin. (2) si (3).

(2) Vizitele consilierului de probatiune manager de caz la locuinta persoanei condamnate se desfasoara cu respectarea conditiilor prevazute la art. 53 alin. (4) si (5).

Art. 55. -

(1) Executarea obligatiei de a urma un curs de pregatire scolara sau de calificare ori formare profesionala, prevazuta la art. 85 alin. (2) lit. a), art. 93 alin. (2) lit. a), art. 101 alin. (2) lit. a) si la art. 121 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 286/2009, cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza potrivit modalitatii in care institutia din comunitatea la care a fost inscrisa persoana supravegheata deruleaza cursurile scolare, de calificare sau de formare profesionala, prin prezenta fizica a participantilor sau in mediul online.

(2) In situatia in care cursurile de pregatire scolara sau de calificare ori formare profesionala la care sunt inscrise sau urmeaza a fi inscrise persoanele supravegheate sunt suspendate, iar executarea nu se poate realiza pana la implinirea termenului de supraveghere, al duratei supravegherii sau al masurii educative neprivative de libertate, consilierul de probatiune manager de caz face demersuri pentru a identifica o alta institutie din comunitate in care se deruleaza cursuri sau, dupa caz, demersuri pentru modificarea continutului obligatiei, in conditiile legii, ori instiinteaza instanta despre imposibilitatea obiectiva de executare si face mentiune despre aceasta in raportul final.

Art. 56. -

(1) Obligatia persoanelor supravegheate de a participa la derularea de programe de reintegrare sociala, prevazuta la art. 85 alin. (2) lit. c), art. 93 alin. (2) lit. b) si la art. 101 alin. (2) lit. b) din Legea nr. 286/2009, cu modificarile si completarile ulterioare, fie ca sunt individuale sau de grup ori ca sunt derulate in cadrul serviciilor de probatiune sau in colaborare cu institutiile din comunitate, se executa prin modalitati de comunicare audiovideo la distanta, in conditii care sa asigure confidentialitatea informatiilor si a datelor transmise, convorbirile realizandu-se din sediul serviciului de probatiune si utilizand o conexiune de internet securizata.

(2) Programele de reintegrare sociala in varianta de lucru individual ori programele de grup adaptate la modalitatea de lucru individual pot fi derulate la sediul serviciului de probatiune sau la sediul institutiilor din comunitate abilitate numai in cazurile in care executarea acestei obligatii a inceput anterior declararii starii de urgenta si a fost suspendata pe durata acesteia, precum si in cazurile al caror termen de supraveghere expira in 6 luni de la data intrarii in vigoare a legii, iar obligatia nu a fost executata si programul nu poate fi finalizat prin modalitati de comunicare audiovideo la distanta.

(3) Regulile privind desfasurarea programelor de reintegrare sociala in varianta de lucru individuala si a programelor de grup adaptate la modalitatea de lucru individual se aplica tuturor institutiilor din comunitate implicate in derularea unor astfel de programe, in limitele resurselor materiale disponibile la nivelul acestor institutii.

(4) In situatia in care executarea programelor de reintegrare sociala in institutiile din comunitate nu se poate realiza pana la implinirea termenului de supraveghere sau al duratei supravegherii, consilierul de probatiune manager de caz face demersuri pentru a identifica o alta institutie din comunitate in care se deruleaza astfel de programe sau, dupa caz, demersuri pentru modificarea continutului obligatiei ori instiinteaza instanta despre imposibilitatea obiectiva de executare si face mentiune despre aceasta in raportul final.

Art. 57. -

(1) Obligatia de a presta o munca neremunerata in folosul comunitatii, prevazuta la art. 64, art. 85 alin. (2) lit. b) si art. 93 alin. (3) din Legea nr. 286/2009, cu modificarile si completarile ulterioare, se pune in executare cu prioritate pe perioada starii de alerta in cazurile al caror termen ori durata de supraveghere se implineste in 6 luni de la data intrarii in vigoare a legii si in cazurile in care timpul ramas pana la implinirea termenului sau duratei supravegherii nu permite executarea integrala.

(2) Obligatia de a presta o munca neremunerata in folosul comunitatii se executa cu prioritate in spatii deschise si, in cazuri exceptionale, in spatii inchise, cu respectarea regulilor de distantare sociala, a masurilor de preventie si siguranta medicala.

(3) In situatiile in care desfasurarea muncii in folosul comunitatii nu este posibila in conditiile prevazute la alin. (1), serviciul de probatiune va efectua demersurile necesare pentru modificarea felului muncii in cadrul aceleiasi institutii sau, dupa caz, pentru prestarea activitatii in cadrul unei alte institutii din comunitate, inclusiv in cazul in care institutia din comunitate este o unitate spitaliceasca, un centru rezidential subordonat autoritatilor locale sau o institutie in care au fost confirmate persoane infectate cu virusul SARS-CoV-2 ori instiinteaza instanta despre imposibilitatea obiectiva de executare si face mentiune despre aceasta in raportul final.

Art. 58. -

In situatia in care, pe durata termenului de supraveghere, consilierul de probatiune manager de caz constata ca persoana supravegheata nu respecta masurile de supraveghere sau nu executa obligatiile ce ii revin, in conditiile stabilite la art. 53-57, procedeaza, dupa caz, potrivit art. 67 alin. (1) sau (3) din Legea nr. 252/2013 privind organizarea si functionarea sistemului de probatiune, cu modificarile si completarile ulterioare, ori potrivit art. 101 alin. (1), (3) sau (4) din aceeasi lege.

Art. 59. -

(1) Intrevederea sau intrevederile dintre consilierul de probatiune si inculpatii minori ori majori pentru care organele judiciare au solicitat referate ori rapoarte de evaluare se desfasoara prin mijloace de comunicare la distanta audio sau audiovideo, in conditii care sa asigure confidentialitatea informatiilor transmise, convorbirile realizandu-se din sediul serviciului de probatiune si utilizand o conexiune de internet securizata.

(2) Dispozitiile alin. (1) se aplica si in ceea ce priveste interactiunea consilierului de probatiune cu alte persoane care pot furniza informatii utile in legatura cu persoana evaluata.

(3) Interactiunea nemijlocita a consilierului de probatiune cu persoana evaluata ori cu alte persoane care pot furniza informatii despre aceasta se realizeaza numai daca nu exista posibilitatea comunicarii prin mijloace de comunicare la distanta, audio ori audiovideo ori in acele situatii in care consilierul de probatiune apreciaza ca pentru acuratetea evaluarii, este necesar contactul direct cu persoana evaluata ori cu persoana care ofera informatii.

(4) Dispozitiile alin. (1) - (3) se aplica si in ceea ce priveste referatele si rapoartele de evaluare intocmite pe perioada supravegherii de catre consilierii de probatiune manageri de caz cu privire la persoanele supravegheate minore sau majore.

Art. 60. -

(1) Directorul general al Directiei Nationale de Probatiune dispune prin decizie masurile necesare pentru ca activitatea in cadrul serviciilor de probatiune, precum si in cadrul structurii centrale a Directiei Nationale de Probatiune sa se realizeze cu respectarea regulilor de distantare sociala, a masurilor de preventie si siguranta medicala, in acest scop putand fi luate masuri precum limitarea numarului de persoane in spatiile de asteptare si in birouri, introducerea programului de lucru decalat al angajatilor sau in schimburi sau desfasurarea activitatii in regim de telemunca, acolo unde este posibil.

(2) Activitatea structurilor prevazute la alin. (1) se realizeaza cu respectarea masurilor de igiena, care presupun dezinfectarea regulata a spatiilor si cu purtarea in mod obligatoriu a unor echipamente de protectie, precum masti, manusi, viziere.

(3) Accesul tuturor persoanelor in sediile serviciilor de probatiune se realizeaza cu purtarea in mod obligatoriu a unor echipamente de protectie, precum masti si manusi.

A�2. Executarea pedepselor si a masurilor privative de libertate dispuse de organele judiciare in cursul procesului penal

Art. 61. -





Afişează Legea nr. 55/2020 privind unele masuri pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19 pe o singură pagină



Citeşte mai multe despre:    Legea 55/2020    Starea de alerta

Consultă un avocat online
MCP Cabinet avocati - Specializati in litigii de munca, comerciale, civile si de natura administrativa.

Jurisprudenţă

Carantina nelegala. Ordonanta presedintiala privind incetarea de indata a masurii carantinarii institutionalizate
Pronuntaţă de: Judecatoria BAIA MARE - SENTINTA CIVILA NR. 3787- Sedinta publica din 18 iunie 2020



Articole Juridice

Dialogurile MCP (V) � Legea Kurzarbeit (a somajului tehnic). Avantaje si lipsuri
Sursa: Avocat Marius-Catalin Predut